24.11.2003 № 142/5/2092
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 листопада 2003 р.
за № 1074/8395
Міністр юстиції України
|
О.В.Лавринович
|
Голова Фонду
державного майна України
|
М.В.Чечетов
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України,
Фонду державного
майна України
24.11.2003 № 142/5/2092
(у редакції наказу
Міністерства юстиції України,
Фонду державного
майна України
від 24.07.2009 № 1335/5/1159 (z0724-09)
)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 листопада 2003 р.
за № 1074/8395
Начальник
управління експертного
забезпечення правосуддя
Міністерства юстиції
України
|
Л.М. Головченко
|
Директор
Департаменту оцінки майна,
майнових прав та професійної
оціночної діяльності
Фонду державного
майна України
|
Н.П. Лебідь
|
Додаток 1
до Методики товарознавчої
експертизи та оцінки колісних
транспортних засобів
Додаток 2
до Методики товарознавчої
експертизи та оцінки колісних
транспортних засобів
Додаток 3
до Методики товарознавчої
експертизи та оцінки колісних
транспортних засобів
Рік виготовлення
|
Символ
|
Рік виготовлення
|
Символ
|
Рік виготовлення
|
Символ
|
Рік виготовлення
|
Символ
|
1971
|
1
|
1983
|
D
|
1995
|
S
|
2007
|
7
|
1972
|
2
|
1984
|
E
|
1996
|
T
|
2008
|
8
|
1973
|
3
|
1985
|
F
|
1997
|
V
|
2009
|
9
|
1974
|
4
|
1986
|
G
|
1998
|
W
|
2010
|
A
|
1975
|
5
|
1987
|
H
|
1999
|
X
|
2011
|
B
|
1976
|
6
|
1988
|
J
|
2000
|
Y
|
2012
|
C
|
1977
|
7
|
1989
|
K
|
2001
|
1
|
2013
|
D
|
1978
|
8
|
1990
|
L
|
2002
|
2
|
2014
|
E
|
1979
|
9
|
1991
|
M
|
2003
|
3
|
2015
|
F
|
1980
|
A
|
1992
|
N
|
2004
|
4
|
2016
|
G
|
1981
|
B
|
1993
|
P
|
2005
|
5
|
2017
|
H
|
1982
|
C
|
1994
|
R
|
2006
|
6
|
2018
|
J
|
Регіон
|
Значення коефіцієнта К ринку регіону
|
Адміністративні райони і районні центри з низькою інвестиційною привабливістю
|
0,97
|
Обласні центри, районні центри з високою інвестиційною привабливістю
|
1,03
|
Інші райони
|
1,0
|
Колісні транспортні засоби
|
Базові складові частини
|
Базові деталі-1 (складові одиниці) базових складових частин
|
Автомобілі загального призначення, спеціалізовані автомобілі (крім самоскидів)
|
Двигун, двигун із зчепленням у зборі
|
Блок циліндрів, картер зчеплення, колінчастий вал, газорозподільний вал і комплект деталей його привода, комплекти циліндро-поршневої групи
|
Коробка передач, гідромеханічна передача
|
Корпус, вали, комплекти деталей зубчастих і гідродинамічних передач
|
|
Роздавальна коробка, коробка відбору потужності
|
Корпус, комплекти деталей зубчастих передач
|
|
Скеровуючий, рушійний, ведений мости
|
Балки, картери, редуктор, комплекти деталей зубчастих передач
|
|
Бортова передача
|
Корпус редуктора, комплекти деталей зубчастих передач
|
|
Колісні редуктори
|
Корпус редуктора, комплекти деталей зубчастих передач
|
|
Гальмова система
|
Корпусні деталі
|
|
Кермування
|
Корпусні деталі
|
|
Кабіна вантажного, вантажопасажирського автомобіля
|
Каркас
|
|
Рама -3
|
Лонжерони
|
|
Кузов автобуса-3;
кузов вантажного автомобіля, виконаний на базі автобуса-3;
кузов вантажопасажирського-3 і легкового автомобілів-3;
кузов-фургон для перевезення вантажів, пасажирів чи розміщення технологічного обладнання-3;
кузов автомобіля-самоскида
|
Каркас, поздовжні несівні балки
|
|
Самоскиди
|
Несівний надрамник -3, коробка відбору потужності, гідронасос, гідромотор (гідроциліндр), підйомне обладнання кузовів-самоскидів
|
Корпусні деталі, комплекти деталей зубчастих передач коробки відбору потужності
|
Фургони-рефрижератори
|
Фургон-3, холодильна установка-2
|
Лонжерони рами, каркас фургона, холодильна установка
|
Автомобілі для перевезення худоби
|
Двері-трапи та їх приводи
|
Несівні каркаси та корпусні деталі
|
Цистерни для харчових рідин, водовози
|
Цистерни-3, системи заповнення-спорожнення
|
Корпусні деталі
|
Цементовози, борошновози
|
Цистерни-3, компресорно-вакуумні установки
|
Корпусні деталі
|
Нафтопродуктовози, нафтопродуктозаправники, механізовані автозаправники експлуатаційних рідин
|
Цистерни-3, баки для експлуатаційних рідин, установки механізованого наповнення-спорожнення, система обігріву нафтопродуктів
|
Корпусні деталі
|
Автомобілі для перевезення бетону, будівельних розчинів
|
Спеціальні кузови (місткості)-3, установки завантаження-розвантаження (компресори, насоси)
|
Корпусні деталі
|
Бітумовози, автогудронатори
|
Цистерни-3, установки полуменевого чи іншого обігріву, гідропневмосистеми
|
Корпусні деталі
|
Муловсмоктувачі, очищувачі каналізаційних мереж
|
Цистерни-3, вакуумні установки, гідропневмосистеми
|
Корпусні деталі
|
Бетонозмішувачі
|
Змішувальний барабан-3, привод змішувального барабана, місткості для технологічних рідин
|
Корпусні деталі
|
Змішувачі
|
Місткості для змішування-3, установки приводів змішувальних елементів
|
Корпусні деталі
|
Лісовози, трубовози
|
Несівні металоконструкції (коники, стояки…), лебідки і їхні приводи
|
Корпусні деталі
|
Автомобілі для перевезення важких і надважких вантажів та контейнеровози
|
Рами-3, трапи і їхні приводи, лебідки і їхні приводи
|
Корпусні деталі
|
Панелевози, фермовози
|
Рами-3, лебідки і їхні приводи
|
Корпусні деталі
|
Евакуатори, автомобілі технічної допомоги
|
Рами-3, трапи, лебідки і їхні приводи
|
Корпусні деталі
|
Автомобілевози
|
Рами-3, трапи, гідропневмоприводи
|
Корпусні деталі
|
Автомобілі зі знімним (спеціальним) кузовом
|
Надрамники-3, лебідки і їхні приводи
|
Корпусні деталі
|
Сміттєвози, підмітальники
|
Надрамники-3, самоскидні кузови, механічні преси, гідропневмоприводи
|
Корпусні деталі
|
Ямобури
|
Несівні щогли-3, приводи
|
Корпусні деталі
|
Підіймачі вантажів і пасажирів, автокрани, пожежні автодрабини
|
Спеціальні рами-3, надрамники, опорно-поворотні пристрої-3, виносні опори, несівні стріли-3, установки приводів
|
Корпусні деталі
|
Розкидачі сипких матеріалів
|
Спеціальні кузови-3, установки приводів механізмів
|
Корпусні деталі
|
Водовози, поливальні і пожежні автоцистерни
|
Цистерни-3, баки для технологічних матеріалів, рідин і піни
|
Корпусні деталі
|
Автоцистерни для кислотної обробки нафтосвердловин
|
Цистерни-3, насосні установки
|
Корпусні деталі
|
__________
-1 До базових складових КТЗ спеціалізованого і спеціального призначення належать також застосовані в них базові складові частини КТЗ загального призначення.
-2 Якщо базові складові спеціалізованих і спеціальних КТЗ визначені експлуатаційною, ремонтною чи нормативною документацією їхнього виробника (розробника) або нормативними документами, застосовують відповідно визначення виробника (розробника) або нормативних документів.
-3 Складові частини, операції відновлення яких належать до капітального ремонту.
|
Об'єкт застосування пневматичних шин
|
hгр, мм
|
Відношення (hп/h0) поточної висоти рисунка протектора до початкової
|
Еш, %
|
|||||||||
0,1
|
0,2
|
0,3
|
0,4
|
0,5
|
0,6
|
0,7
|
0,8
|
0,9
|
1,0
|
|||
Автобуси, тролейбуси і їхні причепи
|
2
|
0,86
|
0,73
|
0,61
|
0,50
|
0,40
|
0,30
|
0,28
|
0,14
|
0,17
|
0
|
|
Автомобілі легкові і причепи до них, мікроавтобуси
|
1,6
|
-
|
0,74
|
0,62
|
0,51
|
0,41
|
0,31
|
0,22
|
0,14
|
0,07
|
0
|
|
Автомобілі вантажні і їхні причепи
|
1
|
0,86
|
0,73
|
0,61
|
0,50
|
0,40
|
0,30
|
0,22
|
0,14
|
0,07
|
0
|
|
Мототехніка
|
0,8
|
0,87
|
0,74
|
0,62
|
0,51
|
0,41
|
0,31
|
0,22
|
0,14
|
0,07
|
0
|
Рік експлуатації
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
Зменшення норм середнього ресурсу пневматичних шин, %
|
-
|
-
|
4
|
8
|
12
|
18
|
25
|
Країна придбання
|
Значення коефіцієнта К1
|
Країни Скандинавії та Прибалтики
|
0,9
|
Країни Близького Сходу та Туреччина
|
0,8
|
Нідерланди
|
0,85 - 0,9
|
Додаток 4
до Методики товарознавчої
експертизи та оцінки колісних
транспортних засобів
№ з/п
|
Найменування факторів, які визначають умови експлуатації
|
Дз, %
|
Примітки
|
Фактори, що впливають на збільшення вартості КТЗ
|
|||
1
|
Відсутність корозійних пошкоджень складових частин кузова легкових автомобілів
|
10,0
|
Для строку експлуатації не менше 7 років КТЗ виробництва країн СНД та колишньої Ради Економічної Взаємодопомоги (РЕВД) і 12 років - для інших КТЗ
|
2
|
Відсутність пошкоджень лакофарбового покриття легкового автомобіля за умови, що відновлювальний ремонт кузова не виконували
|
5,0
|
|
3
|
Виконано:
|
|
|
капітальний ремонт двигуна не більше як за 1 рік до дати оцінки;
|
5,0
|
||
капітальний ремонт кузова з повним пофарбуванням не більше як за 3 роки до дати оцінки;
|
15,0
|
||
заміну кузова на новий не більше як за 5 років до дати оцінки-1
|
30,0
|
||
Фактори, що впливають на процент зменшення вартості КТЗ
|
|||
4
|
Чинники експлуатації-2:
|
|
|
автомобіль легковий, експлуатувався в режимі таксі, що передбачає надання послуг з перевезення пасажирів та їхнього багажу в індивідуальному порядку;
|
10,0
|
||
автомобілі легкові та автобуси спеціалізованого призначення;
|
10,0
|
||
КТЗ застосовувався поза дорогами загального користування (не менше 30 % пробігу)-3
|
10,0
|
||
5
|
КТЗ має дефекти, корозійні пошкодження складових частин кузова, кабіни, рами
|
|
Вибирається з таблиці 4.2 або визначається з урахуванням витрат, потрібних для усунення корозійних пошкоджень
|
6
|
Кузовні складові КТЗ відновлювалися ремонтом
|
10,0
|
У разі відновлення трьох і більше складових кузова.
|
4,0
|
У разі відновлення не більше двох складових кузова
|
||
7
|
КТЗ має складові частини, які потребують ремонту (окрім заміни чи капітального ремонту складової)
|
до 10,0
|
Сліди підтікання олив та пального;
підвищена димність і шумність двигуна, порушення функціональних можливостей тощо
|
8
|
КТЗ пофарбовано в колір, який не користується попитом
|
1,0
|
|
№ з/п
|
Найменування елементів, складових частин КТЗ-2
|
Допустиме найбільше зниження вартості-3, Дз, %
|
ЕЛЕМЕНТИ КУЗОВА-4 (пошкодження корозією)
|
||
1
|
Панель підлоги кузова, кабіни
|
4,0
|
2
|
Коробчасті елементи збільшення жорсткості (лонжерони, поперечини, підсилювачі, підмоторна рама)
|
6,0
|
3
|
Пороги кузова
|
1,0
|
4
|
Передок кузова, кабіни:
|
|
4.1
|
бризковики передніх крил
|
2,0
|
4.2
|
щиток передка
|
3,0
|
4.3
|
панелі передка (полиці щитків радіатора)
|
1,0
|
4.4
|
бризковик облицювання радіатора
|
0,3
|
5
|
Боковина кузова, кабіни:
|
|
5.1
|
стояки боковин
|
4,0
|
5.2
|
арки боковин (бризковики боковин)
|
2,0
|
5.3
|
панелі боковин
|
2,0
|
5.4
|
Двері
|
0,5
|
6
|
Задок кузова, кабіни:
|
|
6.1
|
панелі задка
|
0,5
|
6.2
|
полиці задка з перегородкою (стінка моторного відсіку)
|
0,5
|
7
|
Дах кузова, кабіни:
|
|
7.1
|
панель даху
|
1,0
|
7.2
|
панель бокова задня
|
0,3
|
8
|
Оперення:
|
|
8.1
|
крило знімне
|
0,5
|
8.2
|
крило незнімне
|
1,0
|
8.3
|
капот
|
0,5
|
8.4
|
кришка багажника
|
0,5
|
ЕЛЕМЕНТИ КУЗОВА, КАБІНИ, РАМИ 5 (деформація)
|
||
9
|
Деформації без пошкодження лакофарбового покриття
|
5
|
10
|
Інформативні ознаки наявності перекосу кузова чи необхідності правки рами КТЗ (окрім випадків, що передбачають складання калькуляції відновлювального ремонту аварійно пошкодженого КТЗ)
|
15
|
ОББИВКА КУЗОВА, КАБІНИ-5 (забруднення, пошкодження, потертості)
|
||
11
|
Оббивка салону (даху, стояків, боковин, полиць, дверей)
|
1,0
|
12
|
Оббивка сидінь
|
2,0
|
ПОФАРБУВАННЯ КУЗОВА, КАБІНИ-5 (дефекти лакофарбового покриття)
|
||
13
|
Пофарбування кузова
|
3,0
|
ХРОМОВАНІ ДЕТАЛІ-5 (корозія, потьмяніння, відшарування)
|
||
14
|
Хромовані покриття
|
3,0
|
СКЛО-5 (потертості, пошкодження)
|
||
15
|
Скло
|
0,5
|
Додаток 5
до Методики товарознавчої
експертизи та оцінки колісних
транспортних засобів
Строк експлуатації-1, роки
|
Тип КТЗ
|
|||||||
В1
|
В2
|
В3
|
В4
|
В5
|
А1
|
А2
|
А3
|
|
До 1 вкл.*
|
66
|
65
|
66
|
62
|
66
|
77
|
76
|
75
|
1-2 вкл.
|
52
|
56
|
57
|
53
|
55
|
70
|
60
|
60
|
2-3 вкл.
|
45
|
50
|
49
|
46
|
48
|
63
|
50
|
50
|
3-4 вкл.
|
40
|
45
|
42
|
40
|
43
|
56
|
40
|
43
|
4-5 вкл.
|
37
|
41
|
37
|
36
|
40
|
49
|
31
|
37
|
5-6 вкл.
|
34
|
38
|
33
|
33
|
36
|
42
|
27
|
31
|
6-7 вкл.
|
32
|
35
|
31
|
31
|
33
|
37
|
23
|
26
|
7-8 вкл.
|
30
|
32
|
29
|
28
|
30
|
33
|
20
|
21
|
8-9 вкл.
|
28
|
29
|
27
|
26
|
28
|
29
|
17
|
16
|
9-10 вкл.
|
26
|
27
|
25
|
24
|
26
|
27
|
15
|
12
|
10-11 вкл.
|
24
|
25
|
24
|
22
|
24
|
25
|
13
|
11
|
11-12 вкл.
|
23
|
24
|
23
|
20
|
22
|
23
|
11
|
10
|
Тип КТЗ
|
Пн, тис. км
|
Різниця між фактичним середньорічним і нормативним пробігами, тис. км
|
|||||||||||
до 2 вкл.
|
2-5 вкл.
|
5-8 вкл.
|
8-10 вкл.
|
10-12 вкл.
|
12-14 вкл.
|
14-16 вкл.
|
16-18 вкл.
|
18-20 вкл.
|
20-22 вкл.
|
понад 22
|
Процент зменшення ринкової вартості КТЗ унаслідок перевищення нормативного пробігу (- %)
|
||
В1
|
22
|
0
|
1,5
|
3,5
|
5,5
|
6,5
|
7
|
7,5
|
8
|
8,5
|
9
|
9,5
|
|
В2
|
33
|
0
|
1,5
|
2,5
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
9,5
|
10
|
|
В3
|
37
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4,5
|
6,5
|
7,5
|
8,5
|
9,5
|
10
|
10,5
|
|
В4
|
32
|
0,5
|
1,5
|
3,5
|
5
|
6,5
|
7,5
|
8
|
8,5
|
8
|
9,5
|
10
|
|
В5
|
55
|
0
|
0,5
|
1
|
2
|
3,5
|
5
|
7
|
8
|
9
|
10
|
10,5
|
|
А1
|
35
|
0
|
0,5
|
1
|
2,5
|
4
|
6
|
7
|
8
|
8,5
|
9
|
9,5
|
|
А2
|
57
|
0
|
1,5
|
3
|
4,5
|
5,5
|
6,5
|
7,5
|
8,5
|
9,5
|
10
|
10,5
|
|
А3
|
65
|
0
|
0
|
1
|
2,5
|
4,5
|
5,5
|
6,5
|
7,5
|
8
|
8,5
|
9
|
|
|
|||||||||||||
В1
|
22
|
0
|
1
|
2
|
3,5
|
5
|
5,5
|
6
|
6,5
|
7
|
7.5
|
8
|
Процент збільшення ринкової вартості КТЗ у разі коли величина пробігу менша за нормативну (+ %)
|
В2
|
33
|
0
|
0.5
|
1
|
2,5
|
4
|
5
|
6,5
|
7
|
7,5
|
8
|
8,5
|
|
В3
|
37
|
0
|
0
|
1
|
2
|
3,5
|
5
|
6,5
|
7,5
|
8
|
8,5
|
9
|
|
В4
|
32
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4,5
|
5
|
6
|
6,5
|
7
|
7,5
|
8
|
|
В5
|
55
|
0
|
0
|
0,5
|
1,5
|
3
|
4
|
5
|
6
|
8
|
9
|
9,5
|
|
А1
|
35
|
0
|
0
|
0,5
|
1,5
|
3
|
5
|
6
|
6,5
|
7
|
7,5
|
8
|
|
А2
|
57
|
0
|
1
|
2
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
8,5
|
9
|
9,5
|
|
А3
|
65
|
0
|
0
|
0,5
|
1,5
|
3,5
|
4,5
|
5,5
|
6,5
|
7,5
|
8
|
8,5
|
Строк експлуатації-1, роки
|
Тип КТЗ
|
|||||
В6
|
В7
|
В8
|
В9
|
А4
|
А5
|
|
До 1 вкл.
|
74
|
76
|
78
|
79
|
80
|
80
|
1-2 вкл.
|
62
|
68
|
74
|
75
|
75
|
62
|
2-3 вкл.
|
50
|
60
|
70
|
71
|
70
|
57
|
3-4 вкл.
|
45
|
53
|
66
|
67
|
65
|
52
|
4-5 вкл.
|
42
|
49
|
62
|
63
|
50
|
47
|
5-6 вкл.
|
39
|
45
|
56
|
51
|
40
|
42
|
6-7 вкл.
|
36
|
43
|
46
|
44
|
36
|
37
|
7-8 вкл.
|
33
|
40
|
36
|
40
|
32
|
32
|
8-9 вкл.
|
31
|
38
|
27
|
36
|
29
|
28
|
9-10 вкл.
|
29
|
36
|
25
|
32
|
26
|
25
|
10-11 вкл.
|
27
|
35
|
24
|
28
|
23
|
22
|
11-12 вкл.
|
25
|
34
|
23
|
24
|
22
|
19
|
Тип КТЗ
|
Пн, тис. км
|
Різниця між фактичним середньорічним і нормативним пробігами, тис. км
|
|||||||||||
до 2 вкл.
|
2-5 вкл.
|
5-8 вкл.
|
8-10 вкл.
|
10-12 вкл.
|
12-14 вкл.
|
14-16 вкл.
|
16-18 вкл.
|
18-20 вкл.
|
20-22 вкл.
|
понад 22
|
Процент зменшення ринкової вартості КТЗ унаслідок перевищення нормативного пробігу (- %)
|
||
В6
|
27
|
0
|
1
|
3
|
5
|
6
|
6,5
|
7
|
7,5
|
8
|
8,5
|
9
|
|
В7
|
35
|
0
|
1
|
2
|
3,5
|
4,5
|
5,5
|
6,5
|
7,5
|
8,5
|
9
|
9,5
|
|
В8
|
61
|
0
|
0,5
|
1,5
|
2,5
|
4
|
6
|
7
|
8
|
9
|
9,5
|
10
|
|
В9
|
84
|
0
|
0
|
0,5
|
1,5
|
3
|
4,5
|
6,5
|
7,5
|
8,5
|
9,5
|
10
|
|
А4
|
37
|
0
|
0,5
|
1
|
2
|
3,5
|
5,5
|
6,5
|
7,5
|
8
|
8,5
|
9
|
|
А5
|
75
|
0
|
0
|
0,5
|
2
|
4
|
5
|
6
|
7
|
7,5
|
8
|
8,5
|
|
|
|||||||||||||
В6
|
27
|
0
|
0,5
|
1,5
|
3
|
4,5
|
5
|
5,5
|
6
|
6,5
|
7
|
7,5
|
Процент збільшення ринкової вартості КТЗ у разі коли величина пробігу менша за нормативну (+ %)
|
В7
|
35
|
0
|
0,5
|
1
|
2
|
3,5
|
4,5
|
6
|
6,5
|
7
|
7,5
|
8
|
|
В8
|
61
|
0
|
0
|
1
|
1,5
|
3
|
4,5
|
6
|
7
|
7,5
|
8
|
8,5
|
|
В9
|
84
|
0
|
0
|
0,5
|
1,5
|
3
|
4
|
5
|
6
|
8
|
9
|
9,5
|
|
А4
|
37
|
0
|
0
|
0,5
|
1
|
2,5
|
4,5
|
5,5
|
6
|
6,5
|
7
|
7,5
|
|
А5
|
75
|
0
|
0
|
0,5
|
1,5
|
3,5
|
4,5
|
5
|
6
|
7
|
7,5
|
8
|
Строк експлуатації, роки
|
Вантажність причепів, т
|
||||||
легкових автомобілів
|
вантажних автомобілів
|
||||||
до 0,75 вкл.
|
від 0,75 до 2,0 вкл.
|
від 2.0 до 2,8 вкл.
|
від 2,8 до 5,0 вкл.
|
від 5,0 до 7,5 вкл.
|
від 7,5 до 16,0 вкл.
|
понад 16,0
|
|
До 1 вкл.
|
90
|
86
|
82
|
75
|
75
|
76
|
78
|
1 - 2 вкл.
|
86
|
81
|
77
|
70
|
70
|
72
|
74
|
2 - 3 вкл.
|
67
|
66
|
63
|
59
|
59
|
61
|
62
|
3 - 4 вкл.
|
60
|
59
|
55
|
50
|
50
|
53
|
54
|
4 - 5 вкл.
|
50
|
50
|
47
|
41
|
41
|
46
|
46
|
5 - 6 вкл.
|
46
|
45
|
42
|
35
|
35
|
38
|
35
|
6 - 7 вкл.
|
42
|
40
|
39
|
30
|
30
|
32
|
29
|
7 - 8 вкл.
|
35
|
33
|
33
|
25
|
25
|
26
|
23
|
8 - 9 вкл.
|
29
|
28
|
27
|
20
|
20
|
21
|
19
|
9 - 10 вкл.
|
24
|
23
|
21
|
16
|
16
|
17
|
16
|
Строк експлуатації, роки
|
Вантажність причепів, т
|
||||||
легкових автомобілів
|
вантажних автомобілів
|
||||||
до 0,75 вкл.
|
від 0,75 до 2,0 вкл.
|
від 2,0 до 2,8 вкл.
|
від 2,8 до 5,0 вкл.
|
від 5,0 до 7,5 вкл.
|
від 7,5 до 16,0 вкл.
|
понад 16,0
|
|
До 1 вкл.
|
93
|
92
|
91
|
88
|
88
|
89
|
90
|
1 - 2 вкл.
|
89
|
88
|
83
|
81
|
81
|
83
|
84
|
2 - 3 вкл.
|
82
|
80
|
70
|
68
|
68
|
71
|
72
|
3 - 4 вкл.
|
75
|
72
|
62
|
59
|
59
|
63
|
64
|
4 - 5 вкл.
|
69
|
65
|
54
|
50
|
50
|
56
|
55
|
5 - 6 вкл.
|
63
|
58
|
49
|
44
|
44
|
48
|
45
|
6 - 7 вкл.
|
58
|
52
|
46
|
39
|
39
|
42
|
40
|
7 - 8 вкл.
|
53
|
46
|
40
|
35
|
35
|
36
|
34
|
8 - 9 вкл.
|
48
|
40
|
34
|
30
|
30
|
31
|
29
|
9 - 10 вкл.
|
43
|
35
|
30
|
27
|
27
|
28
|
26
|
Мототехніка
|
Строк експлуатації, роки
|
||||||||||
Тип
|
Робочий об'єм двигуна
|
до 1 вкл.
|
1-2 вкл.
|
2-3 вкл.
|
3-4 вкл.
|
4-5 вкл.
|
5-6 вкл.
|
6-7 вкл.
|
7-8 вкл.
|
8-9 вкл.
|
9-10 вкл.
|
Мопеди
|
до 50 см-3
|
81
|
65
|
52
|
42
|
34
|
27
|
22
|
18
|
14
|
11
|
Моторолери
|
до 200 см-3
|
83
|
70
|
57
|
48
|
40
|
33
|
28
|
23
|
19
|
16
|
Мотоцикли без коляски
|
до 125 см-3
|
91
|
82
|
75
|
69
|
62
|
57
|
51
|
47
|
43
|
39
|
125 до 175 см-3
|
89
|
80
|
72
|
65
|
59
|
52
|
47
|
42
|
38
|
34
|
|
175 до 350 см-3
|
91
|
84
|
76
|
70
|
64
|
59
|
53
|
49
|
45
|
41
|
|
не менше 350 см-3
|
93
|
86
|
80
|
75
|
70
|
65
|
60
|
56
|
52
|
48
|
|
Мотоцикли з коляскою
|
до 350 см-3
|
89
|
80
|
72
|
65
|
59
|
52
|
47
|
42
|
38
|
34
|
не менше 350 см-3
|
91
|
84
|
76
|
70
|
64
|
59
|
53
|
49
|
45
|
41
|
Додаток 6
до Методики товарознавчої
експертизи та оцінки колісних
транспортних засобів
КТЗ, складові частини
|
Строк експлуатації (у роках)-1
|
|||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
Автомобілі-самоскиди
|
80,0
69,0
|
60,5
53,5
|
48,5
44,0
|
40,0
36,0
|
33,0
30,0
|
27,5
25,0
|
22,5
20,0
|
18,0
16,0
|
Автоцистерни
|
82,0
71,0
|
61,0
51,5
|
44,0
37,0
|
31,5
27,0
|
23,0
20,0
|
17,5
15,0
|
13,0
12,0
|
11,5
10,5
|
Автобетонозмішувачі
|
87,0
77,0
|
68,5
60,5
|
53,5
47,5
|
42,0
37,0
|
32,5
28,0
|
24,0
21,0
|
19,0
17,0
|
15,5
14,0
|
Бортові платформи з автобетононасосом
|
91,0
84,0
|
77,0
70,0
|
64,0
58,0
|
52,0
46,0
|
40,5
35,0
|
30,0
25,0
|
21,0
18,0
|
16,0
14,5
|
Сміттєвози
|
90,0
80,0
|
70,5
61,5
|
53,0
45,0
|
38,0
31,0
|
25,0
20,5
|
17,0
14,5
|
12,0
10,5
|
9,5
8,5
|
Пожежні автомобілі
|
79
|
74
|
69
|
64
|
59
|
54
|
50
|
46
|
Автомобілі-молоковози:
|
||||||||
Шасі
|
80,0
72,0
|
64,5
57,0
|
50,0
43,5
|
37,0
31,0
|
25,5
21,0
|
18,0
15,0
|
12,5
10,5
|
9,0
8,0
|
Цистерни з високоякісної сталі V2A/V4A
|
90,0
82,0
|
75,0
69,0
|
63,5
58,0
|
53,0
48,5
|
45,0
41,5
|
39,0
37,0
|
35,0
33,0
|
31,5
29,5
|
Вантажні автомобілі комунального, сільськогосподарського призначення
|
90,0
82,5
|
76,0
71,0
|
66,0
62,0
|
58,0
54,0
|
50,0
46,0
|
42,5
39,0
|
36,0
33,0
|
30,0
27,0
|
Вантажні автомобілі лісогосподарського призначення
|
90,0
79,0
|
71,0
64,0
|
57,0
51,0
|
45,5
40,0
|
35,0
30,5
|
26,0
22,0
|
18,5
15,0
|
12,5
10,0
|
Бавовнозбиральні та інші комбайни
|
70
|
60
|
50
|
40
|
30
|
20
|
10
|
5
|
Автобуси-2
|
85,0
74,0
|
69,0
65,0
|
61,5
58,5
|
55,0
52,0
|
49,0
46,0
|
43,0
40,0
|
37,0
34,0
|
31,0
28,0
|
Примітка.
|
||||||||
Нормативні пробіги автобусів складають, тис. км:
|
||||||||
міські автобуси
|
30
60
|
90
120
|
150
180
|
210
240
|
270
300
|
330
360
|
390
420
|
450
480
|
міжміські автобуси
|
36
72
|
108
144
|
180
216
|
252
288
|
324
360
|
396
432
|
468
504
|
540
576
|
автобуси далекого прямування
|
60
120
|
180
240
|
300
360
|
420
480
|
540
600
|
660
720
|
780
840
|
900
960
|
автобуси з кількістю пасажирських місць 19
і менше
|
18
36
|
54
72
|
90
108
|
126
144
|
162
180
|
198
216
|
234
252
|
270
288
|
Автомобілі для житла
|
85,0
75,0
|
69,0
64,0
|
59,0
54,0
|
49,5
45,0
|
41,0
37,5
|
34,0
31,0
|
28,5
26,0
|
24,0
22,0
|
Стрілові вантажопідйомні крани
|
65
|
52
|
41
|
33
|
26
|
20
|
15
|
11
|
Тенти для вантажних автомобілів та причепів
|
80,0
72,0
|
64,5
56,5
|
48,5
41,5
|
33,5
25,5
|
18,0
10,0
|
10,0
10,0
|
10,0
10,0
|
|
Автомобільні магнітоли
|
72,0
66,0
|
60,0
54,5
|
48,5
43,0
|
37,0
31,5
|
26,0
20,0
|
14,0
10,0
|
10,0
10,0
|
|
Двигуни
|
91,0
|
82,0
|
73,0
|
64,0
|
55,0
|
46,0
|
37,0
|
28,0
|
Рушійний міст та його привод
|
91,0
|
82,0
|
73,0
|
64,0
|
55,0
|
46,0
|
37,0
|
28,0
|
Навісне устаткування для гідравлічних землерийних машин, екскаваторів
|
80,0
73,0
|
67,0
60,5
|
54,5
48,0
|
42,0
35,0
|
29,0
23,0
|
16,5
10,0
|
||
Навісне устаткування для техніки, яка використовується в зимовий період
|
84,0
80,0
|
76,0
72,0
|
68,0
64,0
|
60,5
57,0
|
53,0
49,0
|
45,0
41,0
|
37,0
33,5
|
29,0
25,5
|
Навісне устаткування для спеціальних машин (косарки, лебідки тощо)
|
80,0
75,0
|
70,5
66,0
|
61,5
56,5
|
52,0
47,5
|
43,0
38,0
|
33,5
29,0
|
24,0
19,6
|
15,0
10,0
|
Шасі вантажного автомобіля
|
61
|
45
|
35
|
28
|
23
|
18
|
14
|
11
|
Холодильні установки
|
80,0
72,0
|
64,5
57,0
|
50,0
43,5
|
38,0
33,5
|
29,0
25,5
|
22,5
20,0
|
17,0
14,5
|
12,5
10,0
|
Кузови з пластикових матеріалів
|
85,0
78,5
|
73,0
68,0
|
63,0
58,0
|
53,5
49,0
|
45,0
41,5
|
38,0
34,5
|
31,0
28,0
|
25,0
22,0
|
Змінні кузови-фургони:
|
||||||||
із сталі
|
80,0
69,5
|
62,0
55,5
|
49,5
44,5
|
39,5
35,0
|
30,5
27,0
|
23,5
21,0
|
18,5
17,0
|
15,0
14,0
|
з алюмінієвих сплавів
|
85,0
73,5
|
67,0
63,0
|
59,0
55,0
|
51,5
48,0
|
44,5
41,0
|
38,0
34,5
|
31,5
28,5
|
25,5
23,0
|
з багатошарової фанери із склопластиковим покриттям (Plywood)
|
87,0
76,5
|
70,0
66,0
|
62,0
58,0
|
54,5
51,0
|
48,0
44,5
|
41,5
38,0
|
35,0
32,5
|
29,5
27,0
|
Кузови із зсувним боковим тентом (Curtainsider)
|
85,0
78,0
|
71,5
65,5
|
60,0
55,0
|
50,0
46,0
|
42,0
39,0
|
36,5
34,0
|
32,0
30,0
|
28,0
26,5
|
Причепи, напівпричепи з бортовою платформою
|
81,0
71,5
|
64,5
59,0
|
55,0
51,0
|
47,5
44,0
|
41,0
38,0
|
35,0
32,5
|
30,5
28,5
|
26,5
25,0
|
Причепи, напівпричепи-самоскиди
|
80,0
70,0
|
63,0
58,0
|
54,0
50,0
|
46,5
42,5
|
39,0
36,0
|
33,0
30,5
|
28,0
26,0
|
24,5
23,0
|
Контейнери
|
87,0
78,0
|
72,0
67,0
|
62,0
57,5
|
53,5
49,5
|
45,5
41,5
|
38,0
34,5
|
31,0
27,5
|
24,5
21,0
|
Причепи, напівпричепи з кузовом-цистерною з алюмінієвих сплавів
|
86,0
79,0
|
73,0
67,0
|
61,5
56,0
|
51,0
46,0
|
42,0
38,5
|
35,0
32,0
|
29,0
26,0
|
23,0
20,0
|
Причепи, напівпричепи з кузовом-цистерною з високоякісної сталі V2A/V4A
|
86,0
80,0
|
74,0
68,5
|
64,0
59,5
|
55,5
52,0
|
48,5
45,0
|
42,0
39,0
|
36,0
33,0
|
30,0
27,0
|
Автокемпінги
|
85,0
75,0
|
69,0
64,0
|
59,0
54,0
|
49,5
45,0
|
41,0
37,5
|
34,0
31,0
|
28,5
26,0
|
24,0
22,0
|
Причепи для житла
|
86,0
76,0
|
70,0
66,0
|
62,0
58,0
|
54,5
51,0
|
48,0
45,0
|
42,0
39,5
|
36,5
34,5
|
32,0
30,0
|
КТЗ, складові частини
|
Строк експлуатації (у роках)
|
|||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
Причепи для легкових КТЗ:
|
||||||||
алюмінієві чи з оцинкованої сталі
|
82,0
74,0
|
68,0
63,0
|
58,5
54,0
|
51,0
48,0
|
45,5
43,0
|
40,5
38,0
|
35,5
33,0
|
30,5
28,5
|
інші
|
82,0
74,0
|
68,0
63,0
|
58,5
54,0
|
51,0
48,0
|
44,5
41,0
|
38,0
35,0
|
32,0
29,0
|
26,5
24,0
|
Причепи для торгівлі:
|
||||||||
закускою і грилем
|
91,0
84,5
|
78,5
73,5
|
68,5
64,0
|
59,0
54,5
|
50,0
46,0
|
42,0
38,0
|
34,5
31,0
|
27,5
24,0
|
випічкою (з холодильним прилавками)
|
91,0
84,5
|
79,0
75,0
|
71,0
67,0
|
63,0
59,0
|
55,0
51,0
|
42,0
38,0
|
34,5
31,0
|
27,5
24,0
|
напоями (з холодильними установками чи без них)
|
91,0
85,0
|
79,5
74,0
|
69,0
64,5
|
60,5
57,0
|
53,0
50,0
|
47,0
44,5
|
42,0
39,5
|
37,5
35,5
|
Значення Гк, %
|
Різниця між фактичним і нормативним пробігом, тис. км
|
||||
величина пробігу менша за нормативну
|
величина пробігу перевищує нормативну
|
міські автобуси
|
міжміські автобуси
|
автобуси далекого прямування
|
автобуси з кількістю місць 19 і менше
|
+1,0
|
-1,5
|
10
|
12
|
20
|
6
|
+2,0
|
-3,0
|
20
|
24
|
40
|
12
|
+3,0
|
-4,5
|
30
|
36
|
60
|
18
|
+4,0
|
-6,0
|
40
|
48
|
80
|
24
|
+5,5
|
-7,5
|
50
|
60
|
100
|
30
|
+6,5
|
-9,0
|
60
|
72
|
120
|
36
|
+7,5
|
-10,5
|
70
|
84
|
140
|
42
|
+8,5
|
-12,0
|
80
|
96
|
160
|
48
|
+9,0
|
-13,0
|
90
|
108
|
180
|
54
|
+10,0
|
-14,0
|
100
|
120
|
200
|
60
|
+10,5
|
-15,0
|
110
|
132
|
220
|
66
|
+11,0
|
-16,0
|
120
|
144
|
240
|
72
|
Країна-експортер, з якої КТЗ ввозиться на митну територію України
|
Вартість робіт за їх видами, євро
|
|||
механічні роботи
|
кузовні роботи
|
фарбувальні роботи
|
загальна вартість однієї нормо-години ремонтних робіт
|
|
Німеччина:
|
|
|
|
|
легкові КТЗ
|
40,6
|
44,7
|
50,7
|
45
|
вантажні КТЗ
|
42,4
|
44,7
|
50,7
|
46
|
Іспанія
|
23,3
|
21,5
|
28,1
|
24
|
Італія
|
20,2
|
19,0
|
19,4
|
20
|
Великобританія
|
44
|
25,1
|
25,1
|
31
|
Бельгія
|
24,8
|
24,5
|
24,8
|
25
|
Нідерланди
|
32,2
|
32,2
|
32,2
|
32
|
Швейцарія
|
44,7
|
45,5
|
45
|
45
|
США
|
60*
|
60*
|
60*
|
60*
|
Додаток 7
до Методики товарознавчої
експертизи та оцінки колісних
транспортних засобів
Площа пошкодження, -2дм
|
Трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Додаткова трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Площа пошкодження, -2дм
|
Трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Панелі несівні каркаса кузова:
поличка задка;
щит передка;
панель боковини внутрішня, внутрішні підсилювачі, з'єднувачі боковини;
панель бокова передка;
бризковик крила переднього;
панель підлоги салону чи підлоги задньої;
арка заднього колеса зовнішня чи внутрішня;
коробка притоку повітря, надставка щитка передка
|
||||
0 - 1 вкл.*
|
0,5
|
0,9 - якщо пошкодження розташовано в районі з'єднини, виконаної зварюванням;
0,9 - якщо пошкодження розташовано на геометрично складній поверхні змінної кривини;
1,5 - якщо поверхня пошкодження має згин з утворенням різких змін форми за висотою і напрямком, гофри чи складки з гострими кутами;
1,5 - якщо доступ до пошкодження утруднений;
1,5 - якщо пошкодження розташовано на складовій, яка у поєднанні з іншими кузовними складовими утворює коробчасту конструкцію
|
25 - 26 вкл.
|
4,0
|
1 - 2 вкл.
|
1,2
|
26 - 27 вкл.
|
4,1
|
|
2 - 3 вкл.
|
1,6
|
27 - 28 вкл.
|
4,2
|
|
3 - 4 вкл.
|
1,8
|
28 - 29 вкл.
|
4,3
|
|
4 - 5 вкл.
|
1,9
|
29 - 30 вкл.
|
4,4
|
|
5 - 6 вкл.
|
2,0
|
30 - 31 вкл.
|
4,5
|
|
6 - 7 вкл.
|
2,1
|
31 - 32 вкл.
|
4,6
|
|
7 - 8 вкл.
|
2,2
|
32 - 33 вкл.
|
4,7
|
|
8 - 9 вкл.
|
2,3
|
33 - 34 вкл.
|
4,8
|
|
9 - 10 вкл.
|
2,4
|
34 - 35 вкл.
|
4,9
|
|
10 - 11 вкл.
|
2,5
|
35 - 36 вкл.
|
5,0
|
|
11 - 12 вкл.
|
2,6
|
36 - 37 вкл.
|
5,1
|
|
12 - 13 вкл.
|
2,7
|
37 - 38 вкл.
|
5,2
|
|
13 - 14 вкл.
|
2,8
|
38 - 39 вкл.
|
5,3
|
|
14 - 15 вкл.
|
2,9
|
39 - 40 вкл.
|
5,3
|
|
15 - 16 вкл.
|
3,0
|
40 - 41 вкл.
|
5,4
|
|
16 - 17 вкл.
|
3,1
|
41 - 42 вкл.
|
5,4
|
|
17 - 18 вкл.
|
3,2
|
42 - 43 вкл.
|
5,5
|
|
18 - 19 вкл.
|
3,3
|
43 - 44 вкл.
|
5,5
|
|
19 - 20 вкл.
|
3,4
|
44 - 45 вкл.
|
5,6
|
|
20 - 21 вкл.
|
3,5
|
45 - 46 вкл.
|
5,6
|
|
21 - 22 вкл.
|
3,6
|
46 - 47 вкл.
|
5,7
|
|
22 - 23 вкл.
|
3,7
|
47 - 48 вкл.
|
5,7
|
|
23 - 24 вкл.
|
3,8
|
48 - 49 вкл.
|
5,7
|
|
24 - 25 вкл.
|
3,9
|
49 - 50 вкл.
|
5,8
|
Площа пошкодження, -2дм
|
Трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Додаткова трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Площа пошкодження, -2дм
|
Трудомісткість ремонту, нормо-години
|
крило переднє
|
||||
0 - 1 вкл.
|
0,5
|
0,9 - якщо поверхня пошкодження має згин з утворенням різких змін форми за висотою і напрямком, гофри чи складки з гострими кутами;
1,2 - якщо пошкодження розташовано на геометрично складній поверхні змінної кривини;
0,7 - якщо доступ до пошкодження утруднений;
1,2 - якщо пошкодження розташовано в районі з'єднини з іншою складовою, а границя з'єднини має складну геометричну форму
|
15 - 16 вкл.
|
3,2
|
1 - 2 вкл.
|
0,9
|
16 - 17 вкл.
|
3,3
|
|
2 - 3 вкл.
|
1,2
|
17 - 18 вкл.
|
3,4
|
|
3 - 4 вкл.
|
1,4
|
18 - 19 вкл.
|
3,5
|
|
4 - 5 вкл.
|
1,7
|
19 - 20 вкл.
|
3,6
|
|
5 - 6 вкл.
|
2,1
|
20 - 21 вкл.
|
3,7
|
|
6 - 7 вкл.
|
2,2
|
21 - 22 вкл.
|
3,8
|
|
7 - 8 вкл.
|
2,3
|
22 - 23 вкл.
|
3,9
|
|
8 - 9 вкл.
|
2,4
|
23 - 24 вкл.
|
4,0
|
|
9 - 10 вкл.
|
2,5
|
24 - 25 вкл.
|
4,1
|
|
10 - 11 вкл.
|
2,6
|
25 - 26 вкл.
|
4,2
|
|
11 - 12 вкл.
|
2,7
|
26 - 27 вкл.
|
4,3
|
|
12 - 13 вкл.
|
2,8
|
27 - 28 вкл.
|
4,4
|
|
13 - 14 вкл.
|
3,0
|
28 - 29 вкл.
|
4,5
|
|
14 - 15 вкл.
|
3,1
|
29 - 30 вкл.
|
4,6
|
Площа пошкодження, -2дм
|
Трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Додаткова трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Додаткова трудомісткість ремонту, якщо поверхня пошкодження має згин з утворенням різких змін форми за висотою і напрямком, гофри чи складки з гострими кутами, нормо-години
|
Оперення та зовнішні панелі каркаса кузова:
панель даху, панель даху бокова;
панель боковини задня зовнішня (крило заднє);
панель передня;
двері передні чи задні, двері задка;
кришка багажника;
капот;
панелі боковини одноповерхових автобусів з числом місць для сидіння не більше сімнадцяти, включаючи місце водія (мікроавтобусів);
панель задня
|
|||
0 - 1 вкл.
|
0,5
|
|
0,4
|
1 - 2 вкл.
|
1,1
|
0,4
|
|
2 - 3 вкл.
|
1,3
|
1,0 - якщо пошкодження розташовано в районі з'єдни ни, виконаної зварюванням;
1,2 - якщо пошкодження розташовано на геометрично складній поверхні змінної кривини;
1,5 - якщо доступ до пошкодження утруднений;
1,5 - у разі пошкодження складової, що виготовлена з алюмінієвого сплаву
|
0,4
|
3 - 4 вкл.
|
1,5
|
0,4
|
|
4 - 5 вкл.
|
1,7
|
0,5
|
|
5 - 6 вкл.
|
1,9
|
0,5
|
|
6 - 7 вкл.
|
2,1
|
0,5
|
|
7 - 8 вкл.
|
2,3
|
0,5
|
|
8 - 9 вкл.
|
2,5
|
0,6
|
|
9 - 10 вкл.
|
2,7
|
0,6
|
|
10 - 11 вкл.
|
2,9
|
0,6
|
|
11 - 12 вкл.
|
3,1
|
0,7
|
|
12 - 13 вкл.
|
3,3
|
0,7
|
|
13 - 14 вкл.
|
3,5
|
0,8
|
|
14 - 15 вкл.
|
3,7
|
0,8
|
|
15 - 16 вкл.
|
3,9
|
0,9
|
|
16 - 17 вкл.
|
4,1
|
0,9
|
|
17 - 18 вкл.
|
4,3
|
1,0
|
|
18 - 19 вкл.
|
4,5
|
|
1,0
|
19 - 20 вкл.
|
4,7
|
|
1,1
|
20 - 21 вкл.
|
4,9
|
|
1,1
|
21 - 22 вкл.
|
5,1
|
|
1,2
|
22 - 23 вкл.
|
5,3
|
|
1,3
|
23 - 24 вкл.
|
5,5
|
|
1,3
|
24 - 25 вкл.
|
5,7
|
|
1,4
|
25 - 26 вкл.
|
5,9
|
|
1,4
|
26 - 27 вкл.
|
6,1
|
|
1,5
|
27 - 28 вкл.
|
6,3
|
|
1,5
|
28 - 29 вкл.
|
6,5
|
|
1,6
|
29 - 30 вкл.
|
6,7
|
|
1,6
|
30 - 31 вкл.
|
6,9
|
|
1,7
|
31 - 32 вкл.
|
7,1
|
|
1,7
|
32 - 33 вкл.
|
7,3
|
|
1,8
|
33 - 34 вкл.
|
7,4
|
|
1,8
|
34 - 35 вкл.
|
7,5
|
|
1,9
|
35 - 36 вкл.
|
7,6
|
|
1,9
|
36 - 37 вкл.
|
7,7
|
|
2,0
|
37 - 38 вкл.
|
7,8
|
|
2,0
|
38 - 39 вкл.
|
7,9
|
|
2,3
|
39 - 40 вкл.
|
8,0
|
|
2,6
|
40 - 41 вкл.
|
8,1
|
|
2,9
|
41 - 42 вкл.
|
8,2
|
|
3,1
|
42 - 43 вкл.
|
8,3
|
|
3,4
|
43 - 44 вкл.
|
8,4
|
|
3,7
|
44 - 45 вкл.
|
8,5
|
|
4,0
|
45 - 46 вкл.
|
8,6
|
|
4,2
|
46 - 47 вкл.
|
8,7
|
|
4,4
|
47 - 48 вкл.
|
8,8
|
|
4,6
|
48 - 49 вкл.
|
8,9
|
|
4,8
|
49 - 50 вкл.
|
9,0
|
|
5,0
|
Площа пошкодження, погонні см
|
Трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Додаткова трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Поперечини, що не мають коробчастої конструкції:
поперечини: даху, рамки радіатора верхньої;
стояки рамки радіатора;
панель рами вітрового вікна, заднього вікна (нижня, верхня частини)
|
||
0 - 10 вкл.
|
0,5
|
0,5 - якщо пошкодження розташовано в районі з'єднини, виконаної зварюванням;
1,5 - якщо пошкодження розташовано на геометрично складній поверхні змінної кривини;
1,0 - якщо доступ до пошкодження утруднений;
0,5 - якщо поверхня пошкодження має згин з утворенням різких змін форми за висотою і напрямком, гофри чи складки з гострими кутами
|
10 - 20 вкл.
|
0,9
|
|
20 - 30 вкл.
|
1,2
|
|
30 - 40 вкл.
|
1,6
|
|
40 - 50 вкл.
|
2,0
|
Площа пошкодження, погонні см
|
Трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Додаткова трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Поперечини, повздовжні та поперечні балки, що мають коробчасту конструкцію:
пороги в зборі з внутрішнім підсилювачем, накладкою, з'єднувачем;
стояк вітрового вікна в зборі з внутрішнім підсилювачем, накладкою;
стояк дверей передніх в зборі з внутрішнім підсилювачем, накладкою;
стояк центральний в зборі з внутрішнім підсилювачем, накладкою;
лонжерони передні в зборі з підсилювачем;
лонжерони підлоги кузова передні, середні, задні, поперечини підлоги;
балки основи, каркаса підлоги кузова - поздовжні чи поперечні;
підсилювач бампера передній, задній
|
||
0 - 10 вкл.
|
3,0
|
1,0 - якщо максимальний лінійний розмір поперечного перерізу складової у місці пошкодження - 50-100 мм;
2,0 - якщо максимальний лінійний розмір поперечного перерізу складової у місці пошкодження більше 100 мм;
2,0 - якщо поверхня пошкодження має згин з утворенням різких змін форми за висотою і напрямком, гофри чи складки з гострими кутами;
1,0 - якщо пошкодження розташовано на складовій, що виготовлена зі сталі товщиною більше 1,0 мм;
0,7 - у разі усунення пошкодження складової з алюмінієвого сплаву без застосування нагріву;
1,0 - у разі усунення пошкодження складової з алюмінієвого сплаву із застосуванням нагріву
|
10 - 20 вкл.
|
4,0
|
|
20 - 30 вкл.
|
5,0
|
|
30 - 40 вкл.
|
5,5
|
|
40 - 50 вкл.
|
6,0
|
Площа пошкодження, -2дм
|
Трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Додаткова трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Додаткова трудомісткість ремонту, якщо поверхня пошкодження має згин з утворенням різких змін форми за висотою і напрямком, гофри чи складки з гострими кутами, нормо-години
|
Оперення, панелі кабіни та каркаса кузова:
панелі даху;
панелі боковини - кутові панелі кузовів фургонів;
панелі боковини - кутові панелі автобусів;
панелі передня, задня;
двері;
панель кришок мотовідсіку, багажних відділень, інструментальних відсіків;
капот;
розширювач крила, арки;
щит передка;
панель бокова передка;
крила передні, арка коліс;
поперечні панелі каркаса основи автобусів;
панель підлоги
|
|||
0 - 1 вкл.
|
0,5
|
0,5 - якщо пошкодження розташовано в районі з'єднини, виконаної зварюванням;
0,9 - якщо пошкодження розташовано на геометрично складній поверхні змінної кривини;
1,0 - якщо доступ до пошкодження утруднений;
1,0 - якщо пошкодження розташовано на складовій, що належить до несучої частини кузова;
1,0 - якщо пошкодження розташовано в районі з'єднання з іншою складовою, а границя з'єднання має складну геометричну форму;
0,6 - якщо пошкодження розташовано на складовій, що виготовлена зі сталі товщиною більше 1,0 мм;
0,9 - у разі усунення пошкодження складової з алюмінієвого сплаву із застосуванням нагріву
|
0,3
|
1 - 2 вкл.
|
0,9
|
0,6
|
|
2 - 3 вкл.
|
1,1
|
0,9
|
|
3 - 4 вкл.
|
1,3
|
1,2
|
|
4 - 5 вкл.
|
1,5
|
1,2
|
|
5 - 6 вкл.
|
1,7
|
1,2
|
|
6 - 7 вкл.
|
1,9
|
1,2
|
|
7 - 8 вкл.
|
2,1
|
1,3
|
|
8 - 9 вкл.
|
2,3
|
1,3
|
|
9 - 10 вкл.
|
2,5
|
1,3
|
|
10 - 11 вкл.
|
2,7
|
1,3
|
|
11 - 12 вкл.
|
2,9
|
1,4
|
|
12 - 13 вкл.
|
3,1
|
1,4
|
|
13 - 14 вкл.
|
3,3
|
1,4
|
|
14 - 15 вкл.
|
3,5
|
1,4
|
|
15 - 16 вкл.
|
3,7
|
1,6
|
|
16 - 17 вкл.
|
3,9
|
1,6
|
|
17 - 18 вкл.
|
4,1
|
1,6
|
|
18 - 19 вкл.
|
4,3
|
|
1,8
|
19 - 20 вкл.
|
4,5
|
|
1,8
|
20 - 21 вкл.
|
4,8
|
|
1,8
|
21 - 22 вкл.
|
5,2
|
|
2,0
|
22 - 23 вкл.
|
5,6
|
|
2,0
|
23 - 24 вкл.
|
6,0
|
|
2,0
|
24 - 25 вкл.
|
6,5
|
|
2,0
|
25 - 26 вкл.
|
7,5
|
|
2,2
|
26 - 27 вкл.
|
8,5
|
|
2,2
|
27 - 28 вкл.
|
9,5
|
|
2,2
|
28 - 29 вкл.
|
10,5
|
|
2,2
|
29 - 30 вкл.
|
12,0
|
|
2,4
|
30 - 31 вкл.
|
13,3
|
|
2,4
|
31 - 32 вкл.
|
13,5
|
|
2,4
|
32 - 33 вкл.
|
13,6
|
|
2,4
|
33 - 34 вкл.
|
13,7
|
|
2,6
|
34 - 35 вкл.
|
13,8
|
|
2,6
|
35 - 36 вкл.
|
13,9
|
|
2,6
|
36 - 37 вкл.
|
14,0
|
|
2,6
|
37 - 38 вкл.
|
14,1
|
|
2,8
|
38 - 39 вкл.
|
14,2
|
|
2,8
|
39 - 40 вкл.
|
14,3
|
|
2,8
|
40 - 41 вкл.
|
14,4
|
|
2,8
|
41 - 42 вкл.
|
14,5
|
|
2,8
|
42 - 43 вкл.
|
14,6
|
|
3,0
|
43 - 44 вкл.
|
14,7
|
|
3,0
|
44 - 45 вкл.
|
14,8
|
|
3,0
|
45 - 46 вкл.
|
14,9
|
|
3,0
|
46 - 47 вкл.
|
15,0
|
|
3,0
|
47 - 48 вкл.
|
15,1
|
|
3,0
|
48 - 49 вкл.
|
15,2
|
|
3,0
|
49 - 50 вкл.
|
15,3
|
|
3,0
|
Площа пошкодження, погонні см
|
Трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Додаткова трудомісткість ремонту, нормо-години
|
бампер передній, задній;
підсилювач бампера переднього, заднього;
підніжка, сходина
|
||
0 - 10 вкл.
|
0,5
|
1,0 - якщо пошкодження розташовано на складовій, що виготовлена зі сталі товщиною 1,5-2,0 мм;
1,5 - якщо пошкодження розташовано на складовій, що виготовлена зі сталі товщиною більше 2,0 мм;
2,5 - якщо поверхня пошкодження має згин з утворенням різких змін форми за висотою і напрямком, гофри чи складки з гострими кутами;
1,5 - якщо максимальний лінійний розмір поперечного перерізу складової у місці пошкодження більше 100 мм;
2,0 - у разі усунення пошкодження складової з алюмінієвого сплаву
|
10 - 20 вкл.
|
1,3
|
|
20 - 30 вкл.
|
1,7
|
|
30 - 40 вкл.
|
2,1
|
|
40 - 50 вкл.
|
2,5
|
|
50 - 60 вкл.
|
2,9
|
|
60 - 70 вкл.
|
3,3
|
|
70 - 80 вкл.
|
4,0
|
|
80 - 90 вкл.
|
5,0
|
Площа пошкодження, погонні см
|
Трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Додаткова трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Складові рамної конструкції:
лонжерони рами;
поперечини рами;
косяки, розкоси рами
|
||
0 - 10 вкл.
|
2,0
|
2,5 - якщо пошкодження розташовано на складовій, що виготовлена зі сталі товщиною 1,5-2,0 мм;
3,5 - якщо пошкодження розташовано на складовій, що виготовлена зі сталі товщиною більше 2,0 мм;
2,0 - якщо максимальний лінійний розмір поперечного перерізу складової у місці пошкодження більше 150 мм;
2,0 - у разі усунення пошкодження складової з алюмінієвого сплаву
|
10 - 20 вкл.
|
3,0
|
|
20 - 30 вкл.
|
4,0
|
|
30 - 40 вкл.
|
5,0
|
|
40 - 50 вкл.
|
6,0
|
|
50 - 60 вкл.
|
7,0
|
|
60 - 70 вкл.
|
8,0
|
|
70 - 80 вкл.
|
9,0
|
|
80 - 90 вкл.
|
11,0
|
Площа пошкодження, погонні см
|
Трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Додаткова трудомісткість ремонту на одне пошкодження у вигляді згину складника, нормо-години
|
|
зі сталі
|
з алюмінієвого сплаву
|
||
Елементи жорсткості кузова:
вертикальні, поперечні, поздовжні та навскісні профільні елементи зварного каркаса кузова автобуса, його ферм; поздовжні та поперечні балки платформи кузовів, стояки бортів причіпного складу та вантажних автомобілів;
металеві борти, платформи вантажних автомобілів та причіпного складу
Додаткова трудомісткість ремонту елементів жорсткості кузова не нараховується.
|
|||
0 - 10 вкл.
|
0,5
|
1,2
|
2,0
|
10 - 20 вкл.
|
1,0
|
1,4
|
2,3
|
20 - 30 вкл.
|
1,8
|
1,6
|
2,5
|
30 - 40 вкл.
|
2,2
|
1,8
|
2,7
|
40 - 50 вкл.
|
2,6
|
2,0
|
3,0
|
50 - 60 вкл.
|
3,0
|
2,3
|
3,3
|
60 - 70 вкл.
|
3,5
|
2,5
|
3,5
|
70 - 80 вкл.
|
4,0
|
2,7
|
3,7
|
80 - 90 вкл.
|
4,5
|
2,9
|
4,0
|
90 - 100 вкл.
|
5,0
|
3,1
|
4,3
|
100 - 110 вкл.
|
5,5
|
3,6
|
4,6
|
110 - 120 вкл.
|
6,0
|
4,1
|
4,9
|
120 - 130 вкл.
|
6,5
|
4,6
|
5,5
|
130 - 140 вкл.
|
7,0
|
5,0
|
6,0
|
140 - 150 вкл.
|
7,0
|
6,0
|
7,0
|
Площа пошкодження, погонні см
|
Трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Додаткова трудомісткість ремонту, нормо-години
|
Складові, що виконані з металу, окрім тих, що виготовлені з алюмінієвого сплаву, легкових, вантажних автомобілів, автобусів, причепів, напівпричепів:
захисна пластина картера двигуна; щиток брудозахисний з кронштейном; бризковик двигуна;
поперечина кріплення панелі приладів;
косинка - з'єднувач лонжерона з підлогою;
державний номерний знак, інші схожі складові за умови їх виготовлення з листового металу, катаного металевого прута діаметром поперечного перерізу не більше 20 мм, труби круглої металевої тонкостінної діаметром поперечного перерізу не більше 60 мм, профілю, виготовленого з металу товщиною не більше 3 мм, а найбільша грань у поперечному перерізі становить не більше 60 мм.
Складові мототехніки, що виконані з металу, окрім тих, що виготовлені з алюмінієвого сплаву:
облицювальна накладка вихлопної труби;
облицювання переднє, заднє (металеве) та його кріплення; тримач скла вітрового, номерного знака, труби випускної;
металева частина багажника;
опора для ноги; зупиночна опора;
кріплення акумуляторної батареї, фари, ліхтаря;
щиток брудозахисний (передній, задній), ручка заднього сидіння;
бокова підніжка;
боковина коляски;
підлога коляски;
захисний щиток ланцюга
|
||
0 - 10 вкл.
|
0,1
|
0,8 - якщо пошкодження розташовано на геометрично складній поверхні змінної кривини;
1,5 - якщо пошкодження розташовано на складовій, що виготовлена зі сталі товщиною більше 3,0 мм
|
10 - 20 вкл.
|
0,2
|
|
20 - 30 вкл.
|
0,2
|
|
30 - 40 вкл.
|
0,2
|
|
40 - 50 вкл.
|
0,2
|
|
50 - 60 вкл.
|
0,3
|
|
60 - 70 вкл.
|
0,3
|
|
70 - 80 вкл.
|
0,3
|
|
80 - 90 вкл.
|
0, 3
|
Додаток 8
до Методики товарознавчої
експертизи та оцінки колісних
транспортних засобів
Додаток 9
до Методики товарознавчої
експертизи та оцінки колісних
транспортних засобів
Відношення А
|
від 0,03 до 0,2 вкл.
|
від 0,2 до 0,33 вкл.
|
|||||||||
Відношення В
|
понад 1,30
|
1,30 вкл.
до 1,00
|
1,00 вкл.
до 0,70
|
0,70 вкл.
до 0,50
|
не більше 0,50
|
понад 1,30
|
1,30 вкл.
до 1,00
|
1,00 вкл.
до 0,70
|
0,70 вкл.
до 0,50
|
не більше 0,50
|
|
Строк експлуатації, місяці
|
до 2 вкл.*
|
5,5
|
5,0
|
4,5
|
4,25
|
3,75
|
5,75
|
5,25
|
4,75
|
4,25
|
4,0
|
2 до 6 вкл.
|
5,0
|
4,5
|
4,0
|
3,75
|
3,25
|
5,25
|
4,75
|
4,25
|
4,0
|
3,5
|
|
6 до 12 вкл.
|
4,5
|
4,0
|
3,5
|
3,25
|
3,0
|
4,75
|
4,25
|
4,0
|
3,5
|
3,25
|
|
12 до 24 вкл.
|
4,0
|
3,5
|
3,25
|
3,0
|
2,75
|
4,25
|
4,0
|
3,5
|
3,25
|
3,0
|
|
24 до 36 вкл.
|
3,5
|
3,25
|
3,0
|
2,75
|
2,5
|
4,0
|
3,5
|
3,25
|
3,0
|
2,75
|
|
36 до 48 вкл.
|
3,25
|
3,0
|
2,75
|
2,5
|
2,0
|
3,5
|
3,25
|
3,0
|
2,75
|
2,25
|
|
48 до 60 вкл.
|
3,0
|
2,75
|
2,5
|
2,0
|
1,5
|
3,25
|
3,0
|
2,75
|
2,25
|
1,75
|
|
60 до 72 вкл.
|
2,75
|
2,5
|
2,25
|
1,5
|
1,0
|
3,0
|
2,75
|
2,5
|
2,0
|
1,5
|
|
72 до 84 вкл.
|
2,5
|
2,25
|
2,0
|
1,0
|
0,75
|
2,75
|
2,5
|
2,25
|
1,75
|
1,25
|
Відношення А
|
від 0,33 до 0,45 вкл.
|
від 0,45 до 0,65 вкл.
|
|||||||||
Відношення В
|
понад 1,30
|
1,30 вкл.
до 1,00
|
1,00 вкл.
до 0,70
|
0,70 вкл.
до 0,50
|
не більше 0,50
|
понад 1,30
|
1,30 вкл.
до 1,00
|
1,00 вкл.
до 0,70
|
0,70 вкл.
до 0,50
|
не більше 0,50
|
|
Строк експлуатації, місяці
|
до 2 вкл.
|
6,0
|
5,5
|
5,0
|
4,5
|
4,25
|
6,25
|
5,75
|
5,25
|
4,75
|
4,5
|
2 до 6 вкл.
|
5,5
|
5,0
|
4,5
|
4,25
|
3,75
|
5,75
|
5,25
|
4,75
|
4,5
|
4,0
|
|
6 до 12 вкл.
|
5,0
|
4,5
|
4,25
|
3,75
|
3,5
|
5,25
|
4,75
|
4,5
|
4,0
|
3,75
|
|
12 до 24 вкл.
|
4,5
|
4,25
|
3,75
|
3,5
|
3,25
|
4,75
|
4,5
|
4,0
|
3,75
|
3,5
|
|
24 до 36 вкл.
|
4,25
|
3,75
|
3,5
|
3,25
|
3,0
|
4,5
|
4,0
|
3,75
|
3,5
|
3,25
|
|
36 до 48 вкл.
|
3,75
|
3,5
|
3,25
|
3,0
|
2,5
|
4,0
|
3,75
|
3,5
|
3,25
|
2,75
|
|
48 до 60 вкл.
|
3,5
|
3,25
|
3,0
|
2,5
|
2,0
|
3,75
|
3,5
|
3,25
|
2,75
|
2,25
|
|
60 до 72 вкл.
|
3,25
|
3,0
|
2,75
|
2,25
|
1,75
|
35
|
3,25
|
3,0
|
2,5
|
2,0
|
|
72 до 84 вкл.
|
3,0
|
2,75
|
2,5
|
2,0
|
1,5
|
3,25
|
3,0
|
2,75
|
2,25
|
1,75
|
Відношення А
|
понад 0,66
|
|||||
Відношення В
|
понад 1,30
|
1,30 вкл.
до 1,00
|
1,00 вкл.
до 0,70
|
0,70 вкл.
до 0,50
|
не більше 0,50
|
|
Строк експлуатації, місяці
|
до 2 вкл.
|
6,5
|
6,0
|
5,5
|
5,0
|
4,75
|
2 до 6 вкл.
|
6,0
|
5,5
|
5,0
|
4,75
|
4,25
|
|
6 до 12 вкл.
|
5,5
|
5,0
|
4,75
|
4,25
|
4,0
|
|
12 до 24 вкл.
|
5,0
|
4,75
|
4,25
|
4,0
|
3,75
|
|
24 до 36 вкл.
|
4,75
|
4,25
|
4,0
|
3,75
|
3,5
|
|
36 до 48 вкл.
|
4,25
|
4,0
|
3,75
|
3,5
|
3,0
|
|
48 до 60 вкл.
|
4,0
|
3,75
|
3,5
|
3,0
|
2,5
|
|
60 до 72 вкл.
|
3,75
|
3,5
|
3,25
|
2,75
|
2,25
|
|
72 до 84 вкл.
|
3,5
|
3,25
|
3,0
|
2,5
|
2,0
|