УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 17 березня 2011 р. N 279
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 1047 (1047-2019-п) від 04.12.2019 )

Про затвердження Порядку надання державної підтримки здійсненню державно-приватного партнерства

Відповідно до частини третьої статті 18 Закону України "Про державно-приватне партнерство" (2404-17) Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок надання державної підтримки здійсненню державно-приватного партнерства, що додається.
2. Міністерству фінансів разом з Міністерством економічного розвитку і торгівлі, іншими центральними органами виконавчої влади під час підготовки пропозицій щодо внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2011 рік" (2857-17) та складання проектів Державного бюджету України на наступні роки передбачати видатки для надання державної підтримки здійсненню державно-приватного партнерства (далі - державна підтримка).
3. Раді міністрів Автономної Республіки Крим під час внесення змін до бюджету Автономної Республіки Крим на 2011 рік (rb0173002-10) та складання проектів бюджету Автономної Республіки Крим на наступні роки передбачати кошти для надання державної підтримки.
4. Рекомендувати органам місцевого самоврядування:
під час внесення змін до місцевих бюджетів на 2011 рік та складання проектів місцевих бюджетів на наступні роки передбачати кошти для надання державної підтримки;
затвердити порядок надання державної підтримки щодо об'єктів комунальної власності.
Прем'єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 70

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 березня 2011 р. N 279

ПОРЯДОК

надання державної підтримки здійсненню державно-приватного партнерства

1. Цей Порядок визначає процедуру надання державної підтримки здійсненню державно-приватного партнерства (далі - державна підтримка) щодо об'єктів державної власності.
2. Державна підтримка щодо об'єктів, які належать Автономній Республіці Крим, надається згідно з порядком, затвердженим Радою міністрів Автономної Республіки Крим, а щодо об'єктів комунальної власності - згідно з порядком, затвердженим відповідним органом місцевого самоврядування.
3. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про державно-приватне партнерство" (2404-17) .
4. Державна підтримка надається для здійснення заходів (програм) під час виконання договорів, укладених у рамках державно-приватного партнерства (далі - договори державно-приватного партнерства), з урахуванням:
1) актуальності та соціальної спрямованості заходів (програм), що здійснюються під час виконання договорів державно-приватного партнерства (далі - заходи (програми);
2) співвідношення витрат та очікуваного результату від здійснення заходів (програм);
3) результатів аналізу ефективності використання бюджетних коштів;
4) детальності техніко-економічних розрахунків і обґрунтування обсягу та форми надання державної підтримки;
5) інноваційності заходів (програм);
6) можливого негативного впливу на стан навколишнього природного середовища внаслідок виконання договорів державно-приватного партнерства;
7) наявності кадрового, матеріально-технічного та методичного забезпечення для виконання договорів державно-приватного партнерства.
5. Державна підтримка може надаватися:
шляхом надання державних та місцевих гарантій;
шляхом фінансування здійснення заходів (програм) за рахунок коштів державного чи місцевих бюджетів та інших джерел згідно із загальнодержавними та місцевими програмами;
в іншій формі згідно із законом.
6. Ініціатором пропозиції щодо надання державної підтримки (далі - ініціатор) може виступати державний або приватний партнер за погодженням з державним партнером на всіх етапах виконання договору державно-приватного партнерства.
7. Рішення про надання державної підтримки приймається Кабінетом Міністрів України чи уповноваженим ним органом виконавчої влади (далі - уповноважений орган).
8. Надання державної підтримки за рішенням Кабінету Міністрів України або уповноваженого органу здійснюється відповідно до порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті за відповідною програмою.
9. Для надання державної підтримки ініціатор подає на розгляд Міністерства економічного розвитку і торгівлі (далі - Міністерство) такі документи:
1) заяву за формою, визначеною Міністерством;
2) засвідчені в установленому порядку копії:
установчих документів;
документа, що підтверджує присвоєння ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або копію паспорта та за наявності ідентифікаційний номер у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів (для фізичних осіб);
договору державно-приватного партнерства;
висновку за результатами проведення аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства;
звіту про стан виконання договору державно-приватного партнерства за останній звітний період - у разі подання пропозиції щодо надання державної підтримки під час виконання договору державно-приватного партнерства;
звіту про фінансові результати господарської діяльності приватного партнера за минулий рік та на останню звітну дату поточного року відповідно до законодавства;
3) техніко-економічний розрахунок (бізнес-план) заходів (програм);
4) обґрунтування запропонованих обсягу та форми державної підтримки.
10. Заява та документи, що додаються до неї, подаються в одному примірнику ініціатором або уповноваженою ним особою.
Заява та документи можуть бути надіслані рекомендованим листом з описом вкладення, при цьому підпис ініціатора - фізичної особи - підприємця та уповноваженої ним особи засвідчується нотаріально.
Заявник несе відповідальність за повноту та достовірність відомостей, зазначених у заяві та документах, що додаються до неї.
11. У разі подання документів, що не відповідають вимогам законодавства та цього Порядку, Міністерство у двотижневий строк повідомляє ініціатора у письмовій формі про відмову в розгляді заяви про надання державної підтримки з відповідним обґрунтуванням.
12. Міністерство за результатами розгляду в двотижневий строк поданих документів готує висновок про доцільність надання державної підтримки, її форму та обсяг або про недоцільність надання державної підтримки, про що повідомляє ініціатора у письмовій формі з відповідним обґрунтуванням.
Критерії та умови надання державної підтримки, визначення її форми та обсягу затверджуються Міністерством за погодженням з Мінфіном.
13. У разі надання державної підтримки за рішенням Кабінету Міністрів України Міністерство на підставі висновку про доцільність надання державної підтримки, її форму та обсяг готує і протягом 30 календарних днів з дня затвердження такого висновку подає Кабінету Міністрів України в установленому порядку разом з відповідним обґрунтуванням проект акта про надання державної підтримки.
14. Рішення уповноваженого органу про надання державної підтримки приймається на підставі висновку про доцільність надання державної підтримки, її форму та обсяг.