УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 червня 2011 р.
за N 694/19432
Про затвердження Порядку складення та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Міністерство юстиції України
Відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" (
2939-17)
, Указу Президента України від 5 травня 2011 року N 547 (
547/2011)
"Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації" та постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року N 583 (
583-2011-п)
"Питання виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок складення та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, що додається.
2. Затвердити Зміни до форм для подання запиту на отримання публічної інформації (додатки 1-7), затверджених наказом Міністерства юстиції України від 26 травня 2011 року N 1434/5 (
z0629-11)
, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 травня 2011 року за N 629/19367, що додаються.
3. Розмістити Порядок складення та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, на веб-сайті Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату А.Ю.Сєдова.
Міністр
|
Олександр Лавринович
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції
України
08.06.2011 N 1521/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 червня 2011 р.
за N 694/19432
ПОРЯДОК
складення та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Міністерство юстиції України
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблений відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" (
2939-17)
(далі - Закон), Указу Президента України від 5 травня 2011 року N 547 (
547/2011)
"Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації" та постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року N 583 (
583-2011-п)
"Питання виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади" з метою створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.
Право на доступ до публічної інформації гарантується максимальним спрощенням процедури подання запиту на отримання публічної інформації.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі (
2939-17)
.
1.3. Розпорядником публічної інформації відповідно до Закону (
2939-17)
є Міністерство юстиції України.
1.4. Доступ до публічної інформації Міністерства юстиції України забезпечується шляхом надання інформації за запитами на отримання публічної інформації.
Уповноважені відповідно до законодавства посадові особи Міністерства юстиції України забезпечують першочергове підписання листів-відповідей за результатами розгляду запитів на інформацію.
1.5. Запитувачами публічної інформації відповідно до Закону (
2939-17)
є фізичні, юридичні особи та об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб'єктів владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій.
1.6. Відносини у сфері звернень громадян регулюються Законом України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
.
II. Складення та подання запитів на публічну інформацію
2.1. Запитувач має право звернутися до Міністерства юстиції України із запитом на отримання публічної інформації незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
2.2. Запит на отримання публічної інформації може бути індивідуальним або колективним.
2.3. Запит на отримання публічної інформації подається Міністерству юстиції в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, телефаксом, електронною поштою або по телефону на вибір запитувача.
2.4. Письмовий запит на отримання публічної інформації подається в довільній формі.
2.5. Запит на інформацію повинен містити:
прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу, адресу електронної пошти, номер засобу зв'язку, якщо такий є;
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
підпис і дату за умови подання письмового запиту.
2.6. З метою спрощення процедури оформлення письмового запиту запитувач може використати форми для подання запиту на отримання публічної інформації (далі - форми запиту), затверджені наказом Міністерства юстиції України від 26 травня 2011 року N 1434/5 (
z0629-11)
, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 травня 2011 року за N 629/19367.
2.7. Форми запиту розміщуються на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України та на інформаційних стендах в адміністративних будівлях Міністерства юстиції України.
2.8. Запитувач може заповнити форми запиту безпосередньо на веб-сайті Міністерства юстиції України.
2.9. У формах запиту запитувачеві надається можливість вибрати форму надання відповіді - поштою, телефаксом, електронною поштою.
2.10. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство юстиції України.
2.11. У разі коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює представник спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, із зазначенням у запиті прізвища, імені, по батькові, контактного телефону, та надає копію запиту особі, яка його подала.
2.12. На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа із зазначенням найменування Міністерства юстиції України, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу.
Директор Департаменту
реєстрації та систематизації
нормативних актів,
правоосвітньої діяльності
|
Н.А.Железняк
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції
України
08.06.2011 N 1521/5
ЗМІНИ
до форм для подання запиту на отримання публічної інформації
Доповнити форми для подання запиту на отримання публічної інформації (додатки 1-7), затверджені наказом Міністерства юстиції України від 26 травня 2011 року N 1434/5 (
z0629-11)
, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 травня 2011 року за N 629/19367, примітками такого змісту:
"Примітки:
1. Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Міністерства юстиції України, розміщується на веб-сайті Міністерства юстиції України minjust.gov.ua.
2. Запит може бути поданий:
на поштову адресу: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 (на конверті вказувати "Публічна інформація");
на електронні адреси: civil@minjust.gov.ua; public_info@minjust.gov.ua;
телефаксом: (44) 486-71-76; (44) 279-17-35.
3. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, за адресою: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13, кімната N 102.
4. Форми запитів можна отримати в Міністерстві юстиції України за адресами: вул. Городецького, 13, кімната N 102; вул. Артема, 73, кімната N 126.
5. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації.
6. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
7. У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.
8. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
9. Інформація на запит надається безоплатно.
10. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
11. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:
11.1 Міністерство юстиції України не володіє і не зобов'язано відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
11.2 інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
11.3 запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 10 цих приміток;
11.4 не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (
2939-17)
, а саме не зазначено:
прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту).".
Директор Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності
|
Н.А.Железняк
|