МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ Л И С Т N 041-407-133/12-1943 від 28.02.2002 Міністерство фінансів розглянуло лист щодо документів, що підтверджують витрати працівника на наймання житла під час відрядження, і повідомляє. Згідно з підпунктом 5.4.8 статті 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" ( 334/94-ВР ) документами, що підтверджують витрати на оплату вартості проживання у готелях (мотелях), наймання інших жилих приміщень, є рахунки з готелів (мотелів) або інших осіб, які надають послуги з розміщення та проживання фізичної особи. Враховуючи зазначене, а також положення Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" ( 265/95-ВР ) та чинного законодавства з питань службових відряджень, на думку Міністерства фінансів, документом, що підтверджує витрати на наймання жилого приміщення, повинен бути розрахунковий документ (надрукований реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну), в якому зазначено прізвище працівника, направленого у відрядження, термін проживання та вартість основних та додаткових послуг, отриманих у готелі (мотелі) або від інших осіб, які надають послуги з розміщення та проживання фізичної особи. Заступник Державного секретаря О.Яременко "Бізнес-Бухгалтерія. Право. Податки. Консультації", N 18/2, 09.05.2002 р.