МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

                             Л И С Т

 N 041-407-133/12-1943 від 28.02.2002




     Міністерство фінансів  розглянуло  лист  щодо документів,  що
підтверджують  витрати  працівника  на  наймання  житла  під   час
відрядження, і повідомляє.
     Згідно з  підпунктом  5.4.8  статті  5  Закону  України  "Про
оподаткування прибутку підприємств" ( 334/94-ВР ) документами,  що
підтверджують витрати на  оплату  вартості  проживання  у  готелях
(мотелях),  наймання  інших  жилих приміщень,  є рахунки з готелів
(мотелів) або інших осіб,  які надають  послуги  з  розміщення  та
проживання фізичної особи.
     Враховуючи зазначене,  а також положення Закону України  "Про
застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,
громадського харчування  та  послуг"  (  265/95-ВР  )  та  чинного
законодавства з питань службових відряджень, на думку Міністерства
фінансів,  документом,  що підтверджує витрати на наймання  жилого
приміщення,  повинен  бути  розрахунковий  документ  (надрукований
реєстратором розрахункових  операцій  або  заповнений  вручну),  в
якому  зазначено прізвище працівника,  направленого у відрядження,
термін проживання  та  вартість  основних  та  додаткових  послуг,
отриманих  у  готелі  (мотелі)  або  від  інших осіб,  які надають
послуги з розміщення та проживання фізичної особи.

 Заступник Державного секретаря                         О.Яременко

 "Бізнес-Бухгалтерія. Право. Податки. Консультації",
 N 18/2, 09.05.2002 р.