МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
20.08.2012 № 932
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 вересня 2012 р.
за № 1499/21811

Про відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1636 від 11.12.2015 (z1641-15) Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 2135 від 23.10.2020 (z1229-20) )
Відповідно до статті 21 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (2939-17) , постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 (740-2011-п) "Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію ;
Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (z1500-12) .
2. Департаменту фінансування, бухгалтерського обліку та звітності (Корнієнко В.І.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України - керівника апарату Павленка В.П.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр
П.О. Порошенко
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державної служби України
з питань регуляторної політики
та розвитку підприємництва
М.Ю. Бродський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
20.08.2012 № 932
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 вересня 2012 р.
за № 1499/21811

ПОРЯДОК

відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

( У тексті Порядку слово "Мінекономрозвитку" замінено словом "Мінекономіки" згідно з Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 2135 від 23.10.2020 (z1229-20) )
1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Мінекономіки і центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - центральні органи виконавчої влади та їх територіальні органи (у разі їх утворення), за запитом на інформацію.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1636 від 11.12.2015 (z1641-15) , Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 2135 від 23.10.2020 (z1229-20) )
2. Цей Порядок застосовується в разі, коли Мінекономіки або центральні органи виконавчої влади та їх територіальні органи (у разі їх утворення)  є належними розпорядниками інформації.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1636 від 11.12.2015 (z1641-15) )
3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:
щодо інформації, що становить суспільний інтерес;
якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;
особі в разі надання інформації про неї.
4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється в разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з одинадцятої сторінки відповідно до Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (z1500-12) (далі - Розмір відшкодування фактичних витрат), затвердженого цим наказом.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 2135 від 23.10.2020 (z1229-20) )
5. Розмір відшкодування фактичних витрат (z1500-12) визначається відповідним структурним підрозділом Мінекономіки (центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів (у разі їх утворення)) з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності на підставі отриманої від структурних підрозділів Мінекономіки (центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів (у разі їх утворення), у володінні яких знаходиться запитувана інформація), заявки на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - заявка на виписку рахунка), за формою згідно з додатком 1.
( Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1636 від 11.12.2015 (z1641-15) )
6. Структурні підрозділи Мінекономіки (центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів (у разі їх утворення)) в разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту подають структурному підрозділу Мінекономіки (центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів (у разі їх утворення)) з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності заявку на виписку рахунка.
Одночасно копія заявки на виписку рахунка передається до відповідного структурного підрозділу Мінекономіки (центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів (у разі їх утворення)) з питань зв'язків з громадськістю та засобами масової інформації.
( Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1636 від 11.12.2015 (z1641-15) )
7. На підставі отриманої заявки на виписку рахунка структурний підрозділ Мінекономіки (центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів (у разі їх утворення)) з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності виписує рахунок для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - рахунок), за формою згідно з додатком 2 і впродовж одного робочого дня передають його структурним підрозділам Мінекономіки (центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів (у разі їх утворення)), у володінні яких знаходиться запитувана інформація, для надсилання в установлений законом строк запитувачу інформації.
( Пункт 7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1636 від 11.12.2015 (z1641-15) )
8. Оплата рахунка здійснюється в будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.
9. Не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на реєстраційні рахунки Мінекономіки (центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів (у разі їх утворення)) структурний підрозділ Мінекономіки (центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів (у разі їх утворення)) з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності передає структурним підрозділам Мінекономіки (центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів (у разі їх утворення)), у володінні яких знаходиться запитувана інформація, копію виписки з реєстраційного рахунка, на який зараховано кошти, завізовану відповідальною особою структурного підрозділу Мінекономіки (центрального органу виконавчої влади та його територіального органу (у разі їх утворення)) з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності з проставленням її прізвища, імені, по батькові та поточної дати.
Копії платіжних документів (рахунок та виписка з реєстраційного рахунка) структурні підрозділи Мінекономіки (центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів (у разі їх утворення)), у володінні яких знаходиться запитувана інформація, невідкладно передають відповідним структурним підрозділам з питань зв'язків з громадськістю та засобами масової інформації.
( Пункт 9 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1636 від 11.12.2015 (z1641-15) )
10. Структурні підрозділи Мінекономіки (центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів (у разі їх утворення)), у володінні яких знаходиться запитувана інформація, копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, здійснюють після отримання копії виписки з реєстраційного рахунка, на який зараховано кошти, завізованої відповідальною особою структурного підрозділу Мінекономіки (центрального органу виконавчої влади та його територіального органу (у разі їх утворення)) з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
( Пункт 10 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1636 від 11.12.2015 (z1641-15) )
11. Надання інформації запитувачу здійснюється впродовж трьох робочих днів після підтвердження оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію.
12. Відповідь на запит не надається в разі повної або часткової відмови запитувача від оплати рахунка.
Директор департаменту
фінансування,
бухгалтерського обліку
та звітності,
головний бухгалтер
В.І. Корнієнко
Додаток 1 
до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання 
або друк документів, що надаються за запитом на інформацію 
(пункт 5)

ЗАЯВКА N ______ від "___" ____________ 20__ року

на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

_____________________________________________________________________________________
(назва документа, вхідний реєстраційний номер та короткий зміст запиту)
_____________________________________________________________________________________
(назва структурного підрозділу Мінекономіки або центральних органів виконавчої влади та їх
_____________________________________________________________________________________
територіальних органів (у разі їх утворення), у якому знаходиться запитувана інформація)
_____________________________________________________________________________________
Прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об'єднання громадян, що не має статусу юридичної особи
Послуга, що надається
Кількість сторінок
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування
(За відсутності даних ставиться прочерк) Виконавець
____________________________
(посада)
___________
(підпис)
_____________________________
(власне ім'я та ПРІЗВИЩЕ)
Керівник структурного підрозділу, у якого знаходиться запитувана інформація
________________________
(посада)
___________
(підпис)
_________________________
(власне ім'я та ПРІЗВИЩЕ)
( Додаток 1 в редакції Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 2135 від 23.10.2020 (z1229-20) )
Додаток 2 
до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання 
або друк документів, що надаються за запитом на інформацію 
(пункт 7)
Надавач послуг: _______________________________________________________________________
Реєстраційний рахунок _________________________________________________________________
Код згідно з ЄДРПОУ __________________________________________________________________
Платник _____________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) запитувача - фізичної особи, найменування запитувача -
_____________________________________________________________________________________
юридичної особи або об'єднання громадян, що не має статусу юридичної особи)

РАХУНОК N _______ від "___" ____________ 20__ року

для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

_____________________________________________________________________________________
(назва документа)
_____________________________________________________________________________________
Найменування
Вартість виготовлення однієї сторінки (без податку на додану вартість), гривень
Кількість сторінок
Сума без податку на додану вартість, гривень
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування
Разом
Усього до сплати: ____________________________________________________________________ гривень ___ копійок
(сума словами)
Виконавець
_________________________
(посада)
___________
(підпис)
_________________________
(власне ім'я та ПРІЗВИЩЕ)
Бухгалтер
_________________________
(посада)
___________
(підпис)
_________________________
(власне ім'я та ПРІЗВИЩЕ)
( Додаток 2 в редакції Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 2135 від 23.10.2020 (z1229-20) )