N 441/241 від 13.07.2001
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
1 серпня 2001 р.
за N 653/5844
|
Міністр транспорту України
Міністр оборони України -
генерал армії України
|
В.Пустовойтенко
О.Кузьмук
|
Додаток 1
до п. 1 спільного наказу
Мінтрансу України та
Міноборони України
від 13.07.2001 N 441/24
(Таблиця 1)
Лінія шляху*
|
|||||||
Від 000 град. до 179 град.
|
Від 180 град. до 359 град.
|
||||||
Польоти за ППП
|
Польоти за ПВП
|
Польоти за ППП
|
Польоти за ПВП
|
||||
Номер
ешелону
|
Ешелон
/
Абс.
висота
(м) **
|
Номер
ешелону
|
Ешелон
/
Абс.
висота
(м) **
|
Номер
ешелону
|
Ешелон
/
Абс.
висота
(м) **
|
Номер
ешелону
|
Ешелон
/
Абс.
висота
(м) **
|
10
|
300
|
-
|
-
|
20
|
600
|
-
|
-
|
30
|
900
|
35
|
1050
|
40
|
1200
|
45
|
1350
|
50
|
1500
|
55
|
1700
|
60
|
1850
|
65
|
2000
|
70
|
2150
|
75
|
2300
|
80
|
2450
|
85
|
2600
|
90
|
2750
|
95
|
2900
|
100
|
3050
|
105
|
3200
|
110
|
3350
|
115
|
3500
|
120
|
3650
|
125
|
3800
|
130
|
3950
|
135
|
4100
|
140
|
4250
|
145
|
4400
|
150
|
4550
|
155
|
4700
|
160
|
4900
|
165
|
5050
|
170
|
5200
|
175
|
5350
|
180
|
5500
|
185
|
5650
|
190
|
5800
|
195
|
5950
|
200
|
6100
|
205
|
6250
|
210
|
6400
|
215
|
6550
|
220
|
6700
|
225
|
6850
|
230
|
7000
|
235
|
7150
|
240
|
7300
|
245
|
7450
|
250
|
7600
|
255
|
7750
|
260
|
7900
|
265
|
8100
|
270
|
8250
|
275
|
8400
|
280
|
8550
|
285
|
8700
|
290
|
8850
|
300
|
9150
|
310
|
9450
|
320
|
9750
|
330
|
10050
|
340
|
10350
|
350
|
10650
|
360
|
10950
|
370
|
11300
|
380
|
11600
|
390
|
11900
|
400
|
12200
|
410
|
12500
|
420
|
12800
|
430
|
13100
|
440
|
13400
|
450
|
13700
|
460
|
14000
|
470
|
14350
|
480
|
14650
|
490
|
14950
|
500
|
15250
|
510
|
15550
|
520
|
15850
|
і
т.п.
|
і т.п.
|
і т.п.
|
і т.п.
|
і т.п.
|
і т.п.
|
і
т.п.
|
і т.п.
|
(Таблиця 2)
Лінія шляху*
|
|||||||
Від 000 град. до 179 град.
|
Від 180 град. до 359 град.
|
||||||
Польоти за ППП
|
Польоти за ПВП
|
Польоти за ППП
|
Польоти за ПВП
|
||||
Номер
ешелону
|
Ешелон
/
Абс.
висота
(м) **
|
Номер
ешелону
|
Ешелон
/
Абс.
висота
(м) **
|
Номер
ешелону
|
Ешелон
/
Абс.
висота
(м) **
|
Номер
ешелону
|
Ешелон
/
Абс.
висота
(м) **
|
10
|
300
|
-
|
-
|
20
|
600
|
-
|
-
|
30
|
900
|
35
|
1050
|
40
|
1200
|
45
|
1350
|
50
|
1500
|
55
|
1700
|
60
|
1850
|
65
|
2000
|
70
|
2150
|
75
|
2300
|
80
|
2450
|
85
|
2600
|
90
|
2750
|
95
|
2900
|
100
|
3050
|
105
|
3200
|
110
|
3350
|
115
|
3500
|
120
|
3650
|
125
|
3800
|
130
|
3950
|
135
|
4100
|
140
|
4250
|
145
|
4400
|
150
|
4550
|
155
|
4700
|
160
|
4900
|
165
|
5050
|
170
|
5200
|
175
|
5350
|
180
|
5500
|
185
|
5650
|
190
|
5800
|
195
|
5950
|
200
|
6100
|
205
|
6250
|
210
|
6400
|
215
|
6550
|
220
|
6700
|
225
|
6850
|
230
|
7000
|
235
|
7150
|
240
|
7300
|
245
|
7450
|
250
|
7600
|
255
|
7750
|
260
|
7900
|
265
|
8100
|
270
|
8250
|
275
|
8400
|
280
|
8550
|
285
|
8700
|
290
|
8850
|
|
|
300
|
9150
|
|
|
310
|
9450
|
|
|
320
|
9750
|
|
|
330
|
10050
|
|
|
340
|
10350
|
|
|
350
|
10650
|
|
|
360
|
10950
|
|
|
370
|
11300
|
|
|
380
|
11600
|
|
|
390
|
11900
|
|
|
400
|
12200
|
|
|
410
|
12500
|
|
|
430
|
13100
|
|
|
450
|
13700
|
|
|
470
|
14350
|
|
|
490
|
14950
|
|
|
510
|
15550
|
|
|
і
т.п.
|
і т.п.
|
|
|
і
т.п.
|
і т.п.
|
|
|
Додаток 2
до п. 2 спільного наказу
Мінтрансу України та
Міноборони України
від 13.07.2001 N 441/241
Контрольований політ
за ПВП
|
Контрольований політ за ППП у метеорологічних умовах
польоту за приладами або в умовах, коли продовження
виконання польотів за ПВП неможливе
|
||
1. Установити код
відповідача 7600 або
ввімкнути сигнал
"Лихо"
|
1. Установити код відповідача 7600 або ввімкнути сигнал "Лихо".
|
||
2. Продовжувати політ
у візуальних
метеорологічних
умовах
|
2. Якщо є намір продовжувати політ на аеродром призначення,
тоді виконувати вимоги пунктів з 3 до 9, як указано нижче
|
||
3. Здійснити
посадку на
найближчому
аеродромі, що
підходить за
технічними
характеристиками
|
3. Якщо політ
виконується у
середовищі без точок
обов'язкового
донесення або якщо
надані попередні
вказівки не доповідати
про проліт точки
обов'язкового
донесення,
витримувати
останній дозволений
рівень польоту або
мінімальну безпечну
висоту польоту,
залежно від того,
що вище, протягом 7
хвилин після:
- часу зайняття
цього рівня
польоту, або
- часу, коли
було встановлено
код 7600,
залежно від того,
що настало пізніше
|
3. Якщо політ
виконується у
середовищі з точками
обов'язкового
донесення,
витримувати останній
дозволений рівень
польоту або
мінімальну безпечну
висоту польоту, в
залежно від того, що
вище, протягом 7
хвилин після:
- часу зайняття цього
рівня польоту,
або
- попередньо
повідомленого
екіпажем
розрахункового часу
проходження точки
обов'язкового
донесення,
або
- часу, коли екіпаж
не доповів про
проліт точки
обов'язкового
донесення,
залежно від того, що
настало пізніше
|
3. Якщо здійснювалося
радіолокаційне
наведення або політ
зі зміщенням
паралельно маршруту
зональної навігації
без указання межі
дозволу,
виходити найкоротшим
маршрутом на маршрут
поточного плану
польоту, беручи до
уваги значення
мінімальної безпечної
висоти польоту
|
4. Доповісти час
прибуття відповідному
органу ОПР,
використовуючи
найоперативніші
канали зв'язку.
|
4. Почати зміну (зміни) рівня польоту відповідно до наданого
плану польоту.
_____________
Примітка. Наданий план польоту є план польоту, наданий до
органів ОПР пілотом або представником експлуатанта до
початку виконання польоту, без змін, що могли виникнути в
ході виконання польоту
|
||
5. Прямувати згідно з поточним планом польоту до відповідно
зазначеного навігаційного засобу, що обслуговує аеродром
призначення, та, якщо необхідно, очікувати над цим засобом до
початку зниження.
_____________
Примітка. Поточний план польоту є план польоту з урахуванням
змін, які було внесено відповідними диспетчерськими дозволами
|
|||
6. Почати зниження від навігаційного засобу, що обслуговує
аеродром призначення, в ас, що збігається, або максимально
наближений до очікуваного часу заходження на посадку, що був
в останній раз отриманий та підтверджений, або, якщо очікуваного
часу заходження на посадку не було отримано та підтверджено,
тоді в час, що збігається або максимально наближений до
розрахункового часу прибуття поточного плану польоту.
|
|||
7. Здійснити нормальне заходження на посадку за приладами за
процедурами, що опубліковані для зазначеного навігаційного засобу.
|
|||
8. Здійснити посадку, по змозі, протягом 30 хвилин від
розрахункового часу прибуття поточного плану польоту, або від
останнього підтвердженого часу заходження на посадку, залежно від
того, що настане пізніше.
|
|||
9. Якщо з метеорологичних умов командир повітряного судна не зміг
здійснити посадку на аеродромі призначення, він зобов'язаний
зайняти мінімальний безпечний ешелон польоту та прийняти рішення
щодо прямування на запасний аеродром на мінімально безпечному
ешелоні або на спеціально встановлених для польотів без
радіозв'язку ешелонах польоту 4550 м (номер ешелону 150), або 4250
м (номер ешелону 140), у залежності від напрямку польоту.
|