КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 28 лютого 2011 р. N 218
Київ
Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проведення загальнодержавних топографо-геодезичних та картографічних робіт і робіт з демаркації та делімітації державного кордону
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України (
2456-17)
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проведення загальнодержавних топографо-геодезичних та картографічних робіт і робіт з демаркації та делімітації державного кордону, що додається.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2011 р. N 218
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проведення загальнодержавних топографо-геодезичних та картографічних робіт і робіт з демаркації та делімітації державного кордону
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проведення загальнодержавних топографо-геодезичних та картографічних робіт і робіт з демаркації та делімітації державного кордону (далі - бюджетні кошти).
Головним розпорядником бюджетних коштів є Мінагрополітики.
Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня є Держгеокадастр, який є відповідальним виконавцем бюджетної програми.
Одержувачем бюджетних коштів за напрямом, визначеним абзацами четвертим та сьомим пункту 3 цього Порядку, є державне підприємство "Українське державне аерогеодезичне підприємство", що належить до сфери управління Держгеокадастру, з урахуванням того, що вимоги абзацу сьомого пункту 9 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. N 228 (
228-2002-п)
(Офіційний вісник України, 2002 р., N 9, ст. 414; 2011 р., N 5, ст. 248), до зазначеного підприємства не застосовуються.
Одержувачем бюджетних коштів за напрямом, визначеним абзацами другим, третім та шостим пункту 3 цього Порядку, є державне підприємство "Науково-дослідний інститут геодезії і картографії", що належить до сфери управління Держгеокадастру, з урахуванням умов та вимог, визначених пунктом 9 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ (
228-2002-п)
, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. N 228 (Офіційний вісник України, 2002 р., N 9, ст. 414).
Одержувачем бюджетних коштів за напрямом, визначеним абзацом п’ятим пункту 3 цього Порядку, є державне науково-виробниче підприємство "Картографія", що належить до сфери управління Держгеокадастру, з урахуванням умов та вимог, визначених пунктом 9 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ (
228-2002-п)
, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. N 228 (Офіційний вісник України, 2002 р., N 9, ст. 414).
2. Бюджетні кошти використовуються з метою реалізації положень, передбачених Законами України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" (
353-14)
, "Про географічні назви" (
2604-15)
і "Про національну інфраструктуру геопросторових даних" (554-20)
.
3. Бюджетні кошти спрямовуються на:
придбання обладнання і предметів довгострокового користування (створення комплексних систем; придбання транспортних засобів; придбання геодезичних приладів, фотографічного, фотограмметричного та картографічного обладнання; придбання спеціалізованої комп’ютерної техніки та програмного забезпечення; придбання активного мережевого та телекомунікаційного обладнання; видатки на монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації);
створення національної системи відліку, забезпечення функціонування та розвитку Державної геодезичної мережі (вивчення і визначення параметрів фігури Землі та гравітаційного поля; побудова, функціонування і підтримання в належному стані Державної геодезичної мережі, у тому числі геодезичної (планової), нівелірної (висотної) та гравіметричної мереж; обстеження, оновлення, побудова, грошова оцінка та охорона геодезичних пунктів Державної геодезичної мережі, в тому числі української постійно діючої мережі спостережень глобальних навігаційних супутникових систем; створення та адміністрування банку геодезичних даних; виконання науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності);
загальнодержавне топографічне картографування (створення, оновлення та видання державних топографічних карт і планів; створення та функціонування бази топографічних даних; дистанційне зондування Землі повітряними та наземними засобами, а також використання даних дистанційного зондування Землі із космосу для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт; створення 3D-моделей місцевості та об’єктів; виконання робіт з технічного захисту інформації; підготовка та проведення наукових семінарів, конференцій з питань топографо-геодезичної і картографічної діяльності);
загальнодержавне тематичне картографування (проектування, складення і видання загальногеографічних, політико-адміністративних, науково-довідкових та інших тематичних карт і атласів; формування і ведення Державного картографо-геодезичного фонду; встановлення та унормування географічних назв, створення та ведення Державного реєстру географічних назв; видання галузевих науково-технічних журналів і науково-методичної топографо-геодезичної та картографічної літератури);
створення і розвиток національної інфраструктури геопросторових даних (створення та функціонування національного геопорталу; створення геоінформаційних систем; створення та функціонування геопорталів Державної геодезичної мережі та бази топографічних даних; розроблення та видання нормативно-правових актів у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності та національної інфраструктури геопросторових даних; підготовка та проведення наукових та навчальних семінарів, конференцій у сфері національної інфраструктури геопросторових даних);
топографо-геодезичне, картографічне та гідрографічне забезпечення робіт з делімітації та демаркації державного кордону (забезпечення виконання робіт із землеустрою, топографо-геодезичних, картографічних, гідрографічних та інженерних робіт, а також робіт з винесення державного кордону на місцевість відповідно до матеріалів делімітації і позначення його прикордонними знаками (встановлення прикордонних знаків); створення підсумкових документів демаркації; проведення топографо-геодезичного і картографічного моніторингу прикордонних територій; придбання транспортних засобів, геодезичних приладів, фотографічного, фотограмметричного та картографічного обладнання);
погашення у поточному бюджетному періоді кредиторської заборгованості за минулі роки, взятої на облік в органах Казначейства.
5. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законом порядку. Замовником товарів, робіт і послуг є розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня, а також відповідальний виконавець бюджетної програми (далі - замовник).
Одержувачі бюджетних коштів отримують бюджетні кошти на безповоротній основі та використовують такі кошти на підставі плану використання бюджетних коштів для здійснення заходів, визначених абзацами другим - сьомим пункту 3 цього Порядку.
6. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також проведення операцій, пов'язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються у порядку, встановленому законодавством.
7. Для виконання бюджетної програми Держгеокадастр складає щороку відповідний план заходів і подає його на затвердження Мінагрополітики. Копія плану подається у п’ятиденний строк Мінфіну.
Фінансування заходів здійснюється після затвердження зазначеного плану.
8. Замовник здійснює щомісяця оплату фактично проведених робіт за їх кошторисною вартістю згідно з договорами, укладеними з виконавцями таких робіт у межах встановлених обсягів видатків, та фактично виділених бюджетних коштів.
10. Держгеокадастр подає щомісяця до 20 числа Мінфіну та Мінагрополітики звіт про використання бюджетних коштів із зазначенням кількісних, вартісних та результативних показників виконання заходів.
11. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.