МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.11.2008 N 1434
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 грудня 2008 р.
за N 1196/15887

Про затвердження Змін до Правил сертифікації суб'єктів, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування

Відповідно до вимог Повітряного кодексу України (3167-12) , а також Положення про Державну авіаційну адміністрацію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.11.2006 N 1526 (1526-2006-п) , та з метою забезпечення умов і оптимізації термінів для ефективної підготовки та проведення сертифікаційного процесу НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Правил сертифікації суб'єктів, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 22.01.2007 N 42 (z0104-07) , зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 07.02.2007 за N 104/13371, що додаються.
2. Державній авіаційній адміністрації:
2.1. Забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
2.2. Довести цей наказ до відома керівників підприємств, діяльність яких пов'язана з наданням аеронавігаційного обслуговування.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - голову Державної авіаційної адміністрації Давидова О.М.
Міністр Й.Вінський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
26.11.2008  N 1434
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 грудня 2008 р.
за N 1196/15887

ЗМІНИ

до Правил сертифікації суб'єктів, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування

1. Абзац другий підпункту 2.3.1 пункту 2.3 виключити.
2. Додаток 1 до Правил сертифікації суб'єктів, що надають послуги з аеронавігаційного обслуговування (z0104-07) , викласти в такій редакції:
                                     "Додаток 1 
                                      до пункту 2.2 Правил 
                                      сертифікації суб'єктів, 
                                      що надають послуги 
                                      з аеронавігаційного 
                                      обслуговування 
ВИДИ
аеронавігаційного обслуговування, які надаються юридичними особами та підлягають сертифікації
------------------------------------------------------------------
|  Обслуго-   |      Тип      | Вид обслуговування  |   Підвид   |
|  вування    |обслуговування |                     |  обслуго-  |
|             |               |                     |  вування   |
|-------------+---------------+---------------------+------------|
|       1     |       2       |       3             |       4    |
|-------------+---------------+---------------------+------------|
|Обслуго-     | Диспетчерське |    Районне          |       -    |
|вування      |обслуговування | диспетчерське       |            |
|повітряного  |  повітряного  |обслуговування       |            |
|руху (ATS)   |  руху (ATC)   |---------------------+------------|
|             |               | Диспетчерське       |       -    |
|             |               |обслуговування       |            |
|             |               |    підходу          |            |
|             |               |---------------------+------------|
|             |               |  Аеродромне         |       -    |
|             |               | диспетчерське       |            |
|             |               |обслуговування       |            |
|             |---------------+---------------------+------------|
|             |   Польотно-   |   Польотно-         |       -    |
|             |  інформаційне |  інформаційне       |            |
|             |обслуговування |обслуговування       |            |
|             |     (FIS)     |       з             |            |
|             |               |радіомовленням       |            |
|             |               |  на високих         |            |
|             |               |    частотах         |            |
|             |               |---------------------+------------|
|             |               |   Польотно-         |       -    |
|             |               |  інформаційне       |            |
|             |               |обслуговування       |            |
|             |               |       з             |            |
|             |               |радіомовленням       |            |
|             |               |на дуже високих      |            |
|             |               |    частотах         |            |
|             |               |---------------------+------------|
|             |               |    Голосове         |       -    |
|             |               |  автоматичне        |            |
|             |               |  термінальне        |            |
|             |               |  інформаційне       |            |
|             |               |обслуговування       |            |
|             |               |---------------------+------------|
|             |               |  Автоматичне        |       -    |
|             |               |  термінальне        |            |
|             |               |  інформаційне       |            |
|             |               |обслуговування       |            |
|             |               |   по каналу         |            |
|             |               |передачі даних       |            |
|             |               |---------------------+------------|
|             |               |Обслуговування       |       -    |
|             |               | VOLMET та/або       |            |
|             |               |    D-VOLMET         |            |
|             |---------------+---------------------+------------|
|             |    Аварійне   |       -             |       -    |
|             |обслуговування |                     |            |
|             |      (AL)     |                     |            |
|             |---------------+---------------------+------------|
|             |Консультативне |       -             |       -    |
|             |обслуговування |                     |            |
|             |---------------+---------------------+------------|
|             |  Аеродромне   |       -             |       -    |
|             |   польотно-   |                     |            |
|             |  інформаційне |                     |            |
|             |обслуговування |                     |            |
|             |    (AFIS)     |                     |            |
|             |(комбінація AL |                     |            |
|             |    і FIS на   |                     |            |
|             | аеродромі без |                     |            |
|             |      ATC)     |                     |            |
|-------------+---------------+---------------------+------------|
|Зв'язок,     |    Зв'язок    | Авіаційний зв'язок  |Для         |
|навігація,   |      (С)      | "земля - повітря"   |польотно-   |
|спостереження|               |                     |інформацій- |
|(CNS)        |               |                     |ного        |
|             |               |                     |обслуго-    |
|             |               |                     |вування     |
|             |               |                     |------------|
|             |               |                     |Для         |
|             |               |                     |районного   |
|             |               |                     |диспетчерсь-|
|             |               |                     |кого        |
|             |               |                     |обслуго-    |
|             |               |                     |вування     |
|             |               |                     |------------|
|             |               |                     |Для         |
|             |               |                     |диспетчерсь-|
|             |               |                     |кого        |
|             |               |                     |обслуго-    |
|             |               |                     |вування     |
|             |               |                     |підходу     |
|             |               |                     |------------|
|             |               |                     |Для         |
|             |               |                     |аеродромного|
|             |               |                     |диспетчер-  |
|             |               |                     |ського      |
|             |               |                     |обслуго-    |
|             |               |                     |вування     |
|             |               |---------------------+------------|
|             |               |Авіаційний зв'язок   |        -   |
|             |               |"земля - повітря"    |            |
|             |               |---------------------+------------|
|             |               |  Авіаційний         |        -   |
|             |               |  супутниковий       |            |
|             |               |електрозв'язок       |            |
|             |---------------+---------------------+------------|
|             |   Навігація   |  Забезпечення       |        -   |
|             |      (N)      |сигналів NDB у       |            |
|             |               |  повітряному        |            |
|             |               |    просторі         |            |
|             |               |---------------------+------------|
|             |               |  Забезпечення       |        -   |
|             |               |сигналів VOR у       |            |
|             |               |  повітряному        |            |
|             |               |    просторі         |            |
|-------------+---------------+---------------------+------------|
|             |               |  Забезпечення       |        -   |
|             |               |сигналів DME у       |            |
|             |               |  повітряному        |            |
|             |               |    просторі         |            |
|-------------+---------------+---------------------+------------|
|             |               |  Забезпечення       |Категорія I |
|             |               |    сигналів         |------------|
|             |               |  радіомаячних       |Категорія II|
|             |               | систем посадки      |------------|
|             |               |    (ILS) у          |Категорія   |
|             |               |  повітряному        |III         |
|             |               |    просторі         |------------|
|             |               |                     |Категорія   |
|             |               |                     |III А       |
|             |               |                     |------------|
|             |               |                     |Категорія   |
|             |               |                     |III В       |
|             |               |                     |------------|
|             |               |                     |Категорія   |
|             |               |                     |III С       |
|             |---------------+---------------------+------------|
|             |               |  Забезпечення       |            |
|             |               | пеленгаційної       |            |
|             |               |   інформації        |            |
|             |---------------+---------------------+------------|
|             |               |  Забезпечення       |       -    |
|             |               |   даних від         |            |
|             |               |    наземної         |------------|
|             |               |    системи          |            |
|             |               |функціонального      |            |
|             |               |   доповнення        |            |
|             |               | (GBAS) та/або       |            |
|             |               |  регіональної       |            |
|             |               |    системи          |            |
|             |               |функціонального      |            |
|             |               |   доповнення        |            |
|             |               |  (GRAS) GNSS        |            |
|-------------+---------------+---------------------+------------|
|             |               |  Забезпечення       |       -    |
|             |               |  сигналів від       |            |
|             |               |   маркерних         |            |
|             |               | радіомаяків у       |            |
|             |               |  повітряному        |            |
|             |               |    просторі         |            |
|-------------+---------------+---------------------+------------|
|             | Спостереження |  Забезпечення       |       -    |
|             |      (S)      |   даних від         |            |
|             |               |   первинного        |            |
|             |               |   оглядового        |            |
|             |               | радіолокатора       |            |
|             |               |     (PSR)           |            |
|             |---------------+---------------------+------------|
|             |               |  Забезпечення       |   Режим А/С|
|             |               |   даних від         |            |
|             |               |   вторинного        |            |
|             |               |   оглядового        |            |
|             |               | радіолокатора       |            |
|             |               |     (SSR)           |            |
|             |---------------+---------------------+------------|
|             |               |  Забезпечення       |       -    |
|             |               |   даних від         |            |
|             |               |  посадкового        |            |
|             |               | радіолокатора       |            |
|             |               |     (PAR)           |            |
|-------------+---------------+---------------------+------------|
|             |               |  Забезпечення       |            |
|             |               |   даних від         |            |
|             |               | радіолокатора       |            |
|             |               |    контролю         |            |
|             |               | наземного руху      |            |
|             |               |     (SMR)           |            |
|-------------+---------------+---------------------+------------|
|Обслуго-     |Обслуговування |    Надання          |-           |
|вування      |    аеро-      |аеронавігаційної     |            |
|аеронаві-    | навігаційною  |   інформації        |            |
|гаційною     | інформацією   |  користувачам       |            |
|інформацією  |               |  повітряного        |            |
|(AIS)        |               |    простору         |            |
|             |               |    згідно з         |            |
|             |               |  нормативно-        |            |
|             |               |   правовими         |            |
|             |               |     актами          |            |
------------------------------------------------------------------" 
Заступник голови Державної авіаційної адміністрації А.А.Колісник