20.05.2006 N 489
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 червня 2006 р.
за N 695/12569
Міністр
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва
Міністр промислової
політики України
Голова Державного комітету
України з питань технічного
регулювання та споживчої політики
В.о. Голови Антимонопольного
комітету України
|
В.Бондар
А.В.Дашкевич
В.М.Шандра
М.М.Негрич
Ю.Г.Кравченко
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
20.05.2006 N 489
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 червня 2006 р.
за N 695/12569
КТЗ категорії M - самохідні КТЗ, які мають не менше ніж
чотири колеса й призначені для перевезення пасажирів (легкові
автомобілі, автобуси);
КТЗ категорії M - КТЗ, які призначені для перевезення
1
пасажирів і мають для цього не більше ніж 8 місць, крім місця
водія;
КТЗ категорії М - КТЗ, які призначені для перевезення
2
пасажирів і мають для цього більше ніж 8 місць, крім місця водія,
і максимальну масу не більше ніж 5 тонн;
КТЗ категорії М - КТЗ, які призначені для перевезення
3
пасажирів і мають для цього більше ніж 8 місць, крім місця водія,
і максимальну масу, що більша ніж 5 тонн;
КТЗ категорії N - самохідні КТЗ, які мають не менше ніж
чотири колеса й призначені для перевезення вантажів (вантажні
автомобілі, вантажні автомобілі - тягачі причепів, тягачі -
сідельні чи баластні);
КТЗ категорії N - КТЗ, які призначені для перевезення
1
вантажів, максимальна маса яких не перевищує 3,5 тонни;
КТЗ категорії N - КТЗ, які призначені для перевезення
2
вантажів, максимальна маса яких перевищує 3,5 тонни, але не
перевищує 12 тонн;
КТЗ категорії N - КТЗ, які призначені для перевезення
3
вантажів, максимальна маса яких перевищує 12 тонн;
КТЗ категорії M/N - КТЗ, які належать до категорій, що за
конструкцією та обладнанням призначені для перевезення як
пасажирів, так і вантажів;
КТЗ категорії MG - КТЗ категорії М, які за конструкцією та
прохідністю призначені для використання в погіршених дорожніх
умовах чи в умовах бездоріжжя;
КТЗ категорії NG - КТЗ категорії N, які за конструкцією та
прохідністю призначені для використання в погіршених дорожніх
умовах чи в умовах бездоріжжя;
КТЗ категорії Т - колісні трактори, які призначені для
буксирування, штовхання, перевезення, а також для приведення в рух
певних технічних пристроїв, машин, знарядь, причепів;
6.1. Норми середнього ресурсу АБ у календарних місяцях для
умов експлуатації КТЗ, які відрізняються від нормальних, коригують
за виразом
T = тау * T + тау * T + ... + тау * T +
1 1 2 2 n n
+ [1 - (тау + тау + ... тау )] * T , (1)
1 2 n зб
де Т скоригована норма середнього ресурсу АБ у
місяцях, які послідовно застосовують у декількох
КТЗ чи зберігають;
Т ... Т скориговані норми середнього ресурсу АБ у
1 n місяцях, які застосовують відповідно
в 1-му ... n-му КТЗ:
Т = (k ) * (k ) * (k ) * Т ;
1 1 1 2 1 3 1 ну 1
Т = (k ) * (k ) * (k ) * Т ;
2 1 2 2 2 3 2 ну 2
...................................
T = (k ) * (k ) * (k ) * Т ;
n 1 n 2 n 3 n ну n
Т ... Т норми середнього ресурсу АБ у місяцях, які
ну 1 ну n застосовують у нормальних умовах відповідно
в 1-му ... n-му КТЗ;
тау ... тау відносні частки часу послідовного застосування
1 n АБ відповідно в 1-му... n-му КТЗ;
(k ) ... (k ) коефіцієнти, які враховують відповідно
1 n 3 n походження n-го КТЗ, режими живлення
додаткових споживачів електроенергії та
категорії умов його експлуатації (табл. 1-3);
Т умовна величина середнього ресурсу заряджених АБ
зб у місяцях, які зберігають: для обслуговуваних -
47,6; для малообслуговуваних - 59,6; для
необслуговуваних - 71,6.
Результати скоригованого ресурсу округляють до цілого числа
за правилами округлення. Наприклад, відкориговану за формулою (1)
норму Т=24,50 місяця округляють збільшенням до значення
25,0 місяців, а норму Т=25,49 місяця округлюють зменшенням до
значення 25,0 місяців.
6.2. Коефіцієнти k , k , k , відмінні від одиниці,
1 2 3
застосовують у тих випадках, коли вони описують фактичне
відхилення від нормальних умов експлуатації АБ.
Таблиця 1. Коефіцієнт коригування Норм залежно
від походження з країн-виробників і тривалості
експлуатації КТЗ на початок застосування АБ - k
1
------------------------------------------------------------------
|Тривалість експлуатації КТЗ у роках залежно від | Величина |
|походження |коефіцієнта k |
|-------------------------------------------------| 1|
| з країн СНД | з інших країн | |
|-----------------------+-------------------------+--------------|
|До 5 включно |До 7 включно | 1,00 |
|-----------------------+-------------------------+--------------|
|Понад 5 до 10 включно |Понад 7 до 12 включно | 0,97 |
|-----------------------+-------------------------+--------------|
|Понад 10 |Понад 12 | 0,95 |
------------------------------------------------------------------
Таблиця 2. Коефіцієнт коригування Норм залежно
від співвідношення сумарної потужності додаткових
споживачів електроенергії і потужності генератора
КТЗ та режиму роботи генераторної установки КТЗ - k
2
------------------------------------------------------------------
|Відношення сумарної по-| Величини допоміжних коефіцієнтів k , |
|тужності додаткових | 21 |
|споживачів електрое- |k , k для визначення коефіцієнта k у|
|нергії до потужності | 22 23 2 |
|генератора КТЗ, % | випадку живлення додаткових споживачів |
| | винятково |
| |----------------------------------------|
| | під час | на стоянках КТЗ, коли |
| |руху КТЗ, |-----------------------------|
| | k | забезпечено |не забезпечено |
| | 21 |струм віддачі| струм віддачі |
| | | генератора, |генератора, k |
| | | k | 23|
| | | 22 | |
|-----------------------+----------+-------------+---------------|
|До 5 включно | 1,00 | 1,00 | 1,00 |
|-----------------------+----------+-------------+---------------|
|Понад 5 до 15 включно | 1,00 | 0,97 | 0,95 |
|-----------------------+----------+-------------+---------------|
|Понад 15 до 25 включно | 0,97 | 0,95 | 0,90 |
|-----------------------+----------+-------------+---------------|
|Понад 25 | 0,95 | 0,90 | 0,85 |
------------------------------------------------------------------
Таблиця 3. Коефіцієнт коригування Норм залежно
від категорій умов експлуатації КТЗ - k
3
------------------------------------------------------------------
| Величини допоміжних коефіцієнтів k залежно від категорій умов |
| 3 |
| експлуатації КТЗ за ГОСТ 21624-81 |
|----------------------------------------------------------------|
| I | II | III | IV | V |
|------------+------------+------------+------------+------------|
| 1,00 | 1,00 | 1,00 | 0,95 | 0,90 |
------------------------------------------------------------------
6.3. Коефіцієнт k застосовують у випадках, коли сумарна
2
потужність додаткових споживачів електричної енергії не менша 5%
від номінальної потужності генератора, а термін живлення
додаткових споживачів становить не менше 10% від робочого часу
КТЗ.
У разі живлення додаткових споживачів електроенергії під час
руху і на стоянках КТЗ значення коефіцієнта k визначають,
2
ураховуючи тривалість використання цих споживачів у зазначених
режимах:
k = [1 - (альфа + бета)] * k + альфа * k + бета * k , (2)
2 21 22 23
де k , k , k - допоміжні коефіцієнти з табл. 2;
21 22 23
альфа, бета - відносні частки часу живлення додаткових
споживачів на стоянках КТЗ, коли частотою обертання колінчастого
вала двигуна відповідно забезпечено, не забезпечено струм віддачі
генератора (споживачів КТЗ живлять винятково АБ).
6.4. Якщо КТЗ застосовують у різних категоріях умов
експлуатації, значення коефіцієнта k визначають, ураховуючи
3
тривалість використання в цих умовах за таким виразом:
k = (епсилон * (k ) + мю * (k ) + гама * (k ) +
3 3 I 3 II 3 III
+ фі * (k ) + [1 - (епсилон + мю + гама + фі)] * (k ) , (3)
3 IV 3 V
де (k ) - (k ) - значення коефіцієнтів k відповідно для
3 I 3 V 3
I-V категорій умов експлуатації КТЗ (табл. 3);
епсилон, мю, гама, фі - відносні частки пробігу КТЗ
відповідно для категорій I, II, III, IV умов експлуатації.
6.5. Якщо відкориговані норми не враховують усі особливості
фактичних умов експлуатації КТЗ, розробляють тимчасові норми.
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 1
до пункту 5.1
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
---------------------------------------------------------------------------------------------------
| Категорії і | Інтенсивність експлуатації колісних транспортних засобів, км/місяць |
| типи КТЗ за |-----------------------------------------------------------------------------------|
|призначенням*| до | 1001-| 2001-| 3001-| 4001-| 5001-| 6001-| 7001- | 8001-| 9001-|10001-|11001-|
| |1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 6000 | 7000 | 8000 | 9000 | 10000|11000 |12000 |
| |-----------------------------------------------------------------------------------|
| | Експлуатаційні норми середнього ресурсу, місяців |
|-------------+-----------------------------------------------------------------------------------|
|М |Легковий | 44,0 | 40,0 | 35,0 | 30,0 | 27,0 | 24,0 | 22,0 | 21,0 | 20,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 41,0 | 37,0 | 32,0 | 27,0 | 25,0 | 22,0 | 20,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 |
| 2| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 38,0 | 34,0 | 29,0 | 24,0 | 22,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 | 13,0 |
| 3| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 42,0 | 38,0 | 34,0 | 30,0 | 27,0 | 24,0 | 22,0 | 20,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 41,0 | 37,0 | 33,0 | 29,0 | 26,0 | 23,0 | 21,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 |
| 2|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 40,0 | 36,0 | 32,0 | 28,0 | 25,0 | 22,0 | 20,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 |
| 3|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 40,0 | 36,0 | 32,0 | 28,0 | 25,0 | 22,0 | 20,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 |
| 2|тягач | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 38,0 | 34,0 | 30,0 | 26,0 | 23,0 | 20,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 | 13,0 |
| 3|тягач | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------|
| |
|-------------- |
| * Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ КТЗ категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G|
| 1 2 3 1 2 3 |
|визначають зниженням на 10% норм середнього ресурсу АБ КТЗ відповідно для категорій М , М , М ,|
|N , N , N . 1 2 3 |
| 1 2 3 |
| Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ вантажопасажирських КТЗ визначають як середнє|
|значення відповідних норм пасажирських і вантажних КТЗ. |
| Результати визначеного ресурсу АБ КТЗ категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G та|
| 1 2 3 1 2 3 |
|вантажопасажирських КТЗ округлюють до цілого числа за правилами округлення, які наведено в |
|пункті 6.1 цих Норм. |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 2
до пункту 5.1
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
---------------------------------------------------------------------------------------------------
| Категорії і | Інтенсивність експлуатації колісних транспортних засобів, км/місяць |
| типи КТЗ за |-----------------------------------------------------------------------------------|
|призначенням*| до | 1001-| 2001-| 3001-| 4001-| 5001-| 6001-| 7001-| 8001-| 9001-|10001-|11001-|
| | 1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 6000 | 7000 | 8000 | 9000 | 10000|11000 |12000 |
| |-----------------------------------------------------------------------------------|
| | Експлуатаційні норми середнього ресурсу, місяців |
|-------------+-----------------------------------------------------------------------------------|
|М |Легковий | 56,0 | 52,0 | 47,0 | 42,0 | 38,0 | 34,0 | 31,0 | 29,0 | 27,0 | 26,0 | 25,0 | 24,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 53,0 | 49,0 | 44,0 | 39,0 | 35,0 | 31,0 | 29,0 | 27,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 | 22,0 |
| 2| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 50,0 | 45,0 | 41,0 | 37,0 | 33,0 | 29,0 | 27,0 | 25,0 | 23,0 | 22,0 | 21,0 | 20,0 |
| 3| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 54,0 | 50,0 | 45,0 | 41,0 | 37,0 | 33,0 | 31,0 | 29,0 | 27,0 | 26,0 | 25,0 | 24,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 53,0 | 49,0 | 44,0 | 40,0 | 36,0 | 32,0 | 29,0 | 27,0 | 26,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 |
| 2|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 51,0 | 47,0 | 43,0 | 39,0 | 35,0 | 31,0 | 28,0 | 26,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 | 22,0 |
| 3|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 52,0 | 48,0 | 43,0 | 39,0 | 35,0 | 31,0 | 29,0 | 27,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 | 22,0 |
| 2|тягач | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 50,0 | 45,0 | 40,0 | 36,0 | 32,0 | 29,0 | 27,0 | 25,0 | 23,0 | 22,0 | 21,0 | 20,0 |
| 3|тягач | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------|
| |
|-------------- |
| * Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ КТЗ категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G|
| 1 2 3 1 2 3 |
|визначають зниженням на 10% норм середнього ресурсу АБ КТЗ відповідно для категорій М , М , М ,|
| 1 2 3 |
|N , N , N . |
| 1 2 3 |
| Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ вантажопасажирських КТЗ визначають як середнє|
|значення відповідних норм пасажирських і вантажних КТЗ. |
| Результати визначеного ресурсу АБ КТЗ категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G та|
| 1 2 3 1 2 3 |
|вантажопасажирських КТЗ округлюють до цілого числа за правилами округлення, які наведено в |
|пункті 6.1 цих Норм. |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 3
до пункту 5.1
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
---------------------------------------------------------------------------------------------------
| Категорії і | Інтенсивність експлуатації колісних транспортних засобів, км/місяць |
| типи КТЗ за |-----------------------------------------------------------------------------------|
|призначенням*| до | 1001-| 2001-| 3001-| 4001-| 5001-| 6001-| 7001-| 8001-| 9001-|10001-|11001-|
| | 1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 6000 | 7000 | 8000 | 9000 | 10000|11000 |12000 |
| |-----------------------------------------------------------------------------------|
| | Експлуатаційні норми середнього ресурсу, місяців |
|-------------+-----------------------------------------------------------------------------------|
|М |Легковий | 68,0 | 64,0 | 59,0 | 54,0 | 52,0 | 45,0 | 41,0 | 39,0 | 36,0 | 35,0 | 33,0 | 32,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 65,0 | 61,0 | 56,0 | 51,0 | 49,0 | 42,0 | 39,0 | 36,0 | 34,0 | 33,0 | 31,0 | 30,0 |
| 2| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 62,0 | 57,0 | 53,0 | 48,0 | 45,0 | 39,0 | 36,0 | 34,0 | 32,0 | 30,0 | 29,0 | 28,0 |
| 3| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 66,0 | 62,0 | 58,0 | 53,0 | 50,0 | 43,0 | 40,0 | 38,0 | 35,0 | 34,0 | 32,0 | 31,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 65,0 | 61,0 | 56,0 | 51,0 | 49,0 | 42,0 | 39,0 | 36,0 | 34,0 | 32,0 | 31,0 | 30,0 |
| 2|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 63,0 | 59,0 | 55,0 | 50,0 | 47,0 | 41,0 | 38,0 | 35,0 | 33,0 | 32,0 | 30,0 | 29,0 |
| 3|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 64,0 | 60,0 | 56,0 | 51,0 | 48,0 | 42,0 | 39,0 | 36,0 | 34,0 | 32,0 | 31,0 | 30,0 |
| 2|тягач | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 62,0 | 57,0 | 53,0 | 48,0 | 45,0 | 39,0 | 36,0 | 34,0 | 32,0 | 30,0 | 29,0 | 28,0 |
| 3|тягач | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------|
| |
|-------------- |
| * Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ КТЗ категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G|
| 1 2 3 1 2 3 |
|визначають зниженням на 10% норм середнього ресурсу АБ КТЗ відповідно для категорій М , М , М ,|
| 1 2 3 |
|N , N , N . |
| 1 2 3 |
| Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ вантажопасажирських КТЗ визначають як середнє|
|значення відповідних норм пасажирських і вантажних КТЗ. |
| Результати визначеного ресурсу АБ КТЗ категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G та|
| 1 2 3 1 2 3 |
|вантажопасажирських КТЗ округлюють до цілого числа за правилами округлення, які наведено в|
|пункті 6.1 цих Норм. |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 4
до пункту 5.1
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
---------------------------------------------------------------------------------------------------
| Категорії і | Інтенсивність експлуатації спеціальних машин, км/місяць |
| типи шасі |-----------------------------------------------------------------------------------|
| КТЗ* | до | 1001-| 2001-| 3001-| 4001-| 5001-| 6001-| 7001-| 8001-| 9001-|10001-|11001-|
| | 1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 6000 | 7000 | 8000 | 9000 | 10000|11000 |12000 |
| |-----------------------------------------------------------------------------------|
| | Експлуатаційні норми середнього ресурсу, місяців |
|-------------+-----------------------------------------------------------------------------------|
|М |Легковий | 43,0 | 39,0 | 34,0 | 29,0 | 26,0 | 23,0 | 21,0 | 20,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 40,0 | 36,0 | 31,0 | 26,0 | 24,0 | 21,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 |
| 2| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 37,0 | 33,0 | 28,0 | 23,0 | 21,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 | 13,0 | 12,0 |
| 3| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 41,0 | 37,0 | 33,0 | 29,0 | 26,0 | 23,0 | 21,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 40,0 | 36,0 | 32,0 | 28,0 | 25,0 | 22,0 | 20,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 |
| 2|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 39,0 | 35,0 | 31,0 | 27,0 | 24,0 | 21,0 | 19,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 | 13,0 |
| 3|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 39,0 | 35,0 | 31,0 | 27,0 | 24,0 | 21,0 | 19,0 | 18,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 |
| 2|тягач | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 37,0 | 33,0 | 29,0 | 25,0 | 22,0 | 19,0 | 17,0 | 16,0 | 15,0 | 14,0 | 13,0 | 12,0 |
| 3|тягач | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------|
| |
|-------------- |
| * Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ спеціальних машин, виконаних на шасі КТЗ|
|категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G, визначають зниженням на 10% норм середнього ресурсу АБ|
| 1 2 3 1 2 3 |
|шасі КТЗ відповідно для категорій М , М , М , N , N , N . |
| 1 2 3 1 2 3 |
| Результати визначеного ресурсу АБ спеціальних машин, виконаних на шасі КТЗ категорій M G,|
| 1 |
|M G, M G, N G, N G, N G, округлюють до цілого числа за правилами округлення, які наведено в|
| 2 3 1 2 3 |
|пункті 6.1 цих Норм. |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 5
до пункту 5.1
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
---------------------------------------------------------------------------------------------------
| Категорії і | Інтенсивність експлуатації спеціальних машин, км/місяць |
| типи шасі |-----------------------------------------------------------------------------------|
| КТЗ* | до | 1001-| 2001-| 3001-| 4001-| 5001-| 6001-| 7001-| 8001-| 9001-|10001-|11001-|
| | 1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 6000 | 7000 | 8000 | 9000 | 10000|11000 |12000 |
| |-----------------------------------------------------------------------------------|
| | Експлуатаційні норми середнього ресурсу, місяців |
|-------------+-----------------------------------------------------------------------------------|
|М |Легковий | 55,0 | 51,0 | 46,0 | 41,0 | 37,0 | 33,0 | 30,0 | 28,0 | 26,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 52,0 | 48,0 | 43,0 | 38,0 | 34,0 | 30,0 | 28,0 | 26,0 | 24,0 | 23,0 | 22,0 | 21,0 |
| 2| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 49,0 | 44,0 | 40,0 | 36,0 | 32,0 | 28,0 | 26,0 | 24,0 | 22,0 | 21,0 | 20,0 | 19,0 |
| 3| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 53,0 | 49,0 | 44,0 | 40,0 | 36,0 | 32,0 | 30,0 | 28,0 | 26,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 52,0 | 48,0 | 43,0 | 39,0 | 35,0 | 31,0 | 28,0 | 26,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 | 22,0 |
| 2|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 50,0 | 46,0 | 42,0 | 38,0 | 34,0 | 30,0 | 27,0 | 25,0 | 24,0 | 23,0 | 22,0 | 21,0 |
| 3|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 51,0 | 47,0 | 42,0 | 38,0 | 34,0 | 30,0 | 28,0 | 26,0 | 24,0 | 23,0 | 22,0 | 21,0 |
| 2|тягач | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 49,0 | 44,0 | 39,0 | 35,0 | 31,0 | 28,0 | 26,0 | 24,0 | 22,0 | 21,0 | 20,0 | 19,0 |
| 3|тягач | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------|
| |
|-------------- |
| * Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ спеціальних машин, виконаних на шасі КТЗ |
|категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G, визначають зниженням на 10% норм середнього ресурсу|
| 1 2 3 1 2 3 |
|АБ шасі КТЗ відповідно для категорій М , М , М , N , N , N . |
| 1 2 3 1 2 3 |
| Результати визначеного ресурсу АБ спеціальних машин, виконаних на шасі КТЗ категорій|
|M G, M G, М G, N G, N G, N G, округлюють до цілого числа за правилами округлення, які|
| 1 2 3 1 2 3 |
|наведено в пункті 6.1 цих Норм. |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 6
до пункту 5.1
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
---------------------------------------------------------------------------------------------------
| Категорії і | Інтенсивність експлуатації спеціальних машин, км/місяць |
| типи шасі |-----------------------------------------------------------------------------------|
| КТЗ* | до | 1001-| 2001-| 3001-| 4001-| 5001-| 6001-| 7001-| 8001-| 9001-|10001-|11001-|
| | 1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 6000 | 7000 | 8000 | 9000 | 10000|11000 |12000 |
| |-----------------------------------------------------------------------------------|
| | Експлуатаційні норми середнього ресурсу, місяців |
|-------------+-----------------------------------------------------------------------------------|
|М |Легковий | 67,0 | 63,0 | 58,0 | 53,0 | 51,0 | 44,0 | 40,0 | 38,0 | 35,0 | 34,0 | 32,0 | 31,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 64,0 | 60,0 | 55,0 | 50,0 |48,0 | 41,0 | 38,0 | 35,0 | 33,0 | 32,0 | 30,0 | 29,0 |
| 2| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|М |Автобус | 61,0 | 56,0 | 52,0 | 47,0 | 44,0 | 38,0 | 35,0 | 33,0 | 31,0 | 29,0 | 28,0 | 27,0 |
| 3| | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 65,0 | 61,0 | 57,0 | 52,0 | 49,0 | 42,0 | 39,0 | 37,0 | 34,0 | 33,0 | 31,0 | 30,0 |
| 1|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 64,0 | 60,0 | 55,0 | 50,0 | 48,0 | 41,0 | 38,0 | 35,0 | 33,0 | 31,0 | 30,0 | 29,0 |
| 2|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Вантажний | 62,0 | 58,0 | 54,0 | 49,0 | 46,0 | 40,0 | 37,0 | 34,0 | 32,0 | 31,0 | 29,0 | 28,0 |
| 3|автомобіль| | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 63,0 | 59,0 | 55,0 | 50,0 | 47,0 | 41,0 | 38,0 | 35,0 | 33,0 | 31,0 | 30,0 | 29,0 |
| 2|тягач | | | | | | | | | | | | |
|--+----------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------+------|
|N |Сідельний | 61,0 | 56,0 | 52,0 | 47,0 | 44,0 | 38,0 | 35,0 | 33,0 | 31,0 | 29,0 | 28,0 | 27,0 |
| 3|тягач | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------|
| |
|-------------- |
| * Експлуатаційні норми середнього ресурсу АБ спеціальних машин, виконаних на шасі КТЗ |
|категорій M G, M G, M G, N G, N G, N G, визначають зниженням на 10% норм середнього ресурсу|
| 1 2 3 1 2 3 |
|АБ шасі КТЗ відповідно для категорій М , М , М , N , N , N . |
| 1 2 3 1 2 3 |
| Результати визначеного ресурсу АБ спеціальних машин, виконаних на шасі КТЗ категорій|
|M G, M G, М G, N G, N G, N G, округлюють до цілого числа за правилами округлення, які|
| 1 2 3 1 2 3 |
|наведено в пункті 6.1 цих Норм. |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 7
до пункту 5.2
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
------------------------------------------------------------------
|Потужність двигуна | Інтенсивність експлуатації спеціального |
| спеціального | устатковання, мотогодин на місяць |
| устатковання, кВт |--------------------------------------------|
| | до 40 | 41-80 | 81-120 |121-160 |161-200 |
| |--------------------------------------------|
| | Ресурс обслуговуваних АБ, місяців |
|-------------------+--------------------------------------------|
|До 45 | 44 | 40 | 35 | 30 | 26 |
|-------------------+--------+--------+--------+--------+--------|
|Від 45 до 90 | 42 | 38 | 33 | 28 | 24 |
|-------------------+--------+--------+--------+--------+--------|
|Від 90 до 135 | 40 | 36 | 31 | 26 | 22 |
|-------------------+--------+--------+--------+--------+--------|
|Понад 135 | 38 | 34 | 29 | 24 | 20 |
------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 8
до пункту 5.2
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
------------------------------------------------------------------
|Типи колісних транспортних| Строк служби | Наробіток КТЗ, |
| засобів | АБ, місяці |мотогодини, не більше |
|--------------------------+--------------+----------------------|
|Трактори колісні | 36,0 | 3500 |
|--------------------------+--------------+----------------------|
|Комбайни колісні | 36,0 | 3500 |
|--------------------------+--------------+----------------------|
|Екскаватори колісні | 30,0 | 3000 |
|--------------------------+--------------+----------------------|
|Автомобільні навантажувачі| 36,0 | 4000 |
|--------------------------+--------------+----------------------|
|Дорожньо-будівельна | 48,0 | 4800 |
|техніка на спеціальних | | |
|колісних шасі | | |
------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 9
до пункту 5.6
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
ЗАТВЕРДЖУЮ
____________________________
(посада)
____________________________
(підпис, прізвище
та ініціали)
М.П.
"___"_______________ 200_ р.
стосовно визначення середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих стартерних батарей
колісних транспортних засобів і спеціальних
1
машин, виконаних на колісних шасі
______________________________________________
(найменування і місцезнаходження підприємства)
1. Тип колісного транспортного засобу (далі - КТЗ) ______________
Ідентифікаційний номер (номер кузова чи шасі), VIN ___________
Умовна познака АБ _____________ Виробник АБ __________________
Позначити "v" тип за призначенням
------------------------------------------------------------------
|Легковий |Автобус | КТЗ | КТЗ підвищеної |
| КТЗ | |---------------------| прохідності |
| | |вантажний |вантажопа-|-----------------------|
| | | |сажирський|пасажирсь-| вантажний |
| | | | | кий | |
|---------+--------+----------+----------+----------+------------|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| Спеціальний | Сідельний |Дорожньобуді-| Трактор колісний |
| КТЗ | тягач |вельна машина| (сільськогосподарсь- |
| | | | кий, лісотехнічний) |
|-------------+-------------+-------------+----------------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
2
2. Характеристика КТЗ
------------------------------------------------------------------
| Категорія, тип, марка, модель і призначення |Рік виготовлення |
|----------------------------------------------+-----------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
3. Характеристика ходової частини (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Підвіска | Шини |
|-----------------------------------------------+----------------|
| жорстка | пружинна | пневма-|непнев-|
|--------------------+--------------------------| тичні |матичні|
| без | з | ресорна |пневма-| інша | | |
|балансира|балансиром|(торсіонна)| тична | | | |
|---------+----------+-----------+-------+------+--------+-------|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
4. Визначити тип двигуна, який встановлено на КТЗ (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Дизель | Бензиновий | Газобалонний | Альтернативних |
| (газодизель) | | | палив |
|---------------+---------------+---------------+----------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
3
5. Типове помісячне використання АБ протягом року на КТЗ
------------------------------------------------------------------
|Порядковий номер місяців|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 | 12 |
| року | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+----|
|Використовують за | | | | | | | | | | | | |
|призначенням | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+----|
| 4 | | | | | | | | | | | | |
|Зберігають поза КТЗ | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+----|
|Експлуатують в іншому | | | | | | | | | | | | |
| 5 | | | | | | | | | | | | |
|об'єкті | | | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
6. Середня тривалість експлуатації КТЗ, %
------------------------------------------------------------------
| У місті | Поза містом |
|-------------------------------+--------------------------------|
| за пробігом | за часом | за пробігом | за часом |
|---------------+---------------+---------------+----------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
7. Типовий середньомісячний пробіг (інтенсивність експлуатації)
КТЗ
------------------------------------------------------------------
| Порядковий номер |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 | 6|
| місяців року | | | | | | | | | | | | |1-12 |
|-------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---+-----|
| Середній пробіг, | | | | | | | | | | | | | |
| 7 | | | | | | | | | | | | | |
| тис.км/місяць | | | | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
8
8. Типовий режим експлуатації КТЗ (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Кількість робочих змін за тиждень |
|----------------------------------------------------------------|
| 1-3 | 4-6 | 7-10 | 11-15 | 16-20 | 21-24 |
|----------+----------+----------+----------+----------+---------|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
9.Характеристика електромережі КТЗ
------------------------------------------------------------------
| Тип АБ | Ємність АБ, |Кількість АБ |Напруга в| Електроліт |
| (фактично) | А х год | на КТЗ, шт. |мережі, В|------------|
| | | | |рідина |гель|
|-------------+-------------+-------------+---------+-------+----|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
10. Тип конструкції АБ (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Кислотна | Лужна |
|------------------------+---------------------------------------|
|негерметична|герметична | кадмієво-|залізо- |нікелево-| срібло- |
| | | нікелева |нікелева| цинкова | цинкова |
|------------+-----------+----------+--------+---------+---------|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
11. Експлуатаційна технологічність АБ (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Обслуговувана | Малообслуговувана | Необслуговувана |
|---------------------+---------------------+--------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
12. Причини зняття АБ з машини (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Порушення | Наробіток |Саморозряд,| Досягнуто | Механічне та |
| правил | ресурсу, | вищий за | 40% | інше |
|експлуатації| місяців/ | норму |ємності АБ | 9 |
| | тис.км | | | пошкодження |
|------------+------------+-----------+-----------+--------------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
13. Життєвий цикл АБ
------------------------------------------------------------------
| Дати життєвого циклу АБ (рік, місяць) |
|----------------------------------------------------------------|
| виготовлення | приведення в | уведення в | зняття з |
| | робочий стан | експлуатацію | експлуатації |
|---------------+---------------+---------------+----------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
10
14. Наробіток АБ у місяцях і тис.км пробігу КТЗ :
_________________________________________ місяців, ______ тис.км;
(категорія, тип, марка, модель КТЗ)
_________________________________________ місяців, ______ тис.км;
(категорія, тип, марка, модель КТЗ)
_________________________________________ місяців, ______ тис.км;
(категорія, тип, марка, модель КТЗ)
_________________________________________ місяців, ______ тис.км.
(категорія, тип, марка, модель КТЗ)
15. Стан технічної бази для технічного обслуговування АБ
(позначити "v")
---------------------------------- -------------------------------
| Акумуляторне |АБ обслуговують | | 11 |
| відділення | | | Розряд акумуляторників |
|---------------+----------------| |-----------------------------|
|наявне|відсутнє| за | лише | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| | |договором|водієм| | | | | | | |
|------+--------+---------+------| |----+----+----+----+----+----|
| | | | | | | | | | | |
---------------------------------- -------------------------------
16. Характеристика спеціального устатковання КТЗ (за наявності)
------------------------------------------------------------------
| Електромережа | незалежна від мережі КТЗ | |
| спеціального | (має власну АБ, позначити "v") | |
| устатковання |-------------------------------------+----------|
| КТЗ | живиться від мережі КТЗ | |
| |(указати її сумарну потужність у кВт)| |
------------------------------------------------------------------
17. Відомості про основні складові електрообладнання
------------------------------------------------------------------
| Найменування |Марка |Потужність,| Номінальне значення |
| електрообладнання | | кВт |---------------------|
| | | |напруги, В|струму, А |
|-----------------------+------+-----------+----------+----------|
| Стартер | | | | |
|-----------------------+------+-----------+----------+----------|
|Генератор | змінного | | | | |
| струму |------------+------+-----------+----------+----------|
| |постійного | | | | |
|-----------------------+------+-----------+----------+----------|
|Електроенергоакумулятор| | | | |
------------------------------------------------------------------
18. Укомплектованість КТЗ додатковими споживачами
12
електроенергії
----------------------------- -----------------------------------
|Нейтралізатор з | | |Реанімаційне обладнання, кВт | |
|підігрівом | | | | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Кондиціонер, кВт | | |Бортовий комп'ютер | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Рація, кВт | | |Засоби полегшення пуску | |
| | | |двигуна | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Охоронна сигналізація | | |Електричний підігрів стекол | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Аудіо-, відеотехніка, | | |Кухонне електроустаткування | |
|кВт | | | | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Протитуманні фари | | | | |
----------------------------- -----------------------------------
13
19. Перелік іншого електричного обладнання, яке живить АБ :
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
14
20. Пропозиції щодо вдосконалення акумуляторних батарей КТЗ
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
21. Експертна оцінка середнього ресурсу даної АБ на конкретному
15
КТЗ , тис.км/місяців
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
16
22. Примітки __________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________ ______________ ________
(прізвище, ім'я та по батькові особи, (підпис) (дата)
що заповнила опитувальний аркуш)
тел. _______________, факс ______________, e-mail _______________
Відправити: (місцезнаходження провідної організації з питань
розробляння експлуатаційних норм середнього ресурсу
АБ)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Для контактів:
тел. ____________, тел./факс _____________, e-mail: _____________
Зворотна сторінка опитувального аркуша
1
Опитувальний лист заповнюють для кожного КТЗ (об'єкта) або
для певного числа однотипних КТЗ стосовно АБ, що повністю
відробили свій ресурс і списані або підлягають списанню. Якщо
статистичні дані наведено для групи однотипних КТЗ, які
перебувають в однакових умовах експлуатації, зазначають їхні
середньоарифметичні значення, а через дріб - кількість АБ, яких
стосуються ці дані.
Наприклад: 2,5/17, де 2,5 - наробіток в тис.км; 17 -
кількість АБ.
2
Дану інформацію надають згідно з експлуатаційною
документацією КТЗ (паспорт, інструкція з експлуатації тощо).
3
Кожен місяць використання АБ на КТЗ позначити "v" відповідно
до умов експлуатації, зазначених у лівій колонці.
4
Про виконання контрольно-тренувального циклу АБ зазначають
"КТЦ".
5
У колонках праворуч зазначають "див. п. 22". У разі
використання АБ в іншому об'єкті, у пункті 22 опитувального аркуша
вказують тип і модель об'єкта та термін використання АБ на ньому.
6
Наводять дані про середньомісячний пробіг (інтенсивність
експлуатації) КТЗ за поточний рік у тис.км.
7
Проти кожного місяця цифрами вказують типовий середній
щомісячний пробіг даного КТЗ у тис.км.
8
Зазначають "v" проти відповідної кількості робочих змін за
тиждень.
9
Механічні та інші пошкодження АБ детально описують у
пункті 22 опитувального аркуша, чи в додатку до опитувального
аркуша, про що в таблиці пункту 12 роблять запис "див. п. 22".
10
Фактичний наробіток АБ наводять в календарних місяцях і в
тис.км сумарного пробігу КТЗ. Наприклад, 26 місяців, 123 тис.км. У
разі передачі АБ на інший КТЗ або використання АБ з іншого об'єкта
вказують календарний час і сумарний пробіг на кожному з об'єктів
зі згаданими АБ.
11
У разі наявності декількох акумуляторників кожного розряду,
указують їх кількість.
12
Зазначають "v" проти обладнання, що встановлено на КТЗ.
13
Указують обладнання КТЗ, яке не відображено в пункті 18
опитувального аркуша.
14
Наводять пропозиції стосовно поліпшення конструкції,
характеристик АБ і рекомендації щодо її експлуатації.
15
Експертну оцінку надають з власного досвіду експлуатації
аналогічних АБ (указують професійну підготовку експерта, стаж його
роботи, прізвище та ініціали).
16
Зазначають особливості конструкції і експлуатації КТЗ, які
впливають на ресурс АБ. За браком місця інформацію надають у
додатках.
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|
Додаток 10
до пункту 5.6
Експлуатаційних норм
середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих
стартерних батарей колісних
транспортних засобів
і спеціальних машин,
виконаних на колісних шасі
ЗАТВЕРДЖУЮ
____________________________
(посада)
____________________________
(підпис, прізвище
та ініціали)
М.П.
"___"_______________ 200_ р.
стосовно визначення середнього ресурсу
акумуляторних свинцевих стартерних батарей
1
автомобільних навантажувачів
______________________________________________
(найменування і місцезнаходження підприємства)
1. Тип автомобільного навантажувача _____________________________
Ідентифікаційний номер (номер кузова чи шасі) ________________
Умовна познака АБ _____________ Виробник АБ __________________
2
2. Характеристики автомобільного навантажувача (далі - АН)
------------------------------------------------------------------
| Категорія, тип, марка, модель і призначення |Рік виготовлення|
|-----------------------------------------------+----------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
3. Характеристика ходової частини (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Підвіска | Шини |
|-----------------------------------------------+----------------|
| жорстка | пружинна | пневма-|непнев-|
|--------------------+--------------------------| тичні |матичні|
| без | з | ресорна |пневма-| інша | | |
|балансира|балансиром|(торсіонна)| тична | | | |
|---------+----------+-----------+-------+------+--------+-------|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
4. Визначити тип двигуна, який встановлено на АН (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Дизель | Бензиновий | Газобалонний | Альтернативних |
| (газодизель) | | | палив |
|--------------+--------------+----------------+-----------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
3
5. Типове помісячне використання АБ протягом року на АН
------------------------------------------------------------------
|Порядковий номер місяців|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 | 12 |
| року | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+----|
|Використовують за | | | | | | | | | | | | |
|призначенням | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+----|
| 4 | | | | | | | | | | | | |
|Зберігають поза АН | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+---------------------------------------|
|Експлуатують в іншому | |
| 5 | |
|об'єкті | |
------------------------------------------------------------------
6. Середня тривалість часу на виконання робіт АН у % від
загального наробітку
------------------------------------------------------------------
| Підйом і опускання |Перевезення вантажу| Пробіг без вантажу |
| вантажу | | |
|-----------------------+-------------------+--------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
7. Типовий середньомісячний наробіток (інтенсивність
експлуатації) АН
------------------------------------------------------------------
| Порядковий номер |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 | 6|
| місяців року | | | | | | | | | | | | |1-12 |
|-------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---+-----|
|Середній наробіток | | | | | | | | | | | | | |
| 7 | | | | | | | | | | | | | |
| тис. мотогодин | | | | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
8
8. Типовий режим експлуатації АН (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Кількість робочих змін за тиждень |
|----------------------------------------------------------------|
| 1-3 | 4-6 | 7-10 | 11-15 | 16-20 | 21-24 |
|----------+----------+----------+----------+----------+---------|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
9.Характеристика електромережі АН
------------------------------------------------------------------
| Тип АБ | Ємність АБ, |Кількість АБ |Напруга в| Електроліт |
| (фактично) | А*год | на АН, шт. |мережі, В|------------|
| | | | |рідина |гель|
|-------------+-------------+-------------+---------+-------+----|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
10. Тип конструкції АБ (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Кислотна | Лужна |
|------------------------+---------------------------------------|
|негерметична|герметична | кадмієво-|залізо- |нікелево-| срібло- |
| | | нікелева |нікелева| цинкова | цинкова |
|------------+-----------+----------+--------+---------+---------|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
11. Експлуатаційна технологічність АБ (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Обслуговувана | Малообслуговувана | Необслуговувана |
|---------------------+---------------------+--------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
12. Причини зняття АБ з машини (позначити "v")
------------------------------------------------------------------
| Порушення | Наробіток |Саморозряд,| Досягнуто | Механічне та |
| правил |до вичерпан-| вищий за | 40-% | інше |
|експлуатації| ня ресурсу,| норму |ємності АБ | 9 |
| | місяців/ | | | пошкодження |
| | тис.км | | | |
|------------+------------+-----------+-----------+--------------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
13. Життєвий цикл АБ
------------------------------------------------------------------
| Дати життєвого циклу АБ (рік, місяць) |
|----------------------------------------------------------------|
| виготовлення | приведення в | уведення в | зняття з |
| | робочий стан | експлуатацію | експлуатації |
|---------------+---------------+---------------+----------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
10
14. Наробіток АБ у місяцях і тис. мотогодин АН :
___________________________ місяців, ______ тис. мотогодин чи км;
(категорія, тип, марка,
модель АН чи КТЗ)
___________________________ місяців, ______ тис. мотогодин чи км;
(категорія, тип, марка,
модель АН чи КТЗ)
___________________________ місяців, ______ тис. мотогодин чи км;
(категорія, тип, марка,
модель АН чи КТЗ)
___________________________ місяців, ______ тис. мотогодин чи км;
(категорія, тип, марка,
модель АН чи КТЗ)
15. Стан технічної бази для технічного обслуговування АБ
(позначити "v")
---------------------------------- -------------------------------
| Акумуляторне |АБ обслуговують | | 11 |
| відділення | | | Розряд акумуляторів |
|---------------+----------------| |-----------------------------|
|наявне|відсутнє| за | лише | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| | |договором|водієм| | | | | | | |
|------+--------+---------+------| |----+----+----+----+----+----|
| | | | | | | | | | | |
---------------------------------- -------------------------------
16. Характеристика спеціального устатковання АН (за наявності)
------------------------------------------------------------------
| Електромережа | незалежна від мережі АН | |
| спеціального | (має власну АБ, позначити "v") | |
| устатковання |-------------------------------------+----------|
| АН | живиться від мережі АН | |
| |(указати її сумарну потужність у кВт)| |
------------------------------------------------------------------
17. Відомості про основні складові електрообладнання
------------------------------------------------------------------
| Найменування |Марка |Потужність,| Номінальне значення |
| електрообладнання | | кВт |---------------------|
| | | |напруги, В|струму, А |
|-----------------------+------+-----------+----------+----------|
| Стартер | | | | |
|-----------------------+------+-----------+----------+----------|
|Генератор | змінного | | | | |
| струму |------------+------+-----------+----------+----------|
| |постійного | | | | |
|-----------------------+------+-----------+----------+----------|
|Електроенергоакумулятор| | | | |
------------------------------------------------------------------
12
18. Укомплектованість АН додатковими споживачами електроенергії
----------------------------- -----------------------------------
|Нейтралізатор з | | |Протитуманні фари | |
|підігрівом | | | | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Кондиціонер, кВт | | |Бортовий комп'ютер | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Рація, кВт | | |Засоби полегшення пуску | |
| | | |двигуна | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Охоронна сигналізація | | |Електричний підігрів стекол | |
|----------------------+----| |-----------------------------+---|
|Аудіо-, відеотехніка, | | | | |
|кВт | | | | |
----------------------------- -----------------------------------
13
19. Перелік іншого електричного обладнання, яке живить АБ :
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
14
20. Пропозиції щодо вдосконалення акумуляторних батарей АН
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
21. Експертна оцінка середнього ресурсу даної АБ на конкретному
15
АН , тис. мотогодин/місяців
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
16
22. Примітки __________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________ ______________ ________
(прізвище, ім'я та по батькові особи, (підпис) (дата)
що заповнила опитувальний аркуш)
тел. _______________, факс ______________, e-mail _______________
Відправити: (місцезнаходження провідної організації з питань
розробляння експлуатаційних норм середнього ресурсу
АБ)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Для контактів:
тел. ____________, тел./факс _____________, e-mail: _____________
Зворотна сторінка опитувального аркуша
1
Опитувальний лист заповнюють для кожного АН (об'єкта) або
для певного числа однотипних АН стосовно АБ, що повністю
відробили свій ресурс і списані або підлягають списанню. Якщо
статистичні дані наведено для групи однотипних АН, які
перебувають в однакових умовах експлуатації, зазначають їхні
середньоарифметичні значення, а через дріб - кількість АБ, яких
стосуються ці дані.
Наприклад: 2,1/15, де 2,1 - наробіток в тис. мотогодин; 15 -
кількість АБ.
2
Дану інформацію надають згідно з експлуатаційною
документацією АН (паспорт, інструкція з експлуатації тощо).
3
Кожен місяць використання АБ на АН позначити "v" відповідно
до умов експлуатації, зазначених у лівій колонці.
4
Про виконання контрольно-тренувального циклу АБ зазначають
"КТЦ".
5
У колонках праворуч зазначають "див. п. 22". У разі
використання АБ в іншому об'єкті, у пункті 22 опитувального аркуша
вказують тип і модель об'єкта та термін використання АБ на ньому.
6
Наводять дані про середній наробіток АН за поточний рік у
тис. мотогодин.
7
Проти кожного місяця цифрами вказують типовий середній
щомісячний наробіток даного АН у тис. мотогодин.
8
Зазначають "v" проти відповідної кількості робочих змін за
тиждень.
9
Механічні та інші пошкодження АБ детально описують у
пункті 22 опитувального аркуша чи в додатку до опитувального
аркуша, про що в таблиці пункту 12 роблять запис "див. п. 22".
10
Наробіток АБ наводять у календарних місяцях і в тис.
мотогодин сумарного напрацювання АН. Наприклад, 25 місяців,
2,8 тис. мотогодин. У разі передачі АБ на інший АН або
використання АБ з іншого об'єкта вказують календарний час і
сумарний наробіток чи пробіг на кожному з об'єктів зі згаданими
АБ.
11
У разі наявності декількох акумуляторників кожного розряду,
указують їх кількість.
12
Зазначають "v" проти обладнання, що встановлено на АН.
13
Указують обладнання АН, яке не відображено в пункті 18
опитувального аркуша.
14
Наводять пропозиції стосовно поліпшення конструкції,
характеристик АБ і рекомендації щодо її експлуатації.
15
Експертну оцінку надають з власного досвіду експлуатації
аналогічних АБ (указують професійну підготовку експерта, стаж його
роботи, прізвище та ініціали).
16
Зазначають особливості конструкції і експлуатації АН, які
впливають на ресурс АБ. За браком місця інформацію надають у
додатках.
Директор Департаменту
безпеки у галузі
|
Ю.Гержод
|