У "ЮВУ" № 10 за 8 - 14 березня 2003 р. у статті „Гарантії для жінки" здійснено посилання на п. 39 Положення про порядок призначення та виплати державної допомоги сім'ям із дітьми, затвердженого від 11.03.1993 р. № 04-800 Міністерством праці України, Міністерством соціального захисту населення України, Міністерством освіти України, Міністерством фінансів України, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 19 березня 1993 р. за № 10, відповідно до якого одноразова допомога при народженні дитини надається сім'ї в чотирикратному розмірі мінімальної заробітної плати.
Однак не було вказано, що Законом „Про Державний бюджет України на 2003 рік" (ст. 48) визначено: одноразова допомога при народженні дитини надається у розмірі 200 гривень. Внаслідок введення такого положення Закону, вищеназваний пункт підзаконного документа не діє у 2003 році. Ця новела обмежувати одноразову допомогу при народженні дитини певною сумою (200 грн.) з'явилася ще у Законі про держбюджет на 2002 рік (ст. 42).
Як випливає з Рішення Конституційного Суду України у справі щодо пільг, компенсацій і гарантій від 20 березня 2002 р. № 5-рп/2002, Законом про Державний бюджет не можна зупиняти дії положень законодавчих актів України в частині надання пільг, компенсацій і гарантій, які фінансуються з бюджетів усіх рівнів. При цьому подібного обмеження щодо встановлення чи обмеження певної суми таких гарантій, пільг та компенсацій не існує, а отже, держава при гизьаченні гарантованих законодавс-т ом сум виходить із питання доцільності, а також своїх фінансових можливостей.