Вартість квитка відшкодовується За тиждень до поїздки на Донеччину придбав квиток. Та коли в зазначений час прийшов на вокзал, з'ясувалося, що мій рейс було відмінено. Чи маю право на відшкодування вартості квитка, якщо рейс не відбувся з вини залізниці? Віктор ТИМЧИК. Калуш. Відповідно до п. 9.4.1 Правил перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затверджених наказом Міністерства транспорту України 28.07.98 р. N 297 ( z0620-98 ) у випадках відміни поїзда, зазначеного у проїзному документі, або запізнення його відправлення з пункту відправлення пасажирів більш як на одну годину, ненадання пасажиру місць, зазначених у проїзному документі, запізнення пасажира на поїзд з пункту пересадки з вини залізниці і відмови пасажира скористатися іншим місцями чи поїздом, для повернення платежів пасажир має пред'явити проїзні документи черговому помічнику начальника вокзалу або особі, що виконує його обов'язки, для позначки: "Проїзний документ не використано повністю з вини залізниці". На підставі такої позначки касир виплачує пасажиру повну вартість проїзного документа, включно з платежами за послуги з продажу. Плата за послуги (комісійний збір) з повернення проїзного документа не стягується. Наталія ЛЕВ.