Вартість квитка відшкодовується

     За тиждень до поїздки на Донеччину придбав квиток.  Та коли в
зазначений  час прийшов на вокзал,  з'ясувалося,  що мій рейс було
відмінено.  Чи маю право на відшкодування  вартості  квитка,  якщо
рейс не відбувся з вини залізниці?

                                                    Віктор ТИМЧИК.
                                                            Калуш.


     Відповідно до п.  9.4.1 Правил перевезень пасажирів,  багажу,
вантажобагажу   та   пошти   залізничним   транспортом    України,
затверджених  наказом  Міністерства транспорту України 28.07.98 р.
N 297 ( z0620-98  )  у  випадках  відміни  поїзда,  зазначеного  у
проїзному документі,  або  запізнення  його  відправлення з пункту
відправлення пасажирів більш як на одну годину, ненадання пасажиру
місць,  зазначених  у проїзному документі,  запізнення пасажира на
поїзд з пункту пересадки  з  вини  залізниці  і  відмови  пасажира
скористатися  іншим  місцями  чи поїздом,  для повернення платежів
пасажир  має  пред'явити  проїзні  документи  черговому  помічнику
начальника  вокзалу  або  особі,  що  виконує його обов'язки,  для
позначки:  "Проїзний  документ  не  використано  повністю  з  вини
залізниці".  На  підставі  такої  позначки касир виплачує пасажиру
повну вартість проїзного документа, включно з платежами за послуги
з  продажу.  Плата  за  послуги  (комісійний  збір)  з  повернення
проїзного документа не стягується.


     Наталія ЛЕВ.