Під терміном «амортизація основних фондів i нематеріальних активів»
слід розуміти поступове віднесення витрат на їх придбання, виготовлення
або поліпшення на зменшення скоригованого прибутку платника податку
в межах норм амортизаційних відрахувань, установлених пп. 8.1.1 п. 8.1
ст. 8 Закону № 334/94-ВР.
Амортизації підлягають витрати платника податку на проведення всіх видів
ремонту, реконструкції, модернізації та інших видів поліпшення основних
фондів.
У зв’язку з тим, що фінансування ремонту приміщення здійснюється не
платником податку, а за рахунок спеціального фонду державного бюджету,
i відповідно компанія витрат на ремонт не здійснює, то вона не має права
амортизувати витрати на ремонт основних засобів.
Податковий кредит звітного періоду складається із сум податків, сплачених
(нарахованих) платником ПДВ у звітному періоді у зв’язку з придбанням
товарів (робіт, послуг), вартість яких відноситься до складу валових
витрат виробництва (обігу) та основних фондів чи нематеріальних активів,
що підлягають амортизації (пп. 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 Закону № 168/97-ВР).
Враховуючи те, що підприємство не має права амортизувати витрати на
ремонт орендованого приміщення та прилеглих територій, який здійснюється
за рахунок спеціального фонду Державного бюджету України, суми ПДВ,
нараховані (сплачені) у складі витрат, пов’язаних з проведенням такого
ремонту, не можуть бути включені до складу податкового кредиту.