Згідно з Порядком № 103 визначення сум безнадійного податкового боргу,
що підлягає списанню органами державної податкової служби, здійснюється
не лише за даними карток особових рахунків платників податків, що ведуться
в органах державної податкової служби, а й за даними довідки відповідного
контролюючого органу про наявність безнадійного податкового боргу на
день його виникнення.
Статтею 2 Закону № 2181-III до контролюючих органів віднесено й органи
фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування — стосовно
внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у межах
компетенції цих органів, встановленої законом.
На підставі Порядку № 103 платник податків звертається до контролюючого
органу за місцем обліку безнадійного податкового боргу або за місцем
своєї реєстрації (якщо контролюючим органом є податковий орган) з письмовою
заявою, в якій зазначає суми податків, зборів, інших платежів, які просить
списати. До заяви обов’язково додається будь-який з документів, який
підтверджує, що податковий борг вважається безнадійним.
За результатами розгляду відповідних документів з метою списання безнадійного
податкового боргу контролюючі органи регіонального рівня (якщо контролюючий
орган не є податковим) звертаються до податкового органу за місцем реєстрації
платника податків або за місцем обліку такого податкового боргу. До
звернення додаються довідка про наявність безнадійного податкового боргу,
яку оформлено на бланку відповідного контролюючого органу, та копії
документів, згідно з якими податковий борг визнано безнадійним.
За результатами розгляду документів, наданих контролюючим органом, керівник
(його заступник) органу державної податкової служби приймає рішення
про списання безнадійного податкового боргу.
Враховуючи вищевикладене, за умови надходження від Фонду зайнятості
відповідного пакета документів їх буде розглянуто в установленому порядку
та прийнято рішення про списання відповідної суми безнадійного податкового
боргу.