• Витрати на розміщення друкованих оголошень

 

Чи включаються витрати на розміщення друкованих оголошень про прийом співробітників на роботу до складу валових витрат?

 

Відповідно до ст. 1 Закону № 270/96-ВР реклама — це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб i призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи
чи товару.
При цьому товар — це будь-який предмет господарського обігу, в тому числі продукція, роботи, послуги, цінні папери, об’єкти права інтелектуальної власності (ст. 1 Закону № 270/96-ВР).
Таким чином, розміщення платником податку друкованих оголошень про прийом співробітників на роботу не є рекламою товарів (робіт, послуг), що продаються (надаються) таким платником податку.
Підпунктом 5.4.4 п. 5.4 ст. 5 Закону № 334/94-ВР передбачено, що до складу валових витрат платника податку включаються витрати на проведення передпродажних та рекламних заходів стосовно товарів (робіт, послуг), що продаються (надаються) такими платниками податку.
Отже, у випадку якщо платник податку на прибуток підприємств розміщує друковані оголошення про прийом співробітників на роботу, витрати на таке розміщення не включаються до складу валових витрат цього платника.

Консультують фахівці Департаменту методології ДПА України

 
ВІСНИК ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ № 12 / 2004