Відповідно до ст. 1 Закону № 270/96-ВР реклама — це інформація про
особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб
i призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами
та їх інтерес щодо таких особи
чи товару.
При цьому товар — це будь-який предмет господарського обігу, в тому
числі продукція, роботи, послуги, цінні папери, об’єкти права інтелектуальної
власності (ст. 1 Закону № 270/96-ВР).
Таким чином, розміщення платником податку друкованих оголошень про прийом
співробітників на роботу не є рекламою товарів (робіт, послуг), що продаються
(надаються) таким платником податку.
Підпунктом 5.4.4 п. 5.4 ст. 5 Закону № 334/94-ВР передбачено, що до
складу валових витрат платника податку включаються витрати на проведення
передпродажних та рекламних заходів стосовно товарів (робіт, послуг),
що продаються (надаються) такими платниками податку.
Отже, у випадку якщо платник податку на прибуток підприємств розміщує
друковані оголошення про прийом співробітників на роботу, витрати на
таке розміщення не включаються до складу валових витрат цього платника.