КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я від 12 травня 2004 р. N 283-р Київ Про затвердження робочого проекту та титулу будови "Створення глибоководного суднового ходу р. Дунай - Чорне море на українській ділянці дельти. I етап" 1. Затвердити поданий Мінтрансом робочий проект "Створення глибоководного суднового ходу р. Дунай - Чорне море на українській ділянці дельти. I етап", розроблений Проектно-вишукувальним і конструкторсько-технологічним інститутом річкового транспорту (м. Київ) та рекомендований до затвердження Центральною службою Укрінвестекспертизи, з такими основними показниками: протяжність суднового ходу - 170,36 кілометра протяжність морського підхідного каналу - 3,3 кілометра проектна осадка суден - 5,85 метра кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 13 грудня 2003 р. - 78640,061 тис. гривень у тому числі будівельно-монтажних робіт - 49496,965 тис. гривень. 2. Затвердити титул будови "Створення глибоководного суднового ходу р. Дунай - Чорне море на українській ділянці дельти. I етап" згідно з додатком. Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ Інд. 21 Додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 р. N 283-р ТИТУЛ будови "Створення глибоководного суднового ходу р. Дунай - Чорне море на українській ділянці дельти. I етап", будівництво якого розпочинається у 2004 році ---------------------------------------------------------------------- Найменування будови та її |Частка державної власності у майні місцезнаходження: "Створення |забудовника у відсотках - відсутня глибоководного суднового ходу | р. Дунай - Чорне море на | українській ділянці дельти. | I етап", Кілійський район Одеської | області | -----------------------------------+---------------------------------- Сфера управління: Мінтранс |Наявність робочої документації: |робоча документація в наявності -----------------------------------+---------------------------------- Галузь: транспорт |Ким, коли затверджено проектно- |кошторисну документацію: |розпорядження Кабінету Міністрів |України від 12 травня 2004 р. |N 283-р -----------------------------------+---------------------------------- Характер будівництва: нове |Генеральна проектна організація: будівництво |Проектно-вишукувальний і |конструкторсько-технологічний |інститут річкового транспорту |(м. Київ) -----------------------------------+---------------------------------- Строк будівництва (I етап): |Генеральна підрядна організація: 7 травня - 24 серпня 2004 р. |німецька компанія "Мобіус" -----------------------------------+---------------------------------- Джерела фінансування: інші джерела | -----------------------------------+---------------------------------- Показники будови |Згідно з | Завдання за роками будівництва |проектно-|---------------------------------- |кошторис-| 2004 |2005|2006|2007|2008|2009 |ною доку-| | | | | | |ментацією| | | | | | -------------------------+---------+---------+----+----+----+----+---- Протяжність, кілометрів | 170,36 | 170,36 | | | | | | | | | | | | Основні фонди, тис. |78243,23 |78243,23 | | | | | гривень, | | | | | | | | | | | | | | Капітальні вкладення |78640,061|78640,061| | | | | (кошторисна вартість), | | | | | | | тис. гривень | | | | | | | | | | | | | | Загальна кошторисна |78640,061|78640,061| | | | | вартість, тис. гривень | | | | | | | | | | | | | | в тому числі: | | | | | | | | | | | | | | будівельно-монтажні |49496,965|49496,965| | | | | роботи | | | | | | | | | | | | | | устаткування, меблі та | 2401 | 2401 | | | | | інвентар | | | | | | | | | | | | | | Із загального обсягу | | | | | | | капітальних вкладень за | | | | | | | рахунок (тис. гривень): | | | | | | | | | | | | | | державного бюджету | | | | | | | | | | | | | | кредиту Європейського | | | | | | | банку реконструкцій та | | | | | | | розвитку | | | | | | | | | | | | | | власних коштів | | | | | | | | | | | | | | місцевого бюджету | | | | | | | | | | | | | | інших джерел фінансування|78640,061|78640,061| | | | |