ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

                             Л И С Т

                 08.06.2004  N 25/2-11-25/7227-ЕП

                                      Начальникам регіональних
                                      митниць,
                                      начальникам митниць прямого
                                      підпорядкування


                Про роботу зі зверненнями громадян


     З метою  узагальнення  Держмитслужбою  України  стану  роботи
митних органів щодо виконання п.  4 розділу 8  "Окремі  доручення"
протоколу N 14 засідання Кабінету Міністрів України від 28.03.2004
й  забезпечення  підготовки  відповідної  інформації  до  Кабінету
Міністрів  України  прошу  подати  до  Управління  документального
забезпечення відомості про результати проведених у травні - червні
поточного  року  перевірок  підпорядкованих  митних  органів  щодо
питання виконання вимог Указу Президента  України  від  14.04.2004
N 434/2004  ( 434/2004 ) "Про  невідкладні  заходи з удосконалення
організації прийому громадян органами  державної  влади,  органами
місцевого  самоврядування  та  посадовими і службовими особами цих
органів".

     У відповідній довідці обов'язково зазначити:
     - результати  вжитих  організаційних заходів,  спрямованих на
виконання  вищезазначеного  Указу  Президента  України  й  рішення
колегії  Держмитслужби  України  від  29.04.2004  щодо  роботи  зі
зверненнями громадян;
     - видані   митницями   розпорядчі  документи,  спрямовані  на
вдосконалення особистого прийому громадян;
     - стан     інформаційної     й     роз'яснювальної    роботи,
результативність її впливу на вдосконалення особистого прийому (що
зроблено,  забезпечення  оперативності й дохідливості цієї роботи,
проблемні питання);
     - виявлені  недоліки,  проблемні питання в роботі з виконання
вимог  указів Президента України від 13.08.2002 N 700 ( 700/2002 )
"Про  додаткові  заходи  щодо  забезпечення реалізації громадянами
конституційного права на звернення" й від  14.04.2004  N  434/2004
( 434/2004 )  "Про  невідкладні заходи з удосконалення організації
прийому громадян  органами  державної  влади,  органами  місцевого
самоврядування  та  посадовими  і  службовими особами цих органів"
щодо  організації  особистого  прийому   громадян,   причини   цих
недоліків;
     - заходи,  які було вжито  під  час  перевірок  для  усунення
недоліків, і ті, яких потрібно вжити додатково в подальшому;
     - дані про облаштування  в  митницях  регіону  приміщень  для
прийому  громадян  (перелік  митниць,  у  яких відсутні спеціальні
приміщення для прийому громадян і митниці,  у яких  ці  приміщення
неналежно облаштовані);
     - резерви організаційно-управлінської роботи митних  органів,
за рахунок яких може бути досягнуто поліпшення організації прийому
громадян.

     Довідки подати  до  Управління  документального  забезпечення
разом  з актами про проведені на виконання доручення Голови Служби
від 30.04.2004 N 9657/4-3.1 перевірки з відповідними матеріалами.

     Термін - до 19.06.2004.

 Перший заступник
 Голови Служби                                          М.М.Іванюк

 НПО "Поверхность"
 (www.mdoffice.com.ua)