ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ Л И С Т 08.06.2004 N 25/2-11-25/7227-ЕП Начальникам регіональних митниць, начальникам митниць прямого підпорядкування Про роботу зі зверненнями громадян З метою узагальнення Держмитслужбою України стану роботи митних органів щодо виконання п. 4 розділу 8 "Окремі доручення" протоколу N 14 засідання Кабінету Міністрів України від 28.03.2004 й забезпечення підготовки відповідної інформації до Кабінету Міністрів України прошу подати до Управління документального забезпечення відомості про результати проведених у травні - червні поточного року перевірок підпорядкованих митних органів щодо питання виконання вимог Указу Президента України від 14.04.2004 N 434/2004 ( 434/2004 ) "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів". У відповідній довідці обов'язково зазначити: - результати вжитих організаційних заходів, спрямованих на виконання вищезазначеного Указу Президента України й рішення колегії Держмитслужби України від 29.04.2004 щодо роботи зі зверненнями громадян; - видані митницями розпорядчі документи, спрямовані на вдосконалення особистого прийому громадян; - стан інформаційної й роз'яснювальної роботи, результативність її впливу на вдосконалення особистого прийому (що зроблено, забезпечення оперативності й дохідливості цієї роботи, проблемні питання); - виявлені недоліки, проблемні питання в роботі з виконання вимог указів Президента України від 13.08.2002 N 700 ( 700/2002 ) "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" й від 14.04.2004 N 434/2004 ( 434/2004 ) "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів" щодо організації особистого прийому громадян, причини цих недоліків; - заходи, які було вжито під час перевірок для усунення недоліків, і ті, яких потрібно вжити додатково в подальшому; - дані про облаштування в митницях регіону приміщень для прийому громадян (перелік митниць, у яких відсутні спеціальні приміщення для прийому громадян і митниці, у яких ці приміщення неналежно облаштовані); - резерви організаційно-управлінської роботи митних органів, за рахунок яких може бути досягнуто поліпшення організації прийому громадян. Довідки подати до Управління документального забезпечення разом з актами про проведені на виконання доручення Голови Служби від 30.04.2004 N 9657/4-3.1 перевірки з відповідними матеріалами. Термін - до 19.06.2004. Перший заступник Голови Служби М.М.Іванюк НПО "Поверхность" (www.mdoffice.com.ua)