ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ Л И С Т 22.06.2004 N 11443/7/15-3417 Про збір за право використання місцевої символіки Державна податкова адміністрація України розглянула лист <...> щодо визначення об'єкту оподаткування збором за право використання місцевої символіки і повідомляє наступне. Статтею 15 Закону України від 25.06.91 N 1251-XII ( 1251-12 ) "Про систему оподаткування" (із змінами та доповненнями) до місцевих податків і зборів віднесено збір за право використання місцевої символіки. Пунктом 3 зазначеної статті передбачено, що місцеві податки і збори (обов'язкові платежі), механізм справляння та порядок їх сплати встановлюються сільськими, селищними, міськими радами відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок, установлених законами України. Згідно зі статтею 12 Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.93 N 56-93 ( 56-93 ) "Про місцеві податки і збори" (із змінами та доповненнями) збір за право на використання місцевої символіки справляється з юридичних осіб і громадян, які використовують цю символіку з комерційною метою. Дозвіл на використання місцевої символіки (герба міста або іншого населеного пункту, назви чи зображення архітектурних, історичних пам'яток) видається відповідними органами місцевого самоврядування. Граничний розмір збору за право на використання місцевої символіки не повинен перевищувати з юридичних осіб - 0,1 відсотка вартості виробленої продукції, виконаних робіт, наданих послуг з використанням місцевої символіки, з громадян, що займаються підприємницькою діяльністю - п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. З метою правильності визначення об'єкту оподаткування збору за право на використання місцевої символіки ДПА України звернулася за відповідними роз'ясненнями до Міністерства фінансів України, яке листом від 26.05.2004 N 31-04200-10-18/9092 повідомило, що відповідно до статті 3 Закону України від 16.07.99 N 996-XIV ( 996-14 ) "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (із змінами та доповненнями) фінансова, податкова та статистична звітність, що використовують грошовий вимірник, грунтуються на даних бухгалтерського обліку. Тому, з урахуванням думки Міністерства фінансів України ДПА України вважає за можливе при обрахуванні збору за право на використання місцевої символіки використовувати показник доходу (виручки) від реалізації продукції (робіт, послуг) зменшений на суму податку на додану вартість, якщо іншого не встановлено рішенням відповідного органу місцевого самоврядування про встановлення збору за право на використання місцевої символіки. Заступник Голови С.І.Лекарь