Витрати на рекламу


Чи включаються до складу валових витрат підприємства витрати на придбання товарно-матеріальних цінностей, у тому числі годинників, склянок, ручок та футболок, з нанесеними на них логотипом, підприємства та переліком товарів (робіт, послуг), які виробляє (надає) це підприємство?


Підпунктом 5.4.4 п. 5.4 ст. 5 Закону № 334/94-ВР установлено, що витрати на придбання і розповсюдження подарунків з рекламними цілями, але не більше 2% від оподатковуваного прибутку платника податку за попередній звітний (податковий) рік, включаються до складу валових витрат.

Статтею 1 Закону № 270/96-ВР визначено, що реклама - це інформація про особу чи товар, поширена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.

Таким чином, витрати на придбання товарно-матеріальних цінностей, у тому числі годинників, склянок, ручок та футболок, з нанесеними на них логотипом підприємства та переліком товарів (робіт, послуг), які виробляє (надає) це підприємство, включаються до складу валових витрат такого-підприємства в межах 2% від оподатковуваного прибутку цього підприємства за попередній податковий рік.

КОНСУЛЬТУЮТЬ ФАХІВЦІ ДЕПАРТАМЕНТУ МЕТОДОЛОГІЇ ДПД УКРАЇНИ

Відповіді підготовлено за сприяння
директора Департаменту
Володимира ПІХОЦЬКОГО

ВІСНИК ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ № 25/ 2004 (ЛИПЕНЬ)