УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 14 квітня 2000 р. N 185-р
Київ
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМ
N 212-р ( 212-2001-р ) від 23.05.2001 )
1. Погодити перелік пріоритетних видів економічної діяльності
на територіях пріоритетного розвитку Автономної Республіки Крим,
для яких установлено спеціальний режим інвестиційної діяльності, і
Порядок схвалення інвестиційних проектів, що реалізуються у
пріоритетних видах економічної діяльності на територіях
пріоритетного розвитку Автономної Республіки Крим (додаються).
2. Раді міністрів Автономної Республіки Крим раз на півріччя
розглядати результати запровадження спеціального режиму
інвестиційної діяльності на територіях пріоритетного розвитку та
подавати на погодження Кабінетові Міністрів України пропозиції
щодо внесення у разі потреби змін до переліку, зазначеного у
пункті 1 цього розпорядження.
Прем'єр-міністр України В.ЮЩЕНКО
Інд. 27
ПОГОДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 14 квітня 2000 р. N 185-р
ПЕРЕЛІК
пріоритетних видів економічної діяльності на територіях
пріоритетного розвитку Автономної Республіки Крим, для яких
установлено спеціальний режим інвестиційної діяльності
------------------------------------------------------------------
Код відповідно до |
Класифікації видів | Вид економічної діяльності
економічної |
діяльності |
------------------------------------------------------------------
Території пріоритетного розвитку
"Велика Ялта", "Алушта", "Судак"
Секція A Сільське господарство, мисливство та
лісове господарство
01.13 Вирощування фруктів, ягід, горіхів, культур
для виробництва напоїв і прянощів
Секція D Обробна промисловість
Підсекція DA Харчова промисловість та перероблення
сільськогосподарських продуктів
15.3 Промислове перероблення овочів та фруктів
15.88 Виробництво дієтичних продуктів та
дієтичної їжі
Підсекція DD Виробництво деревини та виробів з деревини
20.3 Виробництво теслярських та столярних
виробів
Підсекція DN Інше виробництво, не віднесене до інших
угруповань
37 Оброблення відходів
Секція E Виробництво електроенергії, газу та води
40.10.4 Виробництво електроенергії електростанціями
інших типів
40.10.5 Розподілення електроенергії
41.0 Збір, очищення та розподілення води
Секція F Будівництво
Секція H Готелі та ресторани
55.1 Готелі
55.2 Інші місця для короткотермінового
проживання
Секція I Транспорт
60.2 Міський та автодорожній транспорт
63.1 Транспортне оброблення вантажів та
складування
63.2 Функціонування транспортної інфраструктури,
крім функціонування залізничного
транспорту (63.21.1)
Секція K Операції з нерухомістю, здавання під найм
та послуги юридичним особам
73.1 Дослідження та розробки в галузі
природничих та технічних наук
Секція N Охорона здоров'я та соціальна допомога
85.11.3 Діяльність санаторно-курортних організацій
Секція O Колективні, громадські та особисті послуги
90.0 Асенізація, прибирання вулиць та оброблення
відходів
92.11 Виробництво фільмів
92.33 Діяльність атракціонів та луна-парків
92.52 Збереження історичного надбання
92.53 Збереження природного надбання
Територія пріоритетного розвитку "Феодосія"
Секція А Сільське господарство, мисливство та лісове
господарство
01.13 Вирощування фруктів, ягід, горіхів, культур
для виробництва напоїв і прянощів
Секція B Рибне господарство
05.02.1 Діяльність риборозплідників і рибних ферм
Секція D Обробна промисловість
Підсекція DA Харчова промисловість та перероблення
сільськогосподарських продуктів
15.3 Промислове перероблення овочів та фруктів
15.88 Виробництво дієтичних продуктів та
дієтичної їжі
Підсекція DB Текстильна промисловість та пошиття одягу
17.7 Виробництво виробів з трикотажних та
в'язаних тканин
Підсекція DK Виробництво машин та устаткування
29.52 Виробництво машин для добувної
промисловості і будівництва
Підсекція DL Виробництво електричного та електронного
устаткування
33.20.1 Виробництво контрольно-вимірювальної
апаратури
33.3 Виробництво контрольно-вимірювальних
приладів для промисловості
33.4 Виробництво оптичного та фотографічного
устаткування
Підсекція DN Інше виробництво, не віднесене до інших
угруповань
36.1 Виробництво меблів
Секція E Виробництво електроенергії, газу та води
40.10.4 Виробництво електроенергії електростанціями
інших типів
40.2 Виробництво та розподілення газоподібного
палива
40.30 Виробництво та розподілення тепла
41.0 Збір, очищення та розподілення води
Секція F Будівництво
Секція H Готелі та ресторани
55.1 Готелі
55.2 Інші місця для короткотермінового
проживання
Секція I Транспорт
63.1 Транспортне оброблення вантажів та
складування
Секція K Операції з нерухомістю, здавання під найм
та послуги юридичним особам
73.1 Дослідження та розробки в галузі
природничих та технічних наук
Секція N Охорона здоров'я та соціальна допомога
85.11.3 Діяльність санаторно-курортних організацій
Секція O Колективні, громадські та особисті послуги
90 Асенізація, прибирання вулиць та
оброблення відходів
92.52 Збереження історичного надбання
92.53 Збереження природного надбання
Територія пріоритетного розвитку "Керч"
Секція B Рибне господарство
05.01.1 Ловля риби (морської)
05.02.1 Діяльність риборозплідників і
рибних ферм
Секція D Обробна промисловість
Підсекція DA Харчова промисловість та перероблення
сільськогосподарських продуктів
15.2 Промислове виробництво рибної продукції
15.88 Виробництво дієтичних продуктів та
дієтичної їжі
15.98 Виробництво мінеральних вод та
прохолодних напоїв
Підсекція DB Текстильна промисловість та пошиття одягу
18.22.1 Виробництво верхнього одягу
Підсекція DD Виробництво деревини та виробів з деревини
20.4 Виробництво дерев'яної тари
Підсекція DH Виробництво гумових та пластмасових
виробів
25.22 Виробництво тари з пластмас
Підсекція DI Виробництво інших неметалевих
мінеральних виробів
26.13 Виробництво ємкостей із скла
Підсекція DM Виробництво транспортного устаткування
35.20.1 Виробництво залізничних і трамвайних
локомотивів та рухомого складу
Секція E Виробництво електроенергії,
газу та води
40.10.1 Виробництво електроенергії тепловими
електростанціями
40.2 Виробництво та розподілення газоподібного
палива
40.3 Виробництво та розподілення тепла
41.0 Збір, очищення та розподілення води
Секція F Будівництво
Секція I Транспорт
63.1 Транспортне оброблення вантажів та
складування
63.22.0 Функціонування водної транспортної
інфраструктури
Секція К Операції з нерухомістю, здавання під найм
та послуги юридичним особам
73.1 Дослідження та розробки в галузі
природничих та технічних наук
Секція O Колективні, громадські та особисті послуги
90 Асенізація, прибирання вулиць та
оброблення відходів
Територія пріоритетного розвитку ПЕЕЗ "СИВАШ"
Секція A Сільське господарство, мисливство та
лісове господарство
01.11 Вирощування зернових, технічних та решти
культур, не віднесених до інших класів
рослинництва
01.12 Овочівництво, декоративне садівництво і
вирощування продукції розсадників
01.41 Надання послуг у рослинництві
Секція C Добувна промисловість
14.3 Видобування мінеральної сировини для
хімічної промисловості та виробництва
мінеральних добрив
14.4 Видобування солі
Підсекція DA Харчова промисловість та перероблення
сільськогосподарських продуктів
15.3 Промислове перероблення овочів та фруктів
15.61.2 Виробництво круп (обробка рису)
Підсекція DG Хімічне виробництво
24.12 Виробництво барвників та пігментів
24.13 Виробництво інших основних неорганічних
речовин
24.15 Виробництво мінеральних добрив та
азотних сполук
24.3 Виробництво лаків та фарб
Підсекція DH Виробництво гумових та пластмасових
виробів
25.2 Перероблення пластмаси
Підсекція DK Виробництво машин та устаткування
29.23 Виробництво вентиляційних і охолоджувальних
промислових установок
Підсекція DM Виробництво транспортного устаткування
34.10.1 Виробництво автомобільного транспорту
(вантажні автомобілі)
Підсекція DN Інше виробництво, не віднесене до інших
угруповань
36.1 Виробництво меблів
37.2 Оброблення неметалевого брухту
Секція E Виробництво електроенергії, газу та води
40.10.1 Виробництво електроенергії тепловими
електростанціями
40.10.4 Виробництво електроенергії електростанціями
інших типів
Секція F Будівництво
Секція O Колективні, громадські та особисті послуги
90 Асенізація, прибирання вулиць та
оброблення відходів
Територія пріоритетного розвитку "Східний Крим"
Секція A Сільське господарство, мисливство та
лісове господарство
01.11 Вирощування зернових, технічних та
решти культур, не віднесених до
інших класів рослинництва
01.22 Розведення овець
01.24 Розведення птиці
Секція B Рибне господарство
05.01.1 Ловля риби
05.02 Діяльність риборозплідників і
рибних ферм та пов'язані з нею послуги
Секція C Добувна промисловість
Підсекція CA Видобування енергетичних матеріалів
11.10.1 Видобування нафти
11.10.2 Видобування природного газу
11.20 Послуги, пов'язані з видобуванням
нафти і газу
Підсекція CB Видобування неенергетичних матеріалів
14.4 Видобування солі
Секція D Обробна промисловість
Підсекція DA Харчова промисловість та перероблення
сільськогосподарських продуктів
15.2 Промислове виробництво рибної продукції
Підсекція DB Текстильна промисловість та пошиття одягу
18.10 Виробництво одягу з шкіри
Підсекція DG Хімічне виробництво
24.63 Виробництво ефірної олії
Секція E Виробництво електроенергії, газу та води
40.10.1 Виробництво електроенергії тепловими
електростанціями
40.10.4 Виробництво електроенергії
електростанціями інших типів
Секція F Будівництво
Секція H Готелі та ресторани
55.2 Інші місця для короткотермінового
проживання
Секція I Транспорт
64.2 Зв'язок
Секція N Охорона здоров'я та соціальна допомога
85.11.3 Діяльність санаторно-курортних організацій
ПОГОДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 14 квітня 2000 р. N 185-р
ПОРЯДОК
схвалення інвестиційних проектів, що реалізуються у
пріоритетних видах економічної діяльності на територіях
пріоритетного розвитку Автономної Республіки Крим
1. Цим Порядком визначається процедура схвалення
інвестиційних проектів, що реалізуються суб'єктами підприємницької
діяльності у пріоритетних видах економічної діяльності на
територіях пріоритетного розвитку Автономної Республіки Крим (далі
- інвестиційні проекти).
Інвестиційні проекти схвалюються Радою з питань територій
пріоритетного розвитку і спеціальної економічної зони "Порт Крим"
(далі - Рада).
2. Суб'єкт підприємницької діяльності, що має намір
реалізувати інвестиційний проект, або уповноважена ним в
установленому порядку особа (далі - заявник) подає до Ради такі
документи:
заяву про розгляд інвестиційного проекту, складену за формою,
затвердженою Радою;
інвестиційний проект у двох примірниках, виконаний відповідно
до затверджених Радою вимог. Інвестиційний проект підписується
заявником, прошивається і нумерується;
нотаріально засвідчені копії свідоцтва про державну
реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності та копії
засновницьких документів юридичної особи;
у разі коли заявником є іноземна юридична особа, - документи
(витяг з торговельного, банківського або судового реєстру тощо),
що свідчать про реєстрацію іноземної юридичної особи у країні її
місцезнаходження. Ці документи повинні бути засвідчені відповідно
до законодавства країни, що їх видала, перекладені українською
мовою та легалізовані у консульській установі України, якщо
міжнародними договорами, у яких бере участь Україна, не
передбачено інше. Зазначені документи можуть бути засвідчені також
у посольстві відповідної держави в Україні та легалізовані в МЗС;
проект договору на реалізацію інвестиційного проекту,
складений відповідно до Типового договору (контракту) на
реалізацію інвестиційного проекту на території пріоритетного
розвитку, в спеціальній (вільній) економічній зоні, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 1999 р N 1199
( 1199-99-п );
висновки щодо інвестиційного проекту органів місцевого
самоврядування, органів, що здійснюють контроль за додержанням
безпеки виробництва та праці, протипожежної і екологічної безпеки,
інших органів та організацій відповідно до їх компетенції за
переліком, установленим Радою;
довідку органу державної податкової служби за
місцезнаходженням заявника про стан розрахунків із сплати
податків, зборів (обов'язкових платежів) - для юридичних осіб,
зареєстрованих в Україні.
У разі потреби Рада може вимагати від заявника подання інших
документів, що підтверджують спроможність заявника реалізувати
інвестиційний проект.
Заявник несе відповідальність за достовірність інформації, що
міститься у підготовлених ним документах.
3. У разі коли інвестиційний проект передбачає ввезення на
митну територію України сировини та матеріалів, разом з
документами, визначеними у пункті 2 цього Порядку, заявник подає
до Ради перелік сировини та матеріалів, що ввозитимуться в Україну
виключно для реалізації інвестиційного проекту, а також
обгрунтування щодо обсягів їх ввезення.
4. Після перевірки комплектності пакета документів,
зазначених у пунктах 2 і 3 цього Порядку, Рада реєструє їх
надходження у спеціальному журналі, присвоює реєстраційний номер і
видає заявникові довідку про їх отримання. Форма ведення
спеціального журналу встановлюється Радою.
5. Копії зареєстрованих документів заявника надсилаються
Радою до Мінекономіки Автономної Республіки Крим та інших
заінтересованих органів виконавчої влади Автономної Республіки
Крим для підготовки висновків про доцільність реалізації
інвестиційного проекту, виходячи з програм соціально-економічного
розвитку районів та міст Автономної Республіки Крим.
Копію заяви про розгляд інвестиційного проекту Рада надсилає
до Мінекономіки України, яке має право вимагати від неї копії
документів заявника, передбачені пунктами 2 і 3 цього Порядку, і
організувати проведення експертизи окремих інвестиційних проектів
з урахуванням загальнодержавних інтересів і з метою запобігання
негативним наслідкам їх реалізації, зокрема на виконання державних
програм економічного, науково-технічного і соціального розвитку,
зменшення надходжень до бюджетів, а також з метою визначення
джерел покриття можливих витрат. Відповідні висновки щодо таких
інвестиційних проектів Мінекономіки України у місячний термін
надсилає Раді.
6. Рада розглядає зареєстровані документи заявника разом з
експертними висновками стосовно визначення доцільності реалізації
інвестиційного проекту і приймає рішення про схвалення або відмову
у схваленні інвестиційного проекту в термін, який не може
перевищувати 60 днів з дня подання документів заявником.
7. У разі схвалення інвестиційного проекту заявникові
видається витяг з відповідного рішення Ради разом з примірником
інвестиційного проекту, на титульному аркуші якого проставляється
дата і номер рішення Ради про затвердження, скріпленим підписом
голови Ради або особи, що його заміщує, та печаткою. Один
примірник інвестиційного проекту зберігається у Раді.
Якщо інвестиційний проект передбачає ввезення на митну
територію України сировини і матеріалів, їх перелік є невід'ємною
частиною проекту. При цьому один примірник переліку, на якому
проставляється дата і номер рішення Ради про схвалення
інвестиційного проекту, надсилається відповідному митному органу.
8. Після прийняття рішення про схвалення інвестиційного
проекту заявник зобов'язаний укласти у місячний термін з
відповідним органом місцевого самоврядування договір (контракт) на
реалізацію інвестиційного проекту і подати у дводенний термін до
Ради, відповідного органу державної податкової служби і митного
органу його копію.
Про хід реалізації інвестиційного проекту суб'єкт
підприємницької діяльності звітує перед Радою за формою та у
терміни, встановлені нею.
9. Рада відмовляє заявникові у схваленні інвестиційного
проекту в разі:
невідповідності інвестиційного проекту пріоритетним видам
економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку
Автономної Республіки Крим, затвердженим Радою міністрів
Автономної Республіки Крим;
наявності негативних висновків, стосовно доцільності
реалізації інвестиційного проекту;
виявлення недостовірних відомостей у поданих заявником
документах;
наявності заборгованості заявника із сплати податків, зборів
(обов'язкових платежів).
Рішення про відмову у схваленні інвестиційного проекту
надсилається заявникові з обгрунтуванням причин відмови.
10. Заявник, якому відмовлено у схваленні інвестиційного
проекту, має право повторно подати його на розгляд Ради після
усунення недоліків.
11. Внесення змін до схваленого інвестиційного проекту
провадиться у такому ж порядку, як і його схвалення.
12. Рада має право скасувати рішення про схвалення
інвестиційного проекту в разі:
порушення інвестором терміну укладення з відповідним органом
місцевого самоврядування договору (контракту) на реалізацію
інвестиційного проекту;
розірвання в установленому порядку договору (контракту) на
реалізацію інвестиційного проекту.
13. У разі одночасного надходження декількох аналогічних
пропозицій про реалізацію інвестиційного проекту Рада може
прийняти рішення про проведення тендера (конкурсу) для відбору
інвестиційного проекту і його учасників. У таких випадках
заявників інформують про умови і терміни проведення тендера
(конкурсу).
14. Рада подає:
у дводенний термін з дня прийняття рішення про схвалення
інвестиційного проекту або його скасування відповідну інформацію
органу місцевого самоврядування, органу державної податкової
служби та митному органу;
до п'ятого числа місяця, що настає за звітним кварталом,
Мінекономіки України та Мінфіну України інформацію про стан
реалізації суб'єктами підприємницької діяльності схвалених
інвестиційних проектів.