Відповідь.
Заробітну плату бухгалтеру районної лікарні нараховують згідно з Умовами оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення, затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики і Міністерства охорони здоров'я України від 06.04.2001 р. №161/137 "Про впорядкування та затвердження умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення" (із змінами). Відповідно до п.4.3 цих Умов бухгалтеру районної лікарні за виконання у свій робочий час (поряд з основною роботою) обов'язків тимчасово відсутнього працівника бухгалтерії доплачують за фактичний обсяг роботи в розмірі до 50% посадового окладу відсутнього працівника з урахуванням кваліфікації працівника, який виконує обов'язки тимчасово відсутнього працівника.
За п.5.4.1 Умов надбавка за складність, напруженість у роботі встановлюється в розмірі до 50% посадового окладу.
Отже, бухгалтеру районної лікарні, який виконує обов'язки тимчасово відсутнього працівника бухгалтерії, надбавка за складність, напруженість у роботі може встановлюватися в розмірі до 50% посадового окладу бухгалтера лише за основним місцем роботи.
Відповідають фахівці управління організації заробітної плати Мінпраці України