Бухгалтер районної лікарні виконує обов'язки тимчасово відсутнього працівника бухгалтерії. В цей період йому встановлюють надбавку за складність, напруженість у роботі в розмірі 50% посадового окладу. Як правильно встановити цю надбавку (на всю нараховану заробітну плату чи лише на схемний посадовий оклад)?

Л. Грицай, смт Козельщина Полтавської обл.

Відповідь.

Заробітну плату бухгалтеру районної лікарні нараховують згідно з Умовами оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення, затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики і Міністерства охорони здоров'я України від 06.04.2001 р. №161/137 "Про впорядкування та затвердження умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення" (із змінами). Відповідно до п.4.3 цих Умов бухгалтеру районної лікарні за виконання у свій робочий час (поряд з основною роботою) обов'язків тимчасово відсутнього працівника бухгалтерії доплачують за фактичний обсяг роботи в розмірі до 50% посадового окладу відсутнього працівника з урахуванням кваліфікації працівника, який виконує обов'язки тимчасово відсутнього працівника.

За п.5.4.1 Умов надбавка за складність, напруженість у роботі встановлюється в розмірі до 50% посадового окладу.

Отже, бухгалтеру районної лікарні, який виконує обов'язки тимчасово відсутнього працівника бухгалтерії, надбавка за складність, напруженість у роботі може встановлюватися в розмірі до 50% посадового окладу бухгалтера лише за основним місцем роботи.

Відповідають фахівці управління організації заробітної плати Мінпраці України

С.КОЦУРАК, головний спеціаліст

"ПРАЦЯ І ЗАРПЛАТА" № 42 листопад