Витрати платника податку на проведення передпродажних та рекламних заходів стосовно товарів (робіт, послуг), що продаються (надаються) такими платниками податку, включаються до валових витрат (абзац перший пп. 5.4.4 п. 5.4 ст. 5 Закону № 334/94-ВР).
Не більше 2% від оподаткованого прибутку платника податку за попередній звітний (податковий) рік відносяться до складу валових витрат витрати на організацію прийомів, презентацій і свят, придбання і розповсюдження подарунків, включаючи безоплатну роздачу зразків товарів або безоплатне надання послуг (виконання робіт) з рекламними цілями (абзац другий пп. 5.4.4 п. 5.4 ст. 5 Закону № 334/94-ВР),
Отже, у зазначеному випадку підприємство має право включити до валових витрат звітного періоду всю суму витрат (без обмеження у розмірі 2%). понесених у такому звітному періоді, на розміщення у друкованих виданнях оголошень про продаж зазначеної продукції власного виробництва з наданням інформації про реквізити виробника.