Витрати на рекламу


Підприємство, яке виготовляє жалюзі, з метою реалізації продукції розміщує у пресі рекламні оголошення, в яких інформує про вироби, які пропонуються до продажу, ціну, свої реквізити. Реклама друкується регулярно протягом року. Чи має підприємство право включити до складу валових витрат всю суму витрат на зазначену рекламу, понесених у звітному періоді?

(ПП «Контрокти-престиж», м. Городок. Львівсько обл.)


Витрати платника податку на проведення передпродажних та рекламних заходів стосовно товарів (робіт, послуг), що продаються (надаються) такими платниками податку, включаються до валових витрат (абзац перший пп. 5.4.4 п. 5.4 ст. 5 Закону № 334/94-ВР).

Не більше 2% від оподаткованого прибутку платника податку за попередній звітний (податковий) рік відносяться до складу валових витрат витрати на організацію прийомів, презентацій і свят, придбання і розповсюдження подарунків, включаючи безоплатну роздачу зразків товарів або безоплатне надання послуг (виконання робіт) з рекламними цілями (абзац другий пп. 5.4.4 п. 5.4 ст. 5 Закону № 334/94-ВР),

Отже, у зазначеному випадку підприємство має право включити до валових витрат звітного періоду всю суму витрат (без обмеження у розмірі 2%). понесених у такому звітному періоді, на розміщення у друкованих виданнях оголошень про продаж зазначеної продукції власного виробництва з наданням інформації про реквізити виробника.

КОНСУЛЬТУЮТЬ ФАХІВЦІ ДПА УКРАЇНИ

Відповіді підготовлено за сприяння Наталії ХОЦЯНІВСЬКОІ - заступника директора Департаменту оподаткування юридичних осібДПА України — начальника управління податку на прибуток та податкових платежів

ВІСНИК ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ № 47 / 2004