У цьому випадку Правила роботи закладів (підприємств) громадського харчування, затверджені наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції 24 липня 2002 року № 219, що регламентують основні вимоги щодо роботи суб'єктів господарської діяльності у сфері громадського харчування (ресторанів, барів, кафе, їдалень, закусочних, буфетів, кафетеріїв тощо) намагався порушити як клієнт — замовник ювілею, так і адміністрація кафе.
Згідно з цими правилами, замовнику забороняється приносити до закладу (підприємства) громадського харчування продовольчу сировину, харчові продукти, у тому числі алкогольні та безалкогольні напої, а також залучати сторонніх осіб до приготування страв. У свою чергу, закладу громадського харчування забороняється встановлювати мінімум вартості замовлення й пропонувати споживачу обов'язковий асортимент продукції. Але діяльність суб'єкта господарської діяльності у сфері громадського харчування повинна здійснюватися згідно з асортиментом продукції, затвердженим керівником підприємства та погодженим з територіальними установами державної санітарно-епідеміологічної служби. Заклад повинен забезпечити наявність продукції, зазначеної у меню (прейскуранті) протягом усього робочого дня або періоду, визначеного для їх продажу (сніданок, обід, вечеря). Погодження асортименту продукції з територіальними установами державної санітарно-епідеміологічної служби проводиться лише при відкритті закладу (підприємства) та при зміні технологічних процесів закладу.
Щодо пропозиції кафе сплатити за оренду приміщення та музику, то цілком правомірним є надання закладом громадського харчування додаткових послуг (музичного супроводження зокрема), перелік і вартість яких вказуються суб'єктом господарської діяльності в прейскуранті на послуги. Але користування приміщенням є не додатковою послугою, а умовою, за якої клієнт може скористатися основними послугами закладу.