ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ Л И С Т 14.12.2004 N 24348/7/25-0017 Щодо надіслання зразків та основних вимог до оформлення скарги (заяви) та рішення (відповіді) за розглядом скарги (заяви) платника податку З метою поліпшення роботи з апеляційного узгодження податкових зобов'язань ДПАУ надсилає зразки і основні вимоги до оформлення скарги (заяви) та рішення (відповіді) за розглядом скарги (заяви) платника податку. Організуйте вивчення з працівниками і використання в практичній роботі зазначених матеріалів та забезпечте суворе дотримання вимог законодавчих і відомчих нормативних актів з питань розгляду скарг платників податків при оскарженні ними в адміністративному порядку рішень органів ДПС. Заступник Голови В.Молодик Додаток У разі коли платник податків вважає, що орган державної податкової служби неправильно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до органу податкової служби, податкове повідомлення або рішення якого оскаржується, зі скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати (підпункт 4.1 пункту 4 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби ( z0723-96 ). Скарга (заява) повинна бути викладена в письмовій формі та надіслана до органу державної податкової служби поштою або передана фізичною чи юридичною особою через представника (абзац п'ятий пункту 3 Положення ( z0723-96 ). Дата подання скарги (заяви) - день фактичного подання скарги (заяви) до відповідного органу державної податкової служби, а в разі надсилання скарги (заяви) поштою - дата відправлення скарги (заяви), зазначена відділенням поштового зв'язку в повідомленні про вручення поштового відправлення та на конверті (абзац десятий пункту 3 Положення ( z0723-96 ). У разі відсутності повідомлення про вручення і опису вкладення поштового відправлення та відбитка календарного штемпеля відділення поштового зв'язку на поштовому відправленні (конверті, бандеролі), що унеможливлює з'ясування фактичної дати отримання відділенням поштового зв'язку скарги (заяви), - датою подання скарги (заяви) вважається дата фактичного надходження скарги (заяви) до органу державної податкової служби (абзац одинадцятий пункту 3 Положення ( z0723-96 ). Вимоги до оформлення скарги (заяви) визначено абзацом четвертим пункту 3 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби ( z0723-96 ). У разі подання повторної скарги (заяви) необхідно також зазначити про повідомлення (дату і номер листа-повідомлення) або неповідомлення відповідного органу державної податкової служби про оскарження його податкового повідомлення-рішення (рішення) до органу ДПС вищого рівня. Далі викладається зміст і обґрунтування незгоди платника податків із сумою податкового зобов'язання або з іншим рішенням, яке оскаржується, з посиланням на норми актів законодавства із зазначенням їх змісту та документів податкового обліку. ____________________________ (назва ОДПС, якому подається (надсилається) ____________________________ Зразок скарги (заяви) скарга (заява)) ____________________________ (назва юридичної особи - платника податку та ____________________________ її місце знаходження (адреса), прізвище, ім'я, ____________________________ по батькові фізичної особи - платника податку та її ____________________________ місце проживання (адреса)) СКАРГА (ЗАЯВА) на податкове повідомлення-рішення (рішення) __________________________________________________________________ (назва юридичної особи - платника податку, прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - платника податку) не погоджується з податковим повідомленням-рішенням (рішенням) __________________________________________________________________ (назва ОДПС, податкове повідомлення-рішення (рішення) якого оскаржується) від "___" ____________ 200_ року N ___ про сплату ___________ грн. ______________ коп. (сума цифрами) __________________________________________________________________ (назва податку, збору, іншого обов'язкового платежу) та штрафних (фінансових) санкцій __________________ грн. ___ коп., (сума цифрами) застосованих за ___________________ (зміст порушення) Зазначене податкове повідомлення-рішення (рішення) отримано платником податків "___" ____________ 200_ року. Позовна заява до суду про визнання недійсним податкового повідомлення-рішення (рішення) ___________________________________ (назва ОДПС) від "___" ____________ 200_ року N ___ не подавалася. Прошу податкове повідомлення-рішення (рішення) від "___" ____________ 200_ року N ___ __________________________________________________________________ (назва ОДПС) скасувати повністю або у певній сумі (зазначити суму). Рішення (відповідь) за розглядом скарги (заяви) надіслати __________________________________________________________________ (зазначити назву юридичної особи - платника податків, __________________________________________________________________ прізвище та ініціали фізичної особи - платника податків і адресу) До скарги (заяви) додаю __________________________________________ (перелік та назва документів __________________________________________________________________ і розрахунків, що додаються до скарги (заяви), із зазначенням кількості аркушів) __________________________________ (посада керівника юридичної особи - платника податків, ______________________________ (підпис, прізвище та ініціали) __________________________________ прізвище та ініціали фізичної особи - платника податків) Примітка: У разі надсилання скарги (заяви) поштою додається опис укладеного та повідомлення про вручення. Якщо скарга (заява) в інтересах фізичної або юридичної особи - платника податку подається її представником (підпис представника юридичної особи - платника податку скріплюється печаткою юридичної особи - платника податку), то до скарги (заяви) додається копія довіреності (доручення), оформленої відповідно до вимог чинного законодавства. Скарга (заява), оформлена без дотримання цих вимог, що не дає можливості розглянути скаргу (заяву) по суті, повертається особі, яка її подала, з відповідними роз'ясненнями не пізніше п'яти днів від дня отримання такої скарги (заяви). Якщо питання, порушені у скарзі (заяві), одержаній органом державної податкової служби, не входять до його повноважень, то така скарга (заява) в термін не більше п'яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється особі, яка подала скаргу (заяву). Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом державної податкової служби від однієї і тієї ж особи з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті. Закон України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" ( 2181-14 ) і Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби ( z0723-96 ) не містять вичерпного переліку підстав, за яких керівник ОДПС або його заступник може прийняти рішення про продовження строку розгляду скарги (заяви) платника податків. Абзацом другим пункту 8 зазначеного Положення ( z0723-96 ) передбачено, що підставою для прийняття такого рішення може бути: відсутність доданих до скарги (заяви) документів (акта перевірки, розрахунків до акта перевірки, податкового повідомлення-рішення (рішення), прийнятого за розглядом акта перевірки, рішення, прийнятого за розглядом скарги (заяви), інших документів, необхідних для розгляду скарги (заяви); необхідність додаткової перевірки наданих бухгалтерських документів податкового обліку; необхідність документів інших організацій, що входять до їх компетенції, для з'ясування обставин справи тощо). Звичайно, неподання платником податку разом із первинною скаргою ксерокопії акта перевірки і розрахунків до акта перевірки та інших додатків до нього і податкового повідомлення-рішення не може бути підставою для прийняття ОДПС, який безпосередньо здійснював перевірку платника і надіслав податкове повідомлення-рішення або у випадках, передбачених законодавством, надіслав податкове повідомлення-рішення (рішення) за розглядом акта перевірки, одержаного від інших контролюючих органів, у тому числі від іншого органу державної податкової служби, рішення про продовження терміну розгляду первинної скарги. У разі коли керівник юридичної особи - платника податків або фізична особа - платник податків у скарзі (заяві) висловлює бажання бути присутнім при розгляді скарги (заяви), то у рішенні про продовження строку розгляду скарги (заяви) необхідно також вчинити запис такого змісту: "Одночасно повідомляємо, що скарга (заява) буде розглядатися (зазначити дату) в приміщенні будинку за адресою (зазначити повну адресу, N службового кабінету або кімнати)" або у рішенні можна зазначити: "Для з'ясування дати і місця розгляду скарги (заяви) та з питань участі у розгляді скарги (заяви) необхідно зателефонувати за номером (зазначити номер телефону і номер телефонного коду)". Бути присутньою при розгляді скарги (заяви) має право особа, яка подала скаргу (заяву) на податкове повідомлення-рішення або на рішення ОДПС, та користуватися послугами адвоката або уповноваженого представника, оформивши це уповноваження в установленому Законом ( 2181-14 ) порядку (підпункти 4 і 5 пункту 15 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби ( z0723-96 ). Зразок ____________________________ "___" __________ 200_ р. N ___ (посада керівника та назва на N ___ від "___" ________ 200_ р. юридичної особи - платника податків, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) ____________________________ (прізвище та ініціали керівника юридичної особи - платника податку) (надсилається поштою з повідомленням про вручення) РІШЕННЯ про продовження строку розгляду первинної скарги Розглядаючи Вашу скаргу (вхідний N ___ від "___" ________ 200_ р.) на податкове повідомлення-рішення від "___" ______________ 200_ р. N ____ про сплату донарахованої перевіркою суми __________________________________________________________________ (назва податку, збору або іншого обов'язкового платежу) і застосованої штрафної санкції, враховуючи додані до скарги документи податкового обліку та необхідність перевірки викладених у скарзі фактів, керуючись абзацами другими підпункту 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та пункту 8 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджено наказом ДПА України від 2 березня 2001 року N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року за N 238/5429, із змінами та доповненнями), вирішив продовжити строк розгляду скарги до _________________________________________________________________. (зазначається дата) ________________________________ ________________________________ (посада керівника ОДПС або його (підпис, ініціали та прізвище) заступника) Пунктом 3 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби ( z0723-96 ) (затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 2 березня 2001 року N 82 ( z0238-01 ) і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року за N 238/5429, із змінами та доповненнями) передбачено, що у скарзі (заяві) має бути зазначено: прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання фізичної особи - платника податку, а для юридичної особи - платника податку - її найменування, місцезнаходження, а також адресу, на яку необхідно надіслати рішення (відповідь) за скаргою (заявою), підпис фізичної особи - платника податку або уповноваженої на те особи, а для юридичної особи - платника податку - підпис керівника або представника юридичної особи - платника податку, скріплений печаткою юридичної особи - платника податку. Якщо скарга (заява) в інтересах фізичної особи або юридичної особи - платника податку подається її представником, то до скарги (заяви) додається копія довіреності (доручення), оформленої відповідно до вимог чинного законодавства. Скарга (заява), оформлена без дотримання цих вимог, а також відповідно до статті 8 Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), із змінами і доповненнями, скарга, не підписана автором, розгляду не підлягає. Зразок ____________________________ "___" __________ 200_ р. N ___ (посада керівника та назва на N ___ від "___" ________ 200_ р. юридичної особи - платника податків, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) ____________________________ (прізвище та ініціали керівника юридичної особи - платника податку) (надсилається поштою з повідомленням про вручення) ____________________________ (назва ОДПС, податкове повідомлення-рішення якого оскаржується) РІШЕННЯ про продовження строку розгляду повторної скарги Розглядаючи повторну скаргу ______________________________________ (посада керівника та назва юридичної особи - платника податку, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) (вхідний N ___ від "___" ______________ 200_ р.) на податкове повідомлення-рішення _____________________________________________ (назва ОДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення) від "___" ____________ 200_ р. N ___ про сплату донарахованої суми __________________________________________________________________ (назва податку, збору або іншого обов'язкового платежу) і застосованої штрафної (фінансової) санкції та на рішення ____________________________________ (назва ОДПС) від "___" ___________ 200_ р. N ___, прийняте за розглядом первинної скарги, з'ясовано, що до скарги не додано матеріалів перевірки зазначеного податкового повідомлення-рішення, первинної скарги та рішення, прийнятого за розглядом, повідомлення відділення зв'язку про вручення зазначених податкового повідомлення-рішення та рішення платнику податків. Керуючись абзацами другими підпункту 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та пункту 8 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податку органами державної податкової служби (затверджено наказом ДПА України від 2 березня 2001 року N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року за N 238/5429, зі змінами та доповненнями), вирішив продовжити строк розгляду скарги до ______________________________________________ (зазначається дата) __________________________________________________________________ (назва органу ДПС) до _____________________ надати Державній податковій адміністрації (дата) ______________________ (назва) ксерокопії акта перевірки та додатків до акта перевірки, податкового повідомлення-рішення, первинної скарги і рішення держподатінспекції, прийнятого за її розглядом, повідомлення відділення зв'язку про вручення платнику податків вищезазначених податкового повідомлення-рішення та рішення, а також висновок держподатінспекції з питань, порушених у скарзі (заяві). Додаток (у другу адресу): ксерокопія скарги на _________ аркушах. Зразок ____________________________ "___" __________ 200_ р. N ___ (посада керівника та назва на N ___ від "___" ________ 200_ р. юридичної особи - платника податків, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) ____________________________ (прізвище та ініціали керівника юридичної особи - платника податку) (надсилається поштою з повідомленням про вручення) ____________________________ (назва ОДПС, податкове повідомлення-рішення якого оскаржується) РІШЕННЯ про залишення скарги без розгляду До _________________________________________ надійшла не підписана (назва органу ДПС) ______________________________________ (посада керівника та назва юридичної __________________________________________________________________ особи - платника податку, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) скарга (вхідний N ___ від "___" ____________ 200_ р.) на податкове повідомлення-рішення ________ __________________________________________________________________ (назва органу ДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення) від "___" ____________ 200_ р. N ___ про сплату донарахованої суми _____________________________ (назва податку, збору або іншого обов'язкового платежу) і застосованої штрафної (фінансової) санкції. Враховуючи, що скарга не підписана, та керуючись підпунктом 6 пункту 9 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 2 березня 2001 року N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року за N 238/5429, із змінами та доповненнями), __________________________________________________________________ (назва ОДПС) залишає скаргу ___________________________________________________ (посада керівника та назва юридичної особи - платника податку, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) (вхідний N ___ від "___" ___________________ 200_ р.) без розгляду і повертає скаргу. Додаток (у першу адресу): скарга _________________________________ (посада керівника та назва юридичної особи - платника податку, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) та додані до неї документи - всього на __________________ аркушах. ____________________________ __________________________________ (посада керівника ОДПС (підпис, ініціали та прізвище) або його заступника) Абзацом першим підпункту 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" ( 2181-14 ) та пунктом 4 і підпунктом 5.1 пункту 5 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби ( z0723-96 ) (затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 2 березня 2001 року N 82 ( z0238-01 ) і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 238/5429, із змінами та доповненнями) передбачено, що у разі коли платник податків вважає, що орган державної податкової служби неправильно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до органу державної податкової служби, податкове повідомлення або рішення якого оскаржується, зі скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати. Скарга повинна бути подана органу державної податкової служби протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання платником податків податкового повідомлення або іншого рішення органу державної податкової служби, що оскаржується. Відповідно до абзаців другого і шостого підпункту 5.2.4 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" ( 2181-14 ) і абзацу другого пункту 12 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби ( z0723-96 ) процедура адміністративного оскарження податкового повідомлення-рішення (рішення) закінчується останнім днем строку, передбаченого підпунктом 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 зазначеного Закону та пунктом 4 і підпунктом 5.1 пункту 5 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби для подання заяви (скарги) про перегляд рішення контролюючого органу, у разі коли така заява (скарга) не була подана у зазначений строк. Скарга (заява), подана з порушенням строків, визначених зазначеними Законом і Положенням, не підлягає розгляду органами державної податкової служби (пункт 7 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби). Зразок ____________________________ "___" __________ 200_ р. N ___ (посада керівника та назва на N ___ від "___" ________ 200_ р. юридичної особи - платника податків, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) ____________________________ (прізвище та ініціали керівника юридичної особи - платника податку) (надсилається поштою з повідомленням про вручення) РІШЕННЯ про залишення первинної скарги без розгляду ___________________ розглянула первинну скаргу ___________________ (назва органу ДПС) (посада керівника та назва юридичної ________________________________ від "___" _________ 200_ р. N ___ особи - платника податку, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) (вхідний N ____ від "___" __________________ 200_ р.) на податкове повідомлення-рішення (рішення) __________________________________________________________________ (назва органу ДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення (рішення)) від "___" ______________ 200_ р. N ___ про сплату суми податкового зобов'язання з ___________________________________________________ __________________________________________________________________ (назва податку, збору або іншого обов'язкового платежу) і застосованої штрафної (фінансової) санкції і з'ясувала, що податкове повідомлення-рішення (рішення) __________________________________________________________________ (назва органу ДПС) від "___" ___________________________________ 200_ року N ___, надіслано _________________________________________________ поштою (назва юридичної особи - платника податку, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) з повідомленням про вручення (повідомлення про вручення поштового відправлення N _____), згідно з яким зазначене податкове повідомлення-рішення (рішення) вручено платнику податків "___" ____________ 200_ року. Скарга ___________________________________________________________ (посада керівника та назва юридичної особи - платника податку, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) здана на поштове відділення зв'язку або подана безпосередньо до ______________________________ (назва ОДПС) "___" ____________ 200_ р. з порушенням законодавчо встановленого 10-денного терміну для подання скарги на податкове повідомлення-рішення (рішення) ___________________________________ (назва органу ДПС) від "___" ____________ 200_ р. N ___. Враховуючи викладене, сума податкового зобов'язання з _____________________________________ (назва податку, збору або іншого обов'язкового платежу) і застосованої штрафної (фінансової) санкції, визначена у податковому повідомленні-рішенні (рішенні) __________________________ від "___" ______________ 200_ р. N ___, (назва органу ДПС) вважається узгодженою і зазначене податкове повідомлення-рішення (рішення) не підлягає подальшому адміністративному оскарженню, але в межах строків давності може бути оскаржено до господарського суду (суду) в порядку, передбаченому чинним законодавством України (підпункт 5.2.5 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та абзац другий пункту 3 Положення). У разі незгоди платника податків із цим рішенням (відповіддю) воно може бути оскаржене до __________________________________________________________________ (назва ОДПС вищого рівня по відношенню до ОДПС, який прийняв рішення за розглядом повторної скарги (заяви) платника податків) протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання цього рішення (відповіді) або до господарського суду (суду) у строки та порядку, визначені чинним законодавством України. ______________________________ ________________________________ (посада керівника ДПС або його (підпис, ініціали та прізвище) заступника) Підпунктом 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" ( 2181-14 ) та пунктом 4 і підпунктом 5.1 пункту 5 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби ( z0723-96 ) (затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 2 березня 2001 року N 82 ( z0238-01 ) і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 238/5429, із змінами та доповненнями) передбачено, що у разі коли платник податків вважає, що орган державної податкової служби неправильно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до органу державної податкової служби, податкове повідомлення або рішення якого оскаржується, зі скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати. Скарга повинна бути подана органу державної податкової служби протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання платником податків податкового повідомлення або іншого рішення органу державної податкової служби, що оскаржується. У разі коли орган державної податкової служби надсилає платнику податків рішення про повне або часткове незадоволення його скарги, такий платник податків має право звернутися протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання відповіді, з повторною скаргою до органу державної податкової служби вищого рівня із дотриманням зазначеного десятиденного строку для кожного випадку оскарження. Скарга (заява), подана з порушенням порядку та термінів, визначених підпунктом 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" ( 2181-14 ) та пунктом 4 і підпунктом 5.1 пункту 5 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби ( z0723-96 ), не підлягає розгляду органами державної податкової служби (пункт 7 зазначеного Положення). Одночасно повідомляємо, що підпунктом 5.2.4 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" ( 2181-14 ) і абзацом другим пункту 12 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби ( z0723-96 ) визначено, що процедура адміністративного оскарження податкового повідомлення-рішення (рішення) закінчується, зокрема, останнім днем строку, передбаченого підпунктом 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 зазначеного Закону та пунктом 4 і підпунктом 5.1 пункту 5 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби для подання заяви (скарги) про перегляд рішення органу державної податкової служби, у разі коли така заява (скарга) не була подана у зазначений строк. День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження податкового зобов'язання платника податків. Зразок ____________________________ "___" __________ 200_ р. N ___ (посада керівника та назва на N ___ від "___" ________ 200_ р. юридичної особи - платника податків, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) ____________________________ (прізвище та ініціали керівника юридичної особи - платника податку) (надсилається поштою з повідомленням про вручення) ____________________________ (назва ОДПС, податкове повідомлення-рішення (рішення) якого оскаржується) Про розгляд скарги До ____________________ надійшла скарга __________________________ (назва органу ДПС) (посада керівника та назва юридичної особи - платника податку, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) _________ від "___" ____________ 200_ р. N ___ (вхідний N ___ від "___" ____________ 200_ р.) на податкове повідомлення-рішення (рішення)________________________________________________ (назва ОДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення (рішення)) від "___" ____________ 200_ р. N ___ про сплату суми податкового зобов'язання з _______________________ (назва податку, збору або іншого обов'язкового платежу) і застосованої штрафної (фінансової) санкції. Під час розгляду скарги __________________________________________________________________ (посада керівника та назва юридичної особи - платника податку, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) на податкове повідомлення-рішення (рішення) ______________________ (назва ОДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення (рішення)) від "___" ____________ 200_ р. N ____ про сплату донарахованої суми ____________________________________ (назва податку, збору або іншого обов'язкового платежу) і застосованої штрафної (фінансової) санкції з'ясовано, що первинна скарга станом на "___" ____________ 200_ р. до _______________________________________________________________ (назва ОДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення (рішення)) не надходила (лист-повідомлення __________________________________ (назва ОДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення (рішення)) від "___" ____________ 200_ р. N ____). Відповідно до абзацу першого підпункту 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" і підпунктів 4.1, 4.2 та 4.6 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 2 березня 2001 року N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 238/5429, із змінами та доповненнями) _________________________________________ (посада керівника та назва юридичної особи - платника податку, __________________________________________________________________ а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) мав право звернутися протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання податкового повідомлення-рішення (рішення) __________________________________________________________________ (назва ОДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення (рішення)) від "___" ______________ 200_ р. N ____, з первинною скаргою до _________________________________________ (назва ОДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення (рішення)) У разі незгоди з прийнятим _______________________________________ (назва ОДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення (рішення)) рішенням за розглядом первинної скарги на зазначене податкове повідомлення-рішення (рішення) платник податку має право протягом строків, установлених абзацом першим підпункту 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та підпунктом 5.1 пункту 5 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби, подати повторну скаргу до _______________________________. (назва органу ДПС вищого рівня) _____________________________ _________________________________ (посада керівника ОДПС (підпис, ініціали та прізвище) або його заступника) Абзацом першим підпункту 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" ( 2181-14 ) та пунктом 4 і підпунктом 5.1 пункту 5 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби ( z0723-96 ) (затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 2 березня 2001 року N 82 ( z0238-01 ) і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 238/5429, із змінами та доповненнями) передбачено, що у разі коли орган державної податкової служби надсилає платнику податків рішення про повне або часткове незадоволення його скарги, такий платник податків має право звернутися протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання рішення (відповіді), з повторною скаргою (заявою) до органу державної податкової служби вищого рівня. Відповідно до абзаців другого і шостого підпункту 5.2.4 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" ( 2181-14 ) і абзацу другого пункту 12 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби ( z0723-96 ) процедура адміністративного оскарження податкового повідомлення-рішення (рішення) закінчується останнім днем строку, передбаченого підпунктом 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 зазначеного Закону та пунктом 4 і підпунктом 5.1 пункту 5 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби, для подання заяви (скарги) про перегляд рішення контролюючого органу, у разі коли така заява (скарга) не була подана у зазначений строк. Скарга (заява), подана з порушенням строків, визначених зазначеними Законом і Положенням, не підлягає розгляду органами державної податкової служби (пункт 7 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби). Зразок ____________________________ "___" __________ 200_ р. N ___ (посада керівника та назва на N ___ від "___" ________ 200_ р. юридичної особи - платника податків, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) ____________________________ (прізвище та ініціали керівника юридичної особи - платника податку) (надсилається поштою з повідомленням про вручення) ____________________________ (назва ОДПС, податкове повідомлення-рішення (рішення) якого оскаржується) РІШЕННЯ про залишення повторної скарги (заяви) без розгляду _______________________________ розглянула повторну скаргу (заяву) (назва органу ОДПС вищого рівня) ______________________________________ (посада керівника та назва юридичної __________________________________________________________________ особи - платника податку, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) від "___" ______________ 200_ р. N ____ (вхідний N ____ від "___" _____________ 200_ р.) на податкове повідомлення-рішення (рішення) __________________________________________________________________ (назва органу ДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення (рішення)) від "___" ______________ 200_ р. N ___ про сплату суми податкового зобов'язання з ___________________________________________________ (назва податку, збору або іншого обов'язкового платежу) та застосованої штрафної (фінансової) санкції і з'ясувала, що рішення _____________________________________________ (назва ОДПС, який розглянув первинну скаргу) від "___" ____________ 200_ року N ___, прийняте за розглядом первинної скарги, надіслано ___________________________________________________________ поштою (назва юридичної особи - платника податку, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) з повідомленням про вручення (повідомлення про вручення поштового відправлення N ___), згідно з яким рішення за розглядом первинної скарги вручено платнику податків "___" ____________ 200_ року. Скарга (заява) ___________________________________________________ (посада керівника та назва юридичної особи - платника податку, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) на зазначене податкове повідомлення-рішення (рішення) здана на поштове відділення зв'язку або подана безпосередньо до __________________________________________________________________ (назва ОДПС) "___" ____________ 200_ р. з порушенням законодавчо встановленого 10-денного терміну для подання скарги на податкове повідомлення-рішення (рішення) ____________________________, після (назва ОДПС) отримання рішення, прийнятого за розглядом первинної скарги. Враховуючи викладене, суми податкового зобов'язання з __________________________________________________________________ (назва податку, збору або іншого обов'язкового платежу) і застосованої штрафної (фінансової) санкції, визначені у податковому повідомленні-рішенні (рішенні) __________________________________________________________________ (назва органу ДПС) вважаються узгодженими і податкове повідомлення-рішення (рішення) _________________________ (назва органу ДПС) від "___" ____________ 200_ р. N ___ про сплату _______________________________________________________ (назва податку, збору або іншого обов'язкового платежу) і застосованої штрафної (фінансової) санкції не підлягає подальшому адміністративному оскарженню, але в межах строків давності може бути оскаржено до господарського суду в порядку, передбаченому чинним законодавством України (підпункт 5.2.5 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та абзац другий пункту 3 зазначеного Положення). У разі незгоди платника податків із цим рішенням (відповіддю) воно може бути оскаржене до __________________________________________________________________ (назва ОДПС вищого рівня по відношенню __________________________________________________________________ до ОДПС, який прийняв рішення за розглядом повторної скарги (заяви) платника податків) протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання цього рішення (відповіді) або до господарського суду (суду) у строки та порядку, визначені чинним законодавством України. ___________________________ ___________________________________ (посада керівника ОДПС (підпис, ініціали та прізвище) або його заступника) Примітка: Якщо рішення (відповідь) прийнято Державною податковою адміністрацією України, то воно відповідно до абзацу четвертого підпункту 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" ( 2181-14 ) є остаточним і не підлягає подальшому адміністративному оскарженню, але може бути оскаржене у судовому порядку. З урахуванням строків давності платник податків має право оскаржити до суду рішення контролюючого органу про нарахування податкового зобов'язання у будь-який момент після отримання відповідного податкового повідомлення. У цьому випадку зазначене рішення контролюючого органу не підлягає адміністративному оскарженню (підпункт 5.2.5 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" ( 2181-14 ). Зразок рішення (відповіді) платнику податків, у разі коли під час розгляду його скарги (заяви) з'ясовано, що на оскаржене ним в адміністративному порядку податкове повідомлення-рішення також подана платником податків позовна заява до господарського суду (суду) про визнання недійсним цього ж самого податкового повідомлення-рішення (тієї ж самої суми податкового зобов'язання). Відповідно до підпункту 5.2.5 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" ( 2181-14 ) платник податків з урахуванням строків давності має право оскаржити до суду рішення контролюючого органу про нарахування податкового зобов'язання у будь-який момент після отримання відповідного податкового повідомлення. У цьому випадку зазначене рішення контролюючого органу не підлягає адміністративному оскарженню і платник податків зобов'язаний письмово повідомляти контролюючий орган про кожний випадок судового оскарження його рішень. Пунктом 3 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби ( z0723-96 ) (затверджено наказом ДПА України від 2 березня 2001 року N 82 ( z0238-01 ) і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 238/5429, із змінами та доповненнями) передбачено, що дія Положення не поширюється на розгляд скарг (заяв) підприємств, установ, організацій і громадян на рішення, щодо яких подано позови до господарського суду чи суду. Зразок ____________________________ "___" __________ 200_ р. N ___ (посада керівника та назва на N ___ від "___" ________ 200_ р. юридичної особи - платника податків, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) РІШЕННЯ (або відповідь) про залишення скарги (заяви) без розгляду _______________________ під час розгляду скарги (заяви) (назва органу ДПС) __________________________________________________________________ (посада керівника та назва юридичної особи - __________________________________________________________________ платника податку, а для фізичної особи - платника податку її прізвище та ініціали) від "___" _________________ 200_ р. N ___ (вхідний N ___ від "___" ____________ 200_ р.) на податкове повідомлення-рішення __________________________________________________________________ (назва органу ДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення) від "___" ____________ 200_ р. N ___ про визначене податкове зобов'язання з ___________________________________________________ (назва податку, збору, іншого обов'язкового платежу або штрафної (фінансової) санкції) у сумі __________ грн. ______ коп. з'ясувала, що _________________ (сума цифрами) подав до господарського суду _____________________________ позовну (назва платника податків) заяву про визнання недійсним зазначеного податкового повідомлення-рішення і господарський суд __________________________________________________________________ (назва) виніс "___" ____________ 200_ р. ухвалу про порушення провадження у справі (справа N ________). Враховуючи викладене податкове повідомлення-рішення ______________ (назва ОДПС) від "___" ____________ 200_ р. N ___ про визначене податкове зобов'язання з ___________________________________________________ (назва податку, збору, __________________________________________________________________ іншого обов'язкового платежу або штрафної (фінансової) санкції) не підлягає адміністративному оскарженню. ________________________ _____________________________________ (посада керівника (підпис, ініціали та прізвище) органу ДПС) За розглядом скарги (заяви) платника податків або посадової особи платника податків чи громадянина приймається рішення, яке оформляється відповідно до вимог законодавства про мови. Зміст рішення складається зі вступної, описової, мотивувальної та резолютивної частини. Рішення оформляється на бланку органу державної податкової служби, який розглядав скаргу (заяву). В описовій частині рішення стисло викладаються вимоги і клопотання посадової особи (платника податків), яка подала скаргу, та обґрунтування незгоди з податковим повідомленням-рішенням (визначеною сумою податку, збору, іншого обов'язкового платежу або штрафної (фінансової) санкції). Далі зазначаються документи, які були взяті до уваги при розгляді скарги (дата акта перевірки, розрахунки штрафних (фінансових) санкцій, дата і номер податкового повідомлення-рішення (рішення) із зазначенням назви ОДПС, який видав (склав) зазначені документи). Зразок ____________________________ "___" __________ 200_ р. N ___ (посада керівника та назва на N ___ від "___" ________ 200_ р. ____________________________ юридичної особи - платника податку) ____________________________ (прізвище та ініціали) (надсилається поштою з повідомленням про вручення) РІШЕННЯ про результати розгляду первинної скарги ________________ розглянула скаргу _______________________________ (назва ОДПС) (посада керівника та назва юридичної особи - платника податку, прізвище та ініціали) від "_____" _______________ 200_ р. N ___ (вхідний N ___ від "___" ____________ 200_ р.) на податкове повідомлення-рішення (рішення) ________________________________________________________ (назва ОДПС) від "___" ____________ 200_ р. N ___ про сплату __________ грн. _____________ коп. ___________ (сума цифрами) __________________________________________________________________ (назва податку, збору або іншого обов'язкового платежу) і ___ грн. ____ коп. застосованої штрафної (фінансової) санкції. (сума цифрами) Рішенням __________________________ від "__" _______ 200_ р. N ___ (назва ОДПС) продовжено строк розгляду скарги до "__" ___________ 200_ р. N ___ (запис вчиняється у разі, коли приймалося рішення про продовження строку розгляду скарги). У мотивувальній частині рішення мають бути наведені результати досліджень матеріалів скарги та докази, на яких ґрунтуються висновки ОДПС, який розглядає скаргу, з посиланням на конкретні статті і пункти законів України та інших нормативно-правових актів, податкових роз'яснень, якими обґрунтовується рішення (відповідь) на скаргу. Резолютивна частина рішення повинна містити висновок про задоволення чи часткове задоволення скарги або про відмову в задоволенні вимог чи клопотання особи (платника податків), викладених у скарзі. Наприклад, у разі задоволення скарги резолютивна частина рішення буде такого змісту: "Враховуючи викладене та керуючись підпунктом третім пункту 9 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджено наказом ДПА України від 2 березня 2001 року N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 238/5429, із змінами та доповненнями) __________________________________ скасовує (назва ОДПС) податкове повідомлення-рішення ___________________________________ (назва ОДПС) від "___" ____________ 200_ р. N ___ про визначене податкове зобов'язання з ___________________________________________________ (назва податку, збору, іншого обов'язкового платежу) у сумі _________________ грн. ______ коп. (сума цифрами) та/або ____________ грн. __________ коп. штрафної (сума цифрами) (фінансової) санкції і задовольняє скаргу. ________________________ ________________________________________ (посада керівника ОДПС (підпис, ініціали та прізвище) або його заступника) Примітка: Зразки змісту резолютивної частини рішення. 1. У разі задоволення скарги зміст резолютивної частини рішення наведено вище. 2. У разі часткового задоволення скарги. "Враховуючи викладене та керуючись підпунктом другим пункту 9 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджено наказом ДПА України від 2 березня 2001 року N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 238/5429, із змінами та доповненнями) __________________________________ скасовує (назва ОДПС) податкове повідомлення-рішення (рішення) від "___" ____________ 200_ р. N ___ у частині _____ грн. ____ коп. застосованої штрафної санкції, а в іншій частині зазначене податкове повідомлення-рішення (рішення) залишає без змін. У разі незгоди ______________________________________________ (назва платника податку) з рішенням ______________________________________________________, (назва ОДПС) прийнятим за розглядом первинної скарги, податкове повідомлення-рішення (рішення) від "___" ____________ 200_ р. N ___, з урахуванням цього рішення може бути оскаржено до __________________________________________________________________ (назва ОДПС вищого рівня) протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання рішення за розглядом первинної скарги (абзац перший підпункту 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та підпункт 5.1 пункту 5 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби) або з врахуванням строків давності - до господарського суду (суду) в порядку, передбаченому чинним законодавством України (підпункт 5.2.5 пункту 5.2 статті 5 зазначеного Закону)". 3. У разі незадоволення скарги. "Враховуючи викладене та керуючись підпунктом першим пункту 9 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджено наказом ДПА України від 2 березня 2001 року N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 238/5429, із змінами та доповненнями) _________________________________________ (назва ОДПС) залишає без змін податкове повідомлення-рішення (рішення) від "___" ____________ 200_ р. N ___, а скаргу _______________________ без задоволення. (назва платника податку) У разі незгоди ___________________________________ з рішенням (назва платника податків) _________________________________________________________________, (назва ОДПС) прийнятим за розглядом первинної скарги, податкове повідомлення-рішення (рішення) від "___" ___________ 200_ р. N ___ може бути оскаржено до __________________________________________, (назва ОДПС вищого рівня) протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання рішення за розглядом первинної скарги (абзац перший підпункту 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та підпункт 5.1 пункту 5 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби) або з врахуванням строків давності - до господарського суду (суду) в порядку, передбаченому чинним законодавством України (підпункт 5.2.5 пункту 5.2 статті 5 зазначеного Закону)". 4. У разі збільшення суми податкового зобов'язання та штрафних (фінансових) санкцій. "Враховуючи викладене та керуючись підпунктом п'ятим пункту 9 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджено наказом ДПА України від 2 березня 2001 року N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 238/5429, із змінами та доповненнями __________________________________________ (назва ОДПС) ______________________________________________________ збільшує на (зазначаються підстави збільшення) _____ грн. ____ коп. суму податкового зобов'язання, з (сума цифрами) __________________________________________________________________ (назва податку, збору, іншого обов'язкового платежу _________________________________________________________________, або штрафної (фінансової) санкції) визначену у податковому повідомленні-рішенні (рішенні) ______________________________________ (назва ОДПС) від "___" ____________ 200_ р. N ___. У разі незгоди ___________________________________ з рішенням (назва платника податків) _______________________________________________________, прийнятим (назва ОДПС) за розглядом первинної скарги, податкове повідомлення-рішення (рішення) від "___" ____________ 200_ р. N ___ може бути оскаржено до _____________________________________________________, протягом (назва ОДПС вищого рівня) десяти календарних днів, наступних за днем отримання рішення за розглядом первинної скарги (абзац перший підпункту 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та підпункт 5.1 пункту 5 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби) або з врахуванням строків давності - до господарського суду (суду) в порядку, передбаченому чинним законодавством України (підпункт 5.2.5 пункту 5.2 статті 5 зазначеного Закону). У разі незгоди ______________________________________________ (назва платника податку) з сумою збільшення податкового зобов'язання за розглядом первинної скарги, збільшена сума податкового зобов'язання може бути оскаржена до _____________________________________________________ __________________________________________________________________ (назва ОДПС, який прийняв рішення про збільшення суми податкового зобов'язання) протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання окремого податкового повідомлення-рішення (рішення) на суму збільшення податкового зобов'язання (пункт 6.6 статті 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", абзац сьомий пункту 9 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби), або з урахуванням строків давності - до господарського суду (підпункт 5.2.5 пункту 5.2 статті 5 зазначеного Закону). Необхідно пам'ятати, що у разі коли рішення приймається за розглядом повторної скарги (заяви) платника податків, то в рішенні також зазначається рішення, прийняте за розглядом первинної скарги, результати її розгляду і в резолютивній частині рішення вчиняється додатково посилання на статтю 12 Закону України "Про державну податкову службу в Україні". Підпунктом 9 пункту 15 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 2 березня N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 238/5429, із змінами та доповненнями) передбачено, що особа, яка подала скаргу (заяву), має право в будь-який час до прийняття рішення за розглядом скарги (заяви) відкликати або анулювати подану скаргу (заяву). Відкликання або анулювання скарги (заяви) проводиться за письмовою заявою особи, яка подала скаргу (заяву). Зразок заяви ____________________________ "___" ____________ 200_ р. N ___ (назва ОДПС, який розглядає скаргу або заяву) ____________________________ (назва юридичної особи - платника податку або прізвище та ініціали фізичної особи - платника податку) ЗАЯВА про ______________________________________________________________ (зазначити відкликання або анулювання первинної чи повторної скарги чи заяви) Використовуючи надане право підпунктом 9 пункту 15 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби, відкликаю скаргу (заяву) від "___" ____________ 200_ р. вих. N ___ на податкове повідомлення-рішення (рішення) __________________________________________________________________ (назва ОДПС, який надіслав податкове повідомлення-рішення _______________________________ від "___" _________ 200_ р. N ___. (рішення), яке оскаржено) Скаргу (заяву) і додані до неї оригінали акта перевірки, податкового повідомлення-рішення (рішення), __________________________________________________________________ (зазначити оригінали інших документів, які платник податків __________________________________________________________________ надав разом зі скаргою або заявою) _________________________________________________ прошу повернути. Рішення (відповідь) за розглядом цієї заяви та зазначені оригінали документів прошу надіслати на адресу _________________________________________________________________. (зазначити індекс та повну адресу) _________________________ _____________________________________ (посада керівника (підпис, прізвище та ініціали) платника податку, прізвище та ініціали фізичної особи - платника податку) У разі, коли заява про відкликання або анулювання скарги (заяви) надійшла після прийняття ОДПС рішення за розглядом скарги (заяви) платника податку, то платнику податків надсилається відповідь такого змісту. ____________________________ "___" __________ 200_ р. N ___ (посада керівника на N ___ від "___" ________ 200_ р. юридичної особи - платника податку, прізвище та ініціали) ____________________________ фізичної особи - платника податку) Про розгляд заяви _____________ розглянула Вашу заяву від "__" _______ 200_ р. N ___ (назва ОДПС) (вхідний N ___ від "___" ____________ 200_ р. N ___ про відкликання скарги (заяви) від "___" ___________ 200_ р. N ___ (вх. N ___ від "___" _________________ 200_ р.) на податкове повідомлення-рішення (рішення) ____________________________________________________ і повідомляє, (назва ОДПС, податкове повідомлення-рішення (рішення) якого оскаржено) що за розглядом Вашої скарги (заяви) від "___" ___________ 200_ р. N ___ (вхідний N ___ від "___" ____________ 200_ р.) __________________________________________________________________ (назва ОДПС) прийнято рішення від "___" __________ 200_ р. N ___, яке надіслано Вам поштою з повідомленням про вручення. Враховуючи викладене, Вашу заяву від "___" ____________ 200_ р. N ___ (вх. N ___ від "___" _________ 200_ р.) ____________________ залишає без задоволення. (назва ОДПС) _________________________ ______________________________________ (посада керівника ОДПС (підпис, ініціали та прізвище) або його заступника) Примітка: Якщо скарга (заява) розглядалася ОДПС вищого рівня, то рішення або відповідь на заяву про відкликання або анулювання скарги (заяви) надсилається також і ОДПС, податкове повідомлення-рішення (рішення) якого було оскаржено. Зразок рішення (відповіді) ____________________________ (посада керівника юридичної "___" __________ 200_ р. N ___ особи - платника податку, на N ___ від "___" _______ 200_ р. ____________________________ прізвище та ініціали фізичної особи - платника податку) ____________________________ (прізвище та ініціали керівника юридичної особи - платника податків) РІШЕННЯ про розгляд заяви ____________________________________________ розглянула Вашу заяву (назва ОДПС) від "___" ____________ 200_ р. _____ (вхідний N ___ від "___" ____________ 200_ р.) про відкликання ________________________________ скарги (заяви) від "___" (зазначити первинної ____________ 200_ р.) чи повторної) на податкові повідомлення-рішення (рішення) __________________________________________________________________ (назва ОДПС, податкове повідомлення-рішення (рішення) якого було оскаржено) від "___" ____________ 200_ р. N ___, і відповідно до підпункту 9 пункту 15 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджено наказом ДПА України від 2 березня 2001 року N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 238/5429, із змінами та доповненнями), повертає без розгляду скаргу (заяву) ___________________________________________________ (назва юридичної особи - платника податку, прізвище та ініціали фізичної особи - платника податку) від "___" ____________ 200_ р. N ____ (вхідний N ___ від "___" ____________ 200_ р.). Додаток: скарга (заява) від "___" ____________ 200_ р. N ____________________ (вхідний N _______________________ від "___" ____________ 200_ р.) та додані до неї оригінали документів - всього на _____________________ аркушах. __________________________ _____________________________________ (посада керівника ОДПС (підпис, ініціали та прізвище) або його заступника) Примітка: у справі з розгляду скарги (заяви) ОДПС залишає ксерокопії оригіналів документів, повернутих платнику податків. Отримане органом державної податкової служби вищого рівня повідомлення відділення зв'язку про вручення рішення, прийнятого за розглядом повторної скарги (заяви) платника податків, необхідно з супровідним листом надіслати органу ДПС, податкове повідомлення-рішення (рішення) якого оскаржувалося. У справі з розгляду скарги (заяви) залишаються ксерокопії повідомлення відділення зв'язку (лицевої і зворотної сторони повідомлення) та супровідного листа. Зразок супровідного листа "___" ____________ 200_ р. N ___ ____________________________ (назва ОДПС, податкове повідомлення-рішення якого було оскаржено) Про вручення рішення ____________________________________________ надсилає повідомлення (назва підрозділу апеляцій) відділення зв'язку про вручення рішення від "___" ______ 200_ року N ___, прийнятого за розглядом повторної скарги (заяви) __________________________________________________________________ (назва юридичної особи - платника податку, прізвище та ініціали фізичної особи - платника податку) на податкові повідомлення-рішення (рішення) ______________________ (назва ОДПС) від "___" ____________ 200_ року N ___, для надання повідомлення відділення зв'язку відповідному структурному підрозділу держподатінспекції і вчинення дій відповідно до вимог підпунктів 5.2.4 і 5.3.2 пунктів 5.2 і 5.3 статті 5, підпункту 6.4.3 пункту 6.4 та пунктів 6.5 і 6.6 статті 6 і пункту 16.2 статті 16 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та відповідних абзаців пункту 9 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби (затверджено наказом ДПА України від 2 березня 2001 року N 82 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2001 року N 230/5429, із змінами та доповненнями) і відомчих нормативних актів з питань надсилання податкових повідомлень-рішень про суми податкових зобов'язань та ведення органами ДПС оперативного обліку податків і зборів (обов'язкових платежів), що надходять до бюджетів та державних цільових фондів, залежно від результатів розгляду скарги або заяви (резолютивна частина рішення). Додаток: повідомлення відділення зв'язку. ________________________ _______________________________ (посада керівника (підпис, ініціали та прізвище) підрозділу апеляцій)