УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ
ТА ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 7/469 від 26.05.99
м.Київ
vd990526 vn7/469
( Лист втратив чинність на підставі Листа Державного комітету
України з будівництва та архітектури
N 7/8-134 ( v-134509-05 ) від 24.02.2005 )
Щодо складу та визначення вартості
проектно-кошторисної документації на капітальний та
поточний ремонти житла, об'єктів соціальної сфери,
комунального призначення та благоустрою
На численні запити щодо складу проектно-кошторисної
документації на капітальний та поточний ремонти житла, об'єктів
соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою і
визначення вартості розробки зазначеної документації Держбуд
України повідомляє.
Проектна документація на зазначені види ремонту розробляється
у відповідності з "Инструкцией о составе, порядке разработки,
согласования и утверждения проектно-сметной документации на
капитальный ремонт жилых зданий" (ВСН 55-87(р)), "Інструкцією про
порядок проведення ремонту та утримання об'єктів міського
благоустрою" (КДІ - 204-12 Укр 214-92), затвердженою наказом
Держжитлокомунгоспу України від 24.12.92 N 75 та іншими
нормативними документами з питань розробки документації на
ремонтні роботи.
Розробка кошторисної документації на ці роботи провадиться
згідно з Державними будівельними нормами (ДБН IV-16-98, частини I,
II) та доповненнями до них, а також вищенаведеними нормативними
матеріалами, які діють в частині тих положень, що не суперечать
ДБН IV-16-98.
Перед розробкою проектно-кошторисної документації на
капітальний і поточний ремонти об'єктів провадиться технічне
обстеження та визначається фізичний і моральний знос зазначених
об'єктів.
Проектно-кошторисна документація з капітального ремонту
житлових будівель і споруд, об'єктів соціальної сфери,
комунального призначення повинна складатись з наступних розділів:
- загальна пояснювальна записка;
- архітектурно-будівельні рішення;
- технологічні рішення (при необхідності);
- рішення по інженерному обладнанню;
- проект організації капітального ремонту;
- технічна експлуатація будівлі;
- кошторисна документація;
а для об'єктів благоустрою, відповідно:
- загальна пояснювальна записка;
- робоча документація;
- організація ремонтно-будівельних робіт;
- оцінка впливу на навколишнє середовище (при необхідності);
- кошторисна документація.
При цьому експертизі підлягають розроблені у встановленому
порядку проекти капітального ремонту житла, об'єктів соціальної
сфери, комунального призначення та благоустрою, якщо виконання
зазначеного ремонту впливає на міцність, надійність, необхідну
довговічність будинків і споруд або порушує архітектурні вимоги до
них і таке інше.
Для технічно нескладних об'єктів склад і зміст розділів
проектно-кошторисної документації може уточнюватись (в бік
зменшення) замовником та розробником документації в залежності від
специфіки і умов виконання ремонту.
При цьому в обов'язковому порядку розробляються документи, за
якими визначаються фізичні обсяги робіт та кошторисна вартість
ремонту.
Додаткові витрати, що враховують складні умови виконання
ремонтно-будівельних робіт, кошти на тимчасові будівлі та споруди,
зимове подорожчання та інші витрати, залежно від конкретних умов,
враховуються у кошторисній документації ремонту на підставі
проекту організації ремонту (ПОР) або (у випадку скороченого
обсягу проектно-кошторисної документації і відсутності ПОР) згідно
з умовами, зафіксованими контрактом на виконання ремонту чи
дефектним актом, погодженим інвестором (у випадку виконання робіт
господарським способом і відсутності потреби в контракті).
Якщо до ремонту входить лише один вид ремонтно-будівельних
робіт, то кошторисна документація може складатися тільки з одного
кошторису (на правах локального, об'єктного та зведеного
кошторису) з нарахуванням всіх затрат, встановлених нормативними
документами.
На роботи поточного ремонту, який не потребує розробки
креслень і виконується господарським способом
ремонтно-будівельними бригадами житлово-експлуатаційних
організацій (при вартості ремонту менше 30 тис. грн.),
відповідними спеціалістами цих організацій складаються розцінені
описи робіт на підставі дефектних актів.
Рішення з цього питання приймає інвестор.
Форми дефектного акту та розціненого опису додаються.
При взаєморозрахунках за виконані роботи з капітального
ремонту застосовуються документи первинного обліку як для нового
будівництва, а саме: "Акт приймання виконаних підрядних робіт"
(форма N КБ-2в) та "Довідка про вартість виконаних робіт і витрат"
(форма N КБ-3).
Розрахунки при виконанні робіт з поточного ремонту можуть
провадитись на підставі "Акту приймання виконаних підрядних робіт"
(форми N КБ-2в), про що зазначається в контракті (договорі) на
виконання робіт. При цьому "Акт..." подається банку, який фінансує
проведення ремонту.
Вартість розробки проектно-кошторисної документації з
капітального та поточного ремонтів, що фінансуються із залученням
бюджетних коштів або коштів підприємств, установ і організацій
державної форми власності, визначається згідно з "Порядком
визначення вартості проектно-вишукувальних робіт для ремонту, що
здійснюється на території України" ( v0065303-97 ) на підставі
"Сборника цен на проектные работы для капитального ремонта зданий
и сооружений" (Росжилкоммунсоюз, Москва, 1990).
При виконанні ремонту за рахунок інших джерел фінансування
або при складанні розцінених описів робіт вартість розробки
документації може визначатись за кошторисом, складеним за формою
"3 П", виходячи з трудових витрат виконавців в людино-днях (в
кошторисних підрозділах - в середньому 1 люд.-день для складання
75 позицій кошторису), та показника вартості робіт - 40 грн./1
люд.-день, (із розрахунку середньомісячної заробітної плати 286
грн.) на підставі листа Держбуду України від 10.03.99 N 7/177.
Перший заступник
Голови Комітету А.В.Беркута
Додаток N 1
до листа Держбуду України від
26 травня 1999 р. N 7/469
ЗАТВЕРДЖУЮ __________________
"___" _______________ 1999 р.
Дефектний акт
На капітальний ремонт _______________________________________
поточний (непотрібне (найменування об'єкту)
викреслити)
по вул. __________________________ в місті _______________________
Складено на підставі
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Особливі умови
Обсяги виконання робіт
------------------------------------------------------------------
| N | Найменування | Одиниця | Кількість | Примітка |
| п/п | робіт | виміру | | |
| | і витрат | | | |
|-------+-----------------+------------+------------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|-------+-----------------+------------+------------+------------|
| 1. | | | | |
|-------+-----------------+------------+------------+------------|
| 2. | | | | |
|-------+-----------------+------------+------------+------------|
| 3. | | | | |
------------------------------------------------------------------
Склав ______________________________________________________
посада, підпис, ініціали, прізвище
Перевірив ______________________________________________________
посада, підпис, ініціали, прізвище
Дефектний акт погоджено:
Замовник ______________________________________________________
посада, підпис, ініціали, прізвище
Виконавець
робіт ______________________________________________________
посада, підпис, ініціали, прізвище
Додаток N 2
до листа Держбуду України від
26 травня 1999 р. N 7/469
ЗАТВЕРДЖУЮ __________________
"___" _______________ 1999 р.
Розцінений опис робіт
На поточний ремонт __________________________________________
(найменування об'єкту)
по вул. __________________________________ в місті _______________
на суму ___________ грн., в тому числі, зворотні суми _______ грн.
До фінансування ________________________________________ грн.
Складено на підставі ________________________________________
Замовлення N _________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Шифр |Найменування робіт і | Оди- |Кіль- | Базисна вартість, грн. | Витрати |
|п/п | і номер | витрат | ниця |кість | | труда |
| | позиції | |виміру | | | робітників, |
| | норма- | | | | | люд.-год. |
| | тиву | | | |---------------------------+-------------|
| | | | | | Одиниці | Загальна | Оди- |Всьо- |
| | | | | |-------------+-------------| ниці | го |
| | | | | |Всьо- | В т. |Всьо- | В т. | | |
| | | | | | го | ч. | го | ч. | | |
| | | | | | | -- | | -- | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | | Розділ А | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Кошторисна вартість | | | | | | | | |
| | |ремонту за базисними | | | | | | | | |
| | |цінами | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
|1. | |Прямі витрати | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
|2. | |.......... | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
|3. | |.......... | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Разом прямі витрати | | | | | | | | |
| | |в тому числі: | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |1. вартість | | | | | | | | |
| | |матеріалів, виробів | | | | | | | | |
| | |та конструкцій | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |2. всього заробітна | | | | | | | | |
| | |плата | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |3. експлуатація | | | | | | | | |
| | |машин і механізмів | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Накладні витрати | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Разом | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Планові | | | | | | | | |
| | |нагромадження | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Разом | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Тимчасові будівлі і | | | | | | | | |
| | |споруди (при | | | | | | | | |
| | |наявності | | | | | | | | |
| | |обгрунтування і | | | | | | | | |
| | |погодженні | | | | | | | | |
| | |замовника) | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Додаткові витрати | | | | | | | | |
| | |при виконанні | | | | | | | | |
| | |будівельно-монтажних | | | | | | | | |
| | |робіт в зимовий | | | | | | | | |
| | |період (при | | | | | | | | |
| | |наявності | | | | | | | | |
| | |обгрунтування і | | | | | | | | |
| | |погодженні | | | | | | | | |
| | |замовника) | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Технічний нагляд | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| |Кошторис |Складання | | | | | | | | |
| |за |розціненого опису | | | | | | | | |
| |формою | | | | | | | | | |
| |"3 П" | | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Разом | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Резерв коштів на | | | | | | | | |
| | |непередбачені роботи | | | | | | | | |
| | |і витрати 4 % | | | | | | | | |
| | |в тому числі, | | | | | | | | |
| | |непередбачені роботи | | | | | | | | |
| | |і витрати підрядника | | | | | | | | |
| | |2 % | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Всього по розділу А | | | | | | | | |
| | |в тому числі, | | | | | | | | |
| | |зворотні суми | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | | Розділ Б | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Подорожчання, що | | | | | | | | |
| | |викликані ринковими | | | | | | | | |
| | |умовами виконання | | | | | | | | |
| | |робіт (за окремим | | | | | | | | |
| | |розрахунком, який | | | | | | | | |
| | |враховує різницю між | | | | | | | | |
| | |базисною та | | | | | | | | |
| | |фактичною вартістю) | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Податки, збори | | | | | | | | |
| | |(обов'язкові | | | | | | | | |
| | |платежі) | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Всього по розділу Б | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Всього по опису | | | | | | | | |
| | |робіт (А + Б) в тому | | | | | | | | |
| | |числі, зворотні | | | | | | | | |
| | |суми | | | | | | | | |
|----+---------+---------------------+--------+------+------+------+------+------+------+------|
| | |Всього до | | | | | | | | |
| | |фінансування за | | | | | | | | |
| | |мінусом зворотних | | | | | | | | |
| | |сум | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------
Примітка. Використання коштів на технічний нагляд
підтверджується в установленому порядку.
Склав ______________________________________________________
посада, підпис, ініціали, прізвище
Перевірив ______________________________________________________
посада, підпис, ініціали, прізвище
Розцінений
опис
погоджено: ______________________________________________________
посада, підпис, ініціали, прізвище
Надруковано: Державний комітет будівництва, архітектури та
житлової політики України. "Інструктивні документи та
листи, що роз'яснюють положення порядку визначення
вартості будівництва, капітального ремонту,
взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, вартості
проектно-вишукувальних робіт, експертизи вартісних
показників, утримання апарату замовника та інших
економічних питань, що входять до сфери діяльності
Держбуду України", N 45, 9 червня 1999 р., К.: Центр
"ІНПРОЕКТ".