КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 12 вересня 1997 р. N 1002 Київ Про заходи щодо реалізації проекту реконструкції льотної зони N 1 Державного міжнародного аеропорту Бориспіль ( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 2080 ( 2080-99-п ) від 12.11.99 ) З метою забезпечення реконструкції та розвитку Державного міжнародного аеропорту Бориспіль Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є: 1. Затвердити проект реконструкції льотної зони N 1 Державного міжнародного аеропорту Бориспіль (далі - аеропорт Бориспіль) як такий, що необхідний для задоволення державних потреб, але не забезпечує самоокупності, з основними техніко-економічними показниками, зазначеними у додатку. 2. У зв'язку з обмеженими бюджетними фінансовими ресурсами здійснити подальше фінансування проекту реконструкції льотної зони N 1 аеропорту Бориспіль за рахунок залучення кредитів іноземних банків і кредитної лінії ФРН за умови їх погашення, сплати відсотків та витрат, пов'язаних з обслуговуванням цих кредитів, за рахунок коштів державного бюджету. 3. Визначити: аеропорт Бориспіль позичальником кредитів іноземних банків для фінансування реконструкції льотної зони N 1; Державний експортно-імпортний банк банком-агентом Кабінету Міністрів України із залучення та обслуговування кредитів іноземних банків, що використовуються для реконструкції льотної зони N 1 аеропорту Бориспіль. 4. Міністерству транспорту і Міністерству фінансів забезпечити залучення кредитів іноземних банків для часткового фінансування проекту реконструкції льотної зони N 1 аеропорту Бориспіль. 5. Міністерству фінансів надати гарантії на користь іноземних банків, кредити яких залучаються для часткового фінансування проекту реконструкції льотної зони N 1 аеропорту Бориспіль. 6. Міністерству фінансів і Міністерству економіки передбачати починаючи з 1998 року протягом усього терміну у проектах державного бюджету як бюджетну субсидію кошти для здійснення погашення, сплати відсотків та витрат, пов'язаних з обслуговуванням кредитів іноземних банків та кредитної лінії ФРН, що залучаються для фінансування проекту реконструкції льотної зони N 1 аеропорту Бориспіль, а також для сплати податків і зборів на товари та послуги, що мають бути придбані за рахунок цих кредитів. ( Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 2080 ( 2080-99-п ) від 12.11.99 ) 7. Міністерству фінансів, Державному експортно-імпортному банку та аеропорту Бориспіль провести переговори з іноземними банками і укласти тристоронню угоду про використання кредитів цих банків, реалізацію проекту реконструкції льотної зони N 1 аеропорту Бориспіль, обслуговування та подальше погашення кредитів іноземних банків, що залучаються для фінансування проекту реконструкції зазначеної льотної зони. 8. Погодитися з пропозицією Міністерства транспорту щодо визначення компанії Даймлер-Бенц Аероспейс АГ (Німеччина) генеральним підрядчиком та постачальником за всім комплексом проекту реконструкції льотної зони N 1 аеропорту Бориспіль. 9. Для термінового розгортання будівельних робіт, пов'язаних з реалізацією проекту реконструкції льотної зони N 1 аеропорту Бориспіль, дозволити аеропорту Бориспіль використати з цією метою частину коштів із 4,65 млн. німецьких марок, перерахованих компанії Даймлер-Бенц Аероспейс АГ як аванс за контрактом N 2.6.41-22(2) від 30 квітня 1996 року. 10. Визнати таким, що втратив чинність, пункт 6 постанови Кабінету Міністрів України від 10 вересня 1993 р. N 721 ( 721-93-п ) "Про заходи щодо розширення та реконструкції Міжнародного аеропорту Бориспіль". 11. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на Віце-прем'єр-міністра України Тігіпка С.Л. Прем'єр-міністр України В. ПУСТОВОЙТЕНКО Інд.34 Додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 12 вересня 1997 р. N 1002 Основні техніко-економічні показники проекту реконструкції льотної зони N 1 Державного міжнародного аеропорту Бориспіль Загальна площа аеродромного покриття 518 тис.кв.метрів в тому числі штучна злітно-посадочна 240 тис.кв.метрів смуга N 1 Загальна розрахункова кошторисна вартість реконструкції за зведенням витрат (у базисних цінах 1997 року з урахуванням ринкових умов) 297768,40 тис.гривень із них будівельно-монтажні роботи 59533,21 тис.гривень Загальна тривалість реконструкції 39 місяців Міністр Кабінету Міністрів України А. ТОЛСТОУХОВ