УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
                        КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

                        П О С Т А Н О В А
                   від 31 серпня 2000 р. N 1363
                               Київ

      ( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
        N 788 ( 788-2005-п ) від 20.08.2005 )

       Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету
          Міністрів України від 23 квітня 1999 р. N 658



     На виконання     Закону     України      "Про      фіксований
сільськогосподарський податок"   (   320-14  )  Кабінет  Міністрів
України  п о с т а н о в л я є:

     Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 23  квітня
1999 р. N 658 ( 658-99-п ) "Про затвердження Положення про порядок
справляння та обліку фіксованого  сільськогосподарського  податку"
(Офіційний вісник України, 1999 р., N 16, ст. 659, N 40, ст. 1998)
зміни і доповнення, що додаються.


               Перший
     віце-прем'єр-міністр України                       Ю.ЄХАНУРОВ

     Інд. 22


                                          ЗАТВЕРДЖЕНО
                             постановою Кабінету Міністрів України
                                  від 31 серпня 2000 р. N 1363

                       ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ,
       що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України
    від 23 квітня 1999 р. N 658 ( 658-99-п ) "Про затвердження
      Положення про порядок справляння та обліку фіксованого
                 сільськогосподарського податку"


     1. Пункти 2 і 3 постанови виключити.

     У зв'язку з цим пункт 4 вважати пунктом 2.

     2. У Положенні про порядок справляння та  обліку  фіксованого
сільськогосподарського     податку,    затвердженому    зазначеною
постановою:

     1) у пункті 1:

     в абзаці другому слова та цифри "відповідно до статей 3 і  4"
замінити   словами   та  цифрами  "згідно  із  статтею  2",  слова
"зазначеними статтями" замінити словами та цифрами "статтями 3  та
4 цього Закону";

     доповнити пункт абзацом третім такого змісту:

     "У разі   реорганізації  колективного  сільськогосподарського
підприємства   -   платника   фіксованого   сільськогосподарського
податку -  створені  на його основі суб'єкти господарювання різних
організаційно-правових   форм,   які    займаються    виробництвом
(вирощуванням),   переробкою   та   збутом   сільськогосподарської
продукції, в рік реформування також є платниками цього податку. На
такі підприємства не поширюється вимога частини четвертої статті 2
цього Закону";

     2) пункти 5 і 10 викласти у такій редакції:

     "5. Платники    податку    визначають    суму     фіксованого
сільськогосподарського   податку  на  поточний  рік  у  порядку  і
розмірах,   передбачених   Законом   України    "Про    фіксований
сільськогосподарський податок"  (  320-14  ),  і подають загальний
розрахунок фіксованого сільськогосподарського податку на всю площу
сільськогосподарських  угідь органу державної податкової служби за
місцем своєї реєстрації до 1  лютого  поточного  року.  У  той  же
термін    платник    податку    подає    розрахунок    фіксованого
сільськогосподарського податку окремо по кожній земельній  ділянці
органу  державної  податкової  служби за місцем розташування такої
земельної ділянки";

     "10. Кількість    сільськогосподарської     продукції,     що
поставляється   в   рахунок   фіксованого   сільськогосподарського
податку,  визначається виходячи з нарахованої до сплати в звітному
податковому  році  суми фіксованого сільськогосподарського податку
та договірної ціни (але не нижче  біржової  ціни  за  вирахуванням
витрат,  пов'язаних  з  прийманням  продукції)  на продукцію,  яка
поставляється в рахунок сплати податку на дату проведення сплати";

     3) пункт 8  після  слів  "за  місцем  розташування  земельної
ділянки"  доповнити  словами  "та  до  органу державної податкової
служби за місцем своєї реєстрації";

     4) пункти 11 і 23 виключити.

     У зв'язку  з  цим  пункти 12 - 28 вважати відповідно пунктами
11 - 26;

     5) у пункті 13 слова "управлінням агропромислового комплексу"
замінити   словами   "управлінням   сільського   господарства   та
продовольства";

     6) у  пункті  15 слова "з подальшим відшкодуванням зазначених
витрат за рахунок  одержаної  виручки  від  реалізації  продукції.
Тарифи  на  транспортування  погоджуються  з  відповідною районною
державною адміністрацією і подаються заготівельному  (переробному)
підприємству, організації" виключити;

     7) в абзаці другому пункту 16 слова "але не вище фізичної, та
встановлених на неї цін" замінити словами "та договірних цін  (але
не  нижче  біржових  цін  за  вирахуванням  витрат,  пов'язаних  з
прийманням продукції) на дату надходження продукції";

     8) у  пункті  20   слова   "пов'язаних   з   транспортуванням
сільськогосподарської   продукції  до  заготівельних  (переробних)
підприємств, організацій, та витрат" виключити;

     9) у пункті 22:

     в абзаці першому слово "транспортуванням" виключити;

     абзац другий виключити;

     10) пункт 24 після слів  "в  районі"  доповнити  словами  "за
місцем розташування земельної ділянки";

     11) пункт  26  після слів "у районах" та "у районі" доповнити
словами "за місцем розташування земельної ділянки";

     12) доповнити Положення пунктом 27 такого змісту:

     "27. У разі виникнення форс-мажорних обставин (стихійне лихо,
дія обставин непереборної сили) по кожному конкретному платнику за
його  клопотанням  Верховною  Радою  Автономної  Республіки  Крим,
обласними,   Київською  та  Севастопольською  міськими  радами  за
погодженням з Мінфіном та Мінагрополітики приймається рішення  про
реструктуризацію       (відстрочку)       сплати       фіксованого
сільськогосподарського  податку.  При  цьому  до  такого  платника
податку  в  наступному  податковому  році  вимоги частин першої та
другої статті 2 цього Закону не застосовуються.

     Рішення про реструктуризацію (відстрочку) сплати  фіксованого
сільськогосподарського  податку  приймаються на підставі протоколу
засідання міжвідомчих і регіональних комісій з  питань  проведення
санації   підприємств   агропромислового   комплексу,  до  яких  з
клопотанням        звертаються        платники         фіксованого
сільськогосподарського  податку  у  разі  виникнення форс-мажорних
обставин (стихійне  лихо,  дія  обставин  непереборної  сили).  До
клопотання   додаються   акти   обстежень   посівних   площ,   які
підтверджують знищення посівів  сільськогосподарських  культур  на
площі,  що перевищує 20 відсотків сільськогосподарських угідь, які
перебувають  у  користуванні  платника  податку,  або  акти,   які
підтверджують  масове  інфекційне захворювання чи загибель тварин,
що  перевищує  15  відсотків  загальної  чисельності  стада,   яке
належить    платнику    податку    (для    платників   фіксованого
сільськогосподарського податку,  у  яких  виручка  від  реалізації
продукції   тваринництва   становить   не  менш  як  50  відсотків
загального валового доходу),  а також висновки обласних комісій  з
питань  техногенно-екологічної  безпеки і надзвичайних ситуацій та
довідки від обласних центрів по  гідрометеорології  Мінекоресурсів
(з надзвичайних ситуацій природного характеру).

     Протоколи засідань   міжвідомчих  і  регіональних  комісій  з
питань проведення санації підприємств агропромислового комплексу з
переліком платників фіксованого сільськогосподарського податку, що
мають право на реструктуризацію  (відстрочку)  сплати  фіксованого
сільськогосподарського  податку,  подаються  Мінагрополітики,  яке
розглядає та погоджує їх з Мінфіном.

     Розглянуті Мінагрополітики та погоджені з Мінфіном  протоколи
передаються   органам   державної   податкової  служби  за  місцем
реєстрації платника  податку  для  надання  відстрочки  із  сплати
фіксованого   сільськогосподарського  податку  згідно  з  рішенням
відповідної ради".