УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 636 від 17.12.98 Зареєстровано в Міністерстві
м.Київ юстиції України
22 грудня 1998 р.
за N 811/3251
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної
податкової адміністрації
N 406 ( z0471-00 ) від 24.07.2000 )
Про затвердження форми і Порядку складання розрахунку
сум сплаченого гербового збору
Відповідно до Указу Президента України "Про гербовий збір"
( 1222/98 ) та керуючись статтею 8 Закону України "Про державну
податкову службу в Україні" ( 509-12 ) Н А К А З У Ю:
1. Затвердити:
форму розрахунку сум сплаченого гербового збору, що
додається;
Порядок складання розрахунку сум сплаченого гербового збору,
що додається.
2. Начальнику управління місцевих податків і зборів та
неподаткових платежів Чуприні О.В. подати цей наказ до
Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
3. Начальнику управління справами Коваленку В.В. у
п'ятиденний термін після державної реєстрації наказу забезпечити
його тиражування та надсилання державним податковим
адміністраціям.
Голова М.Я.Азаров
Затверджено
Наказ Державної податкової
адміністрації України
17.12.98 N 636
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 грудня 1998 р.
за N 811/3251
Порядок
складання розрахунку сум сплаченого гербового збору
1. Подання розрахунку суми гербового збору (надалі -
розрахунок) передбачено пунктом 23 Положення про гербовий збір,
затвердженого Указом Президента України від 6 листопада 1998 року
N 1222/98 "Про гербовий збір".
2. Розрахунок сум сплаченого гербового збору подається
платником гербового збору до органу державної податкової служби за
місцем своєї реєстрації щомісяця, до 15 числа місяця, наступного
за звітним.
3. При наявності технічних можливостей і відповідних
програмних засобів у платника та органу державної податкової
служби розрахунок суми гербового збору може надаватися в
електронному вигляді. Одночасно платник подає цей документ на
паперовому носії.
4. Оригінал розрахунку може бути заповнений чорнильною чи
кульковою ручкою (заповнення олівцем є неприпустимим) або
видрукуваний, без виправлень і помарок; в рядках, де відсутні дані
для заповнення, має бути проставлений прочерк.
5. Дані, наведені в розрахунку, мають відповідати даним
бухгалтерського обліку платника; достовірність даних
підтверджується підписом відповідальних посадових осіб (директора,
головного бухгалтера) та відбитком печатки.
6. Підрозділи органів державної податкової служби, що
займаються прийманням документів від платника, проставляють на
оригіналі розрахунку дату реєстрації та реєстраційний номер.
7. Якщо заповнення розрахунку не відповідає вимогам пунктів 5
і 6 цього Порядку, то органами державної податкової служби
оригінал розрахунку не реєструється, а вважається не прийнятим і
повертається платнику для доопрацювання.
8. У розрахунку кількість марок гербового збору
проставляється в штуках, суми гербового збору проставляються в
гривнях, сума договору, векселя і розмір статутного фонду - в
тисячах гривень.
9. У розрахунку платник обов'язково вказує: назву органу
державної податкової служби, до якого подається розрахунок; повну
назву платника, ідентифікаційний код платника згідно з Єдиним
державним реєстром підприємств та організацій України,
ідентифікаційний номер з Державного реєстру фізичних осіб -
платників податків та інших обов'язкових платежів чи реєстраційний
(обліковий) номер з Тимчасового реєстру Державної податкової
адміністрації України; адресу і телефон платника; дату складання
документа; за який звітний період (місяць) якого року подається
документ.
10. До розрахунку вносяться дані про придбані, анульовані,
використані марки і залишок марок гербового збору платника окремо
за кожний звітний період, без підсумку, який наростає.
11. У рядку 1 у графах Г - Н проставляється кількість марок
гербового збору, які обліковуються у платника на початок місяця,
залежно від їх номіналу. Наприклад, при наявності на початок
місяця у платника п'яти марок гербового збору номіналом 1 грн.,
трьох марок номіналом 5 грн. і однієї марки номіналом 10 грн. у
рядку 1 проставляється у графі Г цифра 5, у графі Е цифра 3, у
графі Ж цифра 1. У графах Д, І-Н проставляється знак "-". У графі
П проставляється сума номінальної вартості всіх наявних марок
гербового збору у гривнях, яка розраховується шляхом сумування
добутків номіналу марки і кількості марок відповідного номіналу.
Для наведеного прикладу така сума становитиме 1 грн. х 5 шт. +
5 грн. х 3 шт. + 10 грн. х 1 шт. = 30 грн.
12. У рядку 2 у графах Г - Н проставляється кількість марок
гербового збору, які були придбані у звітному місяці, тобто марок,
отриманих в установах Ощадбанку України за готівковий чи
безготівковий розрахунок у звітному місяці. Якщо у звітному місяці
була проведена оплата за безготівковим рахунком за марки, які не
були отримані у звітному місяці, то їх кількість не враховується у
розрахунку. У графі П рядка 2 проставляється розрахована
аналогічно до способу розрахунку, зазначеного у пункті 12, сума
номінальних вартостей придбаних у звітному місяці марок гербового
збору.
13. У рядку 3 у графах Г - Н проставляється кількість марок,
на які були оформлені у звітному місяці акти анулювання марок
гербового збору. Акт анулювання оформляється у випадку втрати,
пошкодження марок, маркування документів з порушенням
встановленого порядку. У графі П рядка 3 проставляється
розрахована аналогічно до способу розрахунку, зазначеного у пункті
12, сума номінальних вартостей анульованих у звітному місяці марок
гербового збору.
14. У рядку 4 у графах Г - Н проставляється кількість
використаних у звітному місяці марок гербового збору.
Використаними вважаються марки, які придбані платником у будь-який
з періодів і наклеєні на укладені платником оригінали договорів,
видані векселі, установчі документи. У графі П рядка 4
проставляється розрахована аналогічно до способу розрахунку,
зазначеного у пункті 13, сума номінальних вартостей використаних у
звітному місяці марок гербового збору.
15. Порядок заповнення рядків 4.1 - 4.10.
У випадку укладення договорів у звітному місяці в графі А
рядків 4.1 - 4.10 зазначаються: номер і дата укладення договору,
ідентифікаційний код сторони договору згідно з Єдиним державним
реєстром підприємств та організацій України або ідентифікаційний
номер з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та
інших обов'язкових платежів, або ж реєстраційний (обліковий) номер
з Тимчасового реєстру Державної податкової адміністрації України;
у графі Б - назва контрагента, з яким укладено договір, у графі В
- сума, на яку укладено договір, у тисячах гривень. При цьому слід
врахувати, що маркування договору здійснюється за письмовою угодою
між сторонами договору, а у випадку її відсутності - стороною
договору, яка здійснює оплату за цим договором. У графах Г - Н
проставляється кількість наклеєних марок відповідного номіналу, що
були придбані за рахунок платника.
У випадку видачі векселя у графі А вказується номер векселя,
дата його видачі, ідентифікаційний код (номер) отримувача векселя,
а у графі Б - кому його видано. У графі В проставляється сума
векселя. У графах Г - Н проставляється кількість наклеєних марок
відповідного номіналу. При цьому слід враховувати, що маркування
першого примірника векселя здійснюється векселедавцем.
У випадку маркування установчих документів у графі А
вказується номер і дата реєстрації установчого документа, графа Б
може не заповнюватися, у графі В проставляється розмір статутного
фонду. У графах Г - Н проставляється кількість наклеєних марок
відповідного номіналу.
Якщо кількість укладених договорів, виданих векселів,
зареєстрованих установчих документів перевищує 10 або десяти
позицій рядків 4.1 - 4.10 не вистачає для внесення всіх потрібних
даних до розрахунку з інших причин, то можуть використовуватися
інші бланки розрахунку. При цьому у верхньому лівому ріжку аркуша
розрахунку проставляється нумерація сторінок. При заповненні
декількох сторінок рядки 1 - 4 розрахунку заповнюються тільки на
першій сторінці, а рядок 5 - тільки на останній, а також
проводиться нова нумерація наступних рядків. Кожна сторінка
розрахунку завіряється відповідно до пункту 7 цього Порядку.
16. По рядку 5 у графах Г - Н проставляється кількість
наявних у платника марок гербового збору. У цьому рядку
враховуються пошкоджені чи втрачені, але ще не анульовані марки. У
графі П рядка 5 проставляється розрахована аналогічно до пункту 12
сума номінальних вартостей використаних у звітному місяці марок
гербового збору.
17. Рядки, які не повинні заповнюватися платником, оскільки
мають інформаційний характер, затушовані; у незаповнених рядках,
де відсутні дані, проставляється прочерк "-".
Затверджено
Наказ Державної податкової
адміністрації України
17.12.98 N 636
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 грудня 1998 р.
за N 811/3251
До органу державної податкової служби
_____________________________________
(назва)
Розрахунок сум сплаченого гербового збору
за _________ місяць 1999 року
Повна назва платника ______________
------------------------
Код платника згідно з ЄДРПОУ або ТРДПАУ | |
|----------------------|
Код платника згідно з ДРФО України | |
------------------------
Адреса і телефон платника ____________
Дата реєстрації_________ реєстраційний номер ____________
------------------------------------------------------------------------------------------------
| | Кількість марок гербового|Всього|
| | збору номіналом: |(грн.)|
| |--------------------------+------|
| |1|2|5|10|20|50|100|200|400| |
|------------------------------------------------------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| | А | Б | В |Г|Д|Е|Ж |І |К | Л | М | Н | П |
|----+-------------------------------------------------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| 1 |Залишок марок гербового збору на початок звітного | | | | | | | | | | |
| |місяця | | | | | | | | | | |
|----+-------------------------------------------------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| 2 |Придбання марок гербового збору за звітний місяць | | | | | | | | | | |
|----+-------------------------------------------------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| 3 |Анулювання марок гербового збору за звітний місяць | | | | | | | | | | |
|----+-------------------------------------------------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| 4 |Використання марок гербового збору за звітний місяць | | | | | | | | | | |
|----+-------------------------------------------------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| |N, |Ідентифікаційний код |Назва контр-|Сума договору,| | | | | | | | | | |
| |дата |(номер) сторони |агента, з |векселя, ста- | | | | | | | | | | |
| |доку-|договору, векселя, |яким заклю- |тутного фонду | | | | | | | | | | |
| |мента|установчого документа|чено договір|(тис.грн.) | | | | | | | | | | |
|----+-----+---------------------+------------+--------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| 4.1| | | | | | | | | | | | | | |
|----+-----+---------------------+------------+--------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| 4.2| | | | | | | | | | | | | | |
|----+-----+---------------------+------------+--------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| 4.3| | | | | | | | | | | | | | |
|----+-----+---------------------+------------+--------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| 4.4| | | | | | | | | | | | | | |
|----+-----+---------------------+------------+--------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| 4.5| | | | | | | | | | | | | | |
|----+-----+---------------------+------------+--------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| 4.6| | | | | | | | | | | | | | |
|----+-----+---------------------+------------+--------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| 4.7| | | | | | | | | | | | | | |
|----+-----+---------------------+------------+--------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| 4.8| | | | | | | | | | | | | | |
|----+-----+---------------------+------------+--------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| 4.9| | | | | | | | | | | | | | |
|----+-----+---------------------+------------+--------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
|4.10| | | | | | | | | | | | | | |
|----+-----+-------------------------------------------------+-+-+-+--+--+--+---+---+---+------|
| 5 | |Залишок марок гербового збору на кінець | | | | | | | | | | |
| | |звітного місяця | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------
Примітка. В цьому розрахунку на позначення граф не вживаються
окремі літери українського алфавіту.
Дата складання __________________ Директор ______________________
М.П. Головний бухгалтер ____________