Відповідно до Інструкції «Про порядок видачі міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, підприємствам, установам, організаціям, господарським об'єднанням та громадянам дозволів на право відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень, виготовлення печаток і штампів, а також порядок видачі дозволів на оформлення замовлень на виготовлення печаток і штампів, та затвердження Умов і правил провадження діяльності з відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень, виготовлення печаток і штампів», затвердженої наказом МВС України від 11 січня 1999 року № 17, у разі крадіжки, втрати печаток чи штампів керівники підприємств, установ і організацій, господарських об'єднань або громадяни зобов'язані вжити заходів задля їх розшуку, а також негайно повідомити про це органи внутрішніх справ.
Отримання нової печатки після втрати попередньої можливе. Для її виготовлення особі необхідно знову отримати дозвіл на оформлення замовлень на виготовлення печаток і штампів. Дозвіл на оформлення замовлень на виготовлення печаток і штампів замість викрадених, загублених видається на загальних підставах. Проте для його отримання необхідно здійснити певні дії, оскільки він видається лише після того, як буде подано заяву про крадіжку, втрату печатки. Також необхідно опублікувати в пресі повідомлення про недійсність викрадених, загублених печаток і штампів цього підприємства.
Матеріал підготував
ВАСИЛЬ МОРОЗ, юрист
Інформаційно-довідкова газета ЮРИСТ
КОНСУЛЬТУЄ 36/2005