УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 163 від 17.05.99 Зареєстровано в Міністерстві
м.Київ юстиції України
1 червня 1999 р.
vd990517 vn163 за N 341/3634
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Держкомстату
N 418/425 ( z0911-01 ) від 16.10.2001 )
Про затвердження форми державної статистичної звітності
N 1-АД "Звіт про надання адресної соціальної допомоги
малозабезпеченим сім'ям" та Інструкції щодо її
заповнення
На виконання пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України
від 22.02.99 N 238 ( 238-99-п ) "Про запровадження адресної
соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити такі, що додаються:
1.1. Форму державної статистичної звітності N 1-АД "Звіт про
надання адресної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям".
1.2. Інструкцію щодо заповнення форми державної статистичної
звітності N 1-АД "Звіт про надання адресної соціальної допомоги
малозабезпеченим сім'ям".
2. Зазначені форму та Інструкцію ввести в дію, починаючи зі
звіту станом на 1 липня 1999 р.
3. Поширити вказані форму державної статистичної звітності та
Інструкцію щодо її заповнення на районні, міські управління
соціального захисту населення, Міністерство праці та соціального
захисту Автономної Республіки Крим, управління соціального захисту
населення обласних, Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій.
4. Установити, що забезпечення бланками форми N 1-АД та
Інструкцією щодо її заповнення, збір, обробку та контроль за
достовірністю інформації здійснює Міністерство праці та соціальної
політики України.
5. Міністерству праці та соціальної політики України
забезпечити подання Державному комітетові статистики України
зведеної інформації в цілому по Україні, Автономній Республіці
Крим, областях, містах Києву та Севастополю за формою N 1-АД,
затвердженою цим наказом, у встановлені терміни.
Голова Комітету О.Г.Осауленко
Погоджено:
Заступник Міністра праці та
соціальної політики України М.П.Нощенко
Затверджено
Наказ Держкомстату України
17.05.99 N 163
Інструкція
щодо заповнення форми державної статистичної звітності
N 1-АД "Звіт про надання адресної соціальної допомоги
малозабезпеченим сім'ям"
1. Інструкція розроблена відповідно до постанови Кабінету
Міністрів України від 22 лютого 1999 р. N 238 ( 238-99-п ) "Про
запровадження адресної допомоги малозабезпеченим сім'ям" і
визначає порядок заповнення форми державної статистичної звітності
N 1-АД "Звіт про надання адресної соціальної допомоги
малозабезпеченим сім'ям".
2. Державну статистичну звітність за формою N 1-АД
щоквартально складають районні та міські управління соціального
захисту населення станом на 1 січня, 1 квітня, 1 липня, 1 жовтня і
5 числа місяця після звітного періоду подають Міністерству праці
та соціального захисту Автономної Республіки Крим, управлінням
соціального захисту населення обласних, Київської та
Севастопольської міських державних адміністрацій.
3. Міністерство праці та соціального захисту Автономної
Республіки Крим, управління соціального захисту населення
обласних, Київської та Севастопольської міських державних
адміністрацій 15 числа місяця після звітного періоду подають звіт
Міністерству праці та соціальної політики України, Держкомстату
Автономної Республіки Крим, обласним, Київському та
Севастопольському міським управлінням статистики.
4. Міністерство праці та соціальної політики України 25 числа
місяця після звітного періоду подає Держкомстату України зведену
інформацію по Україні та регіонах.
5. Облік чисельності малозабезпечених сімей - одержувачів
адресної соціальної допомоги, та облік сум такої допомоги
здійснюється органами соціального захисту населення на підставі
особових справ сімей, в яких зберігаються матеріали, необхідні для
призначення допомоги, та розрахунки її розміру: заяви про надання
допомоги, рішення про її призначення, довідки про склад сім'ї
тощо.
6. При заповненні звіту використовуються ті одиниці виміру,
які вказані у формі.
7. У рядку 01 вказується кількість сімей, які вперше
звернулися із заявою на надання допомоги, у рядку 02 - які
звернулися із заявою на отримання допомоги повторно (тобто після
закінчення попередньої виплати допомоги): у графах 1, 3 вказується
кількість цих сімей з початку року, а у графах 2, 4 - за квартал
(відповідно перший, другий, третій або четвертий). При цьому кожна
сім'я враховується незалежно від кількості звернень.
8. Рядки 03-06 заповнюються на підставі рішень про
призначення (припинення надання) адресної соціальної допомоги
малозабезпеченим сім'ям: у графах 1, 3, 5, 7 - за період з початку
року, а у графах 2, 4, 6, 8 - за квартал (відповідно перший,
другий, третій або четвертий).
9. У рядку 03 вказується кількість сімей, яким допомогу
призначено вперше, у рядку 04 - повторно, тобто після закінчення
дії виплати попередньої допомоги. У рядки 03 та 04 включаються
також сім'ї, яким призначено допомогу при наявності іншої допомоги
(рядок 05).
10. У рядку 05 вказується кількість сімей, яким призначено
допомогу при наявності іншої допомоги (державної допомоги сім'ям з
дітьми, допомоги на навчання, допомоги по безробіттю). Дані рядка
05 не можуть перевищувати суму рядків 03 та 04.
11. У рядку 06 вказується кількість сімей, яким припинено
виплату допомоги внаслідок змін у складі сім'ї, збільшення
сукупного доходу сім'ї тощо.
12. У рядку 07 вказується кількість сімей, яким нараховано
допомогу: у графах 1, 3 - кількість цих сімей з початку року, у
графах 2, 4 - за квартал (відповідно перший, другий, третій або
четвертий). У графах 5, 7 вказується сума, призначена для виплати
одержувачам допомоги за період з початку року, а у графах 6, 8 -
за квартал. Даний рядок, як правило, повинен дорівнювати підсумку
рядків 03 та 04 за мінусом рядка 06.
13. У рядку 08 вказується кількість сімей, яким призначено
допомогу на підставі рішень районних у мм.Києві і Севастополі
державних адміністрацій та виконавчих комітетів міських і районних
рад. Дані формуються із рядка 07.
14. У рядках 09-13 сім'ї, яким призначено допомогу,
розподіляються за кількістю членів сім'ї. Дані обчислюються за
показниками із рядка 07.
15. У рядках 14-20 малозабезпечені сім'ї із рядка 07
розподіляються за складом, при цьому одна сім'я може відображатися
в декількох рядках - залежно від наявності в ній перелічених у
звіті категорій. Дані кожного з рядків 14-17 не можуть
перевищувати даних рядка 07, а дані рядків 18 - 20 не можуть
перевищувати даних рядка 17.
16. У рядку 21 у графах 5-8 вказується загальна сума коштів
допомоги, яка перерахована органами соціального захисту населення
поштовим відділенням зв'язку або банківським установам: у графах
5, 7 - за період з початку року, у графах 6, 8 - за квартал.
17. У рядку 22 у графах 5-8 вказується заборгованість з
виплати допомоги одержувачам. Даний рядок повинен дорівнювати
рядку 07 за мінусом рядка 21 за графами 5-8.
Начальник Відділу соціальних
виплат та допомоги Т.А.Міщенко
ДЕРЖАВНА СТАТИСТИЧНА ЗВІТНІСТЬ
----------------------------------------------------------------------------------
| Коди |
|--------------------------------------------------------------------------------|
|-----+--------+-------+------+------+------+---------+---------+-------+----+---|
|форми|органі- |терито-|галузі|виду |форми |організа-|міністер-|вище- | | |
|доку-|зації |рії за | за |еконо-|влас- |ційно- |ства, ін-|стоящої| |КС |
|мента|склада- |КОАТУУ |ЗКГНГ |мічної|ності |правової |шого цен-|органі-| | |
|за |ча-іден-| | |діяль-|за КФВ|форми |трального|зації -| | |
|ДКУД |тифіка- | | |ності | |господа- |органу |іденти-| | |
| |ційний | | |за | |рювання |виконав- |фікаці-| | |
| |код за | | |КВЕД | |за КОПФГ |чої влади|йний | | |
| |ЄДРПОУ | | | | | |за СПОДУ |код за | | |
| | | | | | | | |ЄДРПОУ | | |
|-----+--------+-------+------+------+------+---------+---------+-------+----+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |
----------------------------------------------------------------------------------
Кому подається Форма N 1 - АД
________________________________ Затверджено
(назва й адреса одержувача) Наказ Держкомстату України
________________________________ 17 травня 1999 р. N 163
Ким подається поштова-квартальна
________________________________ Подають рай-, міськуправління
(назва й адреса організації) соціального захисту населення
________________________________ 5 числа місяця після звітного
________________________________ періоду Міністерству праці та
соціального захисту Автономної
Республіки Крим, управлінням
соціального захисту населення
обласних, Київської та
Севастопольської міських
державних адміністрацій.
Міністерство праці та
соціального захисту Автономної
Республіки Крим, управління
соціального захисту населення
обласних, Київської та
Севастопольської міських
державних адміністрацій 15
числа місяця після звітного
періоду подають - Міністерству
праці та соціальної політики
України, Держкомстату
Автономної Республіки Крим і
управлінням статистики за
місцем знаходження.
Міністерство праці та
соціальної політики України 25
числа після звітного періоду -
Держкомстату України зведену
інформацію по Україні та
регіонах.
Звіт про надання адресної соціальної допомоги
малозабезпеченим сім'ям по району
(місту) _______________ області (республіці) ____________
станом на _____________ р.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
| | N | Кількість сімей - одиниць | Сума допомоги - тис.грн. *) |
| Найменування |рядка|------------------------------------+------------------------------------|
| | |Міська місцевість| Сільська |Міська місцевість| Сільська |
| | | | місцевість | | місцевість |
| | |-----------------+------------------+-----------------+------------------|
| | | Всього|в т.ч. | Всього |в т.ч. | Всього|в т.ч. |Всього з|в т.ч. |
| | | з |за відпо-| з |за відпо-| з |за відпо-| початку|за відпо-|
| | |початку|відний |початку |відний |початку|відний | року |відний |
| | | року |квартал | року |квартал | року |квартал | |квартал |
|-----------------------+-----+-------+---------+--------+---------+-------+---------+--------+---------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|-----------------------+-----+-------+---------+--------+---------+-------+---------+--------+---------|
|Сім'ї, які вперше звер-| 01 | | | | | х | х | х | х |
|нулись за допомогою | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+-------+---------+--------+---------+-------+---------+--------+---------|
|Сім'ї, які повторно| 02 | | | | | х | х | х | х |
|звернулись за допомогою| | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+-------+---------+--------+---------+-------+---------+--------+---------|
|Сім'ї, яким уперше при-| 03 | | | | | | | | |
|значено допомогу | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+-------+---------+--------+---------+-------+---------+--------+---------|
|Сім'ї, яким повторно| 04 | | | | | | | | |
|призначено допомогу | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+-------+---------+--------+---------+-------+---------+--------+---------|
|Сім'ї, яким призначено| 05 | | | | | | | | |
|допомогу при наявності| | | | | | | | | |
|іншої допомоги | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+-------+---------+--------+---------+-------+---------+--------+---------|
|Сім'ї, яким припинено| 06 | | | | | | | | |
|виплату допомоги | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+-------+---------+--------+---------+-------+---------+--------+---------|
|Сім'ї, яким нараховано| 07 | | | | | | | | |
|допомогу | | | | | | | | | |
|з них за рішенням | 08 | | | | | | | | |
|місцевих органів | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+-------+---------+--------+---------+-------+---------+--------+---------|
|Розподіл сімей, яким| 09 | | | | | | | | |
|нараховано допомогу, за| | | | | | | | | |
|кількістю членів сім'ї| | | | | | | | | |
|(із рядка 07) | | | | | | | | | |
|з 1 особи | | | | | | | | | |
|з 2 осіб | 10 | | | | | | | | |
|з 3 осіб | 11 | | | | | | | | |
|з 4 осіб | 12 | | | | | | | | |
|з 5 та більше осіб | 13 | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+-------+---------+--------+---------+-------+---------+--------+---------|
|Кількість сімей, яким| 14 | | | | | х | х | х | х |
|нараховано допомогу, що| | | | | | | | | |
|мають у своєму складі| | | | | | | | | |
|(із рядка 07): | | | | | | | | | |
|пенсіонерів | | | | | | | | | |
|дітей-інвалідів | 15 | | | | | х | х | х | х |
|дітей до 16 | 16 | | | | | х | х | х | х |
|(учнів - до 18) років | | | | | | | | | |
|осіб працездатного віку| 17 | | | | | х | х | х | х |
|з них зайняті доглядом| 18 | | | | | х | х | х | х |
|(із рядка 17): | | | | | | | | | |
|за трьома і більше ді- | | | | | | | | | |
|тьми | | | | | | | | | |
|за дітьми-інвалідами| 19 | | | | | х | х | х | х |
|віком до 16 років | | | | | | | | | |
|за інвалідами I групи| 20 | | | | | х | х | х | х |
|чи особами, які досягли| | | | | | | | | |
|80 років | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+-------+---------+--------+---------+-------+---------+--------+---------|
|Перераховано коштів для| 21 | х | х | х | х | | | | |
|виплати одержувачам до-| | | | | | | | | |
|помоги | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+-------+---------+--------+---------+-------+---------+--------+---------|
|Заборгованість перед| 22 | х | х | х | х | | | | |
|одержувачами допомоги | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
*) з одним десятковим знаком
"_____"_________________ р.
Виконавець ______________________ Керівник _____________________
(прізвище і N телефона) (підпис) (прізвище, ініціали)