КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ ЗАТВЕРДЖЕНО Протокол засідання Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України 07.10.2005 N 6 ВИСНОВОК щодо розгляду скарги До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга Дочірнього підприємства "Будівельно-монтажне управління - Термо" від 12.09.2005 р. N 96113-376 (вх. Тендерної палати України від 30.09.2005 р. N с-137/09) щодо порушень чинного законодавства при організації та здійсненні Відділом капітального будівництва виконавчого комітету Мукачівської міської ради процедури закупівлі за державні кошти робіт з реконструкції котельні Центральної районної лікарні. Скарга Дочірнього підприємства "Будівельно-монтажне управління - Термо" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги: "1. витребувати у Замовника матеріали щодо проведення процедури закупівлі; 2. провести перевірку матеріалів та зробити відповідні висновки; 3. скасувати рішення Тендерного комітету". Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали: 1. Копія скарги Дочірнього підприємства "Будівельно-монтажне управління - Термо" від 12 вересня 2005 року N 96113-376, адресована Відділу капітального будівництва виконавчого комітету Мукачівської міської ради, - 2 арк.; Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 03.10.2005 р. N с-11/10/01 до Відділу капітального будівництва виконавчого комітету Мукачівської міської ради (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги. Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали: 1. Копія скарги Дочірнього підприємства "Будівельно-монтажне управління - Термо" від 12 вересня 2005 року N 96113-376, адресована Відділу капітального будівництва виконавчого комітету Мукачівської міської ради, - 2 арк.; 2. Рішення по скарзі від 16.09.2005 р. N 108 щодо змісту скарги - 2 арк.; 3. Копія тендерної документації Відділу капітального будівництва Мукачівського міськвиконкому на закупівлю робіт з реконструкції котельні центральної районної лікарні - 34 арк.; 4. Копія протоколу розкриття тендерних (цінових) пропозицій N 2 від 16 серпня 2005 р. - 3 арк.; 5. Копія протоколу оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця N 2/1 від 29 серпня 2005 р. - 3 арк.; 6. Свідоцтва про підвищення кваліфікації СПК N 055527 - 1 арк.; 7. Свідоцтва про підвищення кваліфікації СПК N 055567 - 1 арк. За результатом розгляду скарги на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від 16.08.2005 N 2 на участь у тендері на закупівлю за державні кошти робіт з реконструкції котельні центральної районної лікарні було подано три тендерні пропозиції від ТОВ "Будекспрес", ДП "БМУ-Термо", КВП "Енергомонтаж". Тендерні пропозиції ДП "БМУ-Термо" та КВП "Енергомонтаж" були відхилені Замовником згідно частини 1 статті 27 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) (далі - Закон) як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації (протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця N 2/1 від 29.08.2005 р.; додаток N 1 до протоколу розкриття тендерних (цінових) пропозицій N 2 від 16.08.2005 р.). Як свідчать дані додатка N 1 до протоколу розкриття тендерних (цінових) пропозицій N 2 від 16.08.2005 р. ДП "БМУ-Термо" не було надано ряд документів, визначених в тендерній документації Додатком N 2, а саме: - копії ліцензії на право виконання робіт в сейсмічній зоні до 7 балів; - довідки про виконання аналогічних договорів за 2001 - 2004 рр.; - локальний та зведений кошториси; - інформації щодо досвіду роботи. Таким чином, Замовником було відхилено тендерну пропозицію скаржника у відповідності до вимог частини 1 статті 27 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Відповідно до статей 21, 23 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) Замовник повинен зазначити у тендерній документації вимоги щодо надання тендерного забезпечення, його розмірів та способів. Згідно статті 1 Закону ( 1490-14 ), Замовник може вимагати від учасників такі способи тендерного забезпечення, як банківська гарантія, резервні акредитиви, чеки, згідно з якими первинне зобов'язання несе будь-який банк, депозити, векселі, порука. Слід зазначити, що у тендерній документації Замовником в пп. 12.1 п. 12 Інструкції учасникам торгів було встановлено, що тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення тендерного забезпечення, яке має бути подане у формі переказного векселя, поруки або оригіналу гарантії банку. Таким чином, зазначена вимога відповідає вимогам статті 1 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ). РЕКОМЕНДАЦІЇ: 1. Міністерству економіки України - вимоги Скаржника - не задовольняти. Комісія по розгляду скарг при Тендерній палаті України не несе відповідальності за достовірність наданих на дослідження матеріалів. Секретар Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України Н.О.Баран