УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 16 від 19.07.99 Зареєстровано в Міністерстві
м.Київ юстиції України
30 серпня 1999 р.
за N 585/3878
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства транспорту та зв'язку
N 656 ( z0862-06 ) від 07.07.2006 )
Про затвердження Інструкції провідника-електромонтера
поштового вагона
Відповідно до пункту 6.6. Правил перевезення пошти та
експлуатації поштових вагонів на залізницях України, затверджених
наказом Міністерства зв'язку України і Міністерства транспорту
України від 20.03.97 N 26/90 ( z0121-97 ) та зареєстрованих у
Міністерстві юстиції 14.04.97 за N 121/1924, Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Інструкцію провідника-електромонтера поштового
вагона (далі - Інструкція), що додається.
2. Генеральному директору Українського державного
підприємства поштового зв'язку "Укрпошта" Мухіну В.Г.:
2.1. Визначити потрібну кількість примірників Інструкції й
забезпечити доведення її до відома підпорядкованих філіалів та
їхніх структурних підрозділів.
2.2. Установити контроль за додержанням вимог зазначеної
Інструкції.
3. Директору Українського науково-дослідного інституту
зв'язку Стародубу М.М. включити зазначену Інструкцію до
інформаційного покажчика нормативних документів галузі зв'язку.
4. Вважати такою, що не застосовується на території України,
"Инструкцию проводника-электромонтера почтовых вагонов",
затверджену Міністерством зв'язку СРСР 27.09.76 за N 15312.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови М.П.Орленка.
Голова О.Б.Шевчук
Затверджено
Наказ Державного комітету зв'язку
та інформатизації України
19.07.99 N 16
Інструкція
провідника-електромонтера поштового вагона
Інструкція провідника-електромонтера поштового вагона (далі -
Інструкція) розроблена відповідно до пункту 6.6 Правил перевезення
пошти та експлуатації поштових вагонів на залізницях України,
затверджених наказом Міністерства зв'язку України та Міністерства
транспорту України від 20.03.97 N 26/90 ( z0121-97 ) і
зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 14.04.97 за
N 121/1924.
Ця Інструкція є основним документом, який обумовлює обов'язки
провідника-електромонтера поштового вагона (далі -
провідника-електромонтера) з нагляду за технічним станом поштових
вагонів і щодо забезпечення безпечного руху на маршруті прямування
поїздів, до складу яких включаються поштові вагони.
На підставі цієї Інструкції в структурних підрозділах
філіалів підприємства поштового зв'язку для
провідника-електромонтера розробляється та затверджується посадова
інструкція згідно з конкретними умовами та специфікою
технологічного процесу кожного структурного підрозділу.
1. Загальні положення
1.1. На посаду провідника-електромонтера поштового вагона
призначаються особи віком не менше 18 років, які пройшли навчання
та склали іспити із знання будови та правил експлуатації
обладнання, складових частин поштових вагонів, безпечних прийомів
праці при технічній експлуатації, опаленні поштових вагонів при
перевезенні і обміні пошти, вимог правил пожежної безпеки,
санітарного мінімуму та нормативних документів, зазначених у п.1.2
цієї Інструкції. Особи, які призначаються на посаду
провідника-електромонтера, проходять медичний огляд.
Перевірка знань провідників-електромонтерів здійснюється
структурними підрозділами філіалів підприємства поштового зв'язку
(зональних вузлів, центрів оброблення та перевезення пошти) за
участю представника залізниці, про що видаються відповідні
посвідчення.
У посвідченні з охорони праці має бути вказана група
електробезпеки (не нижче третьої), за підписами голови постійно
діючої комісії структурного підрозділу з перевірки знань з охорони
праці.
1.2. Провідник-електромонтер у своїй роботі керується
вимогами:
Правил технічної експлуатації залізниць України, затверджених
наказом Міністерства транспорту України від 20.12.96 N 411
( z0050-97 );
Інструкції з сигналізації на залізницях України, затвердженої
наказом Міністерства транспорту України від 08.07.95 N 259;
Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти
залізничним транспортом України, затверджених наказом Міністерства
транспорту України від 28.07.98 N 297 ( z0620-98 );
Інструкції з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях
України, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від
08.07.95 N 260;
Правил перевезення пошти та експлуатації поштових вагонів на
залізницях України, затверджених наказом Міністерства зв'язку і
Міністерства транспорту України від 20.03.97 N 26/90 ( z0121-97 )
і зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 14.04.97 за
N 121/1924;
Правил безпеки при виконанні робіт на підприємствах поштового
зв'язку; затверджених наказом Державного комітету України по
нагляду за охороною праці від 17.05.96 N 86;
Правил пожежної безпеки в галузі зв'язку, затверджених
наказом Міністерства зв'язку України від 04.02.98 N 28;
Правил внутрішнього трудового розпорядку;
цієї Інструкції.
1.3. Перед відправленням у рейс провідник-електромонтер
зобов'язаний з'явитись на роботу в зазначений час і розписатися в
книжці приходу на роботу та про проходження інструктажу з охорони
праці.
1.4. Провідник-електромонтер підпорядковується й виконує всі
розпорядження керівників зональних вузлів, центрів оброблення й
перевезення пошти, а також несе відповідальність згідно з вимогами
Правил внутрішнього трудового розпорядку.
У рейсі безпосереднім керівником провідника-електромонтера є
начальник поштового вагона, а при прямуванні вагона без бригади в
поштово-багажному поїзді - начальник-бригадир состава поштових
вагонів.
1.5. Провідник-електромонтер забезпечує нормальні умови для
роботи й відпочинку бригади поштового вагона, збереження
внутрішнього обладнання та майна вагона, проводить його технічне
обслуговування, контролює рівномірність і граничну завантаженість
комор поштового вагона. Веде журнал технічного стану й санітарного
утримання поштового вагона.
1.6. Провідник-електромонтер повинен бути присутній при
огляді й ремонті вагона представниками залізниці, готувати вагон
до здачі в заводський чи деповський ремонт, брати участь у
прийманні вагона після ремонту, перевіряти якість виконаних робіт,
брати участь у складанні приймально-здавального акта, а також
проводити підготовку вагона до літніх та зимових перевезень.
2. Підготовка вагона до рейсу
2.1. Перед відправленням у рейс провідник-електромонтер
повинен отримати посвідчення за формою I на право проїзду в
поштових вагонах, затвердженою наказом Міністерства зв'язку
України від 10.10.94 N 144, табель обліку робочого часу та мати
при собі посвідчення з охорони праці.
2.2. При прийманні вагона необхідно перевірити:
справність поручнів, тамбурних відкидних вхідних площадок,
дверей, дверних замків, засувів, фіксаторів та вікон,
електроосвітлювальних приладів та запобіжників, наявність запасних
електроламп та калібрових плавких вставок для запобіжників та
пломб на стоп-кранах;
справність приводу генераторів, наявність запобіжних скоб,
кріплення осьового та машинного шківів, підвісок генератора,
справність зовнішнього та внутрішнього дзвінка, освітлювачів
підніжок, підвагонної магістралі, сигналізації нагрівання букс та
замикання на корпус;
наявність, справність, чистоту скла хвостових сигнальних
ліхтарів, наявність електроламп для освітлення врізних хвостових
сигналів (40 Вт);
наявність та правильність натягання пасів генератора або
справність карданного приводу;
напругу, щільність і рівень електроліту акумуляторних
батарей;
справність електрообладнання і приладів примусової
вентиляції, циркуляційних насосів, кип'ятильників, наявність
запасних фільтрів і справність пилоочисного столу;
санітарний стан вагона і наявність укомплектованої аптечки
для надання медичної допомоги;
наявність та справність вогнегасників;
наявність води в котлі й водяних баках;
наявність якісних засобів індивідуального захисту
(діелектричних рукавиць, захисних окулярів, інструментів з
ізолювальними рукоятками), а також двох ліхтарів типу "Летюча
миша" і свічок до них.
2.3. Наявність знімного інвентарю і внутрішнього обладнання
перевіряється за "Описом майна та обладнання поштового вагона".
2.4. До моменту приходу членів бригади потрібно добре
провітрити вагон, заслати постіль, залити воду в бак, поставити на
місце самовар, плитку, сургучницю; в туалеті покласти господарське
та туалетне мило, повісити рушники, залити озонатор рідиною;
включити холодильник. Перед відправкою в рейс натягати плоский
привідний пас генератора не пізніш як за 30 хв. до відправлення
поїзда.
2.5. У період опалювального сезону перевірити стан котла,
мережі труб опалення, наявність колосників у топці, справність
водяного насосу та вимірювальних приладів, паропровідну
магістраль, забезпеченість вагона паливом, а також монтаж
нагрівальних високовольтних елементів і автоматики системи
опалювання (при їх наявності на вагоні).
2.6. При виявленні несправностей у вагоні та неможливості їх
усунення своїми силами, необхідно повідомити про це технічного
контролера, а при незабезпеченні водою та вугіллям - вжити
відповідних заходів.
3. Обов'язки провідника-електромонтера під час
прямування поштового вагона
3.1. Під час прямування поштового вагона
провідник-електромонтер зобов'язаний:
контролювати показання електровимірювальних приладів,
сигналізації контролю нагрівання букс і іншого електрообладнання
на пульті управління вагона;
стежити за станом і роботою обладнання, системи опалення,
освітлення, вентиляції, приводу генератора; під час великих
морозів особливо ретельно слідкувати за системою опалення і не
допускати замерзання води в трубах, застосовуючи, при потребі,
примусову циркуляцію води, не користуватись відкритим вогнем;
не допускати підключення магнітофонів, телевізорів та інших
електроприладів (за винятком електробритв), не передбачених
електричною схемою вагона;
утримувати вагон у порядку й чистоті, не допускаючи
зберігання порожньої мішкотари в сортувальному залі, продуктів та
овочів у клітках сортувальних шаф, висувних шухлядах та поштових
скриньках;
при під'їзді до пунктів обміну по шляху прямування,
розташованих в обласних (республіканському) центрах, обов'язково
робити вологе прибирання підлоги, столів та туалетних кімнат, а
повне прибирання здійснювати при під'їзді до кінцевого пункту
прямування вагона та до початкового пункту маршруту; вологе
прибирання проводити не менше трьох разів на добу;
натягати та знімати паси приводу генератора та просушувати їх
у разі потреби; регулювати натягання привідного паса можна тільки
за умови, якщо стоянка поїзда буде не менш 10 хв., а вагон буде
огороджений червоними сигналами (вдень - прапорці, вночі -
ліхтарі);
умикати й вимикати світло в тамбурі, освітлювачі підніжок при
обміні поштою, а також витирати поручні; зимою очищати від льоду
та снігу підніжки тамбура;
стежити за тим, щоб вікна вагона, при потребі, відчинялись
тільки з одного боку (на двоколійних дільницях - з правого боку за
рухом поїзда);
періодично вмикати примусову вентиляцію в залежності від
температури повітря у середині вагона; включення вентилятора від
акумуляторних батарей дозволяється як на зупинках поїзда, так і
при уповільненому русі (коли не працює генератор), якщо напруга
акумуляторних батарей у свинцевих (кислотних) не нижче 45 В і
залізо-нікелевих (лужних) - не нижче 40 В;
забезпечувати підзарядку акумуляторної батареї на шляху
прямування поштового вагона;
очищати зольник, піддувало й топку котла тільки на стоянках,
а виносити шлак, золу, сміття тільки на станціях, передбачених
розкладом руху поїздів, на яких обладнані місця для збирання
сміття;
у період опалювального сезону підтримувати температуру в
сортувальному залі і купе для відпочинку бригади не нижче + 17
градусів.
3.2. Пошкодження, що виникають під час прямування поштового
вагона, необхідно своєчасно усувати, а при неможливості -
направляти телеграму через начальника состава поштово-багажного
поїзда в найближчий пункт технічного обслуговування для усунення
пошкодження при прибутті поїзда.
3.3. У випадку втрати, псування інвентарю або обладнання
поштового вагона, провідник-електромонтер повинен скласти акт,
який підписується членами бригади, для подальшого списання або
стягнення коштів з винного за завданий збиток. На акті
проставляється відбиток календарного штемпеля.
3.4. Під час руху поїзда двері тамбура повинні бути на
запобіжному ланцюжку і замкнені, а провідник-електромонтер не
повинен відлучатися з вагона.
3.5. При обміні пошти на станціях двері вагона відчиняються
тільки з того боку, де знаходяться працівники пункту обміну, і по
закінченні роботи негайно зачиняються. Забороняється використання
червоного сигналу для затримки або зупинки поїзда стоп-краном з
причини незакінчення обміну.
3.6. Під час маневрів вхідні двері тамбуру не замикаються і
перебувають під контролем провідника-електромонтера.
3.7. При ревізії поштового вагона провідник-електромонтер,
якщо у вагоні немає начальника поштового вагона, зобов'язаний
перевірити у працівника, якій має робити ревізію, документи на
право її проведення (у працівників зв'язку - посвідчення за формою
2, затвердженою наказом Міністерства зв'язку України від 10.10.94
N 144, а у працівників залізниці - відкритий лист та припис за
формами, що встановлені Міністерством транспорту України), після
чого допускає його у вагон і надає допомогу в проведенні ревізії.
У разі прямування в поштово-багажному поїзді вагона без
роз'їзної бригади провідник-електромонтер може пропустити у вагон
іншу особу лише в присутності начальника-бригадира состава
поштових вагонів.
3.8. При курсуванні поштового вагона у хвості состава поїзда
провідник-електромонтер забезпечує справність і безперервне
функціонування сигнальних ліхтарів.
3.9. У випадках, що загрожують безпеці руху поїздів,
провідник-електромонтер повинен вжити заходів для негайної зупинки
поїзда.
3.10. Провідник-електромонтер зобов'язаний вживати заходів,
що забезпечують безпеку руху поїзда, схоронність пошти і
готовність до дії протипожежних засобів;
при виникненні аварійних ситуацій провідник-електромонтер
повинен негайно зупинити поїзд, виставити червоний сигнал і
повідомити далі уздовж состава механіку-бригадиру (начальнику)
поїзда про те, що трапилось;
у випадку випадання з вагона людей - надати допомогу
потерпілим і повідомити про те, що трапилось, на найближчу
станцію; при випаданні пошти - зібрати її й перевірити надійність
замків дверей комор вагона;
при заклинюванні колісних пар (це явище супроводжується
різкими поштовхами під час руху) і спрацюванні сигналізації
контролю нагріву букс - допомогти механіку-бригадиру (начальнику)
поїзда виявити несправність і діяти за його вказівками;
при пожежі у вагоні (потрібно мати на увазі, що забороняється
зупиняти поїзд на мосту, в тунелі та інших місцях, які
перешкоджають організації гасіння пожежі та евакуації людей) -
негайно виключити систему енергопостачання, приступити до гасіння
пожежі наявними засобами, забезпечуючи при цьому схоронність
поштових відправлень; при потребі - надати першу медичну допомогу
членам бригади; скласти акт про пошкодження вагона;
при виявленні несправності електрообладнання пульта та щита
управління необхідно сповістити про це начальника поїзда або
поїзного електромеханіка;
при спрацюванні сигналізації замикання системи
електрообладнання на корпус вагона необхідно виключити систему
енергопостачання, вимкнути генератор, натиснувши аварійну кнопку,
або зняти запобіжник і повідомити на найближчій зупинці про
несправність механіку-бригадиру (начальнику) поїзда, далі діяти за
його вказівкою;
при виході з ладу підвагонного генератора й акумуляторної
батареї відбувається повне обезживлення вагона і вагон
освітлюється ліхтарями типу "Летюча миша"; на найближчій зупинці
поїзда провідник-електромонтер виконує вказівки начальника
поштового вагона і начальника поїзда щодо підключення підвагонної
магістралі.
3.11. Провідник-електромонтер бере участь в обробці та обміні
пошти, штемпелюванні кореспонденції, поіменній перевірці,
розпакуванні та запакуванні страхових мішків та мішків з письмовою
кореспонденцією, разом з іншими членами бригади несе матеріальну
відповідальність за схоронність поштових відправлень, а також
виконує роботу за дорученням начальника поштового вагона.
Якщо в поштовому вагоні перебувають два працівники (начальник
і провідник), то при запакуванні страхових мішків
провідник-електромонтер також підписує супровідні документи
(накладні, ярлики).
4. Прибуття до кінцевого пункту
4.1. По прибутті поїзда до кінцевого пункту призначення
провідник-електромонтер повинен:
взяти участь у видачі пошти із комор поштового вагона;
уважно оглянути весь вагон - чи не залишились поштові
відправлення та документи за рейс і при виявленні таких передати
їх начальнику поштового вагона або адміністрації зонального вузла,
центру оброблення та перевезення пошти;
оглянути внутрішнє обладнання вагона, акумуляторні батареї і
у випадку виявлення будь-яких недоліків або несправностей, заявити
про це черговому технічному контролеру;
після закінчення ремонту перевірити якість виконаної роботи;
відключити систему енергопостачання, провести ретельне вологе
прибирання приміщень вагона і провітрити його;
забезпечити вагон вугіллям і водою.
5. Повернення в пункт формування
5.1. З прибуттям поштового вагона в пункт формування
провідник-електромонтер повинен:
відключити систему енергопостачання, провести ретельне вологе
прибирання приміщень вагона;
в опалювальний сезон почистити арматуру котла, очистити топку
й зольник від золи й шлаку та утримувати котел у робочому стані;
очистити акумуляторну батарею від пилу та бруду; якщо на
металевих з'єднаннях є окис, то зняти його, а з'єднання ретельно
змастити;
заміряти рівень електроліту і його щільність, при потребі
дати заявку на доливання або вирівнювання щільності електроліту в
батареї;
перевірити наявність майна і обладнання за описом, привести
його в порядок і приготувати до здачі; обладнання та майно, яких
недостає або які вийшли з ладу, поповнити із складу; не
дозволяється передавати тому, хто приймає вагон, акти, розписки та
інші документи на майно або обладнання, якого не вистачає;
здати вагон у присутності чергового технічного контролера
іншому провіднику-електромонтеру або міжрейсовому провіднику;
після здачі вагона звітувати перед начальником цеху
(дільниці) про результати поїздки, закрити табель обліку робочого
часу і здати документи.
6. Відчеплення поштового вагона на маршруті прямування
6.1. Відчеплення поштового вагона в разі технічної
несправності оформляється згідно з документами, що визначені
Укрзалізницею, а щодо справного, у разі непередбачених причин,
начальник станції складає акт, який підписується начальником
станції і начальником поштового вагона.
6.2. При відчепленні вагона на маршруті прямування,
провідник-електромонтер повинен: залишатися при вагоні та брати
участь у складанні акта про причини відчеплення;
вжити заходів для термінової подачі вагона в ремонт,
забезпечити вагон водою та паливом, підтримувати в ньому потрібну
температуру, не допускати розрядки акумуляторної батареї;
кожну добу повідомляти телеграмами наступні пункти обміну про
своє місцезнаходження для повідомлення в зональний вузол, центр
оброблення та перевезення пошти - місце приписки поштового вагона;
у разі відчеплення поштового вагона в пункті, де відсутній
структурний підрозділ поштового зв'язку, начальник станції
зобов'язаний повідомити про це керівництво найближчого пункту
обміну і начальника станції по шляху прямування поїзда, де
передбачено обмін пошти з відчепленим вагоном; крім того,
необхідно повідомити про це відповідний структурний підрозділ
поштового зв'язку, куди була перевантажена пошта;
вживати всі заходи для просування вагона за місцем
призначення або приписки;
у випадку аварії або пошкодження, при яких вагон не може
прямувати далі, разом з працівниками залізниці оформити акт згідно
з вимогами нормативних документів Укрзалізниці;
здати представникові залізничної дільниці або найближчого
структурного підрозділу поштового зв'язку за окремим актом
внутрішнє обладнання та інвентар вагона на збереження й
повернутись до місця своєї постійної роботи.
7. Додаткові вимоги при поїздках на міжнародних лініях
7.1. Провідник-електромонтер поштового вагона міжнародного
сполучення зобов'язаний знати:
транспортну географію країни, куди прямує поїзд, а також
країн за маршрутом прямування;
прикордонні залізничні угоди і правила використання вагона в
міжнародному сполученні;
поїзні та маневрові сигнали, якими користуються залізниці
країни, куди прямує поїзд, і на дорогах країн за маршрутом
прямування.
7.2. Провідник-електромонтер зобов'язаний:
суворо дотримуватись правил охорони праці при перестановці
вагона на прикордонній станції з однієї колії на іншу і не
допускати пошкодження обладнання вагона (паропровідних рукавів,
електроз'єднань);
при пошкодженні вагона на залізницях інших країн простежити
за оформленням акта на прикордонній станції згідно з чинними
правилами ( z0121-97 ).
7.3. Категорично забороняється приймати пошту, будь-які
предмети або речі від приватних осіб для перевезення через кордон.
7.4. Відшкодування витрат на службові відрядження регулюється
постановою Кабінету Міністрів України від 05.01.98 N 10
( 10-98-п ) "Про норми відшкодування витрат на відрядження в межах
України та за кордон".
8. Додаткові вимоги при одночасному обслуговуванні на
маршруті прямування двох поштових вагонів
8.1. При відправленні вагона з поштою без обміну по шляху
прямування або з незначною кількістю обмінів, а також при
прямуванні вагона резервом (якщо у нього не кислотна акумуляторна
батарея) обслуговування його може бути покладено на
провідника-електромонтера іншого поштового вагона, що прямує з
роз'їзною бригадою тим самим маршрутом. У цьому випадку
провідник-електромонтер зобов'язаний:
прийняти другий вагон згідно з вимогами цієї інструкції;
разом з начальником основного вагона прийняти вагон після
завантаження його поштою, а також опечатані комори й сейф;
прямувати під час рейсу в другому вагоні, а при виході до
основного поштового вагона для його обслуговування або участі в
підготовці й обміні пошти, зняти навантаження на електрогенератор
та виключити головні енергосистеми вагона;
знаходитись у другому вагоні у випадку його відчеплення від
поїзда, отримати від начальника поштового вагона під розписку
ключі і супроводжувати вагон до пункту ремонту.
9. Перевезення контейнерів у поштових вагонах
9.1. Перед початком завантаження (вивантаження) контейнерів у
поштовий вагон провідник-електромонтер зобов'язаний:
перевірити на холостому ходу функціонування механізмів
підйому та опускання вантажу, гальма механізму переміщення моста
крана, а також стану каната та справність автозахвату;
перевірити технічний стан контейнерів і зафіксувати руль у
вертикальному положенні;
перевірити надійність зчеплення вантажних пальців контейнера
гаками автозахвату;
переконатись у відсутності людей, візків, контейнерів на
платформі в зоні вантажно-розвантажувальних робіт у радіусі 2 - 3
м від дверного отвору поштового вагона;
9.2. При завантаженні контейнерів у поштовий вагон з високої
платформи вручну з використанням відкидного містка необхідно
перевірити його технічний стан і встановити, закріпивши
фіксаторами.
9.3. Починати завантаження (вивантаження) контейнерів
дозволяється лише в присутності працівника, який провадить обмін
пошти, і тільки за його сигналом.
9.4. При перевезенні пошти в контейнерах
провідник-електромонтер зобов'язаний діяти згідно з Інструкцією і,
окрім того, мати посвідчення з охорони праці на право роботи з
вантажопідйомними кранами.
9.5. Перед опусканням контейнера на майданчик необхідно
переконатись у повному виході контейнера за межі отвору у дверях,
після чого надавити кнопку "Стоп".
9.6. До початку руху поштового вагона стріла вантажопідйомних
засобів для завантаження та вивантаження контейнерів повинна бути
прибрана всередину вагона та зафіксована.
9.7. Забороняється у поштовому вагоні або на платформі
підходити до контейнера і брати руками за рульову тягу або корпус
до повного опускання контейнера.
9.8. Двері контейнерів, які перевозяться в поштовому вагоні,
повинні бути зачинені та замкнені дверним замком. Рульова тяга
повинна бути зафіксована у вертикальному положенні, колеса
загальмовані й закріплені спеціальними кріпленнями.
9.9. У поштовому вагоні контейнери встановлюються вздовж стін
комори послідовно в порядку їх вивантаження по шляху прямування з
урахуванням лівого або правого розміщення платформ залізничних
станцій за рухом поїзда.
9.10. Заборонено завантажувати контейнери, які мають хоча б
одну із несправностей: дефект вантажних пальців, гальмів,
фіксатора рульової тяги, задери обшивки або наскрізні пробоїни
стінок кузова, поломку дверного замка, скоби рульової тяги, важкий
хід через сильну затяжку підшипників коліс або деформації дисків,
поломку пружини або якусь іншу несправність рульової тяги.
Заступник начальника Управління
стандартизації, сертифікації та
метрології, начальник відділу
розробки нормативних документів
Держкомзв'язку України Т.Лахно