Рішення про питання створення Фонду допомоги Республіці Таджикистан Дата підписання Україною: 15.04.1994 Дата набуття чинності для України: 15.04.1994 Рада глав урядів Співдружності Незалежних Держав, керуючись Рішенням Ради глав держав Співдружності про установу Фонду допомоги Республіці Таджикистан від 24 вересня 1993 року ( 997_949 ), вирішила: 1. Схвалити проект Установчого Договору про створення Фонду допомоги Республіці Таджикистан і внести його на розгляд чергового засідання Ради глав держав Співдружності. 2. Після підписання Установчого Договору главами держав Співдружності здійснити таке: - Правління Фонду допомоги Республіці Таджикистан утворити із заступників глав урядів держав, що підписали Установчий Договір; - Урядам держав, що підписали Установчий Договір, у тижневий термін визначити своїх представників до складу Правління Фонду і про прийняте рішення повідомити у Виконавчий Секретаріат Співдружності; - Правлінню Фонду допомоги Республіці Таджикистан провести вибори Голови Правління Фонду і подати на затвердження Ради глав урядів Співдружності; - Виконавчому Секретаріату Співдружності посприяти в проведенні організаційних зборів Правління по виборах Голови Правління Фонду допомоги Республіці Таджикистан. Вчинено в Москві 15 квітня 1994 року в одному дійсному примірнику російською мовою. Дійсний примірник зберігається в Архіві Уряду Республіки Бєларусь, що направить державам, які підписали це Рішення, його завірену копію. За Уряд За Уряд Азербайджанської Республіки Республіки Молдова (підпис) (підпис) За Уряд За Уряд Республіки Бєларусь Російської Федерації (підпис) (підпис) За Уряд За Уряд Республіки Вірменія Республіки Таджикистан (підпис) (підпис) За Уряд За Уряд Республіки Грузія Туркменистану (підпис) За Уряд За Уряд Республіки Казахстан Республіки Узбекистан (підпис) (підпис) За Уряд За Уряд Киргизької Республіки України (підпис) (підпис) Проект УСТАНОВЧИЙ ДОГОВІР ПРО СТВОРЕННЯ ФОНДУ ДОПОМОГИ РЕСПУБЛІЦІ ТАДЖИКИСТАН Відповідно до Рішення Ради глав держав - учасниць Співдружності Незалежних Держав від 24 вересня 1993 року про заснування Фонду допомоги Республіці Таджикистан ( 997_949 ) держави, які підписали цей Установчий Договір (далі - Договір), домовилися про нижчевикладене: створити Фонд допомоги Республіці Таджикистан (далі - Фонд) як міждержавну організацію. Стаття 1 Засновниками Фонду є: Азербайджанська Республіка Республіка Бєларусь Республіка Вірменія Республіка Грузія Республіка Казахстан Киргизька Республіка Республіка Молдова Російська Федерація Республіка Таджикистан Туркменистан Республіка Узбекистан Україна Стаття 2 Кошти Фонду формуються за рахунок: внесків держав, які підписали Договір, у вигляді фінансових та матеріальних ресурсів, робіт та послуг; добровільних внесків держав, юридичних та фізичних осіб. Внески можуть вноситися в рублях Російської Федерації, національних валютах держав, які підписали Договір, в вільно конвертованій валюті, а також обладнанням, майном та іншими матеріальними цінностями. Порядок витрат коштів Фонду та контролю за його цільовим використанням визначається відповідно до Статуту Фонду. Стаття 3 Органами Фонду є Правління Фонду, Виконавча дирекція Фонду та Ревізійна комісія Фонду. Вищим органом управління Фонду є Правління Фонду, до складу якого входить по одному уповноваженому представнику від держав, які підписали Договір, в ранзі заступника глави уряду. Рішення Правління Фонду приймаються в порядку, визначеному Статутом Фонду. Стаття 4 Фонд є юридичною особою. Місцезнаходження Виконавчої дирекції Фонду - місто Душанбе, Республіка Таджикистан. Фонд може відкривати свої відділення, філії, представництва, рублеві та валютні рахунки в державах, які підписали Договір. Діяльність Фонду регулюється цим Договором та Статутом Фонду, який є невід'ємною частиною Договору. Стаття 5 Фонд відкритий для приєднання до нього інших держав, які поділяють його цілі та завдання. Стаття 6 Зміни в цей Договір та Статут Фонду можуть вноситися за згодою всіх держав, які підписали Договір. Стаття 7 Цей Договір набуває чинності з дня його підписання. Вчинено в місті Москві 15 квітня 1994 року в одному дійсному примірнику російською мовою. Дійсний примірник зберігається в Архіві Уряду Республіки Бєларусь, який направить державам, що підписали цей Договір, його завірену копію. За Азербайджанську Республіку За Республіку Молдова За Республіку Бєларусь За Російську Федерацію За Республіку Вірменія За Республіку Таджикистан За Республіку Грузія За Туркменистан За Республіку Казахстан За Республіку Узбекистан За Киргизьку Республіки За Україну (*) _______________ (*) Установчий Договір підписано Україною 15.04.94 р. на засіданні Ради глав держав Співдружності із застереженням: "При умові ратифікації Верховною Радою України", проте чинності для України він не набув, оскільки не ратифікований Верховною Радою України. Додаток до Установчого Договору про створення Фонду допомоги Республіці Таджикистан від 15 квітня 1994 року СТАТУТ ФОНДУ ДОПОМОГИ РЕСПУБЛІЦІ ТАДЖИКИСТАН I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Стаття 1 Фонд допомоги Республіці Таджикистан (далі - Фонд) є міждержавною організацією. Фонд засновується відповідно до Рішення Ради глав держав Співдружності Незалежних Держав від 24 вересня 1993 року ( 997_949 ). Стаття 2 Фонд діє відповідно до норм та принципів міжнародного права, документів, прийнятих в рамках Співдружності Незалежних Держав та цього Статуту. II. ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ ФОНДУ Стаття 3 Метою Фонду є підтримка зусиль керівництва Республіки Таджикистан щодо нормалізації соціально-економічної обстановки в Республіці. Стаття 4 Завданнями Фонду є: акумулювання фінансових надходжень; облік надходжень та розподіл ресурсів; залучення додаткових засобів; участь у фінансуванні програм щодо відновлення та розвитку регіонів, які постраждали, галузей і об'єктів; контроль за цільовим та ефективним використанням фінансової, матеріальної та іншої допомоги, яка надається за рахунок Фонду. III. УЧАСНИКИ ФОНДУ Стаття 5 Засновниками Фонду є держави, які підписали Договір про створення Фонду допомоги Республіці Таджикистан (далі - Договір). Стаття 6 У діяльності Фонду можуть брати участь держави, юридичні особи, які поділяють цілі та завдання Фонду (далі - учасники Фонду). IV. ЮРИДИЧНИЙ СТАТУС ФОНДУ Стаття 7 Фонд є юридичною особою. Його права як такого визнаються на території держав, які підписали Договір. Місцезнаходження Виконавчої дирекції Фонду - місто Душанбе, Республіка Таджикистан. Стаття 8 Для здійснення своєї діяльності Фонд може відкривати філії, представництва, уповноважувати інших юридичних або фізичних осіб здійснювати відповідні дії, які не суперечать Статуту Фонду. Фонд не може займатися виробничо-комерційною діяльністю. Стаття 9 Фонд для реалізації своїх цілей та завдань має право укладати угоди, набувати та відчужувати рухоме та нерухоме майно, виступати позивачем і відповідачем у судах, співробітничати з іншими організаціями. V. СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ ФОНДУ Стаття 10 Вищим органом управління Фонду є Правління Фонду. Правління Фонду формується із повноважних представників держав, які підписали Договір, по одному від кожної держави. Стаття 11 Голова Правління Фонду обирається членами Правління Фонду кваліфікованою більшістю (двома третинами) голосів та затверджується главами урядів держав, які підписали Договір. Стаття 12 Виконавчим органом Фонду є Виконавча дирекція Фонду. Виконавчий директор Фонду призначається Правлінням Фонду. Склад, права та обов'язки Виконавчої дирекції Фонду визначаються Положенням, затвердженим Правлінням Фонду. Виконавча дирекція не рідше двох разів на місяць надає Правлінню Фонду звіт про виконану роботу. Річний звіт Виконавчої дирекції, ухвалений Правлінням Фонду, розсилається главам урядів держав, які підписали Договір. Стаття 13 Для контролю за використанням засобів Фонду створюється Ревізійна комісія, персональний склад якої затверджується Правлінням Фонду. Склад, права та обов'язки Ревізійної комісії Фонду визначаються Положенням, затвердженим Правлінням Фонду. Ревізії проводяться не рідше одного разу на рік. За рішенням Правління Фонду можуть проводитися позачергові ревізії. VI. ЗАСОБИ ФОНДУ Стаття 14 Засоби Фонду складаються із: внесків засновників Фонду у вигляді фінансових та матеріальних ресурсів, робіт та послуг; добровільних внесків держав, юридичних та фізичних осіб. Стаття 15 Розмір внесків держав-засновниць визначається главами урядів держав, які підписали Договір, за пропозицією Правління Фонду. Стаття 16 Рішення про порядок розподілу та використання засобів Фонду відповідно до його цілей та завдань приймає Правління Фонду двома третинами голосів членів Правління. VII. РЕОРГАНІЗАЦІЯ АБО ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ФОНДУ Стаття 17 Питання реорганізації, припинення діяльності Фонду, а також використання його засобів, що залишилися, вирішується Правлінням Фонду та затверджується главами держав, які підписали Договір. VIII. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ Стаття 18 Цей Статут набирає чинності з моменту підписання Договору.