ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 травня 2004 р.
за N 621/9220
Про затвердження Інструкції про порядок замовлення, постачання, обліку та звітності щодо витрачання бланків свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, бланків свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, бланків виписки, витягу, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та бланків довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про резервування найменування юридичної особи
Відповідно до вимог пункту 2 статті 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" (
755-15)
та Положення про Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва, затвердженого Указом Президента України від 25 травня 2000 року N
721/2000 (
721/2000)
(із змінами та доповненнями), НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію про порядок замовлення, постачання, обліку та звітності щодо витрачання бланків свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, бланків свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, бланків виписки, витягу, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та бланків довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про резервування найменування юридичної особи, що додається.
2. Департаменту реєстрації та ліцензування (Єфремов О.В.):
2.1. Забезпечити подання в установленому порядку цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
2.2. Здійснити організаційно-технічні заходи щодо забезпечення належного обігу бланків та обліку їх витрачання.
3. Цей наказ набирає чинності одночасно з набранням чинності Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" (
755-15)
.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Третьякова С.І.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
України з питань
регуляторної політики та
підприємництва
05.05.2004 N 49
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 травня 2004 р.
за N 621/9220
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок замовлення, постачання, обліку та звітності щодо витрачання бланків свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, бланків свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, бланків виписки, витягу, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та бланків довідки Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про резервування найменування юридичної особи
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Ця Інструкція розроблена відповідно до пункту 2 статті 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" (
755-15)
, підпункту 25 пункту 4 та пункту 7 Положення про Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва, затвердженого Указом Президента України від 25 травня 2000 року N
721/2000 (
721/2000)
(із змінами та доповненнями). Вона визначає порядок замовлення, постачання, зберігання, обліку і звітності щодо витрачання бланків свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та бланків свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, бланків виписки, витягу, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та бланків довідки Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про резервування найменування юридичної особи (надалі - бланки).
1.2. Бланки використовуються для оформлення свідоцтв про державну реєстрацію юридичних осіб, свідоцтв про державну реєстрацію фізичних осіб-підприємців, а також для оформлення виписок, витягів, довідок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - Єдиний державний реєстр), а також довідок Єдиного державного реєстру про резервування найменування юридичної особи.
1.3. Бланки є необхідною складовою частиною документарного забезпечення процесу державної реєстрації та мають серію (тризначна комбінація літер та цифр) і номер (шість цифр).
Використання бланків інших зразків забороняється.
1.4. Облік надходження, витрачання бланків здійснюється державним підприємством "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України в електронному вигляді у Єдиному державному реєстрі.
1.5. У Єдиному державному реєстрі окремому обліку підлягають види бланків:
бланки свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;
бланки свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця;
бланки виписки з Єдиного державного реєстру;
бланки витягу з Єдиного державного реєстру;
бланки довідок з Єдиного державного реєстру;
бланки довідки з Єдиного державного реєстру про резервування найменування юридичної особи.
2. ЗАМОВЛЕННЯ БЛАНКІВ
2.1. Замовлення бланків здійснюється державним підприємством "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України в централізованому порядку.
2.2. Державні реєстратори щорічно до 1 жовтня поточного року подають державному підприємству "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України обґрунтовані заявки (додаток 1) про необхідну кількість за видами бланків на наступний рік для провадження державної реєстрації на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
2.3. Державне підприємство "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України узагальнює заявки державних реєстраторів та організовує замовлення виготовлення необхідної кількості бланків.
3. ПРИЙМАННЯ БЛАНКІВ
3.1. Приймання тиражу виготовлених поліграфічним підприємством бланків здійснюється комісією, яка створюється державним підприємством "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України.
3.2. До складу комісії повинно входити не менше трьох осіб. В обов'язковому порядку до складу включається посадова особа департаменту, яка призначається наказом Держпідприємництва України. До роботи комісії може залучатися представник поліграфічного підприємства, яке виготовило бланки.
3.3. Комісія здійснює перевірку відповідності одержаних від поліграфічного підприємства пачок бланків супровідним документам та складає акт (додаток 2) про прийняття за кожним видом бланків.
3.4. Про прийняття державним підприємством "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України на облік бланків до Єдиного державного реєстру вноситься така інформація:
вид прийнятих бланків;
кількість прийнятих бланків;
серія, номер першого бланка;
серія, номер останнього бланка;
дата прийняття на облік;
номер акта про прийняття бланків;
найменування поліграфічного підприємства;
вартість одного примірника бланка;
посада, прізвище, ім'я та по батькові працівника державного підприємства "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України, на якого наказом підприємства покладено відповідальність за зберігання, видачу та облік бланків.
3.5. Відповідно до внесеної інформації у Єдиному державному реєстрі формується окремий запис даних для кожного бланка, у якому зазначаються:
дата прийняття бланка на облік;
серія, номер бланка;
ознака, що бланк знаходиться на зберіганні у державному підприємстві "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України.
3.6. Приймання бланків у виконавчих комітетах міської ради міста обласного значення або у районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях здійснюють комісії, створені наказами їх керівників.
3.7. Комісія, до складу якої в обов'язковому порядку повинні входити державні реєстратори, розкриває отримані пачки бланків та переглядає кожний бланк окремо.
У разі нестачі бланків або виявлення дефектних при виготовленні бланків (відсутність або пошкодження захисної сітки, друкованого тексту, серій або номерів тощо), чи невідповідності серій і номерів бланків зазначеним у акті про прийняття-передавання бланків (пункт 4.3 Інструкції) складається акт за довільною формою у двох примірниках, перший з них, засвідчений печаткою державного реєстратора, надсилається до державного підприємства "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України, а другий - залишається у державного реєстратора.
Пачки, в яких виявлена нестача або виявлені дефектні бланки, зберігаються окремо. Після отримання від державного підприємства "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України повідомлення про завершення розслідування зазначених в акті обставин відсутні та дефектні бланки знімаються з обліку у порядку, визначеному в пунктах 6.1-6.6 цієї Інструкції.
3.8. Державний реєстратор веде журнал обліку оприбуткування й витрачання бланків (надалі - журнал) за формою додатка 3, в який вноситься:
у розділ "Оприбуткування" - запис про прийняття на облік за кожним видом бланків на підставі акта про прийняття-передавання бланків та акта комісії про прийняття бланків;
у розділ "Видаток" - запис про зняття з обліку за кожним видом витрачених бланків на підставі прийнятих державним підприємством "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України звітів про витрачання бланків (пункт 6.1 Інструкції).
3.9. Журнал повинен мати тверду обкладинку, бути прошнурованим, аркуші - пронумеровані. На внутрішньому боці обкладинки журналу робиться відмітка про загальну кількість аркушів у журналі, яка підписується державним реєстратором та засвідчується його печаткою.
3.10. Записи в журналі слід робити чорнильною або кульковою ручкою.
3.11. Підчистки у журналі не допускаються. Неправильно зроблений запис закреслюється, а потрібне записується поряд чітким почерком. Кожне виправлення має бути завірене словами "Виправленому вірити", підписане державним реєстратором та засвідчене його печаткою.
3.12. З метою перевірки наявності бланків, які передані на зберігання працівнику державного підприємства "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України, на якого наказом підприємства покладено відповідальність за зберігання, видачу та облік бланків або державному реєстратору, один раз на рік повинна проводитися інвентаризація бланків.
3.13. Інвентаризація також обов'язково проводиться:
при зміні працівника державного підприємства "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України, на якого наказом підприємства покладено відповідальність за зберігання, видачу та облік бланків або державного реєстратора;
після стихійного лиха, пожежі;
при виявленні пошкодження або втрати облікової документації;
при встановленні факту розкрадання бланків.
4. ПОСТАЧАННЯ БЛАНКІВ
4.1. Постачання державним реєстраторам бланків здійснюється двічі на рік з урахуванням даних електронного обліку бланків у Єдиному державному реєстрі.
4.2. Бланки передаються за видатковою накладною державному реєстраторові або іншій посадовій особі на підставі письмового доручення за наявності бухгалтерської довіреності та паспорта.
4.3. Передача бланків супроводжується складанням відповідного акта про прийняття-передавання бланків (додаток 4).
4.4. Акт заповнюється у двох примірниках, один з яких залишається у державному підприємстві "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України для контролю та звітності, а другий - передається посадовій особі, що отримала бланки.
4.5. Перший раз бланки передаються в обсягах, які розраховуються відповідно до поданої заявки у потребі в бланках та кількості централізовано замовлених бланків на 2004 рік.
4.6. Про передання державному реєстратору або іншій посадовій особі певної кількості бланків до Єдиного державного реєстру вноситься інформація:
дата передання бланків;
номер акта про прийняття-передавання бланків;
код за ЄДРПОУ та найменування відповідного виконавчого комітету міської ради міста обласного значення або районної, районної у містах Києві та Севастополі державної адміністрації;
кількість переданих бланків;
серія, номер першого переданого бланка;
серія, номер останнього переданого бланка;
вартість одного примірника бланка;
посада, прізвище, ім'я та по батькові працівника державного підприємства "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України, на якого наказом підприємства покладено відповідальність за зберігання, видачу та облік бланків, що передала бланки;
посада, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, що отримала бланки;
номер довіреності, за якою прийняті бланки;
дата видачі довіреності, за якою прийняті бланки.
5. ЗБЕРІГАННЯ БЛАНКІВ
5.1. Бланки є документами суворої звітності. Бланки повинні зберігатися у металевих шафах (сейфах).
5.2. У неробочий час металеві шафи (сейфи), а також спеціально обладнані для зберігання бланків приміщення повинні бути опечатані.
5.3. Доступ до бланків мають лише особи, відповідальні за їх зберігання, а в їхній присутності - також посадові особи, які мають право перевірки їх діяльності.
5.4. Відповідальність за зберігання бланків несуть:
державне підприємство "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України;
у місці проведення державної реєстрації - державні реєстратори.
5.5. Працівник державного підприємства "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України, на якого наказом підприємства покладено відповідальність за зберігання, видачу та облік бланків, зобов'язаний проінструктувати новопризначеного державного реєстратора про порядок зберігання, обліку бланків, їх правильного витрачання та про відповідальність за неналежне виконання своїх обов'язків із згаданих питань.
5.6. У разі звільнення з посади державного реєстратора невикористані бланки після проведення інвентаризації передаються новопризначеному державному реєстратору за актом. Акт заповнюється у трьох примірниках, один з яких передається до державного підприємства "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України, другий - залишається у звільненого державного реєстратора, третій - зберігається новопризначеним державним реєстратором.
5.7. У разі виявлення факту втрати (викрадання) бланків працівник державного підприємства "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України, на якого наказом підприємства покладено відповідальність за зберігання, видачу та облік бланків або державний реєстратор зобов'язані у той самий день повідомити:
керівництво, конкретно зазначивши обставини втрати, кількість, серію та номери втрачених (викрадених) бланків, чи були порушені вимоги цієї Інструкції щодо їх зберігання;
органи внутрішніх справ за місцем їх викрадення для вжиття заходів щодо їх розшуку.
5.8. Державний реєстратор також повинен негайно повідомити державне підприємство "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України, зазначивши дату виявлення та обставини викрадення або втрати бланків, їх кількість, серію та номери, про прийняті заходи щодо їх розшуку.
5.9. Після завершення розслідування обставин утрати (викрадення) складається акт за довільною формою про визнання бланків втраченими (викраденими).
6. ЗВІТ ПРО ВИТРАЧАННЯ БЛАНКІВ
6.1. Для отримання наступної кількості бланків державний реєстратор подає державному підприємству "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України звіти про витрачення отриманих раніше бланків. За кожним видом отриманих бланків подається окремий звіт (додаток 5) у двох примірниках.
6.2. Разом із звітами подаються:
перелік бланків, які зіпсовані при оформленні, пошкоджені при зберіганні, втрачені (викрадені) або виявлені дефектними при виготовленні бланків, на папері (додаток 6) та в електронному вигляді (додаток 7);
акт про списання та знищення бланків, які зіпсовані при оформленні, пошкоджені при зберіганні або визнані дефектними при виготовленні бланків (далі - акт про списання та знищення бланків) за формою додатка 8 та (або) акт про визнання бланків утраченими (викраденими) (за наявності таких бланків).
6.3. Перелік використаних бланків формується із застосуванням кодів, які наведено у таблиці 1.
Таблиця 1
Код
|
Значення
|
1
|
Бланк, який використано при оформленні
|
2
|
Бланк, який зіпсовано при оформленні
|
3
|
Бланк, який пошкоджено при зберіганні
|
4
|
Бланк, який утрачено (викрадено)
|
5
|
Бланк, який виявлено дефектним при виготовленні
|
6.4. Акт про списання та знищення бланків складається комісією, склад якої затверджується керівником відповідного виконавчого комітету міської ради міста обласного значення або районної, районної у містах Києві та Севастополі державної адміністрації. На першому примірнику акта про списання та знищення бланків проти кожного зіпсованого при оформленні, пошкодженого при зберіганні або визнаного дефектним при виготовленні бланка наклеюються вирізані у відповідному бланку серія й номер. Перший примірник акта передається державному підприємству "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України, а другий (без вирізаних номерів) - залишається у державного реєстратора.
6.5. Зазначені в акті бланки знищуються у паперорізальній машині або спалюються.
6.6. У разі прийняття державним підприємством "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України звіту державного реєстратора зазначені у звіті бланки знімаються з обліку. При цьому до Єдиного державного реєстру вноситься інформація:
дата зняття бланків з обліку;
вид бланків, що знімаються з обліку;
кількість бланків, що знімаються з обліку;
серія та номер бланків, що знімаються з обліку.
6.7. Працівник державного підприємства "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України, на якого наказом підприємства покладено відповідальність за зберігання, видачу та облік бланків щоквартально передає звіт та первинні прибутково-видаткові документи фінансово-економічному відділу (бухгалтерії).
У звіті повинні зазначатися такі дані:
вид бланків;
залишок на початок періоду (кількість бланків, сума);
від кого одержано і кому видано;
підстава (найменування документа, номер і дата);
прибуток (кількість, серія і номер бланків, сума);
видаток (кількість, серія і номер бланків, сума);
залишок на кінець періоду (кількість бланків, сума).
6.8. Акти про прийняття-передавання бланків, звіти державних реєстраторів про витрачання бланків, акти про списання та знищення бланків, зіпсованих при оформленні, пошкоджених під час зберігання або визнаних дефектними при виготовленні бланків, зберігаються державним підприємством "Інформаційно-ресурсний центр" Держпідприємництва України п'ять років, а після закінчення цього терміну знищуються.
Начальник департаменту
реєстрації та ліцензування
Держпідприємництва України
|
О.В.Єфремов
|
Додаток 1
до пункту 2.2 Інструкції про
порядок замовлення,
постачання, обліку та
звітності щодо витрачання
бланків свідоцтва про
державну реєстрацію
юридичної особи, бланків
свідоцтва про державну
реєстрацію фізичної особи -
підприємця, бланків виписки,
витягу, довідки з Єдиного
державного реєстру юридичних
осіб та фізичних осіб -
підприємців та бланків
довідки з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців
про резервування
найменування юридичної особи
_______________ _____________________________________________
(код за ЄДРПОУ) (найменування виконавчого комітету міської
ради міста обласного значення або районної,
районної у містах Києві
та Севастополі державної адміністрації)
ЗАЯВКА
на бланки свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, бланки свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця, бланки виписки, витягу, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та бланки довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про резервування найменування юридичної особи на ____________ рік
Таблиця 1
N
з/п
|
Найменува-
ння виду
бланків
|
Кіль-
кість
отрима-
них
бланків
у поточ-
ному
році
|
Залишок
бланків
на
_________
поточного
року
|
Потреба
в
бланках
на
наступ-
ний рік
|
Кількість
зареєстро-
ваних
юридичних
осіб та
фізичних
осіб -
підприєм-
ців, які
мають
свідоцтва
про
державну
реєстрацію
старого
зразка (за
станом на
__________
поточного
року)*
|
Потреба в
бланках
на заміну
раніше
виданих
свідоцтв
на
наступний
рік*
|
1
|
Бланки
свідоцтва
про
державну
реєстрацію
юридичної
особи
|
|
|
|
|
|
2
|
Бланки
свідоцтва
про
державну
реєстрацію
фізичної
особи -
підприємця
|
|
|
|
|
|
Таблиця 2
N
з/п
|
Найменування
виду бланків
|
Кількість
отриманих
бланків у
поточному
році
|
Залишок бланків
на
________________
поточного року
|
Потреба в
бланках на
наступний рік
|
1
|
Бланки виписки
з Єдиного
державного
реєстру
юридичних осіб
та фізичних
осіб -
підприємців
|
|
|
|
Таблиця 3
N
з/п
|
Найменування
виду бланків
|
Кількість
отриманих
бланків у
поточному
році
|
Залишок бланків
на
________________
поточного року
|
Потреба в
бланках на
наступний рік
|
1
|
Бланки витягу
з Єдиного
державного
реєстру
юридичних осіб
та фізичних
осіб -
підприємців
|
|
|
|
Таблиця 4
N
з/п
|
Найменування
виду бланків
|
Кількість
отриманих
бланків у
поточному
році
|
Залишок бланків
на
________________
поточного року
|
Потреба в
бланках на
наступний рік
|
1
|
Бланки довідки
з Єдиного
державного
реєстру
юридичних осіб
та фізичних
осіб -
підприємців
|
|
|
|
Таблиця 5
N
з/п
|
Найменування
виду бланків
|
Кількість
отриманих
бланків у
поточному
році
|
Залишок бланків
на
________________
поточного року
|
Потреба в
бланках на
наступний рік
|
1
|
Бланки довідки
з Єдиного
державного
реєстру
юридичних осіб
та фізичних
осіб-
підприємців
про
резервування
найменування
юридичної
особи
|
|
|
|
____________________ ___________ _______________________
(посада) (підпис) (прізвище та ініціали)
М.П.
---------------
* Графи заповнюються при формуванні щорічної потреби в бланках.
Начальник департаменту
реєстрації та ліцензування
Держпідприємництва України
|
О.В.Єфремов
|
Додаток 2
до пункту 3.3
Інструкції про порядок
замовлення, постачання,
обліку та звітності щодо
витрачання бланків свідоцтва
про державну реєстрацію
юридичної особи, бланків
свідоцтва про державну
реєстрацію фізичної
особи-підприємця та бланків
виписки з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб-підприємців
АКТ
про прийняття бланків _______________________________________________________ (вид бланків)
__________ N __________ ______________________
(дата) (номер) (місце складання акта)
Згідно з наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від "__" _______ ___ р. N ______ комісія у складі:
1. Голова комісії ___________________________________________
(прізвище та ініціали, посада)
2. Член комісії _____________________________________________
(прізвище та ініціали, посада)
3. Член комісії _____________________________________________
(прізвище та ініціали, посада)
4. Член комісії _____________________________________________
(прізвище та ініціали, посада)
5. Член комісії _____________________________________________
(прізвище та ініціали, посада)
склала цей акт про те, що "____" _______ _____ р. з
__________________________________________________________________
(найменування поліграфічного підприємства)
згідно з накладною N __ від "__" _____ ____ р. було прийнято та
перевірено наявність бланків _____________________________________
(вид бланків)
серії __ з N __ до N __ у кількості __________ (_________________)
(указати (указати словами)
цифрами)
одиниць, які одержані в __________ пачках, з них виявлено
(указати цифрами)
пошкоджених ____________.
(указати цифрами)
При перевірці одержаних бланків установлено, що бланки ______
__________________________________________________________________
(вид бланків)
серії __ з N __ до N __ у кількості __________ (_________________)
(указати (указати словами)
цифрами)
одиниць є в наявності, що відповідає кількості ____________
(указати цифрами)
(________________________________________________________________)
(указати словами)
одиниць контрольним карткам на пачках та накладній від
"__" ____ ____ р. N __________.
1. Голова комісії ________________ ______________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
2. Член комісії ________________ ______________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
3. Член комісії ________________ ______________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
4. Член комісії ________________ ______________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
5. Член комісії ________________ ______________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Начальник департаменту
реєстрації та ліцензування
Держпідприємництва України
|
О.В.Єфремов
|
Додаток 3
до пункту 3.8
Інструкції про порядок
замовлення, постачання,
обліку та звітності щодо
витрачання бланків свідоцтва
про державну реєстрацію
юридичної особи, бланків
свідоцтва про державну
реєстрацію фізичної
особи-підприємця та бланків
виписки з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб-підприємців
ЖУРНАЛ
обліку оприбуткування й витрачання бланків
_______________ ________________________________________________
(код за ЄДРПОУ) (найменування виконавчого комітету міської ради
міста обласного значення або районної, районної
у містах Києві та Севастополі державної
адміністрації)
Розпочато: "___" ___________ 20__ р.
Закінчено: "___" ___________ 20__ р.
ОПРИБУТКУВАННЯ
N
з/п
|
Дата
взяття
на облік
бланків
|
Вид
бланків,
що взяті
на облік
|
Номер
акта
прийня-
ття-пере-
давання
бланків,
що взяті
на облік
|
Кількість бланків,
що взяті на облік
|
Посадова
особа, що
отримала
бланки
|
з
(серія,
номер)
|
до
(серія,
номер)
|
усьо-
го
|
на
суму
(грн.)
|
пріз-
вище
та
іні-
ціали
|
підпис
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
ВИДАТОК
N
з/п
|
Дата
зня-
ття
блан-
ків з
облі-
ку
|
Вид
блан-
ків,
що
зніма-
ються
з об-
ліку
як
витра-
чені
|
Номер
акта
прийня-
ття-пере-
давання
бланків,
за яким
взято на
облік
бланки,
що зні-
маються
з обліку
як витра-
чені
|
Період, за який
витрачено бланки
|
Знято з
обліку
витрачених
бланків
|
Кількість
бланків, що
залишилися
на обліку
|
Посадова
особа, що
звітувала
про
витрачання
бланків
|
з
(день,
місяць,
рік)
|
до
(день,
місяць,
рік)
|
усьо-
го
|
на
суму
(грн.)
|
усьо-
го
|
на
суму
(грн.)
|
пріз-
вище
та
іні-
ціали
|
під-
пис
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
Начальник департаменту
реєстрації та ліцензування
Держпідприємництва України
|
О.В.Єфремов
|
Додаток 4
до пункту 4.3 Інструкції про
порядок замовлення,
постачання, обліку та
звітності щодо витрачання
бланків свідоцтва про
державну реєстрацію
юридичної особи, бланків
свідоцтва про державну
реєстрацію фізичної особи -
підприємця, бланків виписки,
витягу, довідки з Єдиного
державного реєстру юридичних
осіб та фізичних осіб -
підприємців та бланків
довідки з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців
про резервування
найменування юридичної особи
АКТ
про приймання-передавання бланків
___________________________________________________________
(вид бланків)
_________________ N ________ ________________________
(дата) (місце складання акта)
Відповідно до пункту 4.3 Інструкції про порядок замовлення, постачання, обліку та звітності щодо витрачання бланків свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, бланків свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця, бланків виписки, витягу, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та бланків довідок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про резервування найменування юридичної особи, затвердженої наказом Держпідприємництва України від 5 травня 2004 року N 49 (
z0621-04)
, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17 травня 2004 року за N 621/9220 (із змінами), складено цей акт про те, що "___" ____________ ____ року
Державне підприємство "Інформаційно-ресурсний центр"
Держпідприємництва України
в особі ___________________________________ ____________________
(працівник державного підприємства (прізвище, ініціали)
"Інформаційно-ресурсний центр")
передав(ла),
а _____________ _______________________________________________
(код за ЄДРПОУ) (найменування виконавчого комітету
міської ради міста обласного значення або
районної, районної у містах Києві
та Севастополі державної адміністрації)
в особі _________________________________ ____________________,
(посада) (прізвище, ініціали)
довіреність N _______ від "___" ___________________ 20___року,
паспорт серія ______, номер _________________, виданий
"___" _____________ 20__ року,
_________________________________________________________________,
прийняло бланки _________________________________________________
(вид бланків)
--------- ------------------- -------------------
Серії | | | | Номери від | | | | | | | до | | | | | | |
--------- ------------------- -------------------
у кількості _________________________________________________
(указати кількість цифрами)
_____________________________________ одиниць.
(указати кількість словами)
Пошкоджених пачок немає, серія й номери бланків, які зазначені на маркувальних ярликах пачок, відповідають накладній N____________ від "___" ___________ 20__ року.
_________________________________ _____________________________
(працівник державного (посадова особа)
підприємства
"Інформаційно-ресурсний центр")
____________/_________________/ __________/___________________/
(підпис, прізвище, ініціали) (підпис, прізвище, ініціали)
Начальник департаменту
реєстрації та ліцензування
Держпідприємництва України
|
О.В.Єфремов
|
Додаток 5
до пункту 6.1 Інструкції про
порядок замовлення,
постачання, обліку та
звітності щодо витрачання
бланків свідоцтва про
державну реєстрацію
юридичної особи, бланків
свідоцтва про державну
реєстрацію фізичної особи -
підприємця, бланків виписки,
витягу, довідки з Єдиного
державного реєстру юридичних
осіб та фізичних осіб -
підприємців та бланків
довідки з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців
про резервування
найменування юридичної особи
ЗВІТ
ПРО ВИТРАЧАННЯ БЛАНКІВ _____________________________________________________ (вид бланків)
за період з "___" ________ ____ р. до "___" _________ ____ р.
_______________ _______________________________________________
(код за ЄДРПОУ) (найменування виконавчого комітету міської
ради міста обласного значення або районної,
районної у містах Києві
та Севастополі державної адміністрації)
Згідно з актом від "___" ____________ ____ року N___ одержано
бланків у кількості __________________ одиниць, серія ________ з
(цифрами)
N__________ до N ________________,
залишок _________________________ одиниць, з них витрачено:
(цифрами)
1) бланків, на яких оформлені ______________________________,
(вказати найменування документа)
у кількості ______________________ одиниць;
(указати цифрами)
2) бланків, які зіпсовано при оформленні або пошкоджено при
зберіганні, в кількості ______________________ одиниць;
(указати цифрами)
3) бланків, які втрачено (викрадено), у кількості
_____________________ одиниць;
(указати цифрами)
4) бланків, які при розкритті пачок виявлено дефектними, у
кількості ____________________ одиниць;
(указати цифрами)
5) бланків, які при розкритті пачок виявлено відсутніми, у
кількості ____________________ одиниць.
(указати цифрами)
Перелік серій та номерів зіпсованих при оформленні,
пошкоджених при зберіганні, утрачених (викрадених), виявлених при
розкритті пачок дефектними або відсутніми бланків на папері та в
електронному вигляді, _________________________________ додаються.
(найменування файла)
Усього витрачено бланків ____________________________
(указати цифрами)
За станом на "___" ____________ ____ р. на обліку залишилося
невикористаних бланків ___________________________________________
(вид бланків)
у кількості ______________________ (___________________) одиниць.
(указати цифрами) (указати словами)
______________________ ________________ ____________________
(державний реєстратор) (підпис) (ініціали, прізвище)
_________________ М.П.
(дата)
Висновок: державне підприємство "Інформаційно-ресурсний
центр" Держпідприємництва України зазначає, що звіт про
використання бланків
__________________________________________________________________
(вид бланків)
__________________________________________________________________
(прийнятий, частково прийнятий, не прийнятий)
______ _______________________ ________ ______________________
(дата) (працівник державного (підпис) (прізвище та ініціали)
підприємства
"Інформаційно-ресурсний
центр")
Начальник департаменту
реєстрації та ліцензування
Держпідприємництва України
|
О.В.Єфремов
|
Додаток 6
до пункту 6.2
Інструкції про порядок
замовлення, постачання,
обліку та звітності щодо
витрачання бланків свідоцтва
про державну реєстрацію
юридичної особи, бланків
свідоцтва про державну
реєстрацію фізичної
особи-підприємця та бланків
виписки з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб-підприємців
_______________ ________________________________________________
(код за ЄДРПОУ) (найменування виконавчого комітету міської
ради міста обласного значення або районної,
районної у містах Києві та Севастополі державної
адміністрації)
ПЕРЕЛІК БЛАНКІВ
___________________________________________________________,
(вид бланків)
одержаних згідно з актом від "___" ___________ ______ р. N _____,
які за період з _________________р. до ________________ р.
зіпсовані при оформленні, пошкоджені при зберіганні, втрачені
(викрадені) або виявлені дефектними при виготовленні бланків:
серія _________
------------------------------------------------------------------
|Номер за| Номер | Код |Номер за| Номер | Код |
|порядком| бланка | використання|порядком| бланка |використання|
| | | бланка | | | бланка |
------------------------------------------------------------------
на загальну суму ______________________ (___________________) грн.
(указати цифрами) (указати словами)
________ ______________ ____________ ______________________
(дата) (посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
М.П.
Начальник департаменту
реєстрації та ліцензування
Держпідприємництва України
|
О.В.Єфремов
|
Додаток 7
до пункту 6.2
Інструкції про порядок
замовлення, постачання,
обліку та звітності щодо
витрачання бланків свідоцтва
про державну реєстрацію
юридичної особи, бланків
свідоцтва про державну
реєстрацію фізичної
особи-підприємця та бланків
виписки з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб-підприємців
СТРУКТУРА
файла з переліком бланків
______________________________________________________,
(вид бланків)
які зіпсовані при оформленні, пошкоджені при зберіганні, втрачені (викрадені) або виявлені дефектними при виготовленні бланків (формат файла - DBF-IV, кодування RUS 866)
N
з/п
|
Ідентифікатор
поля даних
|
Найменування поля даних
|
Тип поля
даних
|
Довжина поля
даних
|
1
|
SBL
|
Серія бланка
|
Character
|
3
|
2
|
NBL
|
Номер бланка
|
Character
|
6
|
3
|
KOD
|
Код використання бланка
|
Numeral
|
3
|
Начальник департаменту
реєстрації та ліцензування
Держпідприємництва України
|
О.В.Єфремов
|
Додаток 8
до пункту 6.2
Інструкції про порядок
замовлення, постачання,
обліку та звітності щодо
витрачання бланків свідоцтва
про державну реєстрацію
юридичної особи, бланків
свідоцтва про державну
реєстрацію фізичної
особи-підприємця та бланків
виписки з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб-підприємців
АКТ
про списання та знищення бланків, які зіпсовані при оформленні, пошкоджені під час зберігання або визнані дефектними при виготовленні бланків
за період з "___" _______ ____ р. до "___" ________ ___ р.
"___" ______ ____ р. N ______ ____________________________
(місце складання)
Комісія, створена наказом
_______________ ________________________________________________
(код за ЄДРПОУ) (найменування виконавчого комітету міської ради
міста обласного значення або районної, районної
у містах Києві та Севастополі державної
адміністрації)
від "___" ___________ _____ р. N ________, у складі:
1. Голова комісії ___________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
2. Член комісії _____________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
3. Член комісії _____________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
склала цей акт про те, що "___" ___________ ____ р. було
проведено списання та знищення бланків, які за період
з "___" __________ _____ р. до "___" ___________ ____ р. були
зіпсовані при оформленні, пошкоджені під час зберігання або при
розкритті пачок, виявлені дефектними при виготовленні бланків.
Усього комісією знищено шляхом _____________________________
(указати вид знищення: різання або спалення)
бланків у кількості _________________ (__________________) одиниць
(указати цифрами) (указати словами)
на загальну суму _________________ (_______________________) грн.
(указати цифрами) (указати словами)
З них:
бланків _____________________________________________________
(вид бланків)
у кількості _________________ (_____________________) одиниць
(указати цифрами) (указати словами)
таких серій і номерів:
------------------------------------------------------------------
| N з/п | Серія | Номер | Вирізані серія та номер |
| | | бланка | бланка |
|----------+-------------+---------+-----------------------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
на суму _________________ (_________________________________) грн.
(указати цифрами) (указати словами)
Голова комісії ________________ _______________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Член комісії ________________ _______________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Член комісії ________________ _______________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Начальник департаменту
реєстрації та ліцензування
Держпідприємництва України
|
О.В.Єфремов
|