МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ УКРАЇНИ
Н А К А З
05.03.2007 N 13
Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
7 березня 2007 р. 
за N 204/13471 

Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у Державному бюджеті України для створення та розповсюдження національних фільмів

Відповідно до статті 26 Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" (489-16) та на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 10.01.2007 N 36530/179/1-06 НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у Державному бюджеті України для створення та розповсюдження національних фільмів, що додається.
2. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Корнієнка В.В.
Міністр
ПОГОДЖЕНО:
Виконуючий обов'язки
першого заступника
Міністра фінансів України
Голова Державного
казначейства України
Ю.П.Богуцький
А.І.Мярковський
С.І.Харченко

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства культури
і туризму України
05.03.2007  N 13
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 березня 2007 р.
за N 204/13471

ПОРЯДОК

використання коштів, передбачених у Державному бюджеті України для створення та розповсюдження національних фільмів

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених Міністерству культури і туризму України (далі - МКТ) у Державному бюджеті України на відповідний рік за загальним та спеціальним фондами на створення та розповсюдження національних фільмів (далі - Порядок). Відповідальним виконавцем зазначеної бюджетної програми є Державна служба кінематографії (далі - Держкіно) як урядовий орган державного управління у складі МКТ.
1.2. Основні терміни, що вживаються в цьому Порядку:
бюджетні кошти - кошти, які передбачені МКТ у Державному бюджеті України за загальним та спеціальним фондами на створення та розповсюдження національних фільмів;
головний розпорядник бюджетних коштів - МКТ ;
розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня - Держкіно (відповідальний виконавець бюджетної програми);
виконавець - переможець процедури закупівлі робіт та послуг.

2. Мета Порядку та напрями спрямування бюджетних коштів

2.1. Основна мета Порядку полягає у визначенні процедури та послідовності дій МКТ, Держкіно, одержувачів коштів (виконавців) при використанні бюджетних коштів на створення та розповсюдження національних фільмів, забезпечення процедури прозорості та ефективності їх використання.
2.2. Бюджетні кошти за загальним фондом спрямовуються на фінансування:
робіт за договорами з виробництва та розповсюдження національних фільмів за державним замовленням, в тому числі спільного виробництва з кінематографістами інших держав як на території України, так і за її межами;
розповсюдження національних фільмів за державним замовленням, а саме: робіт з тиражування національних фільмів та фільмів національної кіноспадщини, дублювання, субтитрування та озвучення кінофільмів;
відновлення національної кінематографічної спадщини, збереження фільмових матеріалів та поновлення кінофонду фільмами випуску минулих років;
повернення в Україну національної кінематографічної спадщини та фільмових матеріалів, що знаходяться за її межами.
2.3. Бюджетні кошти спеціального фонду спрямовуються на:
підтримку творчої молоді, наукових досліджень у сфері кіно, проведення творчих заходів у галузі кінематографії;
фінансову підтримку реалізації кращих кінопроектів національної тематики;
підтримку спільних проектів в галузі кінематографії за участі місцевих органів виконавчої влади;
оплату рекламних заходів по просуванню неігрових фільмів до глядача;
підтримку кіновидань;
підтримку участі, організації та проведення кінофестивалів, кіноринків, конференцій, семінарів та інших національних і міжнародних кінозаходів;
забезпечення збереження національної фільмової спадщини;
покриття витрат, пов'язаних з видачею державних посвідчень на право розповсюдження і демонстрування фільмів, в т.ч. придбання оргтехніки, обладнання, програмного забезпечення, а також створення та обслуговування баз даних, інтернет-сайтів, пов'язаних із забезпеченням видачі прокатних посвідчень, та інтернет-сайтів кіновиробників, дистриб'юторів, власників авторських виключних і не виключних прав на кінотвори;
покриття витрат, пов'язаних з вирішенням інших нагальних питань у галузі кінематографії, в т.ч. оплату послуг експертів, консультантів, оплату за перегляд фільмів членам Експертної комісії з питань розповсюдження і демонстрування фільмів при МКТ, членам Ради з питань кінематографії за експертизу літературних та режисерських сценаріїв, канцелярських витрат;
розробку і розповсюдження нормативно - технічної документації та методичних рекомендацій з питань організації кіновиробництва, дистрибуції та кінопоказу;
передплату періодичних видань, спеціальної літератури у галузі кінематографії;
проведення експертизи кінопроектів для формування програми державного замовлення та проведення експертизи визначення глядацької аудиторії фільмів;
технічне переоснащення державних підприємств та організацій кінематографії.

3. Вимоги щодо використання бюджетних коштів

3.1. Бюджетні кошти використовуються МКТ у межах відповідних бюджетних призначень, встановлених Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік, за загальним фондом - відповідно до затвердженої для Держкіно програми виробництва та розповсюдження фільмів за державним замовленням на 2006-2007 роки з урахуванням необхідності виконання бюджетних зобов'язань минулих років, узятих на облік в органах Державного казначейства України, та у разі їх відповідності паспорту бюджетної програми, а за спеціальним фондом - відповідно до затвердженого Держкіно та погодженого з МКТ кошторису.
3.2. Закупівля товарів та послуг, пов'язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюється відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) тендерним комітетом розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня.
В тендерній документації та договорі із виконавцем мають враховуватися такі вимоги:
тендер на закупівлю товарів, робіт та послуг здійснюється лише на суми, які враховані в державному бюджеті на відповідний рік. Якщо термін виробництва фільму перевищує один календарний рік, то дія тендерної процедури поширюється на термін виробництва в наступному бюджетному році;
сума, визначена в договорі, має коригуватися при уточненнях показників державного бюджету.
3.3. До участі в закупівлях та тендерах допускаються організації, які:
не мають заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством України. Сума чистих активів (для недержавних організацій) має становити не менше 10 (десяти) відсотків від суми коштів бюджетного фінансування;
розробили кошторис виконання робіт, в якому передбачають витрати на заробітну плату у розмірі не більше 40 (сорока) відсотків для ігрових фільмів, 65 (шестидесяти п'яти) відсотків для анімаційних та 30 (тридцяти) відсотків для всіх інших, а накладні (загальностудійні) витрати не більше 10 відсотків;
відповідно до законодавства України подали фінансову звітність, а підприємства, що не належать до сфери управління МКТ, - підтвердження її достовірності;
мають відповідний досвід роботи.
3.4. МКТ здійснює видатки в межах кошторисних призначень з урахуванням бюджетних зобов'язань минулих років.
3.5. Виконавці державного замовлення зі створення та розповсюдження національних фільмів (за виключенням виконавців, які розпочали виконання робіт за угодами, укладеними до набрання чинності цим Порядком) здійснюють операції, пов'язані з бюджетними коштами, відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками, затвердженого наказом Державного казначейства України від 25.05.2004 N 89 (z0716-04) , зареєстрованого в Мін'юсті 10.06.2004 за N 716/9315 (із змінами), через рахунки Державного казначейства України.
3.6. Попередня оплата за товари, роботи та послуги здійснюється відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.10.2006 N 1404 (1404-2006-п) "Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти".

4. Звітність про використання бюджетних коштів та контроль за їх використанням

4.1. МКТ відповідно до програми виробництва та розповсюдження фільмів за державним замовленням на 2006-2007 роки за загальним фондом та поданого Держкіно кошторису за спеціальним фондом затверджує результативні показники щодо їх виконання з поквартальною розбивкою та подає їх у двотижневий термін Мінфіну після затвердження розпису державного бюджету.
Інформацію про виконання зазначених показників виконавці надсилають у тижневий строк після закінчення кварталу Держкіно та МКТ для її узагальнення та подання Мінфіну щоквартально і за результатами їх виконання за одинадцять місяців.
4.2. Відповідальність за цільове використання бюджетних коштів покладається на головного розпорядника бюджетних коштів, відповідального виконавця бюджетної програми та виконавця.
4.3. У разі, коли під час виконання бюджетної програми допущено суттєві порушення, МКТ разом з Мінфіном проводять узгоджувальні наради, за результатами яких вносять на розгляд Першого віце-прем'єр-міністра України, Міністра фінансів пропозиції щодо порядку подальшого фінансування.
4.4. Складення та подання фінансової звітності про використання коштів, а також контроль за їх витрачанням здійснюється в установленому законодавством порядку.
Начальник управління оплати
праці та бюджетних програм
Н.Ю.Солодченко