УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 червня 2004 р.
за N 691/9290
Про Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Державному комітеті України з нагляду за охороною праці
З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення і відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
, Указу Президента України від 13 серпня 2002 р. N 700 (
700/2002)
"Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Державному комітеті України з нагляду за охороною праці (далі - Порядок), що додається.
У разі відсутності Голови Державного комітету України з нагляду за охороною праці (далі - Комітет), його першого заступника, чи одного із заступників або керівників структурних підрозділів Комітету особистий прийом громадян проводять посадові особи, яким доручено виконання їх повноважень.
2. Начальнику загального відділу Лавкову С.П:
у 5-денний термін подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
забезпечити створення необхідних організаційних і матеріально-технічних умов для проведення особистого прийому громадян Головою Комітету, його першим заступником і заступниками у приймальні Комітету по вул. Еспланадній, 8/10, к. 1317, у м. Києві.
3. Заступнику начальника управління нормативно-правового та юридичного забезпечення Кубієвичу М.В. забезпечити розміщення Порядку на веб-сайті Комітету.
4. Головному редактору журналу "Охорона праці" Яковенку М.Г. опублікувати Порядок у черговому номері журналу.
5. Начальникам територіальних управлінь Держнаглядохоронпраці забезпечити розроблення, затвердження та практичну реалізацію Порядку організації та проведення особистого прийому громадян в кожному територіальному управлінні та довести його, а також Порядок, затверджений цим наказом до відома трудових колективів піднаглядних підприємств, установ та організацій.
6. Скасувати наказ Комітету від 12.08.2003 N 145 "Про вдосконалення організації особистого прийому громадян у Державному комітеті України з нагляду за охороною праці".
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Комітету Радченка В.В.
Голова Комітету
|
С.Сторчак
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держнаглядохоронпраці
України
17.05.2004 N 127
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 червня 2004 р.
за N 691/9290
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян у Державному комітеті України з нагляду за охороною праці
1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Комітеті відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
.
2. Особистий прийом громадян проводиться у приймальні Комітету в установлені графіком дні Головою Комітету, першим заступником та заступниками Голови Комітету.
Особистий прийом громадян директором Департаменту організації державного гірничого нагляду, начальниками управлінь та самостійних відділів Комітету проводиться у їх службових кабінетах кожного робочого дня.
Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни проводиться першочергово першими керівниками Комітету особисто.
3. Вхід громадян до приймальні Комітету забезпечується працівниками загального відділу Комітету за разовими перепустками, виданими бюро перепусток, та документами, що посвідчують особу, у порядку пропуску та перебування в адміністративному будинку.
4. Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян Головою Комітету, першим заступником, заступниками Голови Комітету, директором Департаменту організації державного гірничого нагляду, начальниками управлінь та самостійних відділів Комітету публікується в журналі "Охорона праці" і розміщується на веб-сайті Комітету, а також у приймальні Комітету та у вестибюлі на першому поверсі адміністративного будинку в доступних для вільного огляду місцях.
5. Запис на особистий прийом до Голови Комітету, його першого заступника та заступників проводиться працівниками загального відділу Комітету.
За дорученням керівництва Комітету до участі в записі громадян на особистий прийом до Голови Комітету, першого заступника та заступників Голови Комітету можуть залучатися працівники відповідних структурних підрозділів Комітету.
Запис до директора Департаменту організації державного гірничого нагляду проводиться відповідальним працівником управління організації державного нагляду у вугільній промисловості, до начальників управлінь та самостійних відділів Комітету - відповідальними працівниками їхніх управлінь.
6. Особистий прийом громадян проводиться від імені Комітету. Прийом починається з пропозиції відвідувачеві назвати своє прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання, а також викласти суть питання, з яким він звертається; вивчаються документи та інші матеріали, що подаються громадянами для обґрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень).
Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується його звернення.
7. У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з'ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз'яснення та можлива допомога.
8. Список громадян на особистий прийом до Голови Комітету, його першого заступника та заступників із зазначенням прізвища, імені, по батькові, змісту порушених питань і стану їх вирішення керівниками відповідних структурних підрозділів Комітету подається начальником загального відділу Комітету керівництву Комітету, що передує дню прийому.
9. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені у встановленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.
Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.
10. Особистий прийом іноземців та осіб без громадянства здійснюється у загальному порядку, за потреби - за участю перекладача.
11. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції Комітету, то посадова особа, яка веде прийом, пояснює йому, до якого органу виконавчої влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації та установи треба звернутися за його вирішенням, і по змозі надає в цьому допомогу.
12. Керівництво Комітету зобов'язане забезпечити особистий прийом всіх громадян у день їх звернення з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку Комітету. Несвоєчасний початок особистого прийому та припинення його раніше встановленого строку неприпустимі.
13. Якщо вирішити порушені в усному звернені питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення.
Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.
Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).
14. З урахуванням рішення, прийнятого під час особистого прийому, працівники загального відділу, відповідних структурних підрозділів Комітету готують проекти доручень і, за потреби, подають їх на розгляд Голові Комітету.
15. Звернення громадян, які отримані на особистому прийомі, реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348 (
348-97-п)
(із змінами).
16. Загальний відділ здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі, щокварталу інформує про це керівництво Комітету, не рідше одного разу на рік - колегію Комітету.
Начальник загального відділу
|
С.П.Лавков
|