КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 30 серпня 2007 р. N 1071
Київ
|
Про затвердження Державної цільової соціальної програми "Школа майбутнього" на 2007-2010 роки
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову соціальну програму "Школа майбутнього" на 2007-2010 роки (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству економіки щороку за поданням Міністерства освіти і науки включати визначені Програмою завдання, показники і заходи до відповідних розділів проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік.
3. Міністерству фінансів, Міністерству освіти і науки, Міністерству економіки, Міністерству регіонального розвитку та будівництва під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік передбачати кошти на виконання завдань та заходів Програми, у тому числі за рахунок субвенції на соціально-економічний розвиток регіонів.
Прем'єр-міністр України
|
В.ЯНУКОВИЧ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 серпня 2007 р. N 1071
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА
"Школа майбутнього" на 2007-2010 роки
Загальна частина
Ця Програма спрямована на удосконалення національної системи освіти, вироблення інноваційної освітньої та наукової стратегії з урахуванням перспективи якісних змін в державі, а також на створення належних умов для забезпечення громадянам рівного доступу до здобуття якісної освіти, оновлення її змісту, навчально-виховного процесу, підготовки учнів до життя в умовах інформаційного суспільства, інтеграції української освіти в світовий освітній простір.
Пріоритетами державної політики є розроблення і втілення в життя освітніх інновацій, що якісно змінюють зміст, структуру, форми, методи, засоби, технології навчання і виховання.
Якість і доступність освіти потребує прискореного інноваційного розвитку, який ґрунтується на прогресивних світових освітніх тенденціях, сучасних навчальних технологіях та забезпечує цілеспрямований навчально-виховний процес, що відповідає запитам учнів та дає змогу вільно розвивати здібності і таланти. Визначальною рисою інноваційного пошуку моделі "Школа майбутнього" (далі - новітній навчальний заклад) є вибір найдоцільніших педагогічних новацій у створенні навчальних закладів, що будуть своєрідним еталоном організації навчально-виховного процесу.
Мета Програми
Мета Програми полягає у створенні та випробуванні п'яти інноваційних моделей новітніх навчальних закладів, діяльність яких спрямовується на удосконалення механізму надання освітніх послуг.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Можливі два варіанти виконання Програми.
Перший варіант передбачає збереження нинішнього обсягу бюджетного фінансування, що дасть змогу вдосконалити нормативно-правову базу галузі освіти, частково провести наукові дослідження, розробити і впровадити індивідуальні програми та інноваційні методики і технології навчання та виховання учнівської молоді.
Однак зазначений варіант не може забезпечити в повному обсязі виконання Програми, оскільки обмежений обсяг фінансування галузі освіти призвів до погіршення стану матеріально-технічної бази навчальних закладів, що уповільнює роботу з впровадження сучасних інноваційних технологій та засобів навчання.
Другий варіант є оптимальним і передбачає поєднання державної підтримки та участі органів місцевого самоврядування і суб'єктів господарювання у розробленні та реалізації інноваційних моделей новітніх навчальних закладів у п'яти регіонах. Прогнозні обсяги і джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.
У ході виконання Програми планується:
утворити в Автономній Республіці Крим навчально-виховний осередок новітнього навчального закладу, що формується навколо загальноосвітньої школи I-III ступеня N 2 м. Ялти, адаптований до умов конкретного населеного пункту, що дасть змогу задовольняти різнобічні освітні потреби і запити учасників навчально-виховного процесу;
утворити новітні навчальні заклади та забезпечити їх діяльність у Донецькій, Кіровоградській, Тернопільській, Херсонській областях.
З метою забезпечення раціонального використання коштів, виділених на створення матеріально-технічної бази зазначених новітніх навчальних закладів, передбачається можливість застосування різних будівельних проектів, оскільки в одних випадках може проводитися реконструкція приміщення навчального закладу, а в інших - будівництво нових споруд з усією необхідною інфраструктурою. Застосування єдиного типового проекту призведе до неефективного використання коштів та неврахування демографічних, економічних, соціальних і культурних особливостей регіонів.
Виконання Програми проводитиметься у два етапи.
На першому етапі (2007-2008 роки) передбачається:
розроблення та реалізація інноваційних моделей новітніх навчальних закладів з високим рівнем якості освіти, новітнім навчально-методичним та інформаційним забезпеченням, потужним кадровим потенціалом;
проведення наукових досліджень інноваційної діяльності новітніх навчальних закладів;
удосконалення нормативно-правової бази проведення інноваційного навчально-виховного процесу;
удосконалення змісту та поліпшення якості освіти; розроблення, апробація та виконання інноваційних навчальних планів, програм, запровадження сучасних курсів за вибором, факультативів тощо; проведення відповідних моніторингових досліджень якості освіти та особистісного розвитку учнів, запровадження рейтингової системи оцінювання їх навчальних досягнень;
виховання різнобічної та гармонійно розвинутої, національно свідомої, високоосвіченої, життєво компетентної, творчої особистості, здатної до саморозвитку та самовдосконалення, готової до життя і праці в інформаційному суспільстві;
організація системної міжнародної співпраці, виконання спільних з Радою Європи програм інноваційного розвитку школи XXI століття;
розроблення та впровадження нових сучасних моделей освітнього менеджменту;
створення ефективної системи профорієнтаційної роботи з учнями відповідно до вимог сучасних світових економічних відносин;
розроблення проектно-технічної документації для спорудження шкільних приміщень або їх реконструкції; будівництво (реконструкція) новітніх навчальних закладів у п'яти регіонах;
забезпечення новітніх навчальних закладів сучасним матеріально-технічним обладнанням, електронними підручниками, посібниками тощо; інформатизація та комп'ютеризація навчально-виховного та управлінського процесу; утворення інформаційно-бібліотечних центрів підвищення освітнього рівня учнів та педагогів;
удосконалення системи підготовки (перепідготовки) педагогічних кадрів.
На другому етапі (2009-2010 роки) планується:
проведення аналізу роботи новітніх навчальних закладів та поширення набутого досвіду;
впровадження інновацій, спрямованих на вдосконалення процесу навчання, виховання та управлінської діяльності;
створення належних умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку;
удосконалення освітніх стандартів відповідно до засад демократичного суспільства, нових економічних умов і технологій навчання з метою формування ключових компетентностей учнів та приведення вітчизняних підходів до змісту загальної середньої освіти у відповідність із загальноєвропейськими;
впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання, зокрема дистанційної;
приведення системи оцінювання навчальних досягнень учнів у відповідність із сучасними вимогами; проведення моніторингу якості освіти та особистісного розвитку учнів;
створення умов для оптимального вибору учнями новітніх навчальних закладів майбутньої професії відповідно до їх індивідуальних особливостей, здібностей з урахуванням потреб ринку праці, формування в них прагнення до трудової діяльності, професійної самореалізації;
започаткування та щорічне проведення відповідних всеукраїнських наукових конференцій, засідань за круглим столом з проблем становлення новітнього навчального закладу;
висвітлення у засобах масової інформації досягнень новітнього навчального закладу, поширення досвіду педагогічних і науково-педагогічних працівників;
підготовка і видання науково-методичних праць з питань розвитку новітніх навчальних закладів, педагогіки і психології життєтворчості.
Завдання і заходи
Завдання і заходи з виконання Програми визначені у додатку 2.
Очікувані результати та ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу підвищити якість освітніх послуг відповідно до потреб та здібностей учасників навчально-виховного процесу і забезпечити новітні навчальні заклади кваліфікованими педагогічними працівниками. Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюватиметься за рахунок коштів, передбачених у державному і місцевих бюджетах, та інших джерел.
Загальні обсяги фінансування становлять 163,56 млн. гривень, у тому числі з державного бюджету - 120,71 млн., бюджету Автономної Республіки Крим - 6,12 млн., місцевих бюджетів - 36,73 млн. гривень.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової соціальної програми "Школа майбутнього" на 2007-2010 роки
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2007 р. N 160 (160-2007-р)
(Офіційний вісник України, 2007 р., N 28, ст. 1119).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2007 N 1071.
3. Державний замовник-координатор - МОН.
4. Державні замовники:
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, Донецька, Кіровоградська, Тернопільська, Херсонська обласні державні адміністрації.
5. Керівник Програми - Міністр освіти і науки.
6. Виконавці Програми - управління освіти і науки Донецької, Кіровоградської, Тернопільської, Херсонської обласних державних адміністрацій.
7. Строк виконання - 2007-2010 роки.
8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування:
(млн. гривень)
Джерела фінансування
|
Обсяг фінансування
|
У тому числі за роками
|
2007
|
2008
|
2009
|
2010
|
Державний бюджет
|
120,71
|
10
|
55,64
|
34,64
|
20,43
|
Бюджет Автономної
Республіки Крим
|
6,12
|
0,02
|
1,03
|
2,53
|
2,54
|
Місцевий бюджет
|
36,73
|
2,88
|
17,32
|
11,05
|
5,48
|
Інші джерела
|
|
|
|
|
|
Усього
|
163,56
|
12,9
|
73,99
|
48,22
|
28,45
|
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ,
спрямовані на виконання Державної цільової соціальної програми "Школа майбутнього" на 2007-2010 роки
Найменування
завдання
|
Найменування
показника
|
Значення показника
|
Найменування
заходу
|
Відповідальні
за виконання
|
Джерело
фінансування
(державний,
місцевий
бюджет та
інше)
|
Прогнозо-
ваний
обсяг
фінансових
ресурсів
для
виконання
завдань,
млн.
гривень
|
У тому числі за роками
|
усього
|
за роками
|
2007
|
2008
|
2009
|
2010
|
2007
|
2008
|
2009
|
2010
|
1. Проведення
реконструкції,
будівництва та
обладнання
приміщень
навчальних
закладів, на
базі яких
створюються
інноваційні
моделі новітніх
навчальних
закладів в
Автономній
Республіці Крим,
Донецькій,
Кіровоградській,
Тернопільській,
Херсонській
областях
|
закінчення
реконструкції,
будівництва та
обладнання
приміщень
навчальних
закладів, на
базі яких
створюються
інноваційні
моделі новітніх
навчальних
закладів в
Автономній
Республіці Крим,
Донецькій,
Кіровоградській,
Тернопільській,
Херсонській
областях
|
5
|
|
|
|
5
|
реконструкція та
проведення
ремонтних робіт у
загальноосвітній
школі N 2 м. Ялти,
Автономна
Республіка Крим
|
управління
освіти
Ялтинської
міськради
|
державний
бюджет
|
15,9
|
8,9
|
7
|
|
|
бюджет
Автономної
Республіки
Крим
|
6
|
|
1
|
2,5
|
2,5
|
місцевий
бюджет
|
2,9
|
2,2
|
|
0,5
|
0,2
|
Разом
|
|
|
24,8
|
11,1
|
8
|
3
|
2,7
|
у тому числі
|
|
державний
бюджет
|
15,9
|
8,9
|
7
|
|
|
бюджет
Автономної
Республіки
Крим
|
6
|
|
1
|
2,5
|
2,5
|
місцевий
бюджет
|
2,9
|
2,2
|
|
0,5
|
0,2
|
модернізація
матеріально-
технічної бази
навчально-
виховного
комплексу,
утвореного на базі
загальноосвітньої
школи N 2 м. Ялти,
Автономна
Республіка Крим
|
управління
освіти
Ялтинської
міськради
|
державний
бюджет
|
11,1
|
1,1
|
3,8
|
4,8
|
1,4
|
місцевий
бюджет
|
1,6
|
0,6
|
1
|
|
|
Разом
|
|
|
12,7
|
1,7
|
4,8
|
4,8
|
1,4
|
у тому числі
|
|
державний
бюджет
|
11,1
|
1,1
|
3,8
|
4,8
|
1,4
|
місцевий
бюджет
|
1,6
|
0,6
|
1
|
|
|
реконструкція та
проведення
ремонтних робіт у
приміщенні
загальноосвітньої
школи N 61
м. Донецька
|
управління
освіти
Донецької
міськради
|
державний
бюджет
|
4,9
|
|
2,4
|
1,5
|
1
|
місцевий
бюджет
|
1,9
|
|
1,1
|
0,5
|
0,3
|
Разом
|
|
|
6,8
|
|
3,5
|
2
|
1,3
|
державний
бюджет
|
4,9
|
|
2,4
|
1,5
|
1
|
місцевий
бюджет
|
1,9
|
|
1,1
|
0,5
|
0,3
|
обладнання
навчально-
виховного
комплексу "Школа
майбутнього",
утвореного на
базі
загальноосвітньої
школи N 61
м. Донецька
|
управління
освіти
Донецької
міськради
|
державний
бюджет
|
4,3
|
|
1,3
|
2,6
|
0,4
|
місцевий
бюджет
|
|
|
|
|
|
Разом
|
|
|
4,3
|
|
1,3
|
2,6
|
0,4
|
державний
бюджет
|
4,3
|
|
1,3
|
2,6
|
0,4
|
місцевий
бюджет
|
|
|
|
|
|
реконструкція та
проведення
ремонтних робіт у
приміщенні
загальноосвітньої
школи N 13
м. Кіровограда
|
управління
освіти
Кіровоградської
міськради
|
державний
бюджет
|
32,39
|
|
14,97
|
7,2
|
10
|
місцевий
бюджет
|
6,15
|
|
3,22
|
2,25
|
0,9
|
Разом
|
|
|
38,54
|
|
18,19
|
9,45
|
10,9
|
державний
бюджет
|
32,39
|
|
15,19
|
7,2
|
10
|
місцевий
бюджет
|
6,15
|
|
3
|
2,25
|
0,9
|
модернізація
матеріально-
технічної бази
навчально-
виховного
комплексу "Школа
майбутнього",
утвореного на базі
загальноосвітньої
школи N 13
м. Кіровограда
|
управління
освіти
Кіровоградської
міськради
|
державний
бюджет
|
4
|
|
|
|
4
|
місцевий
бюджет
|
3,71
|
|
|
|
3,71
|
Разом
|
|
|
7,71
|
|
|
|
7,71
|
державний
бюджет
|
4
|
|
|
|
4
|
місцевий
бюджет
|
3,71
|
|
|
|
3,71
|
реконструкція та
проведення
ремонтних робіт у
приміщенні
загальноосвітньої
школи N 24
м. Тернополя
|
управління
освіти
Тернопільської
міськради
|
державний
бюджет
|
7,95
|
|
2,4
|
3,45
|
2,1
|
місцевий
бюджет
|
3,65
|
|
1,8
|
1,15
|
0,7
|
Разом
|
|
|
11,6
|
|
4,2
|
4,6
|
2,8
|
державний
бюджет
|
7,95
|
|
2,4
|
3,45
|
2,1
|
місцевий
бюджет
|
3,65
|
|
1,8
|
1,15
|
0,7
|
модернізація
матеріально-
технічної бази
загальноосвітньої
школи N 24
м. Тернополя
|
управління
освіти
Тернопільської
міськради
|
державний
бюджет
|
4,17
|
|
1,05
|
1,59
|
1,53
|
місцевий
бюджет
|
1,34
|
|
0,3
|
0,53
|
0,51
|
Разом
|
|
|
5,51
|
|
1,35
|
2,12
|
2,04
|
державний
бюджет
|
4,17
|
|
1,05
|
1,59
|
1,53
|
місцевий
бюджет
|
1,34
|
|
0,3
|
0,53
|
0,51
|
будівництво
загальноосвітнього
навчального
закладу
I-III ступеня у
с. Любимівка
Каховського району
Херсонської
області
|
управління
освіти і науки
Херсонської
облдерж-
адміністрації
|
державний
бюджет
|
33
|
|
22,5
|
10,5
|
|
місцевий
бюджет
|
15
|
|
10
|
5
|
|
Разом
|
|
|
48
|
|
32,5
|
15,5
|
|
державний
бюджет
|
33
|
|
22,5
|
10,5
|
|
місцевий
бюджет
|
15
|
|
10
|
5
|
|
матеріально-
технічне
забезпечення
загальноосвітнього
навчального
закладу
I-III ступеня у
с. Любимівка
Каховського району
Херсонської
області
|
управління
освіти і науки
Херсонської
облдерж-
адміністрації
|
державний
бюджет
|
2,2
|
|
|
2,2
|
|
місцевий
бюджет
|
0,8
|
|
|
0,8
|
|
Разом
|
|
|
3
|
|
|
3
|
|
державний
бюджет
|
2,2
|
|
|
2,2
|
|
місцевий
бюджет
|
0,8
|
|
|
0,8
|
|
Разом на виконання
завдання
|
|
|
162,96
|
12,8
|
73,84
|
48,07
|
28,25
|
у тому числі
|
|
державний
бюджет
|
120,71
|
10
|
55,64
|
34,64
|
20,43
|
місцевий
бюджет
|
36,25
|
2,8
|
17,2
|
10,93
|
5,32
|
бюджет
Автономної
Республіки
Крим
|
6
|
|
1
|
2,5
|
2,5
|
2. Забезпечення
новітніх
навчальних
закладів
кваліфікованими
педагогічними
кадрами
|
перепідготовка
та підвищення
кваліфікації
педагогічних
працівників
(відсотків)
|
100
|
45
|
55
|
85
|
100
|
забезпечення
новітніх
навчальних
закладів
кваліфікованими
педагогічними
кадрами
|
Рада міністрів
Автономної
Республіки Крим
|
бюджет
Автономної
Республіки
Крим
|
0,12
|
0,02
|
0,03
|
0,03
|
0,04
|
перепідготовка та
підвищення
кваліфікації
педагогічних
працівників в
Автономній
Республіці Крим
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом
|
|
|
0,12
|
0,02
|
0,03
|
0,03
|
0,04
|
бюджет
Автономної
Республіки
Крим
|
0,12
|
0,02
|
0,03
|
0,03
|
0,04
|
перепідготовка та
підвищення
кваліфікації
педагогічних
працівників у
Донецькій області
|
управління
освіти
Донецької
міськради
|
місцевий
бюджет
|
0,12
|
0,02
|
0,03
|
0,03
|
0,04
|
Разом
|
|
|
0,12
|
0,02
|
0,03
|
0,03
|
0,04
|
перепідготовка та
підвищення
кваліфікації
педагогічних
працівників у
Кіровоградській
області
|
управління
освіти
Кіровоградської
міськради
|
місцевий
бюджет
|
0,12
|
0,02
|
0,03
|
0,03
|
0,04
|
Разом
|
|
|
0,12
|
0,02
|
0,03
|
0,03
|
0,04
|
перепідготовка та
підвищення
кваліфікації
педагогічних
працівників у
Тернопільській
області
|
управління
освіти
Тернопільської
міськради
|
місцевий
бюджет
|
0,12
|
0,02
|
0,03
|
0,03
|
0,04
|
Разом
|
|
|
0,12
|
0,02
|
0,03
|
0,03
|
0,04
|
перепідготовка та
підвищення
кваліфікації
педагогічних
працівників у
Херсонській
області
|
управління
освіти
Херсонської
міськради
|
місцевий
бюджет
|
0,12
|
0,02
|
0,03
|
0,03
|
0,04
|
Разом
|
|
|
0,12
|
0,02
|
0,03
|
0,03
|
0,04
|
Разом на виконання
завдання
|
|
|
0,6
|
0,1
|
0,15
|
0,15
|
0,2
|
державний
бюджет
|
|
|
|
|
|
місцеві
бюджети
|
0,48
|
0,08
|
0,12
|
0,12
|
0,16
|
бюджет
Автономної
Республіки
Крим
|
0,12
|
0,02
|
0,03
|
0,03
|
0,04
|
Усього на
виконання Програми
|
|
|
163,56
|
12,9
|
73,99
|
48,22
|
28,45
|
державний
бюджет
|
120,71
|
10
|
55,64
|
34,64
|
20,43
|
бюджет
Автономної
Республіки
Крим
|
6,12
|
0,02
|
1,03
|
2,53
|
2,54
|
місцевий
бюджет
|
36,73
|
2,88
|
17,32
|
11,05
|
5,48
|
у тому числі
|
Рада міністрів
Автономної
Республіки Крим
|
|
37,62
|
12,82
|
12,83
|
7,83
|
4,14
|
бюджет
Автономної
Республіки
Крим
|
6,12
|
0,02
|
1,03
|
|
2,54
|
державний
бюджет
|
27
|
10
|
10,8
|
4,8
|
1,4
|
Ялтинська
міськрада
|
місцевий
бюджет
|
4,5
|
2,8
|
1
|
0,5
|
0,2
|
Донецька
облдерж-
адміністрація
|
|
11,22
|
0,02
|
4,83
|
4,63
|
0,74
|
державний
бюджет
|
9,2
|
|
4
|
4,1
|
0,4
|
місцевий
бюджет
|
2,02
|
0,02
|
0,83
|
0,53
|
0,34
|
Кіровоградська
облдерж-
адміністрація
|
|
46,37
|
0,02
|
18,22
|
9,48
|
18,65
|
державний
бюджет
|
36,39
|
|
14,97
|
7,2
|
14
|
місцевий
бюджет
|
9,98
|
0,02
|
3,25
|
2,28
|
4,65
|
Херсонська
облдерж-
адміністрація
|
|
51,12
|
0,02
|
32,53
|
18,53
|
0,04
|
державний
бюджет
|
35,2
|
|
22,5
|
12,7
|
|
місцевий
бюджет
|
15,92
|
0,02
|
10,03
|
5,83
|
0,04
|
Тернопільська
облдерж-
адміністрація
|
|
17,23
|
0,02
|
5,58
|
0,75
|
4,88
|
державний
бюджет
|
12,12
|
|
3,45
|
5,04
|
3,63
|
місцевий
бюджет
|
5,11
|
0,02
|
2,13
|
1,71
|
1,25
|
Додаток 3
до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової соціальної програми "Школа майбутнього" на 2007-2010 роки
(відсотків)
Найменування
завдання
|
Найменування
показників
виконання завдання
|
Значення показників
|
усього
|
у тому числі за
роками
|
2007
|
2008
|
2009
|
2010
|
1. Розроблення та
реалізація п'яти
інноваційних
моделей новітніх
навчальних
закладів в
Автономній
Республіці Крим,
Донецькій,
Кіровоградській,
Тернопільській,
Херсонській
областях
|
проведення
реконструкції,
будівництво
приміщень
навчальних
закладів, на базі
яких створюються
інноваційні моделі
новітніх
навчальних
закладів в
Автономній
Республіці Крим,
Донецькій,
Кіровоградській,
Тернопільській,
Херсонській
областях
|
100
|
5
|
55
|
90
|
100
|
обладнання
приміщень
навчальних
закладів, на базі
яких створюються
інноваційні моделі
новітніх
навчальних
закладів в
Автономній
Республіці Крим,
Донецькій,
Кіровоградській,
Тернопільській,
Херсонській
областях
|
100
|
3
|
13
|
80
|
100
|
2. Підвищення
якості освітніх
послуг відповідно
до потреб та
здібностей
учасників
навчально-
виховного процесу
|
охоплення дітей
дошкільного віку
відповідною
освітою
|
80
|
54
|
65
|
70
|
80
|
охоплення дітей
повною загальною
середньою освітою
|
99,7
|
99,7
|
99,8
|
99,8
|
99,9
|
створення умов для
дітей, які
потребують
корекції фізичного
та (або)
розумового
розвитку
|
95
|
20
|
45
|
75
|
95
|
охоплення учнів
позашкільною
освітою
|
100
|
24
|
55
|
75
|
100
|
охоплення учнів
загальноосвітніх
навчальних
закладів
II ступеня
допрофільним
навчанням
|
65
|
25
|
35
|
50
|
65
|
охоплення учнів
загальноосвітніх
навчальних
закладів усіма
видами профільного
навчання
|
100
|
29
|
45
|
70
|
100
|
підготовка
навчальних програм
з предметів,
спецкурсів,
факультативів
варіативної
складової
навчального плану
|
100
|
35
|
45
|
70
|
100
|
організаційне,
наукове,
навчально-
методичне
забезпечення
інноваційних
процесів
|
100
|
50
|
70
|
90
|
100
|
проведення
профорієнтаційної
роботи з учнями
|
100
|
35
|
45
|
55
|
100
|
створення умов для
всебічного
духовного і
полікультурного
розвитку
учнівської молоді
та гуманізації
навчально-
виховного процесу
|
100
|
45
|
50
|
70
|
100
|
забезпечення учнів
1-11 класів
гарячим
харчуванням
|
100
|
65
|
75
|
85
|
100
|
3. Забезпечення
новітніх
навчальних
закладів
кваліфікованими
педагогічними
працівниками
|
підвищення
кваліфікації
педагогічних
працівників
|
100
|
20
|
45
|
70
|
100
|
створення
соціально-
педагогічних умов
для заохочення
педагогів до
пошукової,
дослідницької
діяльності, вміння
адаптуватися до
освітніх
трансформацій та
професійних вимог
|
100
|
145
|
65
|
85
|
100
|
залучення науково-
педагогічних
працівників до
профорієнтаційної
роботи
|
90
|
45
|
55
|
65
|
90
|