КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 20 квітня 2007 р. N 633
Київ
|
Про затвердження Порядку надання та використання у 2007 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи з енергозбереження, у тому числі оснащення інженерних вводів багатоквартирних житлових будинків засобами обліку споживання води і теплової енергії, ремонт та реконструкцію теплових мереж та котелень, будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів
Відповідно до статті 60 Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" (
489-16)
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок надання та використання у 2007 році субвенції з державного бюджету (
489-16)
місцевим бюджетам на заходи з енергозбереження, у тому числі оснащення інженерних вводів багатоквартирних житлових будинків засобами обліку споживання води і теплової енергії, ремонт та реконструкцію теплових мереж та котелень, будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів, що додається.
Прем'єр-міністр України
|
В.ЯНУКОВИЧ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 квітня 2007 р. N 633
ПОРЯДОК
надання та використання у 2007 році субвенції з державного бюджету ( 489-16 ) місцевим бюджетам на заходи з енергозбереження, у тому числі оснащення інженерних вводів багатоквартирних житлових будинків засобами обліку споживання води і теплової енергії, ремонт та реконструкцію теплових мереж та котелень, будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів
1. Цей Порядок визначає механізм надання та використання у 2007 році субвенції з державного бюджету (
489-16)
місцевим бюджетам на заходи з енергозбереження, у тому числі оснащення інженерних вводів багатоквартирних житлових будинків засобами обліку споживання води і теплової енергії, ремонт та реконструкцію теплових мереж та котелень, будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів (далі - субвенція).
2. Субвенція спрямовується її головним розпорядником Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським держадміністраціям на:
оснащення інженерних вводів багатоквартирних житлових будинків будинковими засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії - до 300 млн. гривень (42,79 відсотка);
здійснення заходів з енергозбереження, впровадження енергозберігаючих технологій на об'єктах (в тому числі аварійних) житлово-комунального господарства і соціальної сфери комунальної власності, проведення ремонту та реконструкції теплових мереж, котелень і теплових пунктів, які забезпечують теплопостачання житлових будинків, - не менше 300 млн. гривень (42,79 відсотка);
будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів - не менше 101,1 млн. гривень (14,42 відсотка).
3. Субвенція, яка спрямовується на оснащення інженерних вводів багатоквартирних житлових будинків засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії, розподіляється головним розпорядником субвенції між регіонами пропорційно кількості будинків, які перебувають у комунальній та державній власності.
Субвенція, яка спрямовується на ремонт та реконструкцію теплових мереж та котелень, будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів, розподіляється головним розпорядником субвенції між регіонами пропорційно кількості населення у кожному регіоні.
У разі потреби Мінфін за поданням головного розпорядника субвенції може здійснювати перерозподіл обсягів субвенції між регіонами відповідно до статті 26 Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" (
489-16)
.
4. Субвенція не може бути спрямована на фінансування:
ремонту та реконструкції теплових мереж та котелень, введення в дію яких не заплановано на 2007 рік;
поточного ремонту об'єктів.
5. Субвенція, передбачена для оснащення інженерних вводів багатоквартирних житлових будинків засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії та здійснення заходів з енергозбереження, проведення ремонту та реконструкції теплових мереж та котелень, спрямовується насамперед на об'єкти, які забезпечують надання відповідних послуг у житловому фонді, в якому створено об'єднання співвласників багатоквартирних житлових будинків, на баланс яких повинні бути передані придбані засоби обліку та регулювання споживання води і теплової енергії, а субвенція, передбачена для будівництва газопроводів і газифікації населених пунктів, - насамперед на об'єкти, включені до переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2006 р. N 704 (
704-2006-п)
(Офіційний вісник України, 2006 р., N 21, ст. 1555).
6. Субвенція спрямовується насамперед на пускові об'єкти та об'єкти із ступенем будівельної готовності не менш як 50 відсотків за умови:
упровадження енергозберігаючих технологій і проведення заходів, що забезпечують економію енергоносіїв на об'єктах комунальної теплоенергетики не менш як на 8 відсотків, переходу на альтернативні види палива та поновлювані джерела енергії, здійснення заходів з енергозбереження на основних засобах комунальної власності або спільної власності територіальних громад, об'єднань співвласників багатоквартирних житлових будинків;
наявності проектно-кошторисної документації на виконання робіт на конкретному об'єкті, затвердженої відповідно до Порядку затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх комплексної державної експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 483 (
483-2002-п)
(Офіційний вісник України, 2002 р., N 15, ст. 800);
передбачення органами місцевого самоврядування коштів для співфінансування заходів за рахунок місцевих бюджетів та інших джерел.
7. Фінансування заходів за рахунок субвенції здійснюється на умовах співфінансування з місцевих бюджетів згідно з їх розписом у таких розмірах для кожного з об'єктів, розташованих у:
мм. Києві, Севастополі, Сімферополі та обласних центрах, - не менш як 25 відсотків обсягу субвенції, передбаченого для фінансування об'єкта;
містах обласного значення, крім тих, що розташовані в обласних центрах, - не менш як 10 відсотків обсягу субвенції, передбаченого для фінансування об'єкта;
містах районного значення, - не менш як 5 відсотків обсягу субвенції, передбаченого для фінансування об'єкта.
Обов'язковою умовою фінансування за рахунок субвенції є попереднє спрямування коштів місцевих бюджетів та інших джерел за цільовим призначенням на кожний з об'єктів.
Розроблення проектно-кошторисної документації може здійснюватися за рахунок коштів місцевих бюджетів, що передбачаються для співфінансування.
Норми цього пункту не застосовуються до об'єктів комунальної власності сільських та селищних територіальних громад.
8. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації в межах передбачених обсягів субвенції за пропозиціями органів місцевого самоврядування здійснюють відбір і складають за затвердженою головним розпорядником субвенції формою перелік об'єктів з обґрунтуванням необхідності виконання робіт саме на цих об'єктах та визначенням обсягів фінансування за кожним з об'єктів.
9. До переліку об'єктів додаються:
копії титульних листів проектно-кошторисної документації на виконання робіт на кожному з об'єктів;
розрахунки обсягів економії природного газу, електроенергії та інших енергоресурсів (крім об'єктів газопроводів та робіт з оснащення інженерних вводів багатоквартирних житлових будинків засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії);
інформація про обсяги співфінансування з місцевих бюджетів, погоджена з відповідним фінансовим органом.
10. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації подають у двотижневий строк головному розпоряднику субвенції сформовані відповідно до вимог цього Порядку переліки об'єктів, що фінансуються за рахунок субвенції, яка спрямовується на оснащення інженерних вводів багатоквартирних житлових будинків засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії, проведення ремонту та реконструкції теплових мереж, котелень і теплових пунктів, які забезпечують теплопостачання житлових будинків, будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів.
11. Головний розпорядник субвенції у двотижневий строк розглядає подані Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями переліки об'єктів та готує висновки про їх відповідність нормам пунктів 6 і 7 цього Порядку.
Переліки, до яких включені об'єкти, що не відповідають зазначеним нормам, головний розпорядник субвенції повертає для доопрацювання та подання протягом тижня після їх надходження.
12. Головний розпорядник субвенції у двотижневий строк після одержання переліків об'єктів узагальнює та погоджує їх з Мінфіном, Мінекономіки, НАК "Нафтогаз України", Мінагрополітики і подає в установленому порядку Кабінетові Міністрів України проект рішення про пооб'єктний розподіл субвенції.
Для ліквідації наслідків стихійного лиха і надзвичайної ситуації, що сталися 12 листопада 2007 р. в Автономній Республіці Крим, м. Севастополі та Запорізькій області, переліки об'єктів на відповідних територіях затверджуються Радою міністрів Автономної Республіки Крим, Севастопольською міською та Запорізькою обласною держадміністраціями. При цьому вимоги пункту 4 та абзацу другого пункту 6 цього Порядку не застосовуються.
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, Севастопольська міська та Запорізька обласна держадміністрації інформують в установленому порядку головного розпорядника субвенції про затверджені переліки об'єктів.
13. Видатки, пов'язані з фінансуванням об'єктів за рахунок субвенції, здійснюються відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. N 1764 (
1764-2001-п)
(Офіційний вісник України, 2001 р., N 52, ст. 2374), та Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів (
z0919-02)
, затвердженого Державним казначейством.
14. Головний розпорядник субвенції подає Мінфіну пропозиції щодо помісячного розподілу асигнувань субвенції в розрізі бюджетів Автономної Республіки Крим, обласних, міських мм. Києва та Севастополя для затвердження помісячного розпису асигнувань спеціального фонду державного бюджету.
Бюджетні зобов'язання за спеціальним фондом державного бюджету беруться лише після надходження до нього відповідних коштів.
15. Перерахування субвенції проводиться відповідно до Порядку перерахування дотації вирівнювання, додаткової дотації на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів та субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам, коштів, що передаються до державного бюджету з місцевих бюджетів, а також міжбюджетних трансфертів між місцевими бюджетами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 490 (
490-2002-п)
(Офіційний вісник України, 2002 р., N 15, ст. 807; 2003 р., N 14, ст. 617; 2007 р., N 6, ст. 226).
16. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок субвенції здійснюється відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (
1490-14)
.
17. Державне казначейство інформує щомісяця головного розпорядника субвенції, Мінфін, Мінекономіки, Мінпаливенерго і Мінагрополітики про обсяги надання субвенції у розрізі регіонів.
18. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації подають щомісяця до 10 числа наступного періоду головному розпоряднику субвенції та Мінекономіки інформацію про використання субвенції у розрізі об'єктів.
19. Головний розпорядник субвенції узагальнює матеріали, подані Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями, та інформує щокварталу Мінфін про стан використання субвенції.
20. Вартість робіт, виконаних у 2007 році на об'єктах за рахунок субвенції, відображається у бухгалтерському обліку замовника як вартість робіт на об'єктах незавершеного будівництва.
Після прийняття об'єкта в експлуатацію замовник здійснює його передачу балансоутримувачу об'єкта комунальної або державної власності з відображенням відповідної операції у бухгалтерському обліку.
Норми цього пункту не застосовуються до придбаних за рахунок субвенції засобів обліку та регулювання споживання води і теплової енергії згідно з пунктом 5 цього Порядку.
21. Контроль за цільовим та ефективним використанням субвенції здійснюється відповідно до законодавства.