УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 158/287 від 11.06.2001
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 червня 2001 р.
за N 529/5720
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Мінагрополітики N 80/172 (z0315-02) від 11.03.2002 )

Про затвердження Порядку використання коштів Державного бюджету України на фінансування підтримки житлово-комунального господарства у сільській місцевості

З метою визначення механізму та цільового використання коштів, передбачених Законом України "Про Державний бюджет України на 2001 рік" (2120-14) на фінансування підтримки житлово-комунального господарства у сільській місцевості, НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Порядок використання коштів Державного бюджету України на фінансування підтримки житлово-комунального господарства у сільській місцевості, що додається.
2. Департаменту розвитку соціальної інфраструктури сільської місцевості Міністерства аграрної політики України (Гайдар М.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Департаменту розвитку соціальної інфраструктури сільської місцевості Міністерства аграрної політики України (Гайдар М.В.), Департаменту фінансів виробничої сфери Міністерства фінансів України (Баулін С.О.) довести цей наказ до Міністерства агропромислового комплексу та Міністерства фінансів Автономної Республіки Крим, головних управлінь сільського господарства і продовольства, об'єднання "Укрсількомунгосп" та головних фінансових управлінь облдержадміністрацій.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра аграрної політики України Яковенка В.П. та заступника Міністра фінансів України Регурецького В.В.
Міністр аграрної
політики України
Міністр фінансів України
І.Кириленко
І.Мітюков

Затверджено
Наказ Міністерства аграрної
політики України та Міністерства
фінансів України
11.06.2001 N 158/287
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 червня 2001 р.
за N 529/5720

Порядок використання коштів Державного бюджету України на фінансування підтримки житлово-комунального господарства у сільській місцевості

Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених Законом України "Про Державний бюджет України на 2001 рік" (2120-14) на фінансування підтримки житлово-комунального господарства у сільській місцевості, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 14 березня 1992 р. N 134 (134-92-п) "Про водопостачання сільських населених пунктів України", від 28 липня 1992 р. N 421 (421-92-п) "Про розвиток житлового будівництва та поліпшення соціально-демографічної ситуації на селі", від 17 грудня 1993 р. N 1052 (1052-93-п) "Про утримання об'єктів соціальної сфери та інженерних мереж і споруд комунального господарства в новозбудованих населених пунктах для переселенців із територій, забруднених внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС", від 5 вересня 1996 р. N 1060 (1060-96-п) "Про поетапну передачу у комунальну власність об'єктів соціальної сфери, житлового фонду сільськогосподарських, переробних та обслуговуючих підприємств, установ і організацій агропромислового комплексу, заснованих на колективній та інших формах недержавної власності", від 2 грудня 1996 р. N 1443 (1443-96-п) "Про поетапну передачу до комунальної власності об'єктів соціальної інфраструктури", від 23 листопада 2000 р. N 1735 (1735-2000-п) "Про Комплексну програму першочергового забезпечення сільських населених пунктів, що користуються привізною водою, централізованим водопостачанням у 2001-2005 роках і прогноз до 2010 року" та Указу Президента від 9 березня 2000 р. N 398 (398/2000) "Про деякі заходи щодо поліпшення умов господарювання недержавних сільськогосподарських підприємств".
2. Джерелом фінансування підтримки житлово-комунального господарства на селі є кошти Державного бюджету України, що виділяються за кодами бюджетної класифікації: КВК 280 "Міністерство аграрної політики", КФК 160903 "Інші заходи та заклади в галузі сільського господарства, лісового господарства, рибальства та мисливства", КЕКВ 1170 "Дослідження і розробки, державні програми" та КЕКВ 1310 "Субсидії і поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)".
3. Головним розпорядником коштів, що виділяються з Державного бюджету на зазначену мету, є Міністерство аграрної політики України (надалі - Мінагрополітики).
3.1. Отримувачами бюджетних коштів є підприємства та організації, що входять до складу Українського об'єднання сільського комунального господарства "Укрсількомунгосп" (далі - об'єднання "Укрсількомунгосп") та надають житлово-комунальні послуги в сільській місцевості.
3.2. Обсяги коштів державного бюджету для підприємств та організацій сільської комунальної служби затверджуються Мінагрополітики об'єднанню "Укрсількомунгосп" на основі поданих ним розрахунків відповідно до обсягів робіт, що виконуються, та надання житлово-комунальних послуг у сільській місцевості.
Об'єднанню "Кримсількомунгосп" та облсількомунгоспам обсяги коштів затверджує об'єднання "Укрсількомунгосп" на основі поданих ними розрахунків.
Розподіл коштів та їх затвердження між районними підприємствами та іншими організаціями здійснюють об'єднання "Кримсількомунгосп" та облсількомунгоспи.
3.3. Переліки об'єктів, види та обсяги робіт з утримання і ремонту об'єктів житлово-комунального господарства та соціальної інфраструктури села, на які витрачаються кошти державного бюджету, формуються підприємствами сільської комунальної служби в межах встановлених лімітів за погодженням з відповідними органами.
4. Розмір бюджетних призначень установлюється щороку Мінагрополітики на підставі наданих об'єднанням "Укрсількомунгосп" розрахунків у межах асигнувань, визначених у державному бюджеті.
2. Надання та використання коштів
5. Кошти, призначені на підтримку житлово-комунального господарства в сільській місцевості, що передбачені в державному бюджеті, перераховуються Державним казначейством України регіональним підприємствам та іншим організаціям сільського комунального господарства відповідно до чинного порядку касового виконання Державного бюджету за видатками.
6. До заходів з підтримки житлово-комунального господарства в сільській місцевості належать:
6.1. Реконструкція, технічне переоснащення, оновлення обладнання, матеріально-технічної бази підприємств з ремонту, технічного обслуговування та експлуатації інженерних мереж і споруд.
6.2. Придбання основних матеріалів, норми запасів яких необхідні для виконання зобов'язань, що безпосередньо впливають на процес виробництва та реалізації продукції (цемент, цегла, ліс, труби, метал, конструкції та деталі, залізобетонні, дерев'яні, металеві, пластмасові тощо), запасних частин та пально-мастильних матеріалів, необхідних для забезпечення роботи та ремонту машин, механізмів, малоцінних та швидкозношуваних інструментів, обладнання, у залежності від обсягів робіт, що виконуються власними силами.
6.3. Оплата виконаних робіт з облаштування об'єктів житлового фонду, зовнішніх мереж їх тепло-, водопостачання і водовідведення та підприємств, призначених для обслуговування цього фонду, санітарної очистки сільських територій, зміцнення бази ритуального обслуговування.
6.4. Оплата матеріалів (основних та допоміжних) для виконання ремонтно-експлуатаційних робіт житлово-комунального господарства, оплата витрат, пов'язаних з утриманням та експлуатацією об'єктів інженерної інфраструктури в сільській місцевості, санітарною очисткою, благоустроєм територій.
6.5. Оплата різниці між фактичними витратами (собівартістю) послуг (одного куб. метра поданої населенню та іншим споживачам води, пропущених стоків, санітарної очистки, вивезення побутового сміття, рідких нечистот, теплової енергії тощо) і тарифами, які встановлюються Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними державними адміністраціями.
При цьому фактичні витрати за виконані роботи (послуги) визначаються згідно з Інструкцією з планування, обліку і калькулювання собівартості робіт (послуг) на підприємствах і в організаціях житлово-комунального господарства, затвердженою наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 31.03.97 N 24 (z0183-97) , зареєстрованою в Мін'юсті 19.05.97 за N 183/1987.
6.6. Придбання машин, механізмів та обладнання для ремонту та експлуатації житла, інженерних мереж і споруд.
7. За відсутності підприємств та організацій сільської комунальної служби на окремих територіях в сільській місцевості кошти, направлені на виконання робіт та послуг, зазначених в підпунктах 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.6, безпосередньо використовуються об'єднанням "Кримсількомунгосп" та облсількомунгоспами, якщо вони здійснюють виробничу діяльність, створюють базу для ремонту, технічного обслуговування та експлуатації сільського житлово-комунального господарства, а також на централізовану закупку необхідних матеріалів з безкоштовним розподілом їх між підвідомчими організаціями та зарахуванням вартості на поповнення обігових коштів, а також направляються управлінням виробничо-технологічної комплектації системи сільського комунального господарства на централізовану закупку матеріалів, пов'язаних з упровадженням нових технологій в тепло-, водопостачанні та водовідведенні.
8. Використання коштів Державного бюджету на підтримку житлово-комунального господарства в сільській місцевості здійснюється згідно з розрахунками, кошторисами, планами технічного оснащення підприємств, рахунками на придбання матеріалів, обладнання тощо, а також актами про виконання робіт та надання житлово-комунальних послуг, затверджених підприємствами та організаціями об'єднання "Укрсількомунгосп".
3. Звітність і контроль
9. Одержувачі коштів Державного бюджету подають щоквартальний і річний бухгалтерський звіти, а на вимогу Міністерства аграрної політики України - оперативні звіти щодо цільового використання бюджетних коштів.
10. Одержані бюджетні кошти відображаються в бухгалтерському обліку отримувачів відповідно до чинного законодавства.
11. Персональну відповідальність за достовірність звітності і поданих Мінагрополітики розрахунків на фінансування підтримки житлово-комунального господарства в сільській місцевості несуть керівники та головні бухгалтери підприємств і організацій системи сільського комунального господарства, керівники облсількомунгоспів та об'єднання "Укрсількомунгосп".
12. Контроль за цільовим використанням коштів, виділених з Державного бюджету України на фінансування підтримки житлово-комунального господарства в сільській місцевості, покладається на центральні та місцеві органи виконавчої влади.
13. Мінагрополітики щоквартально подає Міністерству фінансів України інформацію про цільове використання бюджетних коштів.
Начальник Департаменту розвитку
соціальної інфраструктури
сільської місцевості Міністерства
аграрної політики України
М.В.Гайдар