Згідно із Положенням про реєстрацію платників податків на додану вартість, яке затверджено наказом Державної податкової адміністрації України № 79 від 01.03.2000 p., орган державної податкової служби за новим місцезнаходженням видає нове свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ лише в обмін на оригінал свідоцтва, яке було видане за попереднім місцем реєстрації в якості платника податку на додану вартість, та всі копії такого свідоцтва. Термін дії старого свідоцтва закінчується датою видачі нового свідоцтва, але не може перевищувати тридцяти днів від дати взяття платника податків на податковий облік в органі державної податкової служби за новим місцезнаходженням.
У новому свідоцтві зазначається дата реєстрації платника податку на додану вартість, що відповідає даті, зазначеній у свідоцтві, яке було видане за попереднім місцем реєстрації. Датою видачі нового свідоцтва та датою анулювання старого свідоцтва є дата внесення відповідних змін до Реєстру платників податку на додану вартість.
Матеріали підготував ВАСИЛЬ МОРОЗ, юрист
Інформаційно-довідкова газета ЮРИСТ КОНСУЛЬТУЄ 48 /2007