УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів
З метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників органів виконавчої влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування за належне реагування на обгрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з Конституцією та законами України, розв'язання проблем, які спричиняють звернення громадян, згідно з частиною другою статті 102 Конституції України (
254к/96-ВР)
та статтями 23 і 28 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
постановляю:
1. Визнати таким, що не відповідає сучасним вимогам, рівень виконання керівниками органів державної влади та органів місцевого самоврядування Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
та Указу Президента України від 13 серпня 2002 року N 700 (
700/2002)
"Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" в частині забезпечення належної організації особистого прийому громадян, всебічного, об'єктивного і справедливого вирішення порушених ними питань.
2. Установити, що керівники центральних та місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування несуть персональну відповідальність за належне вирішення в межах своїх повноважень питань, порушених в адресованих їм зверненнях громадян, а також за вжиття ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обгрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня.
3. Кабінету Міністрів України, керівникам центральних та місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування вжити невідкладних заходів для вдосконалення відповідно до вимог законодавства організації особистого прийому громадян, забезпечивши:
належну взаємодію органів державної влади та органів місцевого самоврядування з метою оперативного і всебічного вирішення в межах наданих їм повноважень та інших вимог законодавства питань, з якими звертаються до них громадяни на особистому прийомі, створення з використанням сучасної комп'ютерної техніки єдиної системи обліку звернень громадян та контролю за вирішенням порушених у них питань;
особистий розгляд звернень та першочерговий прийом Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни посадовими особами, визначеними законом;
особливу увагу до розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.
8. Кабінету Міністрів України:
визначити у місячний строк своїх представників для участі у прийомі громадян, що організовується Службою Президента України з питань прийому громадян;
підготувати з урахуванням національного, а також кращого зарубіжного досвіду та подати у шестимісячний строк пропозиції щодо внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
, інших законів, спрямовані на вдосконалення правового забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб цих органів, оскарження їх дій та бездіяльності, відновлення порушених прав і законних інтересів громадян;
вирішити у двомісячний строк разом з Київською міською державною адміністрацією питання щодо надання належного приміщення для розміщення Служби Президента України з питань прийому громадян.
Президент України
|
Л.КУЧМА
|
м. Київ, 14 квітня 2004 року
N 434/2004
|