ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Л И С Т
24.03.2008 N 11/5-9/3310-ЕП
|
N ЦЗМ-12/704
Начальникам регіональних
митниць, митниць
Начальникам залізниць,
дирекцій залізничних
перевезень
Про зважування вагонів під час руху поїзда
Відповідно до Керівництва з експлуатації ваг вагонних тензометричних для зважування рухомих об'єктів: "Весы предназначены для поосевого взвешивания вагонов в движении без расцепки состава, в том числе цистерн с жидкими грузами, заполненных не менее, чем на 85%; счета числа вагонов; регистрации массы каждого вагона и массы состава; определения процентного распределения нагрузки по осям вагона и поперечной неравномерности загрузки вагона".
Гранично допустимі похибки вказаних ваг в експлуатації складають:
для вагона загальною вагою від 16 до 70 тонн включно при швидкості руху від 2 до 10 км/год - 1% (у відсотках від 70 тонн), а при швидкості руху від 10 до 20 км/год - 2% (у відсотках від 70 тонн);
для вагона загальною вагою більше 70 тонн при швидкості руху від 2 до 10 км/год - 1% (у відсотках від ваги, що вимірюється), а при швидкості руху від 10 до 20 км/год - 2% (у відсотках від ваги, що вимірюється).
У той же час частиною третьою пункту 27 Правил видачі вантажів (
z0862-00)
(далі - Правила), затверджених наказом Міністерства транспорту України від 21.11.2000 N 644 (
z0861-00)
і зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 24.11.2000 за N 862/5083, визначено, що надлишок вантажу порівняно з вагою, вказаною в накладній, вважається таким, що не перевищує норму, якщо він не виходить за межу граничного розходження визначення ваги нетто, яке становить 0,2%.
З огляду на значні розбіжності в гранично допустимих похибках зважування на динамічних тензометричних вагах і визначених Правилами (
z0862-00)
, ці зважування на таких вагах використовуються залізницями в першу чергу для забезпечення безпеки руху. У випадках виявлення невідповідності загальної ваги, зафіксованої під час зважування вагона, вазі, вказаній у накладній, з метою запобігання виникненню аварії, вагони у яких виявлено таку невідповідність ваги, підлягають відчепленню зі складу поїзда та переважуванню на вагах для статичного зважування з гранично допустимою похибкою 0,1%. За результатами статичного зважування цих вагонів приймається спільне рішення залізниці та митного органу про можливість подальшого їх перевезення або про необхідність перевантаження частки переміщуваних товарів (вантажів) в інші вагони з метою забезпечення безпеки руху.
Ураховуючи викладене, отримані в результаті зважування на динамічних тензометричних вагах дані про загальну вагу переміщуваних під митним контролем вагонів можуть використовуватися митними органами для визначення форм та обсягу контролю, достатніх для забезпечення додержання законодавства України з питань митної справи, проте визначальними для цілей митного контролю даними є дані зважування на статичних вагах.
Заступник Голови
Державної митної служби
Заступник генерального
директора Укрзалізниці
|
П.В.Пашко
В.В.Чорний
|
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua