МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ Н А К А З N 10/5 від 06.03.2000 Зареєстровано в Міністерстві м.Київ юстиції України 17 березня 2000 р. vd20000306 vn10/5 за N 177/4398 Про затвердження Інструкції про порядок складання статистичної звітності щодо роботи державної виконавчої служби (форма 4) У зв'язку з прийняттям Законів України "Про державну виконавчу службу" ( 202/98-ВР ), "Про виконавче провадження" ( 606-14 ) та наказу Державного комітету статистики України від 25.01.2000 N 15 ( v0015202-00 ) "Про затвердження форми державної статистичної звітності N 4 "Звіт про роботу органів державної виконавчої служби", з метою інвентаризації та забезпечення достовірності статистичної звітності з питань державної виконавчої служби Н А К А З У Ю: 1. Затвердити Інструкцію про порядок складання статистичної звітності щодо роботи державної виконавчої служби (форма 4) (далі - Інструкція), що додається. 2. Начальнику управління забезпечення функціонування державної виконавчої служби (Ємельянова І.І.) довести зазначений наказ до відома начальника Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, начальників обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції. 3. Начальникам Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, начальникам обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції організувати вивчення Інструкції працівниками державної виконавчої служби та забезпечити виконання її положень. 4. Контроль за виконанням наказу покласти на Заступника Міністра юстиції України - директора Департаменту державної виконавчої служби Тертичного В.Г. Міністр С.Р.Станік Затверджено Наказ Міністерства юстиції України 06.03.2000 N 10/5 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 березня 2000 р. за N 177/4398 Інструкція про порядок складання статистичної звітності щодо роботи державної виконавчої служби (форма 4) 1. Загальні положення 1.1. Форма статистичної звітності про роботу державної виконавчої служби розробляється Міністерством юстиції України. 1.2. До статистичної звітності державної виконавчої служби входять первинні звіти районних, міських (міст обласного значення), районних у містах відділів державної виконавчої служби, на підставі яких складаються зведені звіти у відділах державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції. 1.3. Звіт складається шляхом підсумовування даних за відповідні звітні періоди з наростаючим підсумком (квартал, півріччя, 9 місяців, рік). Строки подання статистичної звітності зазначені на формі статистичної звітності. 1.4. Відповідальність за достовірність та своєчасне подання звітів районних, міських (міст обласного значення), районних у містах відділів державної виконавчої служби несуть начальники відповідних відділів державної виконавчої служби та безпосередні виконавці, а в Головному управлінні юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київському та Севастопольському міських управліннях юстиції - начальники відповідних управлінь юстиції, начальники відділів державної виконавчої служби. 1.5. Форма статистичної звітності районних, міських (міст обласного значення), районних у містах відділів державної виконавчої служби складається в двох примірниках та подається: перший примірник - до Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції, другий примірник залишається у відділі та зберігається у відповідному наряді. Форма статистичної звітності Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласними, Київським та Севастопольським міськими управліннями юстиції складається в трьох примірниках: перший примірник подається до Міністерства юстиції України, другий - управлінням статистики за місцезнаходженням, третій - залишається у відповідному наряді. Усі примірники статистичної звітності підписуються начальниками районних, міських (міст обласного значення), районних у містах відділів державної виконавчої служби, начальниками Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції та виконавцями. 1.6. Статистична звітність подається із супровідним листом до встановленого терміну. 1.7. Первинні статистичні звіти готуються 1-5-го числа наступного за звітним періодом місяця. Залишки виконавчих документів (графа 1 розділу А), невідшкодованих сум (графа 14 розділу А) на початок звітного періоду вказуються за станом на перше число місяця, наступного за звітним періодом. Залишки виконавчих документів (графа 12 розділу А) та залишки невідшкодованих сум (графа 19 розділу А) на кінець звітного періоду вказуються за станом на останнє число кожного звітного періоду. 1.8. Статистичний звіт районних, міських (міст обласного значення), районних у містах відділів державної виконавчої служби складається на основі документів первинного обліку, які встановлюються Інструкцією з діловодства в районних, міських (міст обласного значення), районних у містах відділах державної виконавчої служби, затвердженою наказом Міністерства юстиції України від 05.07.99 N 470/7 (далі - Інструкція з діловодства). Достовірність даних статистичної звітності перевіряється Міністерством юстиції України, Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласними, Київським та Севастопольським міськими управліннями юстиції при проведенні комплексних та цільових перевірок відділів державної виконавчої служби. 1.9. За результатами кожного звітного періоду відділи державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції складають аналітичні таблиці та здійснюють аналіз статистичних даних, які надсилаються до відома в районні, міські (міст обласного значення), районні в містах відділи державної виконавчої служби. 2. Звіт про роботу районних, міських (міст обласного значення), районних у містах відділів державної виконавчої служби 2.1. Звіт про роботу органів державної виконавчої служби складається на основі: книг обліку виконавчих документів, переданих державним виконавцям (ф-2 Інструкції з діловодства); облікових карток на зведені виконавчі провадження (ф-5 Інструкції з діловодства); контрольних карток на підприємство, організацію, установу (ф-14 Інструкції з діловодства); книг обліку депозитних сум (додаток 31 до Інструкції про проведення виконавчих дій, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 15.12.99 N 74/5 ( z0865-99 ); виконавчих проваджень ( ф-4 Інструкції з діловодства). 2.2. Звіт за формою 4 має два розділи - розділ А і розділ Б. До звіту заносяться всі дані про рух виконавчих документів, які надійшли до примусового виконання і занесені до книг обліку виконавчих документів, переданих на виконання державним виконавцям; грошові суми, обліковані в книгах обліку депозитних сум та коштів спеціального фонду виконавчого провадження. Розділ А. 2.3. Зазначений розділ має 22 графи та 25 рядків. У графах (вертикальне розміщення) указується рух документів та грошових сум, що підлягали стягненню за виконавчими документами. У рядках (горизонтальне розміщення) указуються категорії виконавчих документів, що підлягають виконанню державною виконавчою службою. 2.4. Виконавчі документи рахуються як одна одиниця при поверненні їх протягом поточного року відповідно до статті 27 Закону України "Про виконавче провадження" ( 606-14 ) (далі - Закон), якщо порушення, допущені при оформленні виконавчих документів, було усунуто в строк, установлений державним виконавцем; при поверненні виконавчого документа згідно з статтею 41 Закону; а також при поверненні виконавчого документа з бухгалтерії підприємств, установ, організацій. У разі передачі виконавчих документів одним державним виконавцем іншому в межах одного відділу, цей документ ураховується один раз. 2.5. У графі 1 на 1 січня звітного року обліковується кількість виконавчих документів, які залишилися невиконаними на початок звітного року і перереєстровані в книзі обліку (ф-2 Інструкції з діловодства). 2.6. У графі 2 відображається загальна кількість виконавчих документів, які у звітному періоді надійшли на виконання до відділу державної виконавчої служби. 2.7. У графі 3 обліковуються виконавчі документи, за якими відмовлено у відкритті виконавчого провадження за статтею 26 Закону за кількістю винесених постанов. У цій графі також обліковуються виконавчі документи, за якими відкладено відкриття виконавчого провадження відповідно до статті 27 Закону, якщо порушення, допущені при оформленні виконавчих документів, було усунуто в строк, встановлений державними виконавцями. 2.8. У графі 4 обліковуються виконавчі документи, які перебували в провадженні державних виконавців у звітному періоді, тобто залишок виконавчих документів на початок звітного періоду (графа 1) та кількість виконавчих документів, які надійшли у звітному періоді (графа 2), за винятком виконавчих документів, указаних у графі 3. 2.9. У графах 4-11 обліковуються виконавчі документи з урахуванням залишку виконавчих документів на початок звітного періоду (з графи 1). 2.10. У графі 5 обліковуються документи, які за звітний період надіслані посадовим особам підприємств, установ, організацій для проведення стягнення. До цієї графи включаються також виконавчі документи щодо безспірного списання грошових коштів з рахунків боржників у кредитних установах та органах Державного казначейства. 2.11. У графі 6 обліковуються фактично виконані виконавчі документи. Це такі документи, за якими виконані в повному обсязі вимоги, вказані у виконавчому документі згідно з пунктом 1 частини першої статті 39 Закону. До цієї графи включаються виконавчі документи, виконані як державними виконавцями, так і посадовими особами підприємств, установ, організацій. 2.12. У графі 7 указується кількість виконавчих документів, за якими державний виконавець особисто виконав рішення в повному обсязі. 2.13. У графі 8 указуються виконавчі документи, за якими державними виконавцями при безпосередньому виконанні рішень було порушено двомісячний термін, який обліковується з дня надходження виконавчого документа на виконання до винесення відповідної постанови згідно із статтями 37, 39, 40 Закону (не включаються провадження, за якими проводяться дії, пов'язані з реалізацією майна в строк, передбачений законодавством). 2.14. У графі 9 обліковуються виконавчі документи, провадження за якими закінчено, згідно з вимогами статті 39, статті 40 Закону. 2.15. У графі 10 обліковуються виконавчі документи, спрямовані на виконання за належністю до інших підрозділів державної виконавчої служби згідно з пунктом 4 статті 39 Закону. 2.16. У графі 11 обліковуються виконавчі документи, які повернуто: стягувачеві згідно з вимогами статті 40 Закону; без виконання на вимогу суду або іншого органу (посадової особи), які видали виконавчий документ (пункт 3 статті 39 Закону). 2.17. У графі 12 обліковуються виконавчі документи, провадження за якими не закінчено на кінець звітного періоду. 2.18. У графі 13 із загального числа виконавчих документів, що знаходяться в залишку на кінець звітного періоду, обліковуються виконавчі документи, за якими виконання зупинено на підставі статей 34, 35, 36 Закону, а також виконання за якими відстрочено або розстрочено згідно з вимогами статті 33 Закону, відкладено згідно з статтею 32 Закону. 2.19. Облік сум у графах 14-22 ведеться тільки в національній валюті. Суми вказуються в гривнях, заокруглюються, копійки в звітах не зазначаються. 2.20. У графі 14 обліковуються суми, які не стягнуті за виконавчими документами, що обліковані в графі 1. 2.21. У графі 15 обліковуються суми, які підлягають стягненню у звітному періоді за виконавчими документами всіх категорій, що обліковані в графі 2. 2.22. У графі 16 обліковуються суми, фактично стягнуті у звітному періоді. 2.23. У графі 17 обліковуються з графи 16 суми, фактично стягнуті державними виконавцями. 2.24. У графі 18 обліковуються суми з графи 16, які стягнуті посадовими особами підприємств, установ, організацій за виконавчими документами, які зазначені в графі 5. 2.25. У графі 19 обліковуються нестягнені суми за виконавчими документами, провадження за якими не закінчено (з графи 12). 2.26. У графі 20 обліковуються суми із залишку невідшкодованих сум на кінець звітного періоду за виконавчими документами, провадження за якими зупинено (з графи 13). 2.27. У графі 21 обліковуються суми, які підлягали стягненню за виконавчими документами, за якими винесено постанову про стягнення виконавчого збору згідно з вимогами статті 46 Закону ( 606-14 ). 2.28. У графі 22 обліковуються суми, які фактично стягнуті за винесеними державними виконавцями постановами про стягнення виконавчого збору. Вимоги щодо заповнення рядків до граф 1 - 13 2.29. У рядку 5 обліковуються виконавчі документи щодо конфіскації майна за кримінальними справами та за справами про адміністративні правопорушення. 2.30. У рядку 7 зазначаються виконавчі документи за рішеннями судів про стягнення мита та штрафів, за постановами, винесеними органами (посадовими особами), уповноваженими законом розглядати справи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом, фінансові санкції та інші (крім виконавчих документів з рядків 13, 15). 2.31. У рядок 8 включаються виконавчі документи про відшкодування й коди, заподіяної ушкодженням здоров'я або смертю громадянина, за кримінальними та цивільними справами, що не витікають з трудових правовідносин. 2.32. У рядку 12 зазначаються виконавчі документи про відшкодування матеріальної шкоди, заподіяної працівнику підприємством, установою, організацією при виконанні ним трудових обов'язків. 2.33. У рядку 13 зазначаються виконавчі документи за рішеннями арбітражних судів (крім виконавчих документів, зазначених у рядку 7). 2.34. У рядку 14 обліковуються виконавчі документи щодо виконання рішень про стягнення коштів на користь держави за позовами прокурорів (за виконавчими документами, зазначеними у рядках 2, 5, 13). 2.35. У рядку 15 обліковуються виконавчі написи нотаріусів (крім виконавчих документів, зазначених у рядку 7). 2.36. У рядку 16 обліковуються не зазначені в попередніх рядках виконавчі документи майнового характеру (моральна шкода та інші). Вимоги щодо заповнення рядків до граф 14 - 22 2.37. У рядку 5, 6 графи 18, 21, 22 не підлягають заповненню. 2.38. Рядок 9 не підлягає заповненню. 2.39. У рядку 12 підлягають заповненню графи 14-22 (крім стягнення періодичних платежів). 2.40. У рядках 17-23 графи 14-20 не підлягають заповненню. 2.41. У рядку 24 за виконавчими документами немайнового характеру графи 14-20 не підлягають заповненню. Розділ Б. Довідка 2.42. У пункті 1 вказується кількість виконавчих документів з періодичними платежами (про стягнення аліментів, про відшкодування шкоди), що перебувають на виконанні в бухгалтеріях підприємств, установ, організацій. Кількість указується на кінець звітного періоду. 2.43. Пункт 3 заповнюється на підставі перевірок бухгалтерій державними виконавцями, зокрема правильності утримання та своєчасного відрахування і надіслання відрахованих сум стягувачам. У цьому пункті вказується кількість проведених державним виконавцем перевірок бухгалтерій за звітний період, у тому числі на підставі контрольних карток на підприємство, організацію, установу (ф-14 Інструкції з діловодства), у яких обліковуються всі дії державних виконавців щодо контролю за правильністю утримання за виконавчими документами. 2.44. У пункті 5 вказується кількість подань, заяв державних виконавців, направлених до суду, органів прокуратури, внутрішніх справ, в інші установи з питань виконання рішень (про роз'яснення порядку виконання рішення, про розшук боржника, про притягнення до кримінальної відповідальності тощо). 2.45. У пункті 8 зазначається кількість працівників відділу, які згідно зі статтею 4 Закону України "Про державну виконавчу службу" ( 202/98-ВР ) є державними виконавцями. 3. Умови логічного контролю З.1. До розділу А Графи гр.1 + гр.2 = гр.3 + гр.9 + гр.12 гр.2 >= гр.3 гр.2 <= гр.4 гр.4 >= гр.5 гр.4 = гр.9 + гр.12 гр.4 <= гр.1 + гр.2 гр.4 >= гр.6 гр.6 >= гр.7 гр.6 <= гр.4 гр.8 <= гр.7 гр.9 >= гр.6 гр.10 + гр.11 <= гр.9 гр.12 < гр.4 гр.12 >= гр.13 гр.14 + гр.15 = гр.16 + гр.19 гр.16 >= гр.17 + гр.18 гр.19 >= гр.20 гр.21 >= гр.22 Рядки р.1 = р.2 + р.3 + р.4 р.5 >= р.6 р.10 >= р.11 + р.12 р.14 < р.2 + р.5 + р.13 р.17 >= р.18 + р.19 + р.20 р.21 >= р.22 + р.23 р.25 = р.1 + р.5 + р.7 + р.8 + р.9 + р.10 + р.13 + р.15 + + р.16 + р.17 + р.21 + р.24 3.2. До розділу Б. Довідка Пункт 1 >= пункту 2 пункт 1 >= пункту 3 Начальник управління забезпечення функціонування державної виконавчої служби І.І.Ємельянова