УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
І Н С Т Р У К Ц І Я
N 129 від 07.07.94
м.Київ

Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 07.07.94 р.
( Документ втратив чинність на підставі Постанови Нацбанку N 211 (z0704-05) від 14.06.2005 )

Інструкція N 1 з організації емісійно-касової роботи в установах банків України

( Із змінами, внесеними згідно з документом Національного банку N 255 (v0255500-95, v0131500-95) від 31.05.95 Постановами Національного банку N 347 (v0411500-96) від 30.12.96 N 146 (v0440500-97) від 12.05.97 N 318 (z0452-97) від 26.09.97 N 333 (z0513-97) від 13.10.97 N 403 (z0603-97) від 12.12.97 N 243 (z0432-98) від 23.06.98 N 368 (z0647-98) від 15.09.98 N 402 (z0648-98) від 30.09.98 N 395 (z0649-98) від 28.09.98 N 84 (z0154-99) від 24.02.99 N 152 (z0242-99) від 31.03.99 N 309 (z0758-01) від 01.08.2001 N 121 (z0352-02) від 22.03.2002 N 132 (z0396-02) від 09.04.2002 N 258 (z0624-02) від 22.07.2002 N 470 (z0961-02) від 04.12.2002 N 502 (z0021-03) від 12.12.2002 N 206 (z0425-03) від 21.05.2003 N 234 (z0477-03) від 04.06.2003 N 337 (z0768-03) від 14.08.2003 N 571 (z0051-04) від 23.12.2003 N 520 (z0033-04) від 03.12.2003 ) ( У тексті Інструкції слова "Кримське республіканське, регіональні управління Національного банку України, установи Національного банку України" у всіх відмінках замінено словами "територіальні управління Національного банку України (далі - територіальні управління)" у відповідних відмінках, слова "Міністерства зв'язку України" у всіх відмінках замінити словами "Державний комітет зв'язку України" у відповідних відмінках та слова "управління перевезення цінностей та організації інкасації" у всіх відмінках замінено словами "департамент перевезення цінностей та організації інкасації" у відповідних відмінках згідно з Постановою Національного банку N 309 (z0758-01) від 01.08.2001 ) ( У тексті Інструкції слова "банківська ідентифікаційна картка" у всіх відмінках замінено словами "платіжна картка" у відповідних відмінках та слова "територіально відокремлені безбалансові відділення" у всіх відмінках замінено словом "відділення" у відповідних відмінках згідно з Постановою Національного N 132 (z0396-02) від 09.04.2002 ) ( Глава I втратила чинність на підставі Постанови Національного банку N 337 (z0768-03) від 14.08.2003 ) ( Глава II втратила чинність на підставі Постанови Національного банку N 337 (z0768-03) від 14.08.2003 ) ( Глава III втратила чинність на підставі Постанови Національного банку N 337 (z0768-03) від 14.08.2003 ) ( Глава IV втратила чинність на підставі Постанови Національного банку N 337 (z0768-03) від 14.08.2003 ) ( Глава V втратила чинність на підставі Постанови Національного банку N 520 (z0033-04) від 03.12.2003 )
Глава VI Порядок виконання операцій з дорогоцінними металами та дорогоцінними каменями
( Розділ 1 глави VI втратив чинність на підставі Постанови Національного банку N 206 (z0425-03) від 21.05.2003 ) ( Розділ 2 глави VI втратив чинність на підставі Постанови Національного банку N 206 (z0425-03) від 21.05.2003 ) ( Розділ 3 глави VI втратив чинність на підставі Постанови Національного банку N 206 (z0425-03) від 21.05.2003 ) ( Розділ 4 глави VI втратив чинність на підставі Постанови Національного банку N 206 (z0425-03) від 21.05.2003 ) ( Розділ 5 втратив чинність на підставі Постанови Національного банку N 337 (z0768-03) від 14.08.2003 ) ( Розділ 5-а втратив чинність на підставі Постанови Національного банку N 337 (z0768-03) від 14.08.2003 ) ( Глава VII (крім пункту 312) втратила чинність на підставі Постанови Національного банку N 337 (z0768-03) від 14.08.2003 ) ( Пункт 312 розділу 1 глави VII втратив чинність на підставі Постанови Національного банку N 571 (z0051-04) від 23.12.2003 ) ( Глава VIII втратила чинність на підставі Постанови Національного банку N 337 (z0768-03) від 14.08.2003 )
***
З виданням цієї Інструкції скасовуються усі нормативні документи Держбанку СРСР, Зовнішекономбанку СРСР, Національного банку України з питань організації емісійно-касової роботи, інкасації грошової виручки, перевезення і пересилання цінностей, виконання операцій з дорогоцінними металами та дорогоцінними каменями, з іноземною валютою та платіжними документами в іноземній валюті.
Голова Правління
Національного банку України
В.А.Ющенко
( Додатки до глав I, II, III, IV, VII (крім пункту 312), VIII та розділів 5 і 5-а глави VI Інструкції втратили чинність на підставі Постанови Національного банку N 337 (z0768-03) від 14.08.2003 )

Додаток 4
до пунктів 8, 312 Інструкції N 1  з
організації емісійно-касової роботи
в   установах   банків      України

Приходний касовий ордер N ______________

 ______________________________
        дата заповнення
 Від кого _______________________________ рахунок N
                                          Сума загальна
 -----------------------------------------------------------------
 Банк одержувача|     |   Кредит   |   Суми часткові   |   Код
 ---------------+-----+------------+-------------------+----------
                |Код  |            |-------------------+----------
 ---------------+-----|            |-------------------+----------
 Одержувач      |     |            |-------------------+----------
 ---------------+-----|            |-------------------+----------
  Код           |     |            |-------------------+----------
 ---------------------|            |-------------------+----------
                      |Рахунок N   |-------------------+----------
                      -------------+------------------------------
 Сума словами                      |Вид операції
 __________________________________|______________________________
 __________________________________|Призначення платежу
 _____________________________ грн.|______________________________
 Призначення платежу ______________|N групи банку
 -----------------------------------------------------------------
 Пред'явлений (*) ________________________________________________
                  (назва документа: паспорт або документ, що його
                                      замінює)
 Серія _____ N _____________
 Виданий _________________________________________________________
                    (ким виданий, дата видачі)
 _________________________________________________________________
                 (дата народження, адреса особи)
 -----------------------------------------------------------------
 Підпис платника        Контролер       Бухгалтер        Касир
_______________
* Дані паспорта або документа, що його замінює, та інших реквізитів зазначаються у випадках, передбачених абзацами двадцять четвертим - двадцять дев'ятим пункту 7.1 глави I цієї Інструкції.
( Додаток N 4 із змінами, внесеними згідно з Постановами Нацбанку N 347 (v0411500-96) від 30.12.96, N 430 (z0603-97) від 12.12.97; в редакції Постанови Національного банку N 309 (z0758-01) від 01.08.2001, із змінами, внесеними згідно з Постановами Національного банку N 121 (z0352-02) від 22.03.2002, N 234 (z0477-03) від 04.06.2003 )

Додаток N 7
(до пп.17, 45, 170, 182)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.

Типовий договір про повну індивідуальну матеріальну відповідальність

З метою забезпечення зберігання матеріальних цінностей ___________
__________________________________________________________________
                  (найменування установи банків)
в особі __________________________________________________________
              (керівник установи банку або його заступник,
__________________________________________, який іменується надалі
     прізвище, ім'я, по батькові)
"адміністрація", виступаючи від імені  установи  банку,  з  одного
боку, і працівник ________________________________________________
                             (найменування установи банку,
__________________________________________, який іменується надалі
прізвище, ім'я, по батькові)
"працівник", з іншого боку, уклали цей договір про нижченаведене:
     1. Працівник, що займає посаду ______________________________
                                        (найменування посади)
або виконує роботу ________________________________, безпосередньо
                        (найменування роботи)
пов'язану із зберіганням,  обробкою,  перерахуванням,  прийманням,
видачею і перевезенням цінностей (непотрібне закреслити),  бере на
себе  повну  матеріальну  відповідальність  за  безпеку збереження
довірених йому установою банку цінностей і в зв'язку з  викладеним
зобов'язується:
а) обережно поводитися з переданими йому на зберігання або на інші цілі матеріальними цінностями і вживати заходи щодо запобігання шкоди;
б) своєчасно повідомляти адміністрацію установи банку про усі обставини, що загрожують безпеці зберігання довірених йому цінностей;
в) суворо дотримуватися встановлених правил здійснення операцій з цінностями і їх зберігання;
г) не розголошувати ніде, ніколи і ні за яких обставин відомі йому операції щодо зберігання цінностей, їх відправки, перевезення, охорони, сигналізації, а також службові доручення щодо каси.
2. Адміністрація зобов'язується:
а) створювати працівнику умови, необхідні для нормальної роботи і забезпечення повного збереження довірених йому матеріальних цінностей;
б) знайомити працівника з чинним законодавством щодо матеріальної відповідальності працівників за заподіяну підприємству, установі, організації шкоду, а також з інструкціями і правилами зберігання, приймання, видачі, обробки, перерахування і перевезення цінностей, діючих у банківській системі країни;
в) проводити у встановленому порядку ревізії цінностей.
3. У разі незабезпечення з вини працівника збереження довірених йому матеріальних цінностей визначення розміру заподіяної підприємству, установі, організації шкоди і його відшкодування проводиться відповідно до чинного законодавства.
4. Працівник не несе матеріальної відповідальності, якщо шкода заподіяна не з його вини.
5. Дія цього договору поширюється на весь час роботи з довіреними працівнику матеріальними цінностями підприємства, установи, організації.
6. Цей договір укладений у двох примірниках, перший з яких має бути у адміністрації, а другий - у працівника.
Адреса сторін договору:
                                 Підписи сторін договору:
                                 Адміністрація              підпис
                                 Працівник                  підпис
"___"___________ 19__ р.

Додаток 29
до пунктів 78, 127, 210, 218, 219,  312,  315
Інструкції N 1 з організації емісійно-касової
роботи в установах банків України
-----------------------------------------------------------------
|Видатковий                     |місце для    |                 |
|касовий ордер N                |наклеювання  |                 |
|_______________                |талона       |N __________     |
|(дата заповнення)              |             |талон до каси    |
|-------------------------------+-------------+-----------------|
|Видати                         |Дебет        |Сума             |
|Найменування банку             |рах. N       |                 |
|-------------------------------+-------------|                 |
|Вид витрат банку               |Кредит       |                 |
|                               |рах. N       |                 |
|                               --------------|                 |
|Сума словами:                                |                 |
|---------------------------------------------|Загальна         |
|---------------------------------------------------------------|
|                                грн. коп                       |
|---------------------------------------------------------------|
|Призначення платежу ___________|показник касового плану        |
|_______________________________|-------------------------------|
|_______________________________|Сума         |код              |
|_______________________________|-------------+-----------------|
|                               |-------------+-----------------|
|                               --------------------------------|
|Пред'явлений _______________________________________________   |
|             (назва документа: паспорт або документ, що його   |
|                               замінює)                        |
|_________________________ серія ___________ номер __________   |
|виданий ____________________________________________________   |
|                     (ким виданий, дата видачі)                |
|_______________________________ ____________________________   |
|                 (дата народження, адреса особи)               |
|                                                               |
|Зазначену в ордері суму одержав ____________________________   |
|                                        (підпис особи)         |
|Контролер __________ Бухгалтер  _________ Касир_____________   |
-----------------------------------------------------------------
( Додаток N 29 із змінами, внесеними згідно з Постановою Нацбанку N 430 (z0603-97) від 12.12.97; в редакції Постанови Національного банку N 309 (z0758-01) від 01.08.2001 ) ( Додаток N 35 втратив чинність на підставі Постанови Нацбанку N 152 (z0242-99) від 31.03.99 ) ( Додаток N 40 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 430 (z0603-97) від 12.12.97 ) ( Додаток N 41 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 368 (z0647-98) від 15.09.98 ) ( Додаток N 43 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 430 (z0603-97) від 12.12.97 ) ( Додаток N 44 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 430 (z0603-97) від 12.12.97 )

Додаток N 53
(до п.179)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.

Типовий договір на збирання грошової виручки

місто _____________              "___"___________________ 19__ р.
Відділ інкасації _________________________________________________
                      (найменування регіонального управління)
Національного банку  України,  що  іменується  надалі "Відділ",  в
особі начальника відділу інкасації _______________________________
                             посада, прізвище, ім'я та по батькові
який діє на підставі  Положення  про  відділ  дільниці  інкасації,
______________________________________________________________, що
         (найменування установи комерційного банку)
іменується надалі "Банк", в особі ________________________________
                             посада, прізвище, ім'я та по батькові
іменується надалі "Госпорган" в особі ____________________________
                             посада, прізвище, ім'я та по батькові
якии діє на підставі _____________________________________________
                                   статут, положення
уклали цей договір про таке:

1. Предмет договору

1.1. Відділ власними силами і засобами в погоджені дні і годнни проводить збирання грошової виручки у господарських органів. Списки госпорганів, дні і години збирання грошової виручки погоджуються на місці установою комерційного банку і дільниці інкасації і є частиною цього договору. Банк проводить приймання готівки від інкасатора і своєчасне зарахування на рахунки клієнта, а госпорган оплачує надані послуги в розмірі і строки, передбачені цим договором.

2. Зобов'язання сторін

2.1. Відділ зобов'язується здійснювати приймання, перевезення і здавання грошової виручки до установи комерційного банку в інкасаторських сумках (мішках).
2.2. Збір грошової виручки Відділом проводиться шляхом приймання сумок з виручкою інкасаторами безпосередньо на підприємствах, в інкасаторських пунктах, через об'єднані каси Госпоргана за затвердженим графіком.
2.3. Для збирання грошової виручки Відділ закріплює в безкоштовне користування за кожним підприємством Госпоргану необхідну кількість сумок, а також забезпечує за окрему плату бланками супровідних документів. Сумки є власністю Відділу і при розриві договору підлягають поверненню Відділу.
( Пункт 2.4 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 347 (v0411500-96) від 30.12.96 )
2.4. Забезпечення Госпоргану пломбами до сумок з грошовою готівкою покладено на Банк. Норми постачання і плата визначаються виходячи з середньомісячної потреби Госпоргану в пломбах і їх балансової вартості за обліковими даними Банку.
2.5. Госпорган зобов'язується забезпечити наявність вільних і освітлених шляхів, входів і коридорів, ізольованого приміщення для приймання виручки і можливість здійснення інкасації, як правило, на перших поверхах. Дільниця інкасації може пред'явити додаткові вимоги, спрямовані на забезпечення безпеки інкасаторів (супроводження інкасаторів працівником охорони при їх слідуванні з грошима до автомобіля і т.ін.).
2.6. Госпорган забезпечує підготовку сумки з готівкою заздалегідь, до приїзду інкасаторів.
2.7. Якщо сумка має порвану тканину, латки, вузли на шпагаті, нечіткість відбитка пломбіру або невідповідність його зразку, завірену Банком, а також невідповідність суми цифрами сумі літерами в накладній і копії супровідної відомості, інкасатор такої сумки не приймає.
2.8. Порядок збирання грошової виручки, передбачений цим договором, сторонам відомий і є для них обов'язковим. Будь-які зміни повинні бути погоджені усіма заінтересованими сторонами не пізніше як за 5 днів до настання змін.

3. Умови збирання грошової виручки

3.1. При підготовці для здавання сумки з готівкою Госпорган підраховує всі гроші, розсортовує грошові білєти за купюрами на придатні і зношені, керуючись при цьому Ознаками і порядком визначення платіжності грошових білетів Національного банку України і монет (додаток N 7), обв'язує грошові білети, після чого гроші вкладаються в сумку.
Не дозволяється проводити обандеролювання або обв'язку грошових білетів у корінці по 100 аркушів із зазначенням кількості аркушів і суми вкладених грошей.
3.2. Перед вкладенням в сумку готівки її здавач заповнює комплект бланків (супровідну відомість, накладну і копію супровідної відомості) до кожної сумки під копірку і підписує кожннй примірник, потім вкладає перший примірник супровідної відомості, а сумку з готівкою опломбовує таким чином, щоб пломба знаходилась якомога ближче до замка (при цьому кінці шпагату від зав'язаного вузла в пазу пломби повинні мати довжину не більше 2 см) і здає її разом з накладною інкасатору тільки після перевірки службового посвідчення з фотокарткою, пред'явлення доручення на право приймання інкасатором виручки, а також завіреною печаткою дільниці інкасації явочної картки. Після цього здавач Госпоргану звіряє підпис інкасатора на копії супровідної відомості з зразком його підпису на службовому посвідченні і дорученні, перевіряє наявність печатки дільниці інкасації і одержує від інкасатора порожню сумку, закріплену за цим Госпорганом.
3.3. Якщо сумка з готівкою не підготовлена в установлений час для здавання інкасаторам або має дефекти, перерахоаані в п.2.7, то здавач Госпоргану робить у явочній картці запис про причини нездавання виручки, завіряє своїм підписом, згодом проводиться повторний заїзд. При виявленні в процесі перерахування Банком сумки з готівкою Госпоргану недостачі або надлишку грошей, а також фальшивих неплатіжних білетів і монет Банк складає акт встановленої форми. Акт є безспірним і обоз'язковим для сторін.
У випадку повторних недостач готівки у сумках Госпоргану його представник може бути прнсутнім у Банку для спостереження за перерахуванням грошей, доставлених інкасаторами.

4. Розрахунки за збирання та перерахування грошової виручки

4.1. За послуги по збиранню грошової виручкн Госпорган сплачує Відділу суму в розмірі договірного тарифу з кожної тисячі гривень.
4.2. Оплата послуг по збиранню грошової виручки Госпорганом проводиться щомісячно відповідно до платіжної внмоги, що виставляється Відділом, або списується з рахунка Госпоргану Банку за розпорядженням Відділу.
( Підпункт 4.3 пункту 4 виключено на підставі Постанови Національного банку N 309 (z0758-01) від 01.08.2001 ) ( Підпункт 4.4 пункту 4 виключено на підставі Постанови Національного банку N 309 (z0758-01) від 01.08.2001 )

5. Відповідальність сторін

5.1. Відповідальність Відділу перед Госпорганом за цілісність сумки починається з моменту прийняття її в установленому порядку інкасаторами від здавача грошової виручки і припиняється з моменту її передачі представннку Банку.
5.2. При справності і цілісності сумки, накладеної на неї пломби Відділ не несе матеріальної відповідальності перед Госпорганом за повноту вкладення в сумку.
5.3. У разі втрат інкасаторами сумки з грошовою виручкою, а також приймання дефектної сумки, в якій виявиться недостача цінностей, Відділ несе матеріальну відповідальність перед Госпорганом згідо з законодавством України в розмірі, зазначеному в копії супровідної відомості, що залишається у здавача грошової виручкн, але не вище фактичного розміру втрати цінностей.
5.4. За повторний заїзд (п.3.3) до пункту інкасації з Госпоргану справляється плата у подвійному розмірі встановленого розміру встановленого тарифу з кожної тисячі гривень на користь Відділу.
5.5. При порушенні графіка обслуговування підприємств і організацій по збиранню грошової виручки з вини інкасаторів Госпоргану оплачує Відділ 50% від установленого тарифу з кожної тисячі гривень.
5.6. У разі неможливості інкасації і доставки грошової виручки в установи Банку у зв'язку з недодержанням вимог, передбачених п.2.5 цього договору, операції інкасаторами не виконуються, про що повідомляється черговий по дільниці інкасації і керівник Госпоргану, який вирішує питання доставки грошової виручки до установ Банку своїми засобами.
5.7. У разі втрат сумки або її зіпсування з вини Госпоргану і Банку винуватці відшкодовують Відділу вартість за її балансовою вартістю. Інкасаційні сумки, що стали непридатними, здаються назад до Відділу і обмінюються Відділом на нові сумки.
5.8. За несвоєчасну оплату наданих послуг на користь Відділу стягується з Госпоргану пеня в розмірі ___% з суми прострочених платежів за кожний день прострочки.
5.9. За необгрунтовану відмову від оплати наданих Відділом чи Банком послуг Госпорган сплачує на користь Відділу чи Банку, крім вартості наданих послуг, штраф у розмірі ___% суми, від сплати якої він ухилився.
5.10. За неправильне вкладення грошей до інкасаторської сумки (надлишок або недостача грошей, які оформлюються актом установленої форми) Банк стягує на свою користь з Госпоргану плату в розмірі ____ від суми фактнчно вкладених в інкасаторську сумку грошей.
5.11. Всі суперечки, що виникають між сторонами, вирішуються в порядку, встановленому законодавством України.

6. Строк дії договору, юридичні адреси і банківські реквізити сторін

6.1. Цей договір укладається на невизначений строк, і кожній стороні надається право розірвати його з попередженням другої сторони за один місяць.
6.2. Договір складеннй у 4-х примірниках:
Перший примірник - Відділу;
Другий - Госпоргану;
Третій - Банку;
Четвертий - дільниці.
Поштові адреси і банківські реквізити сторін:
Регіональне управління        Банк                 Госпорган
Національного    банку 
України
(підпис, розшифровка   (підпис, розшифровка   (підпис, розшифровка
    підпису)                підпису)                підпису)
      М.П.                    М.П.                    М.П.
( Додаток N 53 із змінами, внесеними згідно з Постановами Нацбанку N 347 (v0411500-96) від 30.12.96, N 430 (z0603-97) від 12.12.97 )

Додаток N 54
(до п.180)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.

Список підприємств, організацій і установ, грошова виручка яких збирається інкасаторами

       Найменування установи банку _______________________
       ___________________________________________________
-------------------------------------------------------------------------------
Реєстрацій- |Найменування|Код|Вище- |Адреса|Дата |Спосіб |Закріплені |Дата при-
ний номер   |підприємств,|   |стояща|і но- |укла-|обслуг.|  сумки    |пинення
            |організацій,|   |орга- |мер   |дення|       |-----------|збирання
            |установ     |   |ніза- |теле- |дого-|       |кіль-|но-  |інкасото-
            |            |   |ція   |фону  |вору |       |кість|мери |рами ви-
            |            |   |      |      |     |       |     |сумок|ручки для
            |            |   |      |      |     |       |     |     |НБУ
------------+------------+---+------+------+-----+-------+-----+-----+---------
     1      |     2      | 3 |  4   |  5   |  6  |   7   |  8  |  9  |    10
------------+------------+---+------+------+-----+-------+-----+-----+---------
------------+------------+---+------+------+-----+-------+-----+-----+---------
-------------------------------------------------------------------------------
Почато "___"_______________ 19__ р.
Закінчено "___"______________ 19__ р.
( Додаток N 54 із змінами, внесеними згідно з Постановою Нацбанку N 347 (v0411500-96) від 30.12.96 )

Додаток N 56
(до пп.76, 183, 186, 188, 190)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
Відділ інкасації по _________        Дійсна до 31 грудня 19__ р.
_____________________________        ______________________ в м.
(найменування установи банку)        ____________________ районі
"___"________________ 199_ р.        ___________________ області

Доручення

видано інкасатору ___________        з обов'язковим пред'явленням
_____________________________        у кожному окремому випадку
_____________________________        посвідчення особи (єдиного
на отримання від підприємств         зразка) та установленого
та організацій опломбованих          зразка явочної картки, що
сумок з грошовою виручкою            завірена печаткою та підписом
згідно з укладеним договором
                                     _____________________________
                                     (найменування установи банку)
Особистий підпис ___________________________________ посвідчується
                    (Прізвище, ім'я, по батькові)
     Керівник установи банку                   (______________)
     Головний бухгалтер                        (______________)
        М.П.

Додаток N 57
(до пп.183, 188, 221)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
      ----------------- Титульна сторінка ------------------
      |                                                    |
      |Дільниця інкасації при _____________________________|
      |                       (найменування установи банку)|
      |                                                    |
      |                       Журнал                       |
      |        реєстрації видачі та приймання зброї        |
      |                   і боєприпасів                    |
      |                     за 19__ р.                     |
      |                                                    |
      |          Розпочатий ____________________           |
      |          Закінчений ____________________           |
      |                                                    |
      |       Записи в цьому журналі проводяться до        |
      |             повного його внкористання              |
      ------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------
Дата та час|Систе-|Номер|Кіль-|Но- |Прізвище|Розпис|Дата та час|Підпис  |При-
видачі пра-|ма    |зброї|кість|мер |та іні- |про   |видачі пра-|особи,  |міт-
цівником   |зброї |     |пат- |пос-|ціали   |отри- |цівником   |що прий-|ка 1
зброї, пат-|      |     |ронів|від-|праців- |мання |зброї, пат-|няла від|
ронів, доз-|      |     |     |чен-|ників,  |зброї,|ронів, доз-|праців- |
волів на   |      |     |     |ня  |що от-  |патро-|волів на   |ників   |
право носі-|      |     |     |на  |римують |нів,  |право носі-|зброю,  |
ння зброї  |      |     |     |мар-|зброю,  |дозво-|ння зброї  |патрони,|
та посвід- |      |     |     |шрут|патрони,|лу на |та посвід- |лозвіл  |
чень на    |      |     |     |    |дозвіл  |право |чень на    |на право|
маршрут    |      |     |     |    |та пос- |носін-|маршрут    |носіння |
           |      |     |     |    |відчен- |ня    |           |зброї та|
           |      |     |     |    |ня на   |зброї |           |посвід- |
-----------|      |     |     |    |маршрут |та по-|-----------|чень на |
да-|го-|хви|      |     |     |    |        |свід- |да-|го-|хви|маршрут |
та |ди-|ли-|      |     |     |    |        |чень  |та |ди-|ли-|        |
   |ни |ни |      |     |     |    |        |на ма-|   |ни |ни |        |
   |   |   |      |     |     |    |        |ршрут |   |   |   |        |
---+---+---+------+-----+-----+----+--------+------+---+---+---+--------+----
-----------------------------------------------------------------------------
     1 У тому разі,  якщо повертається менша кількість боєприпасів
чи зброї, чим була отримана, то про клькість фактично зданої зброї
і  боєприпасів  та  причину  нездачі  решти  боєприпасів  і  зброї
робиться запис у графі "Примітка".
         --------------- Остання сторінка ---------------
         |Найменування установи банку: _________________|
         |                                              |
         |              Завіряючий надпис               |
         |У цьому журналі пронумеровано, прошнуровано та|
         |скріплено печаткою банку _____________________|
         |______________________________________ аркушів|
         |               (літерами)                     |
         |з ____________ по ____________ включно        |
         |Керівник установи ___________ (підпис)        |
         |Головний бухгалтер __________ (підпис)        |
         |_____________________________ (дата)          |
         ------------------------------------------------
( Додаток N 57 із змінами, внесеними згідно з Постановою Нацбанку N 347 (v0411500-96) від 30.12.96 )

Додаток N 58
(до п.188)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.

Довідка

_________________________________________________ відділенню банку
     Загальна сума  проінкасованої  виручки  усіма  маршрутами  за
даними журналів (актів) каси Вашого відділення за
"___"____________________ 199_ р.
становить ___________________________________________________ крб.
     Начальник відділу (дільниці) інкасації

Додаток N 59
(до пп.204, 207)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
____________________________ к/о/а банку
     Керівник відділення
Офіційна
печатка
_______________________________________________
          Начальник дільниці інкасації

Маршрутний лист

  по збиранню "___"_________________ 199_ р. сумок з цінностями,
  що підлягають поверненню філіям банку чи доставці у відділення
                              банку
------------------------------------------------------------------
 N |Найме-|  Здано інкасаторам  |Кіль- |Прийнято |Розписка завіду-
п/п|нуван-|  управління (діль-  |кість |від ін-  |ючого (контроле-
   |ня фі-|  ницям) при банку   |порож-|касаторів|ра) та касира
   |лії   |---------------------|ніх   |порожніх |філії банку
   |банку |кіль-|Сума цінностей,|сумок |сумок    |----------------
   |      |кість| що вкладені у |      |         |контро-| касир
   |      |сумок|     сумки     |      |         |лер    |
   |      |з ці-|---------------|      |         |       |
   |      |ннос-|що під-|що під-|      |         |       |
   |      |тями |лягають|лягають|      |         |       |
   |      |     |повер- |достав-|      |         |       |
   |      |     |ненню  |ці у   |      |         |       |
   |      |     |філії  |відді- |      |         |       |
   |      |     |банку  |лення  |      |         |       |
   |      |     |       |банку  |      |         |       |
---+------+-----+-------+-------+------+---------+-------+--------
 1 |  2   |  3  |   4   |   5   |  6   |    7    |   8   |   9
---+------+-----+-------+-------+------+---------+-------+--------
---+------+-----+-------+-------+------+---------+-------+--------
---+------+-----+-------+-------+------+---------+-------+--------
---+------+-----+-------+-------+------+---------+-------+--------
   |Разом |     |       |       |      |         |       |
------------------------------------------------------------------
     Усього прийнято від інкасаторів _____________________________
                                    (вказати прізвище та ініціали)
__________________________ "___" сумок з цінностями, що підлягають
поверненню філіям банку на оголошену суму, грн. __________________
__________________________________________________________________
                (вказати суму цифрами та літерами)
______________________ та "___" сумок з цінностяміі, що підлягають
доставці у відділення банку на оголошену суму, грн. ______________
__________________________________________________________________
                (вказати суму цифрами та літерами)
Окрім того прийнято "____"  порожніх сумок, у т.ч. "____" порожніх
сумок, що закріплені за відділеннями бакку та "__" порожніх сумок,
що не видані філіям банку.
        Касир ____________               Контролер ____________
        Підписи інкасаторів 
( Додаток N 59 із змінами, внесеними згідно з Постановами Нацбанку N 347 (v0411500-96) від 30.12.96, N 430 (z0603-97) від 12.12.97 )

Додаток N 60
(до пп.206, 212)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
1 прим.|               Супровідна відомість
       |       на цінності, що підлягають доставці
       |              ранком наступного дня
       |
       |          "___"_________________ 19__ р.
       |                                      --------------------
       |В установу банку               N      |                  |
       |----------------------------------------------------------
       |Сумка N ___ на суму грн. ____|Справну та належно опломбо-
       |                             |вану сумку N _______________
       |_____________________________|без перерахування вкладених
       |        (сума літерами)      |в неї цінностей прийняли:
       |                             |
       |Завідуючий (контролер) ______|  Завідуючий (контролер)
       |                     (підпис)|____________________________
       |                             |Касир ______________________
       |Касир _______________________|М.П.
       |            (підпис)         |"___"_____________ 19__ р.
------------------------ зворотна сторона ------------------------
------------------------------------------------------------------
 N |Найменування цінностей, вкладених у сумку|       Сума
п/п|                                         |
---+-----------------------------------------+--------------------
 1 |                                         |
---+-----------------------------------------+--------------------
 2 |                                         |
---+-----------------------------------------+--------------------
 3 |                                         |
---+-----------------------------------------+--------------------
 4 |                                         |
---+-----------------------------------------+--------------------
 5 |                                         |
---+-----------------------------------------+--------------------
   |     Разом ............................. |
   |                                         |--------------------
     Грн. ________________________________________________________
                                (сума літерами)
Завідуючий (контролер) ____________________   Касир ______________
2 прим.|           Копія супровідної відомості
       |       на цінності, що підлягають доставці
       |              ранком наступного дня
       |
       |          "___"_________________ 19__ р.
       |                                      --------------------
       |В установу банку               N      |                  |
       |----------------------------------------------------------
       |Сумка N ___ на суму грн. ____|Вказані на звороті цінності
       |                             |оприходовані
       |_____________________________|
       |        (сума літерами)      |  Завідуючий (контролер)
       |                             |____________________________
       |Завідуючий (контролер) ______|
       |                     (підпис)|Касир ______________________
       |                             |
       |Касир _______________________|"___"_____________ 19__ р.
       |            (підпис)         |
------------------------ зворотна сторона ------------------------
------------------------------------------------------------------
 N |Найменування цінностей, |      Сума      |Відмітка бухгалтерії
п/п|   вкладених у сумку    |                |--------------------
   |                        |                |  Приход  | Видаток
---+------------------------+----------------+----------+---------
 1 |                        |                |          |
---+------------------------+----------------+----------+---------
 2 |                        |                |          |
---+------------------------+----------------+----------+---------
 3 |                        |                |          |
---+------------------------+----------------+----------+---------
 4 |                        |                |          |
---+------------------------+----------------+----------+---------
 5 |                        |                |          |
---+------------------------+----------------+----------+---------
   |     Разом .............|                |          |
   |                        |----------------+----------+---------
     Грн. ________________________________________________________
                                (сума літерами)
Завідуючий (контролер) ____________________   Касир ______________
                                              Бухгалтер __________
3 прим.|                       Квитанція
       |       на отримвні цінності, що підлягають доставці
       |                  ранком наступного дня
       |
       |             "___"_________________ 19__ р.
       |                                      --------------------
       |В установу банку               N      |                  |
       |----------------------------------------------------------
       |Сумка N ___ на суму грн. ____|Справну та належно опломбо-
       |                             |вану сумку N _______________
       |_____________________________|без перерахування вкладених
       |        (сума літерами)      |в неї цінностей прийняли:
       |                             |
       |Завідуючий (контролер) ______|  Інкасатор банку
       |                     (підпис)|____________________________
       |                             |          (підпис)
       |Касир _______________________|Штамп банку
       |            (підпис)         |"___"_____________ 19__ р.
------------------------ зворотна сторона ------------------------
------------------------------------------------------------------
 N |Найменування цінностей, |      Сума      |Відмітка бухгалтерії
п/п|   вкладених у сумку    |                |--------------------
   |                        |                |  Приход  | Видаток
---+------------------------+----------------+----------+---------
 1 |                        |                |          |
---+------------------------+----------------+----------+---------
 2 |                        |                |          |
---+------------------------+----------------+----------+---------
 3 |                        |                |          |
---+------------------------+----------------+----------+---------
 4 |                        |                |          |
---+------------------------+----------------+----------+---------
 5 |                        |                |          |
---+------------------------+----------------+----------+---------
   |     Разом .............|                |          |
   |                        |----------------+----------+---------
     Грн. ________________________________________________________
                                (сума літерами)
Завідуючий (контролер) ____________________   Касир ______________
                                              Бухгалтер __________
( Додаток N 60 із змінами, внесеними згідно з Постановою Нацбанку N 430 (z0603-97) від 12.12.98 )

Додаток N 61
(до п.210)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
_____________________________
  місце для печатки установи
                                         Підкріпити готівкою філії
                                         (агентства) банку через
                                         інкасаторів банку
                                         _________________________
                                         _________________________
                                         _________________________
                  Підпис керівника банку _______________

Вимога N на підкріплення готівкою філій (агентств, кас) банку

                "___"_____________________ 19__ р.
філію (агентство/касу) N _________________________________________
                                      (сума цифрами)
філію (агентство/касу) N _________________________________________
                                      (сума цифрами)
філію (агентство/касу) N _________________________________________
                                      (сума цифрами)
філію (агентство/касу) N _________________________________________
                                      (сума цифрами)
філію (агентство/касу) N _________________________________________
                                      (сума цифрами)
                   Усього: _______________________________________
                                 (сума цифрами та літерами)
Керуючий банком                       Головний бухгалтер

Додаток N 62
(до пп.210, 211, 213)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
           ------------Титульна сторінка-------------
            |                                        |
            |Найменування установи банку:            |
            |                                        |
            |                 Книга                  |
            |  обліку готівки, відправленої філіям,  |
            |  агентствам, касам через інкасаторів   |
            |                 банку                  |
            |               за 19__ р.               |
            |                                        |
            |Розпочата ____________________          |
            |Закінчена ____________________          |
            |                                        |
            |    Записи в цій книзі проводяться      |
            |      до повного її використання        |
            ------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
 N |Дата|Пріз-|Найме- |Сума грошового|Номер |Розпис-|Розписка пра-
п/п|    |вища |нуван- | підкріплення |плом- |ка ста-|цівників каси
   |    |інка-|ня та  |--------------|біра- |ршого  |в отриманні
   |    |сато-|N каси,|цифра-|літера-|тора, |касира |сумки з гро-
   |    |рів, |якій   |ми    |ми     |яким  |зав.ка-|шовим підкрі-
   |    |що   |нале-  |------+-------|оплом-|сою ус-|пленням
   |    |дос- |жить   |      |       |бовані|танови |-------------
   |    |тав- |доста- |      |       |сумки |банку  |Завіду-|Касир
   |    |ляють|вити   |      |       |      |про ви-|ючий   |
   |    |під- |грошове|      |       |      |дачу   |(конт- |
   |    |кріп-|підкрі-|      |       |      |підкрі-|ролер) |
   |    |лення|плення |      |       |      |плення |       |
---+----+-----+-------+------+-------+------+-------+-------+-----
------------------------------------------------------------------
     Примітка: Розписка працівників каси про  отримання  грошового
підкріплення обов'язково підтверджується печаткою каси.
------------------------ зворотна сторона ------------------------
_____________________ к/о банку
               Видатковий касовий ордер N _________
                   "___"______________ 199_ р.
Видати ___________________________________________________________
                     прізвище, ім'я, по батькові
інкасаторів, які доставляють підкріплення філіям банку
------------------------------------------------------------------
     NN бал. рах.     |      Зміст операцій       | Загальна сума
----------------------+---------------------------|  підкріплення
За дебетом|За кредитом|                           |
----------+-----------+---------------------------+---------------
          |           |Підкріплення філій         |
          |           |(агентств, кас), вказаних  |
          |           |у вимозі                   |
------------------------------------------------------------------
__________________________________________________________________
                         (сума літерами)
Пред'явлені посвідчення            N ___ від _____________ 199_ р.
особи                              N ___ від _____________ 199_ р.
                                   N ___ від _____________ 199_ р.
Контролер ___________________      Бухгалтер _____________________
Сумок у кількості ________________________________________________
                              цифрами та літерами
на оголошену та вказану у даному ордері суму грошей отримали
     _____________________________________________________________
               (підписи усіх членів бригади інкасаторів)
Видав касир ___________________________
                      підпис
      ------------------ Остання сторінка -------------
      |                                               |
      |      Найменування установи банку:             |
      |                                               |
      |                 Завіряючий надпис             |
      |                                               |
      |     У цій книзі пронумеровано, прошнуровано та|
      |скріплено печаткою банку ______________________|
      |_______________________________________ аркушів|
      |               (літерами)                      |
      |з _______________ по _________ включно         |
      |Керівник установи  _____________ (підпис)      |
      |Головний бухгалтер _____________ (підпис)      |
      |__________________________________ (дата)      |
      -------------------------------------------------

Додаток N 63
(до пп.217, 319)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
_____________________|Найменуванчя установи банку ________________
Найменування установи|_____________________  Діє до "___"_________
       банку         |(підрозділ інкасації)  199_ р.
                     |                             при наявності
                     |_____________________        інкасаторського
_____________________|  (установа банку)           посвідчення з
  (установа банку)   |                             фотокарткою
                     |
      Корінець       |             Доручення N ___
   доручення _____   |
                     |Старшому бригади інкасаторів _______________
Старшому бригади     |             (прізвища, ім'я та по батькові)
інкасаторів _________|                      ______________________
_____________________|доручається отримати від ___________________
на отримання від     |                           (установа банку)
_____________________|для доставки _________________ м.___________
  (установа банку)   |              (установа банку)
_____________________|____________________________________________
для доставки ________|               (вид цінностей)
_____________________|в місто ____________________________________
  (установа банку)   |грн. _______________________________________
_____________________|            (сума літерами та цифрами)
_____________________|Власноручний підпис __________ засвідчується
   (вид цінностей)   |
                     |Керівник __________________________ (підпис)
Доручення діє        |
до "___"_____ 199_ р.|Найменування підрозділу інкасації
                     |або установи банку ________________ (підпис)
Підписи:             |
                     |Головний бухгалтер ________________ (підпис)
Доручення отримав    |
Старший бригади      |
інкасаторів          |У прийнятті цінностей розписуються всі інка-
                     |сатори, перелічені на звороті.
             (підпис)|
                     |М.П.         "___"______________ 199_ р.
"___"________ 199_ р.|
------------------------ зворотна сторона ------------------------
         Список членів                         Список членів
бригади інкасаторів, призначених            бригади інкасаторів
    для перевезення цінностей
1. _____________________________       1. ________________________
       (прізвище, ініціали)                 (прізвище, ініціали)
2. _____________________________       2. ________________________
3. _____________________________       3. ________________________
4. _____________________________       4. ________________________
5. _____________________________       5. ________________________
_______________________________        ___________________________
(керівник підрозділу інкасації)            (керівник підрозділу
                                                інкасації)
М.П.
                         (підпис)                         (підпис)
"___"_________________ 199_ р.         "___"_____________ 199_ р.
( Додаток N 63 із змінами, внесеними згідно з Постановами Нацбанку N 347 (v0411500-96) від 30.12.96, N 430 (z0603-97) від 12.12.97 )

Додаток N 65
(до пп.219, 220, 233, 236)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
__________________________            ____________________________
  (Наймеиування установи                 (Найменування установи
    банку-відправника)                      банку-одержувача)
"___"_______________ 199_ р.

Опис N цінностей, що пересилаються

     Надсилаємо через старшого інкасатора ________________________
                                            (прізввще, ініціали)
                                        придатні
з резервних фондів (операційної каси) ----------- грошові білети і
                                        зношені
монету, з оборотної  (операційної)  каси  -  дефектну,  пошкоджену
монету (непотрібне закреслііти).
Одержання і зарахування зазначених цінностей на відповідні рахунки балансу просимо підтвердити.
------------------------------------------------------------------
 Номінали грошових  | Сума |  Кількість  |  Номери  |   Номери
 білетів і монети   |      |   мішків    |  мішків  |  пломбірів
--------------------+------+-------------+----------+-------------
--------------------+------+-------------+----------+-------------
--------------------+------+-------------+----------+-------------
--------------------+------+-------------+----------+-------------
--------------------+------+-------------+----------+-------------
--------------------+------+-------------+----------+-------------
--------------------+------+-------------+----------+-------------
Усього на суму, грн. _____________________________________________
                                      (сума літерами)
------------------------ зворотна сторона ------------------------
                   Дефектна, пошкоджена монета,
                       що вилучена з обігу
------------------------------------------------------------------
    Номінал монети    |    Кількість місць     |      Сума
----------------------+------------------------+------------------
----------------------+------------------------+------------------
----------------------+------------------------+------------------
----------------------+------------------------+------------------
----------------------+------------------------+------------------
Усього -----------------------------------------------------------
     Керівник установи банку _____________________ (підпис)
     Головний бухгалтер      _____________________ (підпис)
     Завідуючий касою        _____________________ (підпис)
         М.П.
                             Розписка
"___"____________ 199_ р. вказані в опису цінності, що відправлені
через старшого інкасатора ____________________ на суму грн. ______
                          (прізвище, ініціали)              (сума
________________________________________________________ прийняті.
                   цифрами і літерами)
     Приймання цінностей проведено з перевіркою __________________
                                               (вказати поаркушно,
__________________________________________________________________
   поштучно, за кружками, за надписами на ярликах, за пачками і
______________________.
      корінцями)
     Керівник установи банку __________________ (підпис)
     Головний бухгалтер      __________________ (підпис)
     Завідуючий касою        __________________ (підпис)
Цінності здали:
Інкасатори                                  (підписи)
М.П.
( Додаток N 65 із змінами, внесеними згідно з Постановою Нацбанку N 65 (z0603-97) від 12.12.97 )

Додаток N 66
(до пп.220, 233, 236)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
__________________________            ____________________________
  (Наймеиування установи                 (Найменування установи
    банку-відправника)                      банку-одержувача)
"___"_______________ 199_ р.          місто ______________________

Опис N бланків суворої звітності

Надсилаємо через старшого інкасатора _____________________________
                                        (прізвище, ініціали)
бланки суворої звітності.
Одержання і зарахування зазначених бланків на відповідні рахунки просимо підтвердити.
------------------------------------------------------------------
 Вид  |Кількість аркушів| Серія | З N | До N |  Кількість книжок
бланка|    в книжці     |       |     |      |
------+-----------------+-------+-----+------+--------------------
      |                 |       |     |      |
                                     Разом: ______________________
___________________________________________________________ книжок
                    (кількість літерами)
     Керівник установи банку __________________ (підпис)
     Головний бухгалтер      __________________ (підпис)
     Завідуючий касою        __________________ (підпис)
  М.П.
------------------------ зворотна сторона ------------------------
                             Розписка
                   "___"______________ 199_ р.
    Найменування установи банку __________________________________
    Вказані в опису бланки суворої звітності, що відправлені через
старшого інкасатора ____________________ в кількості _____________
                    (прізвище, ініціали)
________________________________________________________ прийняті.
                     (цифрами і літерами)
    Приймання бланків проведено з перевіркою _____________________
                                                 (вказати:
__________________________________________________________________
          поаркушно, поштучно, за надписами на ярликах)
     Керівник установи банку __________________ (підпис)
     Головний бухгалтер      __________________ (підпис)
     Завідуючий касою        __________________ (підпис)
Цінності здали:
Інкасатори                                  (підписи)
М.П.

Додаток N 67
(до пп.222, 281, 296)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.

Акт здачі-приймання посилок з цінностями інкасаторами установ банку

"___"________________ 199_ р. N ___ м.____________________

                                                  ----------------
_________________________________________________ |              |
     (найменування установи банку)                ----------------
Складено: 1. _____________________________________________________
                         (посада, прізвище, ініціали)
          2. Головним бухгалтером ________________________________
                                   (прізвище, ім'я та по батькові)
          3. Завідуючий касою ____________________________________
                                 (прізвище, ім'я та по батькові)
У присутності інкасаторів: 1. ____________________________________
                                 (прізвище, ім'я та по батькові)
                           2. ____________________________________
                                 (прізвище, ім'я та по батькові)
                           3. ____________________________________
                                 (прізвище, ім'я та по батькові)
     Цей акт  акт складено в тому,  що відповідальні за збереження
цінностей службові особи _________________________________________
__________________________________________________________________
                  (найменування установи банку)
здали, а інкасатори при __________________________________________
                              (найменування установи банку)
прийняли в непошкодженій упаковці, належно опломбовані (опечатані)
______________________ посилок ____________ (мішків ____________),
(цифрами та літерами)
             з скупленими цінностями
у тому числі -----------------------------------------------------
             з прийнятими на інкасо цінностями
у кількості _______________________ в оцінці грн. ________________
__________________________________________________________________
                    (сума цифрами та літерами)
Складено в 3 примірниках:
перший примірник - одержувачу;
другий примірник - інкасаторам;
третій примірник - відправнику.
Начальник ОПЕРУ                          (підпис     розшифровка
                                                     підпису)
Завідуючий сховищем                      (підпис     розшифровка
                                                     підпису)
Завідуючий касою                         (підпис     розшифровка
                                                     підпису)
Інкасатори:                              (підписи    розшифровка
                                                     підпису)
( Додаток N 67 із змінами, внесеними згідно з Постановою Нацбанку N 430 (z0603-97) від 12.12.97 )

Додаток N 68
(до п.223)
---------------------------
---------------------------
Затверджено
постановою Правління
Національного банку України
N 129 від 7 липня 1994 р.
______________________________      ______________________________
         (Найменування                       (Найменування
       банку-відправника)                  банку-одержувача)
N ____________________________      місто ________________________
"___"________________ 19__ р.

Опис валютних та інших цінностей

Надсилаємо через старшого інкасатора валютні цінності. Одержання і зарахування іноземної валюти на відповідні рахунки балансу просимо підтвердити.
------------------------------------------------------------------
Найменування|Номінал|Номери чеків|Кількість  | Сума за |  Номер
валютних    |       |(блокнотів) |аркушів    |номіналом| пломбіра
цінностой   |       |            |(блокнотів)|         |
(код валюти)|       |            |           |         |
------------+-------+------------+-----------+---------+-----------
------------+-------+------------+-----------+---------+-----------
------------+-------+------------+-----------+---------+-----------
-------------------------------------------------------------------
Керівник
Головний бухгалтер                            М.П.
Завідуючий касою
------------------------ зворотна сторона ------------------------
                             Розписка
"___"__________________ 19__ р. Зазначені в опису валютні цінності
відправлені через старшого інкасатора ______________________ банку
_________________________________________________________ прийняті
                     (прізвище, ініціали)
згідно з описом.
Приймання цінностей проведено з перевіркою _______________________
__________________________________________________________________
   (вказати: поаркушно, поштучно, за кружками, за надписами на
                 ярликах, за пачками і корінцями)
__________________________________________________________________
Керівник                                      (підпис)
Головний бухгалтер                            (підпис)    М.П.
Завідуючий касою                              (підпис)
Цінності здали
Інкасатори:                                   (підписи)
( Додаток N 79 виключено на підставі Постанови Національного банку N 121 (z0352-02) від 22.03.2002 ) ( Додаток N 80 виключено на підставі Постанови Національного банку N 121 (z0352-02) від 22.03.2002 ) ( Додаток N 83 втратив чинність на підставі Постанови Національного банку N 502 (z0021-03) від 12.12.2002 ) ( Додаток N 89 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 347 (v0411500-96) від 30.12.96 ) ( Додаток N 90 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 347 (v0411500-96) від 30.12.96 ) ( Додаток N 91 виключено на підставі Постанови Нацбанку N 347 (v0411500-96) від 30.12.96 ) ( Додаток N 92 втратив чинність на підставі Постанови Національного банку N 502 (z0021-03) від 12.12.2002 ) ( Додаток N 93 втратив чинність на підставі Постанови Національного банку N 502 (z0021-03) від 12.12.2002 )