КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 14 червня 2002 р. N 835
Київ
|
Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Внести до Інвестиційної програми спільного українсько-корейського підприємства з іноземною інвестицією у формі закритого акціонерного товариства "АвтоЗАЗ-ДЕУ", затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 1998 рку N 362 (
362-98-п)
, зміни, що додаються.
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 2 березня 1998 р. N 253 (
253-98-п)
"Про затвердження Порядку визначення ступеня локалізації виробництва підприємствами складових частин автомобілів" (Офіційний вісник України, 1998 р., N 9, ст. 340).
Прем'єр-міністр України
|
А.КІНАХ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 червня 2002 р. N 835
ЗМІНИ,
що вносяться до Інвестиційної програми спільного українсько-корейського підприємства з іноземною інвестицією у формі закритого акціонерного товариства "АвтоЗАЗ-ДЕУ" ( 362-98-п )
1. Абзаци перший - третій Програми (
362-98-п)
викласти у такій редакції:
"Спільне українсько-корейське підприємство з іноземною інвестицією "АвтоЗАЗ-ДЕУ" (далі - Спільне підприємство) створено у формі закритого акціонерного товариства на базі майна відкритого акціонерного товариства "Запорізький автомобільний завод" (далі - АвтоЗАЗ), вартість якого становить 150 млн. доларів США, і грошового внеску інвестора у сумі, еквівалентній 150 млн. доларів США за офіційним обмінним курсом Національного банку України на день внесення інвестиції.
Статутний фонд Спільного підприємства - 605,97 млн. гривень (300 млн. доларів США за офіційним обмінним курсом Національного банку України) на дату підписання Установчого договору (2 березня 1998 р.). Співвідношення часток АвтоЗАЗ та інвестора (далі - засновники) у статутному фонді становить 50 до 50.
Спільне підприємство розташовано за такою адресою: 69600, Україна, м. Запоріжжя, просп. Леніна, 8".
2. Розділи 1 і 6 виключити.
3. Розділи 2, 4, 5, 7, 8 і 9 викласти у такій редакції:
"2. Основні завдання Спільного підприємства
Основними завданнями Спільного підприємства "АвтоЗАЗ-ДЕУ" є провадження господарської діяльності для отримання прибутку шляхом розвитку в Україні виробництва автомобілів, автобусів, запасних частин до них, сприяння виробництву комплектуючих виробів, інструментальної та верстатобудівної бази, продажу та післяпродажного обслуговування автомобілів і автобусів";
"4. Об'єкти виробництва Спільного підприємства
Спільне підприємство випускатиме методом дрібно- та великовузлового складання автомобілі класу B і C, а також інших класів, включаючи конкурентоспроможні автомобілі спеціального призначення та автобуси.
5. Потужності Спільного підприємства
У процесі виконання Інвестиційної програми буде створено потужності з виробництва автомобілів загальною кількістю до 150 тис. одиниць та двигунів для автомобілів - до 120 тис. одиниць на рік";
"7. Джерела фінансування проекту
Основним джерелом фінансування проекту є кредити, інвестиційні кошти (частка статутного фонду в розмірі 150 млн. доларів США) та прибуток Спільного підприємства.
8. Терміни виконання програми створення (завантаження) робочих місць
Спільне підприємство та його засновники згідно із Законом України "Про стимулювання виробництва автомобілів в Україні" (
535/97-ВР)
забезпечують виконання програми створення (завантаження) робочих місць, не допускаючи зменшення чисельності працівників протягом пільгового періоду за ініціативою власника або уповноваженого ним органу.
9. Додаткові зобов'язання інвестора
Протягом пільгового періоду від дати реєстрації Спільного підприємства інвестор реінвестуватиме усі дивіденди, сплачені Спільним підприємством на користь інвестора, у розвиток автомобілебудування України.
Інвестор сприятиме залученню компаній автовиробників до виробництва спільним підприємством інших моделей автомобілів.
У разі зміни засновників Спільного підприємства всі права та обов'язки, передбачені цією Інвестиційною програмою для попередніх засновників (інвесторів), переходять до нових засновників згідно з вимогами Закону України "Про стимулювання виробництва автомобілів в Україні" (
535/97-ВР)
.
4. У розділі 3:
1) абзаци перший - сьомий замінити абзацами такого змісту:
"У своїй діяльності Спільне підприємство керуватиметься затвердженими Статутом і Установчим договором, Законом України "Про стимулювання виробництва автомобілів в Україні" (
535/97-ВР)
та цією Інвестиційною програмою.
Спільне підприємство виконуватиме програму створення (завантаження) робочих місць";
2) абзаци восьмий, дев'ятий, одинадцятий і чотирнадцятий виключити;
3) абзаци десятий, дванадцятий і тринадцятий викласти у такій редакції:
"Засновники сприятимуть розвиткові підрозділів Спільного підприємства - науково-технічного потенціалу технічного центру, а також інших напрямів (будівельний трест, інструментальне та верстатобудівне виробництво, виробництво товарів широкого вжитку, соціальна сфера, тощо)";
"Реалізація автомобілів виробництва Спільного підприємства здійснюватиметься через власну мережу збуту та (або) через мережу збуту і післяпродажного обслуговування дистриб'юторської компанії, яка може бути створена спільним підприємством разом з іншими українськими підприємствами відповідного профілю.
Реалізація автомобілів виробництва Спільного підприємства за межами України здійснюватиметься самим підприємством та (або) через мережу збуту інвестора";
4) доповнити розділ абзацом такого змісту:
"Засновники сприятимуть тому, що діяльність Спільного підприємства забезпечить можливість формування дивідендів його засновників, необхідних для повернення "АвтоЗАЗом" кредиту, отриманого для погашення недержавної заборгованості".
5. Доповнити Програму (
362-98-п)
розділом 10 такого змісту:
"10. Прикінцеві положення
Основні показники Інвестиційної програми, зокрема такі як виробничі потужності, обсяги інвестицій та терміни виконання програми створення (завантаження) робочих місць, підлягають щорічному коригуванню залежно від середньорічних темпів зростання внутрішнього валового продукту і питомої ваги доходу населення в його структурі, а також динаміки розвитку автомобільного ринку".