МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ

                          Р І Ш Е Н Н Я

 N АД-1/2000 від 11.02.2000
     м.Київ

 vd20000211 vnАД-1/2000




     Відповідно до  Закону  України  "Про   захист   національного
товаровиробника від  демпінгового  імпорту"  ( 330-14 ) Міжвідомча
комісія з міжнародної торгівлі  (далі  -  Міжвідомча  комісія)  на
своєму  засіданні  від  11  лютого  2000  року  розглянула  скаргу
українського виробника ВАТ "Фабрика штучного хутра" про  порушення
та   проведення  антидемпінгового  розслідування  щодо  імпорту  в
Україну  хутра  штучного  та  полотна  ворсового   походженням   з
Республіки  Білорусь,  а  також  "Звіт  МЗЕЗторгу  про  результати
антидемпінгової процедури щодо імпорту в Україну хутра штучного та
полотна ворсового походженням з Республіки Білорусь".

     1. Скарга  про  застосування антидемпінгових заходів.  Скарга
про  застосування  антидемпінгових  заходів  щодо  імпорту   хутра
штучного  та  полотна  ворсового походженням з Республіки Білорусь
була подана українським виробником ВАТ "Фабрика штучного хутра". У
цій  скарзі скаржник стверджує та доводить,  що він є національним
товаровиробником,  а  також  що  існують  достатні  підстави   для
порушення  антидемпінгового  розслідування  щодо імпорту в Україну
хутра штучного  та  полотна  ворсового  походженням  з  Республіки
Білорусь.   У   скарзі   стверджується   та   обгрунтовується,  що
демпінговий імпорт в Україну хутра штучного та  полотна  ворсового
походженням  з  Республіки  Білорусь  заподіює шкоду національному
товаровиробнику.  Ця  скарга  складена  українським  виробником  і
подана  до  Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі
України (далі - МЗЕЗторг) відповідно до вимог Закону України  "Про
захист національного  товаровиробника  від  демпінгового  імпорту"
( 330-14 ).
     2. Товар,  що  є  об'єктом  антидемпінгового   розслідування.
Відповідно  до  скарги  товар,  демпінговий імпорт якого в Україну
нібито  заподіює  шкоду,  є  хутро  штучне  та   полотно   ворсове
походженням  з  Республіки  Білорусь.  У  скарзі  стверджується та
доводиться,  що хутро штучне  та  полотно  ворсове  походженням  з
Республіки   Білорусь   є  подібними  хутру  штучному  та  полотну
ворсовому національного  походження.  У  скарзі  вимагається,  щоб
антидемпінгове  розслідування було порушено щодо імпорту в Україну
хутра штучного  та  полотна  ворсового  походженням  з  Республіки
Білорусь.   У   цьому   разі   товаром,   що   має  бути  об'єктом
антидемпінгового розслідування,  є хутро штучне та полотно ворсове
походженням з Республіки Білорусь.
     Опис товару, що є об'єктом антидемпінгового розслідування:
     - хутро  штучне та вироби з нього (далі - хутро штучне),  які
класифікуються   згідно   з   Державним   класифікатором   України
"Українська  класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності"
та Товарної     номенклатури    зовнішньоекономічної    діяльності
( n0001410-92 ) та мають код 4304;
     - полотна трикотажні ворсові (включаючи довговорсові полотна)
та  полотна  махрові (далі - полотно ворсове),  які класифікуються
згідно з Державним класифікатором України "Українська класифікація
товарів  зовнішньоекономічної діяльності" та Товарної номенклатури
зовнішньоекономічної діяльності та мають код 6001.
     3. Демпінговий    імпорт   в   Україну;   заподіяння   шкоди;
причинно-наслідковий зв'язок  між  таким  демпінговим  імпортом  і
шкодою.  У  скарзі  стверджується  та  доводиться,  що демпінговий
імпорт в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з
Республіки  Білорусь  зростає  у значних обсягах протягом останніх
років. Цей демпінговий імпорт зростає у відносних або в абсолютних
величинах  стосовно  обсягів  виробництва  чи споживання в Україні
подібного   товару.   Внаслідок   цього    демпінгового    імпорту
погіршується   виробниче,   торговельне  або  фінансове  становище
національного   товаровиробника,   що   призводить   до   значного
загального спаду в національному виробництві подібного товару. Цей
імпорт  також  заподіює  шкоду  національному  товаровиробнику.  У
скарзі також стверджується,  що існує причинно-наслідковий зв'язок
між демпінговим імпортом та заподіянням шкоди.

     4. Проведення    антидемпінгового   розслідування.   Протягом
засідання Міжвідомчої  комісії  розглядався  "Звіт  МЗЕЗторгу  про
результати  антидемпінгової процедури щодо імпорту в Україну хутра
штучного та полотна ворсового походженням з Республіки  Білорусь",
який  грунтувався на фактичних даних скаржника та "Звіті МЗЕЗторгу
про результати спеціального розслідування щодо імпорту  в  Україну
хутра  штучного  та  полотна  ворсового  походженням  з Республіки
Білорусь,   Латвійської   Республіки,    Литовської    Республіки,
Китайської  Народної  Республіки (у тому числі з Гонконгу,  Макао,
Тайваню),  Республіки  Польща,  Російської  Федерації,  Сполучених
Штатів Америки та Угорської Республіки,  що проводиться відповідно
до  Рішення  Міжвідомчої  комісії  з  міжнародної  торгівлі N 2/99
(  v2_99204-99  )  від  14  травня  1999 року". Протягом засідання
Міжвідомчої  комісії  було  встановлено,  що  відповідно до Закону
України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового
імпорту"  (  330-14  )  існують  достатні інформація та докази для
порушення  та проведення МЗЕЗторгом антидемпінгового розслідування
щодо  імпорту  в  Україну  хутра  штучного  та  полотна  ворсового
походженням з Республіки Білорусь.
     Беручи до  уваги зазначене вище,  на виконання Закону України
"Про  захист  національного   товаровиробника   від   демпінгового
імпорту" ( 330-14 ) Міжвідомча комісія постановляє:
     4.1. МЗЕЗторгу  повідомити  компетентні   органи   Республіки
Білорусь  про  порушення  антидемпінгової процедури щодо імпорту в
Україну  хутра  штучного  та  полотна  ворсового   походженням   з
Республіки Білорусь;
     4.2. МЗЕЗторгу з дня опублікування  цього  Рішення  закінчити
проведення  антидемпінгової процедури щодо імпорту в Україну хутра
штучного та полотна ворсового походженням з Республіки Білорусь;
     4.3. Затвердити     "Звіт     МЗЕЗторгу     про    результати
антидемпінгової процедури щодо імпорту в Україну хутра штучного та
полотна ворсового походженням з Республіки Білорусь";
     4.4. Порушити антидемпінгове  розслідування  щодо  імпорту  в
Україну   хутра   штучного  та  полотна  ворсового  походженням  з
Республіки Білорусь;
     4.5. МЗЕЗторгу  забезпечити публікацію цього Рішення у газеті
"Урядовий кур'єр";
     4.6. МЗЕЗторгу з дня опублікування цього Рішення розпочати та
проводити антидемпінгове  розслідування  щодо  імпорту  в  Україну
хутра  штучного  та  полотна  ворсового  походженням  з Республіки
Білорусь;
     4.7. Міністерству   закордонних  справ  України  нотифікувати
компетентні органи Республіки Білорусь про це Рішення,  а також  з
метою одержання додаткової інформації та доказів і беручи до уваги
те,  що  кількість  заінтересованих  сторін  виявляється  значною,
передати  компетентним  органам  Республіки  Білорусь  копії цього
Рішення,  скарги  та   відповідний   запитальник   МЗЕЗторгу,   що
використовуються у цьому антидемпінговому розслідуванні;
     4.8. Будь-які заінтересовані  сторони  можуть  передавати  до
МЗЕЗторгу інформацію та докази, що стосуються цього розслідування.
Відповіді на запитальник  МЗЕЗторгу,  коментарі,  вимоги  стосовно
проведення  слухань  у  МЗЕЗторзі  тощо направляються до МЗЕЗторгу
(адреса МЗЕЗторгу:  04053, МПС-04655, Київ-53, Львівська площа, 8;
Міністерство  зовнішніх  економічних  зв'язків і торгівлі України;
Управління   проблем   торгових   обмежень   та    недобросовісної
конкуренції) у 30-денний строк з дати опублікування цього Рішення,
якщо  цей  строк  не  буде  продовжено  МЗЕЗторгом  за   наявності
достатніх для цього підстав.

     5. Це Рішення набирає чинності з дня його опублікування.

 Перший заступник голови Міжвідомчої
 комісії з міжнародної торгівлі                       С.І.Грищенко

 Виконавчий секретар                                 В.В.Коновалов

 "Урядовий кур'єр", N 67, 12 квітня 2000 р.