КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 9 квітня 2008 р. N 343
Київ
|
Про затвердження Порядку використання у 2008 році коштів, передбачених у державному бюджеті для ліквідації наслідків підтоплення територій у містах і селищах
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок використання у 2008 році коштів, передбачених у державному бюджеті (
107-17)
для ліквідації наслідків підтоплення територій у містах і селищах, що додається.
Прем'єр-міністр України
|
Ю.ТИМОШЕНКО
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 квітня 2008 р. N 343
ПОРЯДОК
використання у 2008 році коштів, передбачених у державному бюджеті ( 107-17 ) для ліквідації наслідків підтоплення територій у містах і селищах
1. Цей Порядок визначає механізм використання у 2008 році коштів, передбачених Мінжитлокомунгоспу у державному бюджеті (
107-17)
за програмою "Ліквідація наслідків підтоплення територій у містах і селищах України" (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів є Мінжитлокомунгосп, розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня - міністерство житлово-комунального господарства Автономної Республіки Крим, структурні підрозділи з питань житлово-комунального господарства обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій.
3. Кошторисна вартість заходів з ліквідації наслідків підтоплення територій у містах і селищах у межах одного об'єкта повинна становити не менш як 50 тис. гривень.
4. Бюджетні кошти розподіляються між регіонами їх головним розпорядником за погодженням з Мінфіном та спрямовуються розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня як замовникам виконання завдань Комплексної програми ліквідації наслідків підтоплення територій в містах і селищах України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. N 160 (
160-2002-п)
(Офіційний вісник України, 2002 р., N 8, ст. 346), і розроблених відповідно до неї регіональних програм.
Бюджетні кошти спрямовуються насамперед на погашення кредиторської заборгованості, фінансування об'єктів з високим ступенем готовності, що будуть введені в експлуатацію у 2008 році, та на виконання першочергових робіт із запобігання аварійним ситуаціям, які пов'язані з підтопленням територій у містах і селищах.
Бюджетні кошти виділяються за умови співфінансування з місцевого бюджету для здійснення заходів з ліквідації наслідків підтоплення на територіях обласних центрів - 30 відсотків, на територіях міст обласного значення - 15 відсотків та інших міст і селищ - 5 відсотків вартості робіт, які передбачається виконати у 2008 році, та наявності затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації і титулів будов.
5. Мінжитлокомунгосп утворює за участю працівників заінтересованих центральних органів виконавчої влади комісію, яка узагальнює подані Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями затверджені переліки об'єктів та проводить аналіз їх відповідності заходам, передбаченим Комплексною програмою ліквідації наслідків підтоплення територій в містах і селищах України (
160-2002-п)
, розглядає пропозиції щодо внесення змін до наказу Мінжитлокомунгоспу про пооб'єктний розподіл бюджетних коштів.
Рішення комісії оформляється протоколом, згідно з яким Мінжитлокомунгосп видає наказ щодо розподілу бюджетних коштів за регіонами.
6. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації в межах передбачених коштів за пропозиціями органів місцевого самоврядування у двотижневий строк після затвердження цього Порядку складають і затверджують переліки об'єктів, на яких проводяться заходи з ліквідації наслідків підтоплення територій у містах і селищах. Зазначений перелік погоджується з головним розпорядником бюджетних коштів.
7. Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється відповідно до законодавства.
8. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах встановлених обсягів видатків на підставі актів фактично виконаних робіт за їх кошторисною вартістю відповідно до умов договорів.
Виконавці робіт у разі отримання попередньої оплати не пізніше 5 числа місяця, що настає за звітним, подають розпорядникам бюджетних коштів (або одержувачам) інформаційну довідку про фактично виконані обсяги робіт за формою, що затверджується головним розпорядником бюджетних коштів.
Розпорядники бюджетних коштів щомісяця до 5 числа подають головному розпоряднику звіт про виконані роботи.
Операції, пов'язані з використанням бюджетних коштів, проводяться відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками (
z0716-04)
, затвердженого Державним казначейством.
Головний розпорядник щомісяця до 20 числа узагальнює матеріали, подані розпорядниками коштів нижчого рівня, та інформує Мінфін про використання бюджетних коштів у розрізі об'єктів.
Основні фонди, придбані за рахунок бюджетних коштів, вводяться в експлуатацію та зараховуються на баланс балансоутримувачами об'єктів державної та комунальної форми власності.
9. За підсумками дев'яти місяців поточного року Мінжитлокомунгосп може здійснювати за погодженням з Мінфіном перерозподіл невикористаних бюджетних асигнувань пропорційно додатковій потребі у коштах понад річний план асигнувань відповідно до заявок, поданих Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями.
10. Складення та подання фінансової звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.