У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ

про припинення конституційного провадження у справі за конституційним поданням Президента України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Постанови Верховної Ради України "Про деякі питання управління державним майном, що передане Верховною Радою України в управління Державного управління справами"

м. Київ
19 грудня 2007 року
N 50-уп/2007
Справа N 1-32/2007
Конституційний Суд України у складі суддів:
Стрижака Андрії Андрійовича - головуючого,
Бринцева Василя Дмитровича,
Головіна Анатолія Сергійовича,
Джуня В'ячеслава Васильовича - доповідача,
Дідківського Анатолія Олександровича,
Домбровського Івана Петровича,
Кампа Володимира Михайловича,
Колоса Михайла Івановича,
Лилака Дмитра Дмитровича,
Маркуш Марії Андріївни,
Мачужак Ярослави Василівни,
Овчаренка В'ячеслава Андрійовича,
Стецюка Петра Богдановича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Шишкіна Віктора Івановича,
розглянув на пленарному засіданні питання про припинення конституційного провадження у справі за конституційним поданням Президента України щодо відповідності Конституції України (254к/96-ВР) (конституційності) Постанови Верховної Ради України "Про деякі питання управління державним майном, що передане Верховною Радою України в управління Державного управління справами" від 22 лютого 2007 року N 680-V (680-16) .
Заслухавши суддю-доповідача Джуня В.В. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
у с т а н о в и в:
1. Суб'єкт права на конституційне подання - Президент України - звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням про визнання неконституційною Постанови Верховної Ради України "Про деякі питання управління державним майном, що передане Верховною Радою України в управління Державного управління справами" від 22 лютого 2007 року N 680-V (680-16) (далі - Постанова).
За Постановою (680-16) передано в управління Кабінету Міністрів України державне майно, що забезпечувало діяльність Верховної Ради України та передане відповідно до Постанови Верховної Ради України "Про питання управління державним майном, яке забезпечує діяльність Верховної Ради України" від 11 травня 2000 року N 1711-III (1711-14) (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., N 32, ст. 267, ст. 268) в управління Державного управління справами. Також рекомендовано Кабінету Міністрів України тимчасово, до прийняття та набрання чинності законами України про управління державним майном, що забезпечують діяльність Президента України і Кабінету Міністрів України, визначити в порядку, встановленому Законом України "Про управління об'єктами державної власності" від 21 вересня 2006 року N 185-V (185-16) , уповноважений орган та надати йому повноваження з управління об'єктами державної власності, що забезпечують діяльність Президента України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України та інших державних органів, забезпечити передачу йому зазначених об'єктів, а також привести власні нормативно-правові акти з питань управління об'єктами державної власності, що забезпечують діяльність Президента України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України та інших державних органів, у відповідність із Постановою (680-16) та забезпечити перегляд і скасування органами виконавчої влади прийнятих ними нормативно-правових актів з питань управління об'єктами державної власності, що забезпечують діяльність Президента України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України та інших державних органів, що не відповідають Постанові (680-16) .
За висновком суб'єкта права на конституційне подання, у Постанові (680-16) Верховною Радою України вирішено питання управління об'єктами державної власності. Неконституційність Постанови (680-16) Президент України обґрунтовує перевищенням Верховною Радою України своїх конституційних повноважень щодо питань власності і відповідно порушенням нею вимог частини другої статті 6, частини другої статті 8, частини другої статті 19 та статті 85 Конституції України (254к/96-ВР) .
2. Третя колегія суддів Конституційного Суду України Ухвалою від 21 червня 2007 року відкрила конституційне провадження у цій справі.
Конституційний Суд України ухвалив провести розгляд справи за конституційним поданням Президента України щодо відповідності Конституції України (254к/96-ВР) (конституційності) Постанови (680-16) у формі усного слухання (Ухвала Конституційного Суду України від 6 вересня 2007 року N 30-уп/2007).
3. 18 грудня 2007 року до Конституційного Суду України надійшла письмова заява Президента України про відкликання конституційного подання щодо конституційності Постанови (680-16) .
Відповідно до частини першої статті 44 Закону України "Про Конституційний Суд України" (422/96-ВР) конституційне подання може бути відкликане за письмовою заявою суб'єкта, який його направив до Конституційного Суду України, в будь-який час до дня розгляду на пленарному засіданні Конституційного Суду України.
Отже, є підстава для припинення конституційного провадження у справі.
Враховуючи викладене та керуючись статтями 44, 51, 52 Закону України "Про Конституційний Суд України" (422/96-ВР) , параграфом 51 Регламенту Конституційного Суду України (v001z710-97) , Конституційний Суд України
у х в а л и в:
1. Припинити конституційне провадження у справі за конституційним поданням Президента України щодо відповідності Конституції України (254к/96-ВР) (конституційності) Постанови Верховної Ради України "Про деякі питання управління державним майном, що передане Верховною Радою України в управління Державного управління справами" від 22 лютого 2007 року N 680-V (680-16) на підставі статті 44 Закону України "Про Конституційний Суд України" (422/96-ВР) - у зв'язку з письмовою заявою Президента України про відкликання його подання.
2. Ухвала Конституційного Суду України є остаточною.
                                        КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ