КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 17 вересня 2008 р. N 834
Київ
|
Про затвердження Державної цільової науково-технічної програми створення державної інтегрованої інформаційної системи забезпечення управління рухомими об'єктами (зв'язок, навігація, спостереження)
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову науково-технічну програму створення державної інтегрованої інформаційної системи забезпечення управління рухомими об'єктами (зв'язок, навігація, спостереження) (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству економіки включати за поданням Міністерства транспорту та зв'язку визначені Програмою завдання, заходи і показники до розділів проекту Державної програми економічного та соціального розвитку України на відповідний рік.
3. Міністерству транспорту та зв'язку подавати щороку до 31 березня Кабінетові Міністрів України та Міністерству економіки інформацію про хід виконання Програми.
Прем'єр-міністр України
|
Ю.ТИМОШЕНКО
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 вересня 2008 р. N 834
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ПРОГРАМА створення державної інтегрованої інформаційної системи забезпечення управління рухомими об'єктами (зв'язок, навігація, спостереження)
Загальна частина
Сучасні досягнення у галузі інформаційних технологій, зв'язку, навігації і спостереження, їх інтеграція у межах єдиної інформаційної системи дають змогу забезпечити належний рівень безпеки руху, підвищити ефективність використання всіх видів транспорту. У багатьох розвинутих державах світу, насамперед у США, Японії, країнах ЄС, створюються інтегровані високотехнологічні засоби і системи, що застосовуються у процесі управління всіма видами рухомих об'єктів як у цивільній, так і у військовій сфері.
В Україні функціонують відомчі системи інформаційного забезпечення процесів управління рухомими об'єктами у галузі авіаційного, водного, залізничного та автомобільного транспорту, але рівень оснащення та інтеграції їх систем зв'язку, навігації і спостереження значно нижче від рівня, досягнутого передовими державами. Застаріла інфраструктура, неузгодженість підходів до розв'язання споріднених завдань, обмеженість в інформаційній взаємодії із створення сучасних високотехнологічних систем управління рухомими об'єктами є причиною технічного та технологічного відставання України у цій сфері.
Актуальність розроблення та затвердження Державної цільової науково-технічної програми створення державної інтегрованої інформаційної системи забезпечення управління рухомими об'єктами (зв'язок, навігація, спостереження) (далі - Програма) зумовлена нагальною потребою у наближенні розвитку транспортної галузі України до світового рівня на основі використання сучасних інформаційних технологій.
Мета Програми
Метою Програми є створення державної інтегрованої інформаційної системи забезпечення управління рухомими об'єктами, зокрема:
системи зв'язку з рухомими об'єктами, що відповідає сучасним вимогам та міжнародним стандартам з належною технічною базою;
системи навігації, що базується на сучасних технологіях, для розвитку вітчизняних засобів навігації і впровадження їх у системи управління всіма видами транспорту та користування цією системою органами МВС, МОЗ, Міноборони, СБУ, МНС;
інтегрованої радіолокаційної системи та єдиної системи висвітлення обстановки в Азово-Чорноморському басейні, що використовуватимуться з метою доведення рівня якості контролю навколишнього простору та інформаційного забезпечення управління рухомими об'єктами до сучасних вимог.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Шляхами розв'язання проблеми є:
проведення прикладних досліджень з проблем створення перспективних засобів і систем зв'язку, навігації і спостереження;
розроблення організаційної, функціональної та інформаційної структури державної інтегрованої інформаційної системи забезпечення управління рухомими об'єктами;
створення і впровадження перспективних засобів зв'язку, навігації і спостереження;
розроблення новітніх технологій оброблення інформації;
інтеграція засобів зв'язку, навігації і спостереження у рамках державної інтегрованої інформаційної системи забезпечення управління рухомими об'єктами;
створення умов для подальшого розвитку інноваційних засобів і систем зв'язку, навігації і спостереження.
Основними способами розв'язання проблеми є виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, проведення організаційно-технічних заходів і розроблення нормативно-правових актів.
Прогнозовані обсяги і джерела фінансування завдань і заходів Програми наведені у паспорті (додаток 1).
Завдання і заходи Програми
Перелік завдань і заходів, спрямованих на розв'язання проблеми та досягнення мети Програми, наведено у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу:
створити вітчизняні засоби зв'язку, навігації і спостереження, а також сучасну інфраструктуру для забезпечення постійного та ефективного контролю наземного, повітряного та водного простору України;
підвищити рівень безпеки руху на транспорті.
У результаті виконання Програми буде створена науково-технічна база для подальшого розвитку вітчизняних засобів зв'язку, навігації і спостереження, удосконалення системи управління рухомими об'єктами.
Очікувані результати Програми наведені у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової науково-технічної програми створення державної інтегрованої інформаційної системи забезпечення управління рухомими об'єктами (зв'язок, навігація, спостереження)
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 липня 2003 р. N 410 (410-2003-р)
(Офіційний вісник України, 2003 р., N 29, ст. 1481).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2008 р. N 834.
3. Державний замовник - Мінтрансзв'язку.
4. Керівник Програми - заступник Міністра транспорту та зв'язку.
5. Виконавці заходів Програми - науково-дослідні установи, підприємства, вищі навчальні заклади.
Науковий координатор Програми - Харківський національний університет радіоелектроніки.
6. Строк виконання: 2008-2011 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування:
Джерела
фінансування
|
Обсяг
фінансування,
тис. гривень
|
У тому числі за роками,
тис. гривень
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011
|
Державний бюджет
|
29680
|
1630
|
11765
|
9855
|
6430
|
Інші джерела
|
42920
|
6860
|
22150
|
9640
|
4270
|
Усього
|
72600
|
8490
|
33915
|
19495
|
10700
|
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової науково-технічної програми створення державної інтегрованої інформаційної системи забезпечення управління рухомими об'єктами (зв'язок, навігація, спостереження)
Найменування
завдання
|
Найменування
показника
|
Значення показника
|
Найменування заходу
|
Головний
розпорядник
бюджетних
коштів
|
Джерела
фінансу-
вання
|
Прог-
ноз-
ний
обсяг
фіна-
нсо-
вих
ресу-
рсів
для
вико-
нання
зав-
дань,
тис.
гри-
вень
|
У тому числі за
роками
|
усьо-
го
|
за роками
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011
|
1. Створення
організаційно-
функціональної
та
інформаційної
структури
|
кількість
нормативно-правових
актів і технологій
щодо доступу до
державної
інтегрованої
інформаційної
системи,
забезпечення
управління рухомими
об'єктами (зв'язок,
навігація,
спостереження)
(далі - інформаційна
система)
|
6
|
|
|
3
|
3
|
1) визначення складу і
правового статусу
суб'єктів і
користувачів
інформаційної системи,
створення нормативної
бази та технології
доступу до системи
|
Мінтрансзв'язку
|
державний
бюджет
|
450
|
|
300
|
150
|
|
2) створення бази даних
(реєстру) нормативних
актів у сфері
інформаційного
забезпечення управління
рухомими об'єктами
|
-"-
|
-"-
|
350
|
|
350
|
|
|
кількість макетів
організаційно-
функціональної та
інформаційної
структури
|
5
|
|
1
|
2
|
2
|
3) розроблення
організаційно-
функціональної та
інформаційної структури
інформаційної системи,
визначення складу її
ресурсів
|
-"-
|
-"-
|
500
|
150
|
350
|
|
|
кількість
інформаційно-
аналітичних та
інформаційно-
довідкових центрів і
систем
|
6
|
|
|
3
|
3
|
4) розроблення і
впровадження в
інформаційній системі
єдиної технології
збирання даних про
рухомі об'єкти,
узагальнення та
подання таких даних, а
також класифікації
рухомих об'єктів;
розроблення і
запровадження єдиної
форми обміну даними і
повідомлень про рухомі
об'єкти
|
Мінтрансзв'язку
|
державний
бюджет
|
1050
|
|
450
|
300
|
300
|
кількість науково-
технічних звітів за
результатами
розроблення
організаційно-
функціональної та
інформаційної
структури
|
10
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5) створення системи
геоінформаційного
забезпечення
функціонування
інформаційної системи
|
-"-
|
-"-
|
950
|
100
|
350
|
250
|
250
|
6) створення
комплексної системи
захисту даних
інформаційної системи
та підтримка її
функціонування
|
-"-
|
-"-
|
400
|
|
100
|
150
|
150
|
7) створення галузевої
системи інформаційно-
аналітичної підтримки
управління
контейнерними
перевезеннями
|
-"-
|
державний
бюджет
|
700
|
|
350
|
350
|
|
інші
джерела
|
2850
|
|
1400
|
1450
|
|
Разом
|
3550
|
|
1750
|
1800
|
|
8) створення
інформаційно-довідкової
системи та
корпоративного порталу
для користувачів
|
-"-
|
державний
бюджет
|
550
|
|
350
|
200
|
|
інші
джерела
|
650
|
|
550
|
100
|
|
Разом
|
1200
|
|
900
|
300
|
|
9) розроблення проекту
створення головного та
регіональних
інформаційно-
аналітичних центрів
|
-"-
|
державний
бюджет
|
400
|
|
|
200
|
200
|
10) утворення Морського
інформаційно-
координаційного центру
та розроблення
апаратно-програмного
комплексу системи
забезпечення безпеки
судноплавства
|
Мінтрансзв'язку
|
державний
бюджет
|
800
|
|
400
|
200
|
200
|
інші
джерела
|
1540
|
|
800
|
740
|
|
Разом
|
2340
|
|
1200
|
940
|
200
|
Разом за
завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11190
|
250
|
5750
|
4090
|
1100
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
6150
|
250
|
3000
|
1800
|
1100
|
інші
джерела
|
5040
|
|
2750
|
2290
|
|
2. Створення
інтегрованих
систем і
засобів
спостереження
|
кількість методів та
зразків системи
спостереження за
рухомими об'єктами у
повітряному та
надводному просторі
|
4
|
|
1
|
3
|
|
1) розроблення
раціональної структури
єдиної системи
спостереження у
повітряному та
надводному просторі
|
-"-
|
державний
бюджет
|
75
|
50
|
25
|
|
|
Міноборони
|
-"-
|
75
|
50
|
25
|
|
|
Разом
|
150
|
100
|
50
|
|
|
2) розроблення
організаційних та
технічних методів
спільного використання
результатів
спостереження за
рухомими об'єктами у
повітряному та
надводному просторі
|
Мінтрансзв'язку
|
державний
бюджет
|
75
|
50
|
25
|
|
|
Міноборони
|
-"-
|
75
|
50
|
25
|
|
|
Разом
|
150
|
100
|
50
|
|
|
кількість зразків
систем захисту
радіолокаційних
засобів
спостереження нового
покоління
|
1
|
|
|
1
|
|
3) розроблення методів
і принципів створення
первинно-вторинних
оглядових
радіолокаційних станцій
контролю повітряного
простору, наземної та
надводної обстановки
|
Мінтрансзв'язку
|
державний
бюджет
|
300
|
|
300
|
|
|
кількість
нормативних актів з
питань створення
єдиної системи
спостереження у
повітряному та
надводному просторі,
спільного
використання засобів
спостереження за
рухомими об'єктами
|
2
|
|
2
|
|
|
4) обґрунтування вимог
до розроблення засобів
і спостереження за
рухомими об'єктами у
повітряному та
надводному просторі з
урахуванням технічних і
економічних показників
|
Мінтрансзв'язку
|
державний
бюджет
|
320
|
|
320
|
|
|
5) розроблення
апаратури об'єктивного
контролю характеристик
радіолокаційних станцій
на етапах випробування
та експлуатації
|
-"-
|
-"-
|
200
|
|
200
|
|
|
6) розроблення
організаційних та
технічних методів
використання даних
радіолокаційних засобів
огляду повітряного та
надводного простору для
проведення оцінки
метеорологічної
обстановки
|
-"-
|
-"-
|
100
|
|
100
|
|
|
кількість науково-
технічних звітів за
результатами
створення
інтегрованих систем
і засобів
спостереження
|
9
|
|
6
|
3
|
|
7) створення
уніфікованих адаптивних
систем захисту
радіолокаційних засобів
спостереження від завад
та засобів автоматичної
обробки радіолокаційної
інформації
|
|
|
400
|
|
300
|
100
|
|
8) створення
приймально-
передавальних пристроїв
імпульсних
радіолокаційних
станцій
|
-"-
|
державний
бюджет
|
250
|
|
100
|
150
|
|
інші
джерела
|
50
|
|
50
|
|
|
Разом
|
300
|
|
150
|
150
|
|
9) розроблення
технічних засобів
запобігання зіткненню
рухомих і нерухомих
об'єктів
|
Мінтрансзв'язку
|
державний
бюджет
|
300
|
|
100
|
200
|
|
інші
джерела
|
300
|
50
|
100
|
150
|
|
Разом
|
600
|
50
|
200
|
350
|
|
Разом за
завданням 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2520
|
250
|
1670
|
600
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
2170
|
200
|
1520
|
450
|
|
інші
джерела
|
350
|
50
|
150
|
150
|
|
3. Створення та
розвиток
інтегрованої
радіолокаційної
системи
контролю
повітряного
простору
|
кількість зразків
радіолокаторів та
метеорадіолокаційних
станцій нового
покоління
|
3
|
|
|
2
|
1
|
1) розроблення
аеродромного первинно-
вторинного
радіолокатора нового
покоління, що
відповідає вимогам
ІКАО
|
-"-
|
державний
бюджет
|
1000
|
100
|
200
|
700
|
|
інші
джерела
|
700
|
200
|
300
|
200
|
|
Разом
|
1700
|
300
|
500
|
900
|
|
2) розроблення
автономного вторинного
радіолокатора нового
покоління, що
відповідає вимогам
ІКАО
|
-"-
|
державний
бюджет
|
1000
|
100
|
200
|
700
|
|
інші
джерела
|
750
|
300
|
250
|
200
|
|
Разом
|
1750
|
400
|
450
|
900
|
|
кількість методик
використання
інтегрованої
радіолокаційної
системи у мирний час
та особливий період
|
1
|
|
|
1
|
|
3) обґрунтування
заходів щодо
структурної
трансформації
радіолокаційних систем
різного підпорядкування
в інтегровану
радіолокаційну систему
|
-"-
|
державний
бюджет
|
100
|
|
100
|
|
|
4) розроблення
перспективної
метеорадіолокаційної
станції та метеоканалів
для оглядових
радіолокаційних
станцій
|
-"-
|
державний
бюджет
|
750
|
|
150
|
300
|
300
|
інші
джерела
|
2500
|
500
|
1000
|
1000
|
|
Разом
|
3250
|
500
|
1150
|
1300
|
300
|
кількість науково-
технічних звітів за
результатами
створення
інтегрованої
радіолокаційної
системи контролю
повітряного
простору
|
5
|
|
1
|
3
|
1
|
5) розроблення
організаційних та
технічних методів
використання
інформаційних ресурсів
інтегрованої
радіолокаційної системи
її суб'єктами та
користувачами у мирний
час та особливий
період
|
Мінтрансзв'язку
|
державний
бюджет
|
150
|
|
100
|
50
|
|
Разом за
завданням 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6950
|
1200
|
2300
|
3150
|
300
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
3000
|
200
|
750
|
1750
|
300
|
інші
джерела
|
3950
|
1000
|
1550
|
1400
|
|
4. Створення та
розвиток єдиної
системи
контролю за
обстановкою в
Азово-
Чорноморському
басейні
|
кількість
нормативно-правових
актів з питань
створення та
функціонування
єдиної системи
контролю за
обстановкою в Азово-
Чорноморському
басейні
|
2
|
|
1
|
|
1
|
1) розроблення і
затвердження Програми
створення єдиної
системи контролю за
обстановкою в Азово-
Чорноморському басейні
|
-"-
|
державний
бюджет
|
100
|
10
|
|
|
|
2) розроблення
організаційних та
технічних методів
удосконалення системи
моніторингу обстановки
в Азово-Чорноморському
басейні
|
-"-
|
державний
бюджет
|
500
|
|
200
|
150
|
150
|
інші
джерела
|
3000
|
|
1500
|
1000
|
500
|
Разом
|
3500
|
|
1700
|
1150
|
650
|
3) розроблення оптико-
електронного комплексу
контролю ближньої
надводної обстановки
|
-"-
|
державний
бюджет
|
650
|
50
|
350
|
250
|
|
кількість зразків
апаратури для
контролю надводної
обстановки,
автоматизованого
збирання, обробки та
обміну інформацією
за обстановкою в
Азово-Чорноморському
басейні
|
2
|
|
|
2
|
|
4) створення
автоматизованого пункту
збирання, обробки та
обміну інформацією за
обстановкою в Азово-
Чорноморському басейні
|
Мінтрансзв'язку
|
державний
бюджет
|
750
|
|
450
|
300
|
|
інші
джерела
|
750
|
|
450
|
300
|
|
Разом
|
1500
|
|
900
|
600
|
|
5) визначення структури
розташування берегових
станцій автоматичної
ідентифікаційної
системи з метою
максимального охоплення
простору Азово-
Чорноморського басейну
|
-"-
|
державний
бюджет
|
250
|
|
250
|
|
|
кількість науково-
технічних звітів за
результатами
створення єдиної
системи контролю за
обстановкою в Азово-
Чорноморському
басейні
|
6
|
1
|
1
|
2
|
2
|
6) створення на
морському узбережжі
берегового фрагмента
глобальної морської
супутникової системи
зв'язку для
забезпечення безпеки
судноплавства і
надійності зв'язку у
разі виникнення
небезпеки
|
-"-
|
державний
бюджет
|
3200
|
|
1000
|
1000
|
1000
|
інші
джерела
|
11000
|
|
8900
|
1100
|
1000
|
Разом
|
14200
|
|
9900
|
2100
|
2200
|
Разом за
завданням 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20200
|
150
|
13100
|
4100
|
2850
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
5450
|
150
|
2250
|
1700
|
1350
|
інші
джерела
|
14750
|
|
10850
|
2400
|
1500
|
5. Створення та
розвиток
інтегрованих
систем та
засобів
навігації
|
кількість систем та
засобів для
забезпечення
надійності
супутникової
навігації, контролю
за переміщенням
транспортних засобів
та аналізу дорожньо-
транспортних пригод
|
9
|
|
|
3
|
6
|
1) завершення роботи із
створення національної
наземної берегової
мережі контрольно-
коригувальних станцій
глобальної системи
визначення місця
розташування
GPS/ГЛОНАСС
|
Мінтрансзв'язку
|
державний
бюджет
|
300
|
|
100
|
100
|
100
|
інші
джерела
|
3500
|
1150
|
1150
|
1200
|
|
Разом
|
3800
|
1150
|
1250
|
1300
|
100
|
2) створення засобів
моніторингу та
експериментальної
оцінки характеристик
навігаційного
забезпечення за
сигналами навігаційної
супутникової системи
EGNOS на території
України, а також
засобів експлуатації
української частини
метрологічного
забезпечення наземного
сегмента системи
GALILEO
|
-"-
|
державний
бюджет
|
1500
|
200
|
600
|
400
|
300
|
інші
джерела
|
200
|
100
|
100
|
|
|
Разом
|
1700
|
300
|
700
|
400
|
300
|
кількість зразків
інтегрованої
навігаційної
апаратури для всіх
типів рухомих
об'єктів
|
1
|
|
|
|
1
|
3) створення на базі
приймачів сигналів
глобальних навігаційних
супутникових систем та
інерціальних систем
інтегрованої
навігаційної апаратури
для рухомих об'єктів на
базі малогабаритних
комплектувальних
елементів (модулів,
антен, акселерометрів
і гіроскопів, зокрема
мікромеханічних,
волоконнооптичних,
твердотільнохвильових)
|
-"-
|
державний
бюджет
|
1100
|
|
|
600
|
500
|
інші
джерела
|
1400
|
|
|
400
|
1000
|
Разом
|
2500
|
|
|
1000
|
1500
|
кількість
нормативно-правових
актів з питань
інтегрування
підсистем навігації
та спостереження
|
1
|
|
|
|
1
|
4) розроблення методів
підвищення рівня
завадозахищеності
апаратури супутникової
навігації за сигналами
глобальних навігаційних
супутникових систем,
зокрема
завадозахищеності
апаратури посадкових
систем; розроблення
комплексу заходів з
послаблення впливу
штучних перешкод на
надійність і точність
визначення місця
розташування об'єктів
|
Мінтрансзв'язку
|
державний
бюджет
|
1250
|
|
250
|
450
|
550
|
інші
джерела
|
200
|
|
200
|
|
|
Разом
|
1450
|
|
450
|
450
|
550
|
кількість науково-
технічних звітів за
результатами
створення
інтегрованих систем
та засобів
навігації
|
11
|
|
|
3
|
8
|
5) розроблення заходів,
технічних та
програмних засобів
інтегрування підсистем
навігації з
підсистемами
спостереження
інформаційної системи
|
-"-
|
державний
бюджет
|
1000
|
|
100
|
250
|
650
|
інші
джерела
|
1200
|
300
|
300
|
300
|
300
|
Разом
|
2200
|
300
|
400
|
550
|
950
|
6) створення системи
автоматизованого
моніторингу і контролю
за переміщенням окремих
транспортних засобів і
автотранспортних
потоків з використанням
сучасних супутникових
навігаційно-
телекомунікаційних
технологій
|
-"-
|
державний
бюджет
|
750
|
|
200
|
250
|
300
|
інші
джерела
|
600
|
|
300
|
300
|
|
Разом
|
1350
|
|
500
|
550
|
300
|
7) утворення центру
обробки та аналізу
вимірювальної
інформації, що
надходить з глобальних
навігаційних
супутникових систем
|
-"-
|
державний
бюджет
|
1250
|
|
450
|
300
|
500
|
8) розроблення типового
апаратно-програмного
комплексу
автоматизованого
аналізу дорожньо-
транспортних пригод
|
МВС
|
державний
бюджет
|
550
|
150
|
200
|
200
|
|
інші
джерела
|
850
|
500
|
350
|
|
|
Разом
|
1400
|
650
|
550
|
200
|
|
9) удосконалення
системи базового
координатно-часового
забезпечення України та
її включення в
інформаційну систему
|
Мінтрансзв'язку
|
державний
бюджет
|
900
|
|
400
|
200
|
300
|
інші
джерела
|
800
|
|
300
|
300
|
200
|
Разом
|
1700
|
|
700
|
500
|
500
|
10) удосконалення
системи базового
координатно-часового
забезпечення України та
її інтеграція в
інформаційну систему
|
-"-
|
державний
бюджет
|
1200
|
250
|
700
|
250
|
|
інші
джерела
|
870
|
200
|
470
|
200
|
|
Разом
|
2070
|
450
|
1170
|
450
|
|
11) розроблення методів
та засобів
метрологічного і
часового забезпечення
|
-"-
|
державний
бюджет
|
300
|
|
150
|
150
|
|
Разом за
завданням 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19720
|
2850
|
6320
|
5850
|
4700
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
10100
|
600
|
3150
|
3150
|
3200
|
інші
джерела
|
9620
|
2250
|
3170
|
2700
|
1500
|
6. Удоскона-
лення засобів
зв'язку
|
кількість систем
передачі даних в
інтегрованій
інформаційній
системі
|
3
|
1
|
1
|
|
1
|
1) створення засобів
зв'язку
|
-"-
|
державний
бюджет
|
650
|
100
|
300
|
250
|
|
інші
джерела
|
1500
|
300
|
300
|
250
|
650
|
Разом
|
2150
|
400
|
600
|
500
|
650
|
кількість засобів
моніторингу
проходження рухомими
об'єктами
контрольних зон
|
1
|
|
1
|
|
|
2) розроблення для
компонентів
інформаційної системи
національних
стандартів,
гармонізованих з
міжнародними
стандартами,
рекомендаціями
Міжнародного союзу
електрозв'язку і
Світового поштового
союзу
|
-"-
|
державний
бюджет
|
200
|
|
|
100
|
100
|
3) розроблення методів
та засобів забезпечення
електромагнітної
сумісності складових
інформаційної системи
|
Мінтрансзв'язку
|
державний
бюджет
|
410
|
|
110
|
150
|
150
|
інші
джерела
|
690
|
|
170
|
250
|
270
|
Разом
|
1100
|
|
280
|
400
|
420
|
кількість
нормативно-правових
актів з питань
створення та
функціонування
складових
інформаційної
системи
|
1
|
|
|
|
1
|
4) науково-технічне
обґрунтування вибору
смуги радіочастотного
спектра для
інформаційної системи
та її раціонального
використання
|
-"-
|
державний
бюджет
|
200
|
|
200
|
|
|
5) розроблення вимог та
технічних методів
створення уніфікованої
апаратури зв'язку
|
-"-
|
-"-
|
300
|
|
150
|
150
|
|
кількість технічних
рішень та методів
створення
уніфікованої
апаратури і
забезпечення
завадозахищеної
передачі інформації
для управління
рухомими об'єктами
|
4
|
|
1
|
1
|
2
|
6) розроблення методів
та технічних засобів
завадозахищеної
передачі дискретних
повідомлень,
завадостійкого модему
та засобів спряження
апаратури, що визначає
координати об'єктів, з
системою передачі
інформації
|
-"-
|
державний
бюджет
|
450
|
|
100
|
150
|
200
|
інші
джерела
|
900
|
200
|
150
|
200
|
350
|
Разом
|
1350
|
200
|
250
|
350
|
550
|
7) розроблення засобів
для дистанційного
моніторингу проходження
рухомими об'єктами
контрольних зон
|
|
інші
джерела
|
3720
|
1760
|
1960
|
|
|
кількість науково-
технічних звітів за
результатами
удосконалення
засобів зв'язку
|
9
|
1
|
3
|
1
|
4
|
8) розроблення системи
забезпечення передачі
метеорологічної
інформації та
диспетчерського обміну
і зв'язку за принципом
"берег-судно-берег" з
використанням систем
стільникового та
супутникового зв'язку
для забезпечення
безпеки судноплавства
на р. Дніпрі
|
|
-"-
|
1300
|
1300
|
|
|
|
9) розроблення проекту
створення мережі
ультракороткохвильового
зв'язку між суднами та
береговими об'єктами на
р. Дніпрі
|
|
інші
джерела
|
1100
|
|
1100
|
|
|
Разом за
завданням 6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11420
|
3660
|
4540
|
1500
|
1720
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
2210
|
100
|
860
|
800
|
450
|
інші
джерела
|
9210
|
3560
|
3680
|
700
|
1270
|
7. Створення
навчально-
матеріальної
бази для
підготовки
фахівців з
питань
забезпечення
експлуатації
складових
підсистем та
засобів
інформаційної
системи,
підвищення їх
кваліфікації
|
кількість навчальних
програм підготовки
кадрів для
експлуатації і
розвитку
інформаційної
системи
|
1
|
|
|
|
1
|
створення навчально-
матеріальної бази для
підготовки фахівців,
які забезпечують
експлуатацію систем та
засобів інформаційної
системи, і підвищення
їх кваліфікації
|
МОН
|
державний
бюджет
|
600
|
100
|
350
|
150
|
|
Усього за
Програмою
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72600
|
8460
|
34030
|
19440
|
10670
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
29680
|
1600
|
11880
|
9800
|
6400
|
інші
джерела
|
42920
|
6860
|
22150
|
9640
|
4270
|
Додаток 3
до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової науково-технічної програми створення державної інтегрованої інформаційної системи забезпечення управління рухомими об'єктами (зв'язок, навігація, спостереження)
Найменування
завдання
|
Найменування
показників виконання
завдання
|
Значення показників
|
усього
|
у тому числі за
роками
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011
|
1. Створення
організаційно-
функціональної
та інформаційної
структури
|
кількість
інформаційно-
аналітичних та
інформаційно-
довідкових центрів,
систем та порталів
|
4
|
|
|
2
|
2
|
кількість макетів
організаційно-
функціональної та
інформаційної
структури державної
інтегрованої
інформаційної
системи забезпечення
управління рухомими
об'єктами (зв'язок,
навігація,
спостереження)
(далі - інформаційна
система) та її
складових
|
5
|
|
1
|
2
|
2
|
кількість
нормативно-правових
актів і технологій
створення та доступу
до інформаційних
ресурсів державної
інтегрованої
інформаційної
системи, їх захисту
та функціонування
|
6
|
|
|
3
|
3
|
кількість науково-
технічних звітів про
результати
розроблення
організаційно-
функціональної
структури
інформаційної
системи
|
10
|
|
2
|
3
|
5
|
2. Створення
інтегрованих
систем і засобів
спостереження
|
кількість зразків
системи захисту
радіолокаційних
засобів
спостереження нового
покоління
|
1
|
|
|
1
|
|
кількість методів та
зразків
функціональної та
технічної уніфікації
апаратури систем
спостереження за
рухомими об'єктами у
повітряному та
надводному просторі
|
4
|
|
1
|
3
|
|
кількість
нормативних
документів з питань
створення єдиної
системи
спостереження у
повітряному та
надводному просторі,
спільного
використання
незалежного та
залежного
спостереження за
рухомими об'єктами
|
2
|
|
2
|
|
|
кількість науково-
технічних звітів за
результатами
створення
інтегрованих систем
і засобів
спостереження
|
9
|
|
6
|
3
|
|
3. Створення та
розвиток
інтегрованої
радіолокаційної
системи контролю
повітряного
простору України
|
кількість зразків
радіолокаторів та
метеорадіолокаційних
станцій нового
покоління
|
3
|
|
|
2
|
1
|
кількість методик
використання
інтегрованої
радіолокаційної
системи в умовах
мирного часу та
особливого періоду
|
1
|
|
|
1
|
|
кількість науково-
технічних звітів за
результатами
розроблення
інтегрованої
радіолокаційної
системи контролю
повітряного
простору
|
5
|
|
1
|
3
|
1
|
4. Створення та
розвиток єдиної
системи контролю
за надводною
обстановкою в
Азово-
Чорноморському
басейні
|
кількість зразків
апаратури контролю
надводної
обстановки,
автоматизованого
збирання, обробки та
обміну інформацією
про обстановку в
Азово-Чорноморському
басейні
|
2
|
|
|
2
|
|
кількість
нормативно-правових
актів з питань
створення та
функціонування
єдиної системи
контролю обстановки
в Азово-
Чорноморському
басейні
|
2
|
|
1
|
|
1
|
кількість науково-
технічних звітів за
результатами
розроблення єдиної
системи контролю
обстановки в Азово-
Чорноморському
басейні
|
6
|
1
|
1
|
2
|
2
|
5. Створення та
розвиток
інтегрованих
систем і засобів
навігації
|
кількість систем та
засобів для
забезпечення
надійності
супутникової
навігації, контролю
переміщення
транспортних засобів
та аналізу дорожньо-
транспортних пригод
|
9
|
|
|
3
|
6
|
кількість зразків
інтегрованої
навігаційної
апаратури для всіх
видів рухомих
об'єктів
|
1
|
|
|
|
1
|
кількість
нормативно-правових
актів з питань
інтегрування
підсистем навігації
з підсистемами
спостереження
|
1
|
|
|
|
1
|
кількість науково-
технічних звітів за
результатами
розроблення
інтегрованих систем
та засобів
навігації
|
11
|
|
|
3
|
8
|
6. Удосконалення
засобів зв'язку
і створення
системи зв'язку
|
кількість систем
зв'язку і передачі
інформації в
інформаційній
системі
|
3
|
1
|
1
|
|
1
|
кількість засобів
реєстрації і
передачі даних щодо
проходження рухомими
об'єктами
контрольних зон
|
1
|
|
1
|
|
|
кількість
нормативних
документів з питань
створення та
функціонування
складових
інформаційної
системи
|
1
|
|
|
|
1
|
кількість науково-
технічних рішень та
методів створення
уніфікованої
апаратури і
забезпечення
завадозахищеної
передачі інформації
для управління
рухомими об'єктами
|
4
|
|
1
|
1
|
2
|
кількість науково-
технічних звітів за
результатами
удосконалення
засобів зв'язку і
створення системи
зв'язку
інформаційної
системи
|
9
|
1
|
3
|
1
|
4
|
7. Створення
навчально-
матеріальної
бази для
підготовки
фахівців, які
забезпечують
експлуатацію
систем та
засобів
державної
інтегрованої
інформаційної
системи, та
підвищення їх
кваліфікації
|
кількість навчальних
програм підготовки
кадрів для
експлуатації і
розвитку
інформаційної
системи
|
1
|
|
|
1
|
|