КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 13 липня 2004 р. N 918
Київ

Про затвердження Положення про державне замовлення на виробництво і розповсюдження теле- та радіопрограм

( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 676 (676-2007-п) від 26.04.2007 N 1039 (1039-2008-п) від 26.11.2008 - дію Постанови зупинено згідно з Указом Президента N 1194/2008 (1194/2008) від 24.12.2008 )
З метою задоволення державних потреб у телерадіомовній продукції та на виконання Указу Президента України від 27 квітня 2004 р. N 487 (487/2004) "Про внесення зміни до Указу Президента України від 1 березня 2001 року N 122" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Визначити генеральним державним замовником на виробництво і розповсюдження теле- та радіопрограм Державний комітет телебачення і радіомовлення. Покласти на Комітет координацію роботи державних замовників, яким у державному бюджеті передбачаються кошти на зазначені цілі, та підготовку загального проекту державного замовлення на виробництво і розповсюдження теле- та радіопрограм.
2. Затвердити Положення про державне замовлення на виробництво і розповсюдження теле- та радіопрограм (додається).
( Пункт 3 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 676 (676-2007-п) від 26.04.2007 ) ( Пункт 4 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 1039 (1039-2008-п) від 26.11.2008 )
Прем'єр-міністр України
В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 51

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 липня 2004 р. N 918

ПОЛОЖЕННЯ

про державне замовлення на виробництво і розповсюдження теле- та радіопрограм

Загальна частина

1. Це Положення визначає порядок формування, розміщення і виконання державного замовлення на виробництво і розповсюдження теле- та радіопрограм і взаємодії державних замовників та виконавців державного замовлення.
2. Державне замовлення на виробництво і розповсюдження теле- та радіопрограм (далі - державне замовлення) є засобом державного регулювання діяльності у сфері теле- та радіомовлення, яке виконується шляхом формування на контрактній (договірній) основі показників та обсягів виробництва і розповсюдження теле- та радіопрограм, а також розміщення державних контрактів на виробництво і розповсюдження зазначених програм.

Формування державного замовлення

3. Державне замовлення формується на офіційну інформацію про діяльність органів державної влади, події в державі та за її межами, додержання конституційних прав і свобод та виконання обов'язків людини і громадянина, стан довкілля та здійснення медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних заходів, освітню, науково-популярну, культурно-мистецьку, фізкультурно-спортивну та іншу інформацію з урахуванням потреби в ній населення, інформацію, яка сприяє формуванню позитивного іміджу України у світі, а також на інформаційні, суспільно-політичні, художні, освітні, спортивні програми і програми для дітей, юнацтва та молоді.
Державне замовлення не може передбачати виробництво і розповсюдження теле- та радіопрограм, що пропагують нездоровий спосіб життя, можуть негативно впливати на моральний та фізичний стан громадян, містять елементи порнографії, жорстокості, насильства тощо, а також інформацію рекламного характеру (крім соціальної реклами).
4. Державними замовниками виробництва і розповсюдження теле- та радіопрограм (далі - державний замовник) і виконавцями державного замовлення є:
Держкомтелерадіо - генеральний державний замовник виробництва і розповсюдження теле- та радіопрограм, який через державне замовлення забезпечує утримання, функціонування та розвиток державних телерадіоорганізацій, що належать до сфери його управління, а також координує діяльність державних замовників у сфері виробництва і розповсюдження теле- та радіопрограм;
органи державної влади, інші державні органи, установи, організації, визначені законодавством як розпорядники державних коштів, - державні замовники виробництва і розповсюдження теле- та радіопрограм, що відповідають їх напрямам діяльності, за умови визначення у державному бюджеті видатків на зазначені цілі;
телерадіоорганізації України, інші виробники теле- та радіопрограм продукції - виконавці державного замовлення на виробництво теле- та радіопрограм;
оператори ефірного, кабельного та супутникового телебачення і радіомовлення, інтернет-провайдери, визначені конкурсним відбором, - виконавці державного замовлення на розповсюдження теле- та радіопрограм.
5. Показниками державного замовлення на виробництво і розповсюдження теле- та радіопрограм є обсяги виробництва і розповсюдження трансляції у годинах на рік у вартісному виразі.
6. Вартість розповсюдження теле- та радіопрограм визначається відповідно до затверджених в установленому порядку тарифів і замовленого обсягу мовлення у межах коштів державного бюджету, передбачених на відповідний рік.
7. Державні замовники подають щороку до 15 травня генеральному державному замовнику пропозиції до проекту державного замовлення за формою, узгодженою з Мінекономіки, і пояснювальну записку.
Генеральний державний замовник з метою підвищення ефективності використання бюджетних коштів, матеріально-технічних та трудових ресурсів, уникнення дублювання тематики теле- та радіопрограм, забезпечення збалансування обсягів виробництва з творчими і технічними можливостями телерадіоорганізацій та операторів зв'язку щодо розповсюдження теле- та радіопрограм опрацьовує пропозиції і в установленому порядку подає Мінекономіки узагальнений проект державного замовлення.
8. Державні замовники зобов'язані повідомити генерального державного замовника про зміну обсягів фінансування державного замовлення під час уточнення проекту державного бюджету на відповідний рік. Генеральний державний замовник уточнює показники проекту державного замовлення та інформує Мінекономіки про внесені до нього зміни.

Розміщення і виконання державного замовлення

9. Державний замовник:
визначає виконавця державного замовлення на тендерній основі відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) ;
укладає відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України обсягу державного замовлення з його виконавцем державний контракт за формою згідно з додатком;
звітує генеральному державному замовнику про укладення державного контракту.
Умови проведення тендеру розробляються державним замовником і узгоджуються з генеральним державним замовником.
У роботі тендерного комітету беруть участь представники генерального державного замовника з правом вирішального голосу.
10. За результатами тендеру державний замовник укладає з виконавцями державного замовлення державний контракт, в якому визначаються економічні та правові зобов'язання сторін і регулюються їх господарські відносини.
До державного контракту додається тематичний план змісту, хронометражу, періодичності та обсягу передач, складений за формою, встановленою генеральним державним замовником.
11. Фінансування державного замовлення здійснюється через генерального державного замовника та державних замовників за рахунок коштів державного бюджету.
12. У визначенні переможця тендеру на виробництво і розповсюдження теле- та радіопрограм перевага надається виробникам, які мають ліцензію на використання загальнонаціональної мережі з максимальним охопленням населення (не менше ніж 90 відсотків - для учасників, які транслюють програми загальнонаціональними каналами) або на використання регіонального каналу (для учасників, які транслюють програми регіональними каналами), а також досвід виконання державного замовлення і відповідну технічно-виробничу базу.
13. Державні телерадіоорганізації, які належать до сфери управління Держкомтелерадіо, є одночасно виробниками специфічних товарів (робіт і послуг) згідно із Законом України "Про телебачення і радіомовлення" (3759-12) і виконавцями державного замовлення відповідно до частини другої статті 2 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) .
14. У разі виникнення потреби у внесенні змін до затвердженого обсягу державного замовлення і тематичного плану державний замовник подає генеральному державному замовнику відповідні пропозиції та обґрунтування.
Генеральний державний замовник за погодженням з Мінекономіки та Мінфіном в установленому порядку вносить зміни до затвердженого обсягу державного замовлення і тематичного плану.

Контроль за виконанням державного замовлення

15. Контроль за виконанням державного замовлення здійснюється генеральним державним та державними замовниками.
16. Звіти про виконання державного замовлення щокварталу та в кінці року подають:
виконавці державного замовлення - державним замовникам;
державні замовники - генеральному державному замовнику;
генеральний державний замовник - Держкомстату та Мінекономіки.
Зразок                                                  Додаток
                                                      до Положення

ДЕРЖАВНИЙ КОНТРАКТ

на виконання державного замовлення на виробництво і розповсюдження теле- та радіопрограм

м. Київ                                      ____________ 200__ р.
     Державний замовник _________________________________________,
                                   (найменування)
(далі -  замовник)  в  особі  керівника,  який  діє  на   підставі
Положення  про державне замовлення на виробництво і розповсюдження
теле- та   радіопрограм,   з   однієї   сторони,   та   виконавець
________________________, в  особі керівника, який діє на підставі
(найменування)
Статуту та  ліцензій  Національної  ради  з  питань  телебачення і
радіомовлення N____,  з другої сторони,  уклали цей  контракт  про
нижченаведене.

1. Предмет контракту

1.1. Відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на 200__ рік" і постанови Кабінету Міністрів України від 29 лютого 1996 р. N 266 "Про Порядок формування та розміщення державних замовлень на поставку продукції для державних потреб і контролю за їх виконанням" замовник розміщує, а виконавець приймає державне замовлення на виробництво і розповсюдження теле- та радіопрограм у 200___ році.
1.2. Державне замовлення на виробництво і розповсюдження теле- та радіопрограм визначається:
                                                     (годин)
------------------------------------------------------------------
       Види мовлення       |Усього|         За квартал
                           |на рік|-------------------------------
                           |      |   I   |   II  |  III  |  IV
------------------------------------------------------------------
                      Телевізійне мовлення
Загальний обсяг мовлення
  у тому числі власне
  мовлення
Із загального обсягу
мовлення (у разі потреби):
  інформаційні програми
  суспільно-політичні
  передачі
  художні передачі
  передачі для дітей,
  юнацтва та молоді
  освітні передачі
  спортивні передачі
  інші соціальні передачі
                          Радіомовлення
Загальний обсяг мовлення
  у тому числі у разі
  потреби:
  обсяг обласного мовлення
  обсяг мовлення міських
  редакцій
Із загального обсягу
мовлення (у разі потреби):
  інформаційні програми
  суспільно-політичні
  передачі
  художні передачі
  передачі для дітей,
  юнацтва та молоді
  освітні передачі
  спортивні передачі
  інші соціальні передачі

2. Обов'язки сторін

2.1. Замовник зобов'язаний:
контролювати виконання державного замовлення за обсягом і змістовим наповненням, визначеними цим контрактом;
вносити зміни до контракту згідно із законодавством у разі прийняття Кабінетом Міністрів України відповідного рішення;
вносити плату за виконання державного замовлення в межах коштів, що передбачаються в державному бюджеті на поточний рік та визначаються Кабінетом Міністрів України рішеннями про використання позабюджетних джерел фінансування, передбачених Мінфіном.
2.2. Виконавець зобов'язаний:
виконати державне замовлення на виробництво теле- та радіопрограм за обсягом і змістовим наповненням, передбаченими відповідно цим контрактом і тематичним планом;
забезпечити належну якість теле- та радіомовлення;
щокварталу та за рік подавати державному замовнику звіт про хід виконання державного замовлення.
2.3. Сторони зобов'язані забезпечити приймання-передачу робіт, виконаних за контрактом, до 10 січня наступного року.
2.4. Замовник має право відмовитися повністю або частково від оплати продукції, якщо вона за якістю не відповідає вимогам, встановленим законодавством.

3. Відповідальність сторін

3.1. У разі невиконання або неналежного виконання контракту виконавець сплачує штраф у розмірі облікової ставки Національного банку, а також відшкодовує збитки, яких було завдано невиконанням або неналежним виконанням зобов'язань.
Про виконання контракту виконавець складає акт.
3.2. Сплата штрафу, а також відшкодування збитків не звільняють виконавця від виконання контракту.

4. Строк дії контракту та порядок внесення змін до нього

4.1. Контракт набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня поточного року.
4.2 Замовник та виконавці можуть вносити необхідні зміни до контракту або припиняти його дію згідно із законодавством.
4.3. Спори, що виникають під час виконання контракту, розв'язуються шляхом переговорів або у судовому порядку.
4.4. Контракт складений у двох примірниках (по одному примірнику для кожної сторони), що мають однакову юридичну силу.

5. Місцезнаходження і банківські реквізити сторін

            Замовник                         Виконавець
_______________________________    _______________________________
    (найменування, адреса)             (найменування, адреса)

6. Підписи сторін

            Замовник                         Виконавець
_______________________________    _______________________________
(керівник державного замовника)    (керівник телерадіоорганізації)
_______________
Примітка. З Концерном радіомовлення, радіозв'язку та телебачення державний контракт укладається за формою, узгодженою сторонами.