ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 1923 від 19.10.2001

Про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу

На виконання вимог Закону України "Про приватизацію державного майна" (2163-12) , постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.97 N 1012 (1012-97-п) "Про порядок контролю за діяльністю підприємств, приватизація яких здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України" та згідно з наказом Фонду державного майна України (ФДМУ) від 19.08.98 N 1649 (v1649224-98) у третьому кварталі 2001 р. здійснено перевірки виконання покупцями державного майна умов укладених договорів.
Перевірено виконання умов 1470 договорів, що становить 27,9 відсотка їх загальної кількості. Результати перевірок ще раз підтвердили достатньо високу ефективність застосовуваних державними органами приватизації заходів, спрямованих на забезпечення належного виконання покупцями взятих зобов'язань. Частка договорів, щодо яких перевірками виявлено недотримання договірних термінів виконання умов, становить 17,6 відсотка від кількості перевірених і є найнижчою за всі роки контролю. Позитивною залишається динаміка надходження інвестицій за договорами купівлі-продажу об'єктів приватизації за роками. Їх вже надійшло на підприємства на загальну суму 1649,9 млн. грн. і 426,3 млн. дол. США, що відповідає обсягам, передбаченим умовами договорів. Поліпшився стан виконання умов договорів щодо збереження кількості робочих місць та створення нових. Протягом звітного кварталу зафіксовано створення 802 нових робочих місць.
Продовжувалася робота щодо повернення в державну власність об'єктів приватизації, покупцями яких не виконані взяті зобов'язання. Повернуто 59 таких об'єктів, ще по 93 ця робота продовжується.
Здійснювалася оперативна робота з вирішення проблемних питань, що стосуються реалізації умов продажу стратегічно важливих для економіки держави підприємств, - електроенергетики, нафтопереробки та ін.
Проте кількість випадків неналежного виконання окремих умов ще залишається значною. Найбільше їх зафіксовано в частині розрахунків за об'єкти приватизації та додержання термінів реєстрації нової форми власності.
Продовжується робота щодо реалізації рішення колегії ФДМУ від 14.06.2001 "Про реалізацію умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації і вжиття заходів до порушників цих умов".
Враховуючи викладене, НАКАЗУЮ:
1. Звіт про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, проведеної у третьому кварталі 2001 р., затвердити (додається).
2. Управлінню реалізації та контролю за виконанням договірних умов (Тараба В.П.):
за результатами року проаналізувати стан виконання рішення колегії від 14.06.2001 "Про реалізацію умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації і вжиття заходів до порушників цих умов" та надати керівництву ФДМУ доповідну записку про це;
під час здійснення в четвертому кварталі поточного року перевірок умов договорів купівлі-продажу особливу увагу звернути на контроль за виконанням взятих зобов'язань покупцями пакетів акцій підприємств електроенергетики та нафтопереробки. У разі потреби невідкладно вносити пропозиції керівництву ФДМУ щодо вирішення проблем, що виникають.
3. Начальникам регіональних відділень здійснити в четвертому кварталі поточного року перевірки виконання умов укладених договорів у обсягах, що забезпечать виконання вимог наказу ФДМУ від 19.08.98 N 1649 (v1649224-98) .
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови ФДМУ Парфененка Д.М.
Голова Фонду
О.Бондар

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Фонду державного
майна України
від 19 жовтня 2001 р. N 1923

ЗВІТ

про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, проведеної у третьому кварталі 2001 р.

На виконання вимог статей 7 та 27 Закону України "Про приватизацію державного майна" (2163-12) щодо контролю державними органами приватизації виконання умов договорів купівлі-продажу державного майна, постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.97 N 1012 (1012-97-п) "Про порядок контролю за діяльністю підприємств, приватизація яких здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України" та згідно з наказом Фонду державного майна України (ФДМУ) від 19.08.98 N 1649 (v1649224-98) Управлінням реалізації та контролю за виконанням договірних умов, регіональними відділеннями ФДМУ в третьому кварталі 2001 р. проведено перевірки виконання покупцями об'єктів приватизації умов укладених договорів. Перевірено стан виконання зобов'язань покупців за 1470 договорами, або 27,9 відсотка їх загальної кількості (додаток 1).
Результати перевірок ще раз підтвердили достатньо високу ефективність застосовуваних державними органами приватизації заходів, спрямованих на забезпечення належного виконання покупцями взятих зобов'язань. Частка договорів, по яких перевірками виявлено недотримання договірних термінів виконання умов, становила 17,6 відсотка від кількості перевірених, і є найнижчою за всі роки контролю.
За допущені порушення умов договорів органами приватизації у звітному кварталі нараховано покупцям штрафів і пені на загальну суму 7 млн. грн. Сплачено за звітний період штрафних санкцій на суму 3,6 млн. грн. Загалом за 9 міс. поточного року нараховано покупцям штрафів і пені на загальну суму 22,9 млн. грн. та 137,9 тис. дол. США, сплачено - 4,9 млн. грн. та 37,9 тис. дол. США.
Виконання покупцями об'єктів приватизації окремих умов договорів характеризується такими даними.
Незважаючи на постійно чітку реакцію органів приватизації - застосування штрафних санкцій, покупці об'єктів приватизації продовжують допускати порушення вимог договорів щодо порядку розрахунків за них. Невиконання цієї умови є найбільш поширеним у загальній кількості порушень. У третьому кварталі поточного року його виявлено за 116 договорами (7,9 відсотка від перевірених). Цей вид порушення зафіксовано 22 регіональними відділеннями. Найбільше таких випадків встановлено регіональними відділеннями ФДМУ:
по м. Києву (за 14 договорами);
по Миколаївській області (за 11 договорами);
по Луганській області (за 11 договорами);
по Київській області (за 9 договорами);
по Харківській області (за 7 договорами).
За порушення цієї умови органами приватизації нараховано покупцям неустойок на загальну суму 764,4 тис. грн.
Другим щодо кількості виявлених випадків є порушення термінів державної реєстрації нової форми власності на придбаний об'єкт приватизації. Його виявили 10 регіональних відділень за 50 договорами (3,4 відсотка від перевірених договорів). Найбільше таких порушень зафіксували Фонд майна Автономної Республіки Крим (19 договорів), регіональні відділення ФДМУ по Харківській (13), Івано-Франківській (5) областях та м. Києву (5 договорів).
Кількість порушень усіх інших найбільш типових умов договорів суттєво скоротилася. Так, як зазначалося вище, значно рідше порушують умову договорів щодо збереження кількості робочих місць. Таке порушення виявили шість регіональних відділень (по Дніпропетровській, Донецькій, Київській, Кіровоградській, Тернопільській та Херсонській областях) щодо 6 договорів купівлі-продажу (скорочено 9 робочих місць). Більшість випадків стосується підприємств, які на момент перевірки не працювали. Слід відзначити випадки невиконання покупцями умов договорів щодо створення нових або додаткових робочих місць. Невиконання цієї умови зафіксовано регіональними відділеннями по Тернопільській (1 договір, не створено 3 додаткових робочих місця) та Львівській областях (1 договір, не створено 36 додаткових робочих місць).
У значно більших обсягах фіксується збільшення кількості робочих місць на підприємствах. Як результат виконання покупцями саме цього свого зобов'язання цей чинник зафіксовано 5 регіональними відділеннями. Так, у Донецькій області на виконання умов 1 договору створено 2 робочих місця, Закарпатській - 2 договорів 20 робочих місць, Івано-Франківській - 1 договору 45 робочих місць. Мають місце багато випадків створення додаткових робочих місць за відсутності цієї умови в договорі, що є позитивним наслідком господарювання нового власника. Загалом було створено таким чином 737 робочих місць. У Вінницькій області на 3 підприємствах створено 78 додаткових робочих місць, Волинській - на 20 підприємствах 54 робочих місця, Дніпропетровській - на 2 підприємствах 149 робочих місць, Запорізькій - на 2 підприємствах 55 робочих місць, Кіровоградській - на 2 підприємствах 99 робочих місць, Сумській - на 1 підприємстві 32 робочих місця, Черкаській - на 2 підприємствах 23 робочих місця, м. Києві - на 3 підприємствах 112 робочих місць, м. Севастополі - на 1 підприємстві 147 робочих місць.
Усього по Україні за звітний період у процесі контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу виявлено створення 802 нових та додаткових робочих місць.
Невиконання зобов'язань щодо збереження обсягів виробництва продукції (товарообігу, послуг) виявлено тільки регіональним відділенням ФДМУ по Херсонській області за двома договорами. Це договір купівлі-продажу цілісного майнового комплексу ВАТ "Генічеський" та договір купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Бригантина". Повна зупинка підприємств на момент перевірки мала місце в 4 регіонах на 7 підприємствах - ТОВ "Агросервіс" (Кіровоградська область), КСП "Чапаєвський" (Херсонська область) та ін.
Порушення умови щодо збереження профілю діяльності приватизованого об'єкта у звітному кварталі було встановлено в Полтавській, Тернопільській та Чернівецькій областях за 6 договорами. У більшості випадків це об'єкти малої приватизації.
Серед договорів, що перебувають на контролі органів приватизації, 1830 стосуються купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва. Більшість із них укладені і контролюються регіональними відділеннями ФДМУ. Результати контролю за виконанням умов цих договорів є такими.
Виконано умови 333 договорів (18,2 відсотка від загальної кількості). За 212 договорами виявлено невиконання зобов'язань, взятих на себе покупцями (11,6 відсотка). Виконання зобов'язань з відставанням від передбачених договорами термінів має місце за 123 договорами (6,7 відсотка). Термін виконання зобов'язань не настав за 1159 договорами (63,3 відсотка). Три договори (0,2 відсотка) розірвано внаслідок невиконання покупцями взятих на себе зобов'язань. Основними умовами договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва, які не виконуються, є:
реєстрація договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва у відповідних органах місцевого самоврядування;
врегулювання питань власності або користування земельною ділянкою;
терміни добудови об'єктів незавершеного будівництва.
У всіх виявлених випадках відставання від передбачених договорами термінів виконання зобов'язань органи приватизації вживають заходів, спрямованих на врегулювання ситуації, - пошук взаємоприйнятних шляхів реалізації умов продажу об'єктів незавершеного будівництва у повному обсязі, а в разі неможливості здійснюється відповідна претензійно-позовна робота.
Перевірками виконання покупцями об'єктів приватизації взятих інвестиційних зобов'язань зафіксовано таке.
На обліку органів приватизації перебувають 1089 договорів купівлі-продажу пакетів акцій акціонерних товариств, укладених під інвестиційні зобов'язання. Їх умовами передбачено внесення протягом 1995 - 2006 рр. інвестицій на загальну суму 3322,4 млн. грн. та 1061,8 млн. дол. США. З них 199 договорів стосуються підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави і приватизація яких здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України. За умовами цих договорів у зазначені підприємства повинно бути інвестовано в той же період 2712,1 млн. грн. і 920,7 млн. дол. США та 18,85 млн. євро. Перевірками встановлено, що фактичні надходження інвестицій становлять 1649,9 млн. грн. і 426,3 млн. дол. США, у тому числі на стратегічно важливі підприємства - 1145,5 млн. грн. і 343,5 млн. дол. США.
Результати перевірок свідчать, що за більшістю укладеними договорами - 661 (60,7 відсотка) умови виконано своєчасно і в повному обсязі. Неналежне виконання умов, тобто внесення інвестицій з відставанням від установлених договорами термінів, має місце за 27 договорами (2,4 відсотка). Невиконання умов зафіксовано щодо 121 договору (11,1 відсотка). За 280 договорами (25,7 відсотка) передбачені терміни внесення інвестицій не закінчилися. Стосовно договорів купівлі-продажу пакетів акцій стратегічних підприємств ці цифри є такими: виконано умови за 102 договорами (51,2 відсотка), не виконано за 10 (5 відсотків), за 7 договорами (3,5 відсотка) інвестиції вносяться з порушенням термінів, стосовно 57 (28,6 відсотка) терміни внесення інвестицій не настали, ще за 23 договорами (11,7 відсотка) зобов'язання перебувають у стадії виконання (інвестиції внесено, а стосовно інших зобов'язань терміни виконання не настали). Детальні дані щодо виконання умов договорів із внесення інвестицій наведено в додатках 2 - 5.
За недотримання термінів внесення інвестицій покупцям за рішеннями судів нараховано штрафів на загальну суму 5,1 млн. грн., сплачено покупцями 3,4 млн. грн. У разі виявлення невиконання умов договорів органами приватизації застосовувалися всі заходи впливу на покупців з метою спонукання їх до виправлення становища. Лише після використання всіх можливостей доарбітражного врегулювання проблем розпочиналася робота щодо розірвання таких договорів і повернення об'єктів приватизації у власність держави.
Станом на 01.10.2001 в результаті здійсненої органами приватизації претензійно-позовної роботи у власність держави повернуто 59 об'єктів приватизації (з яких 54 - пакети акцій, 5 - об'єкти незавершеного будівництва та цілісні майнові комплекси); ще за 93 договорами претензійно-позовна робота щодо їх розірвання та повернення приватизованих об'єктів у власність держави триває.
Підвищену увагу у звітному періоді ФДМУ приділяв контролю за станом виконання умов договорів купівлі-продажу пакетів акцій енергетичних компаній, яких на сьогодні на контролі перебуває 15.
Згідно з умовами зазначених договорів протягом 1996 - 2006 рр. на розвиток компаній, погашення простроченої кредиторської заборгованості та поповнення обігових коштів передбачається внести інвестицій на загальну суму 1041,9 млн. грн. та 13,3 млн. дол. США. Фактично за станом на 01.10.2001 їх внесено на суму 242,05 млн. грн. та 5,9 млн. дол. США за такими напрямами:
на погашення кредиторської заборгованості - 39,692 млн. грн.;
поповнення обігових коштів - 44,61 млн. грн.;
технічний розвиток підприємств - 156,04 млн. грн. та 5,15 млн. дол. США;
здійснення заходів, спрямованих на поліпшення екології, - 1 млн. грн. та 750 тис. дол. США.;
утримання соціальної сфери - 0,7 млн. грн.
Загальні відомості щодо реалізації покупцями умов договорів є такі.
З 9 договорів купівлі-продажу, укладених у 1998 р.:
умови виконано своєчасно та в повному обсязі за 6 договорами (ДАЕК "Житомиробленерго", ВАТ "Тернопільобленерго", ДАЕК "Львівобленерго", ВАТ "Полтаваобленерго", ВАТ "Енергопостачальна компанія "Чернігівобленерго", ВАТ "Сумиобленерго");
за 2 договорами (ДАЕК "Кіровоградобленерго", ДАЕК "Прикарпаттяобленерго") зобов'язання, передбачені умовами договорів, виконуються вчасно;
стосовно ДАЕК "Одесаобленерго" інвестиційні зобов'язання не виконано. На виконання відповідних судових рішень з цього питання та рішення комісії по проведенню комерційного конкурсу з продажу пакета акцій цього підприємства власника його пакета акцій змінено.
З 6 договорів, які було укладено в другому кварталі 2001 р., щодо 3 (ДАЕК "Житомиробленерго", ДАЕК "Київобленерго", ДАЕК "Рівнеобленерго") взяті покупцями зобов'язання виконуються вчасно. Ще за 3 договорами (ДАЕК "ЕК "Севастопольенерго", ДАЕК "Кіровоградобленерго", ВАТ "ЕК "Херсонобленерго") терміни виконання зобов'язань настали наприкінці третього кварталу поточного року. Стан їх реалізації буде перевірено в четвертому кварталі.
У третьому кварталі Управління реалізації та контролю за виконанням договірних умов ФДМУ продовжувало роботу щодо реалізації рішення колегії ФДМУ, яка відбулася 14 червня 2001 р., з питання "Про реалізацію умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації і вжиття заходів до порушників цих умов". Розроблено та подано для включення до проекту змін та доповнень до Державної програми приватизації пропозиції щодо норм відповідальності покупців об'єктів приватизації (не визначених на сьогодні) за невиконання умов договорів купівлі-продажу. Спільно з Управліяннм інформатики ФДМУ продовжується робота щодо створення автоматизованої інформаційно-пошукової системи (автоматизованої бази даних) із моніторингу реалізації умов договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва.
Протягом звітного кварталу здійснювалась оперативна робота з вирішення проблемних питань, що стосуються реалізації умов продажу підприємств стратегічно важливих для економіки держави галузей - енергокомпаній, нафтопереробних та ін. Гострота цих питань пов'язана зі специфікою умов продажу цих об'єктів та впливом об'єктивних чинників на процес їх виконання. ФДМУ надіслав уряду пропозиції щодо зняття цих проблем.
За результатами перевірок, здійснених у звітному періоді, потрібно звернути увагу на такі питання:
1. Більшість звітів регіональних відділень не містить даних щодо санкцій, передбачених чинним законодавством за порушення покупцями об'єктів приватизації умов договорів щодо збереження кількості робочих місць та профілю діяльності, хоча такі порушення (у незначних кількостях) виявлено. Є незрозумілим, у звіті йдеться про договори, що укладалися до введення у законодавчому порядку штрафних санкцій за такі порушення, чи відділення з певної причини вирішило їх не застосовувати.
У подальшому регіональним відділенням слід наводити пояснення щодо цього або зазначати інформацію про застосовані санкції у графі 9 додатка 2 до звіту, як це передбачено Порядком, затвердженим наказом ФДМУ від 19.08.98 N 1649 (v1649224-98) .
2. Слід ще раз повернутися до питання якісного наведення інформації про виконання умов договорів купівлі-продажу щодо збереження та створення нових робочих місць. Хоча, як уже не раз наголошували, збереження робочих місць на тому чи іншому підприємстві саме по собі не забезпечує необхідного рівня використання на ньому робочої сили, можна без перебільшення констатувати найбільшу (після інвестицій) увагу державних та громадських органів до стану реалізації покупцями державного майна саме цих зобов'язань. Це пояснюється тим, що вони певною мірою є показником (хоча й опосередкованим) соціальних наслідків приватизації для працездатного населення України і, крім того, практично єдиним обтяженням такого роду, визначеним законодавством про приватизацію.
Для того, щоб уникнути потреби запровадження спеціальної звітності про стан виконання цих умов, у подальшому регіональним відділенням слід заповнювати додаток 2 "Стан виконання умов договорів" до квартального звіту відповідно до вимог Порядку, затвердженого наказом ФДМУ від 19.08.98 N 1649 (v1649224-98) , а в тексті звіту наводити кількість договорів, які містять умови щодо збереження чисельності робочих місць та створення нових.
3. Більш виваженого ставлення з боку регіональних відділень потребує підготовка звернень до ФДМУ. Продовжуються спроби одержання дозволу центрального апарату на здійснення тих чи інших дій, щодо яких прийняття відповідального рішення - обов'язок регіонального відділення. Так, регіональне відділення ФДМУ по Житомирській області подало на погодження до ФДМУ проект додаткової угоди до укладеного відділенням у 1995 р. договору купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Житомирський завод огороджувальних конструкцій". Необхідність у подібному погодженні не передбачена ніякими нормативними документами. Крім того, ФДМУ не ознайомлений зі специфікою питання, яка відома тільки регіональному відділенню.
Можна наводити й інші приклади. Регіональним відділенням у подальшому не слід підміняти такими діями необхідну роботу щодо формулювання запитів до ФДМУ з роз'яснення принципових питань, які виникають у процесі контролю за виконанням договірних умов.
4. Окремим регіональним відділенням потрібно більш відповідально ставитися до підготовки інформації, яка надається ФДМУ за результатами здійсненої за квартал роботи. Це, зокрема, стосується регіональних відділень по м. Києву та Рівненській області, які вдруге поспіль надали неправильні дані щодо обсягів нарахованих штрафів. Керівникам зазначених відділень слід звернути на це увагу.
5. Керівникам регіональних відділень потрібно з розумінням ставитися до запитів ФДМУ щодо надання необхідної інформації стосовно окремих договорів, укладених регіональними відділеннями, за якими до ФДМУ надходять термінові звернення вищестоящих державних органів, і налагодити максимально швидке з боку регіональних відділень реагування на ці запити. Зараз потрібної оперативності у цих питаннях ще немає.
6. У поточному році поліпшився стан охоплення перевірками укладених договорів купівлі-продажу: за три квартали 2001 р. регіональні відділення забезпечили перевірку умов не менш як 75 відсотків підконтрольних договорів. Однак потрібно протягом року забезпечити стовідсоткове охоплення перевірками укладених договорів.
Начальник Управління реалізації
та контролю за виконанням
договірних умов ФДМУ
В.Тараба

Додаток 1

Загальні дані про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу, здійсненої органами приватизації у третьому кварталі 2001 р.

Регіон Кількість договорів купівлі- продажу, що підлягають перевірці (база) План на квартал Фактично перевірено Виявлено порушень Сума нарахо- ваних штрафів, тис. грн. Сума сплачених штрафів, тис. грн.
Усього договорів % до бази Усього договорів % виконання плану % до бази Усього договорів % до факту
Область:
Вінницька 169 42 24,90 55 130,90 32,50 11 20,00 8,40 8,30
Волинська 192 48 25,00 55 114,60 28,60 4 7,30 33,70 13,70
Дніпропетровська 280 60 21,40 62 103,30 22,10 7 9,70 5140,60 2968,60
Донецька 567 142 25,00 142 100,00 25,00 16 11,30 8,24 0,00
Житомирська 319 80 25,00 80 100,00 25,00 15 18,80 0,00 0,00
Закарпатська 225 54 24,00 56 103,70 24,90 3 5,40 10,20 5,20
Запорізька 77 18 23,40 23 127,80 29,90 1 4,30 1,53 7,64
Івано-Франківська 65 16 24,60 17 106,20 26,20 11 64,70 0,00 0,80
Київська 156 40 25,60 40 100,00 25,60 9 22,50 12,30 12,30
Кіровоградська 84 22 26,20 22 100,00 26,20 5 22,70 0,04 0,04
Луганська 150 68 45,30 68 100,00 45,30 11 16,20 1,24 9,16
Львівська 218 56 25,70 56 100,00 25,70 4 7,10 0,30 0,30
Миколаївська 130 29 22,30 43 148,30 33,10 13 30,20 292,74 11,26
Одеська 143 51 35,70 54 105,90 37,80 2 3,70 141,60 3,70
Полтавська 127 30 23,60 30 100,00 23,60 2 6,70 291,7 0,00
Рівненська 86 22 25,60 22 100,00 25,60 2 9,10 0,00 0,00
Сумська 120 30 25,00 32 106,70 26,70 5 15,60 2,30 0,10
Тернопільська 118 54 45,80 54 100,00 45,80 17 31,50 9,80 0,32
Харківська 192 48 25,00 57 118,80 29,70 20 35,10 0,50 7,40
Херсонська 57 22 38,60 33 150,00 57,90 8 24,20 8,20 0,00
Хмельницька 24 1 4,20 1 100,00 4,20 0 0,00 0,00 0,00
Черкаська 184 50 27,20 50 100,00 27,20 7 14,00 565,70 44,10
Чернівецька 96 25 26,00 27 108,00 28,00 13 48,10 0,00 46,10
Чернігівська 128 32 25,00 32 100,00 25,00 19 59,40 20,80 12,00
м. Київ 203 60 29,60 67 111,70 33,00 14 20,90 144,90 134,90
м. Севастополь 50 13 26,00 13 100,00 26,00 2 15,40 0,00 0,00
Автономна Республіка Крим 964 241 25,00 242 100,40 25,10 35 14,50 276,30 297,20
Центральний апарат ФДМУ 141 37 26,20 37 100,00 26,20 3 8,10 26,17 -
Усього... 5265 1391 26,40 1470 105,70 27,90 259 17,60 6997,26 3583,12

Додаток 2

Виконання договорів купівлі-продажу пакетів акцій підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави, в регіонах України (станом на 17.10.2001)

Регіон Кількість укладених договорів купівлі-продажу
центральним апаратом регіональним відділенням по Україні
Усього Вико- нані Не вико- нані Термін вико- нання не настав Нена- лежно вико- нані Усього Вико- нані Не вико- нані Термін вико- нання не настав Нена- лежно вико- нані Усього Вико- нані Не вико- нані Термін вико- нання не настав Нена- лежно вико- нані
Область:
Вінницька 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Волинська 2 1 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 1 0
Луганська 7 1 0 6 0 4 2 0 2 0 11 3 0 8 0
Дніпропетровська 24 9 1 14 0 15 8 3 3 1 39 17 4 17 1
Донецька 15 10 1 4 0 13 12 1 0 0 28 22 2 4 0
Житомирська 3 1 0 2 0 0 0 0 0 0 3 1 0 2 0
Закарпатська 2 0 0 2 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2 0
Запорізька 15 7 0 8 0 6 4 0 2 0 21 11 0 10 0
Івано-Франківська 2 0 0 2 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2 0
Київська 6 1 1 3 1 0 0 0 0 0 6 1 1 3 1
Кіровоградська 2 0 0 2 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2 0
Львівська 5 2 1 2 0 2 2 0 0 0 7 4 1 2 0
Миколаївська 2 0 0 2 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2 0
Одеська 10 5 1 4 0 0 0 0 0 0 10 5 1 4 0
Полтавська 7 5 0 2 0 3 1 0 0 2 10 6 0 2 2
Рівненська 2 0 0 2 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2 0
Сумська 3 1 0 2 0 0 0 0 0 0 3 1 0 2 0
Тернопільська 1 1 0 0 0 1 1 0 0 0 2 2 0 0 0
Харківська 6 2 0 1 3 1 1 0 0 0 7 3 0 1 3
Херсонська 3 1 0 2 0 1 1 0 0 0 4 2 0 2 0
Хмельницька 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 1 1 0 0 0
Черкаська 9 8 0 1 0 2 1 0 1 0 11 9 0 2 0
Чернігівська 1 1 0 0 0 3 2 0 1 0 4 3 0 1 0
Чернівецька 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
м. Київ 12 5 0 7 0 4 4 0 0 0 16 9 0 7 0
м. Севастополь 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Автономна Республіка Крим 2 1 0 1 0 1 0 1 0 0 3 1 1 1 0
Усього... 142 62 5 71 4 57 40 5 9 3 199 102 10 80 7

Додаток 3

Надходження інвестицій на підприємства України, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави, у регіонах (станом на 15.10.2001)

Регіон Одиниця виміру Центральний апарат Регіональне відділення Усього
За договором Фактично За договором Фактично За договором Фактично
Область:
Вінницька тис.грн. 0 0 0 0 0 0
тис.дол. США 0 0 0 0 0 0
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Волинська тис.грн. 0 0 0 0 0 0
тис.дол. США 6500,000 8257,500 0 0 6500,000 8257,500
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Луганська тис.грн. 252597,500 133792,300 1852,040 0 254449,540 133792,300
тис.дол. США 25200,000 22213,800 1000,000 1000,000 26200,000 23213,800
тис.євро 18852,515 0 0 0 18852,515 0
Дніпропетровська тис.грн. 100778,500 69175,544 29529,832 33489,749 130308,332 102665,293
тис.дол. США 30366,000 27475,966 27800,000 19630,871 58166,000 47106,837
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Донецька тис.грн. 219659,750 2885,950 3049,300 3458,532 222709,050 6344,482
тис.дол. США 4000,000 1500,000 56500,062 60521,705 60500,062 62021,705
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Житомирська тис.грн. 76170,691 13730,510 0 0 76170,691 13730,510
тис.дол. США 0 0 0 0 0 0
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Закарпатська тис.грн. 1433,500 197,000 0 0 1433,500 197,000
тис.дол. США 0 0 0 0 0 0
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Запорізька тис.грн. 372373,760 185527,256 1410,000 1418,800 373783,760 186946,056
тис.дол. США 276450,000 0 105,000 105,000 276555,000 105,000
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Івано-Франківська тис.грн. 5000,000 5000,000 0 0 5000,000 5000,000
тис.дол. США 13250,000 5926,817 0 0 13250,000 5926,817
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Київська тис.грн. 9648,860 9649,099 0 0 9648,860 9649,099
тис.дол. США 3250,000 1313,264 0 0 3250,000 1313,264
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Кіровоградська тис.грн. 109023,460 20397,005 0 0 109023,460 20397,005
тис.дол. США 0 0 0 0 0 0
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Львівська тис.грн. 72072,397 79774,559 500,000 592,400 72572,397 80366,959
тис.дол. США 260500,000 3647,866 1250,000 1280,300 261750,000 4928,166
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Миколаївська тис.грн. 20500,000 27195,123 0 0 20500,000 27195,123
тис.дол. США 30000,000 0 0 0 30000,000 0
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Одеська тис.грн. 70573,197 26135,110 0 0 70573,197 26135,110
тис.дол. США 28000,000 36249,842 0 0 28000,000 36249,842
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Полтавська тис.грн. 283310,374 177055,050 0 0 283310,374 177055,050
тис.дол. США 69516,000 70294,351 10000,000 9134,850 79516,000 79429,201
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Рівненська тис.грн. 51622,418 0 0 0 51622,418 0
тис.дол. США 0 0 0 0 0 0
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Сумська тис.грн. 362197,100 269968,117 0 0 362197,100 269968,117
тис.дол. США 0 0 0 0 0 0
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Тернопільська тис.грн. 7456,000 7782,213 1500,000 1533,000 8956,000 9315,213
тис.дол. США 0 0 0 0 0 0
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Харківська тис.грн. 90,000 90,391 917,800 920,900 1007,800 1011,291
тис.дол. США 3257,150 3258,679 507,000 507,000 3764,150 3765,679
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Херсонська тис.грн. 405250,526 0 898,000 2791,000 406148,526 2791,000
тис.дол. США 0 0 0 0 0 0
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Хмельницька тис.грн. 0 0 0 0 0 0
тис.дол. США 0 0 0 0 0 0
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Черкаська тис.грн. 40620,000 24854,700 82,000 12,000 40702,000 24866,700
тис.дол. США 70000,000 70000,000 650,000 663,306 70650,000 70663,306
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Чернігівська тис.грн. 27760,000 28748,282 480,000 1308,000 28240,000 30056,282
тис.дол. США 0 0 0 0 0 0
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Чернівецька тис.грн. 0 0 0 0 0 0
тис.дол. США 0 0 0 0 0 0
тис.євро 0 0 0 0 0 0
м. Київ тис.грн. 112628,856 14276,040 1210,000 1230,400 113838,856 15506,440
тис.дол. США 2100,000 0 0 0 2100,000 0
тис.євро 0 0 0 0 0 0
м. Севастополь тис.грн. 63538,169 0 0 0 63538,169 0
тис.дол. США 0 0 0 0 0 0
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Автономна Республіка Крим тис.грн. 0 0 6356,000 2485,400 6356,000 2485,400
тис.дол. США 500,000 511,300 0 0 500,000 511,300
тис.євро 0 0 0 0 0 0
Усього тис.грн. 2664305,058 1096234,250 47784,972 49240,181 2712090,030 1145474,431
тис.дол. США 822889,150 250649,385 97812,062 92843,032 920701,212 343492,417
тис.євро 18852,515 0 0 0 18852,515 0

Додаток 4

Виконання умов договорів купівлі-продажу в регіонах України (станом на 16.10.2001)

Регіон Кількість укладених договорів купівлі-продажу
центральним апаратом регіональним відділенням загалом
Усього Вико- нані Не вико- нані Термін вико- нання не настав Нена- лежно вико- нані Усього Вико- нані Не вико- нані Термін вико- нання не настав Нена- лежно вико- нані Усього Вико- нані Не вико- нані Термін вико- нання не настав Нена- лежно вико- нані
Область:
Вінницька 0 0 0 0 0 4 3 1 0 0 4 3 1 0 0
Волинська 6 3 0 3 0 1 1 0 0 0 7 4 0 3 0
Дніпропетровська 47 16 3 28 0 64 50 8 3 3 111 66 11 31 3
Донецька 20 11 1 8 0 125 90 27 2 6 145 101 28 10 6
Житомирська 3 1 0 2 0 26 20 2 4 0 29 21 2 6 0
Закарпатська 5 2 0 3 0 37 20 6 8 3 42 22 6 11 3
Запорізька 22 9 1 12 0 57 47 5 5 0 79 56 6 17 0
Івано-Франківська 2 0 0 2 0 1 0 1 0 0 3 0 1 2 0
Київська 14 6 1 6 1 19 16 1 2 0 33 22 2 8 1
Луганська 10 3 0 7 0 12 9 0 3 0 22 12 0 10 0
Львівська 13 5 1 7 0 69 59 8 2 0 82 64 9 9 0
Кіровоградська 3 0 1 2 0 2 0 0 2 0 5 0 1 4 0
Миколаївська 6 2 0 4 0 10 8 1 1 0 16 10 1 5 0
Одеська 19 10 2 6 1 12 11 1 0 0 31 21 3 6 1
Полтавська 15 13 0 2 0 7 4 1 0 2 22 17 1 2 2
Рівненська 2 0 0 2 0 1 1 0 0 0 3 1 0 2 0
Сумська 4 2 0 2 0 6 5 1 0 0 10 7 1 2 0
Тернопільська 2 2 0 0 0 21 16 2 3 0 23 18 2 3 0
Харківська 10 6 0 1 3 27 12 4 9 2 37 18 4 10 5
Херсонська 3 1 0 2 0 6 3 2 1 0 9 4 2 3 0
Хмельницька 1 0 1 0 0 7 7 0 0 0 8 7 1 0 0
Черкаська 14 12 1 1 0 33 19 7 7 0 47 31 8 8 0
Чернівецька 2 1 0 1 0 1 0 0 1 0 3 1 0 2 0
Чернігівська 6 5 0 1 0 11 5 2 3 1 17 10 2 4 1
м. Київ 47 28 3 16 0 191 100 21 68 2 238 128 24 84 2
м. Севастополь 1 0 0 1 0 43 11 2 30 0 44 11 2 31 0
Автономна Республіка Крим 6 5 0 1 0 13 1 3 6 3 19 6 3 7 3
Усього... 283 143 15 120 5 806 518 106 160 22 1089 661 121 280 27

Додаток 5

Надходження інвестицій на підприємства України за результатами проведених конкурсів (станом на 16.10.2001)

Регіон Центральний апарат Регіональне відділення Усього
За договором Фактично За договором Фактично За договором Фактично
тис.грн тис.дол. США тис.грн тис.дол. США тис.грн тис.дол. США тис.грн тис.дол. США тис.грн тис.дол. США тис.грн тис.дол. США
Область:
Вінницька 0 0 0 0 4142,30 0 2763,686 0 4142,30 0 2763,69 0
Волинська 4627,20 22700,00 2380,60 24457,50 150,00 0 238,70 0 4777,20 22700,00 2619,30 24457,50
Дніпропетровська 109466,40 30466,00 75549,94 27475,97 3830230 32967,00 39193,01 22915,73 147768,70 63433,00 114742,96 50391,69
Донецька 236978,05 4000,00 19760,95 1500,00 24670,45 57220,06 23825,49 61241,71 261648,50 61220,06 43586,44 62741,71
Житомирська 76170,69 0 13730,51 0 8964,60 280,00 5858,90 252,50 85135,29 280,00 19589,41 252,50
Закарпатська 1509,40 0 311,60 0 2932,96 0 1802,55 0 4442,36 0 2114,15 0
Запорізька 468466,76 277150,00 281642,26 240,00 35506,41 105,00 40965,32 1547,68 503973,17 277255,00 322607,57 1787,68
Івано-Франківська 5000,00 13250,00 5000,00 5926,82 1168,00 0 408,40 0 6168,00 13250,00 5408,40 5926,82
Київська 10220,51 5250,00 10220,75 3313,67 2895,70 8929,15 2257,90 3669,01 13116,21 14179,15 12478,65 6982,69
Луганська 253347,50 42274,00 134542,50 22213,80 18704,87 1000,00 17154,43 1000,00 272052,37 43274,00 151696,93 23213,80
Львівська 73468,40 267500,00 81177,62 3647,87 24565,83 1305,10 27286,92 1344,24 98034,22 268805,10 108464,54 4992,11
Кіровоградська 109249,46 0 20485,91 0 758,82 0 161,76 0 110008,28 0 20647,67 0
Миколаївська 37086,80 30000,00 43120,00 0 2999,58 0 409,05 0 40086,38 30000,00 43529,05 0
Одеська 72576,31 28000,00 27364,78 36249,84 19020,00 0 12183,84 0 91596,31 28000,00 39548,62 36249,84
Полтавська 284645,37 69516,00 183467,45 70294,35 5515,00 10000,00 2055,00 9134,85 290160,37 75516,00 185522,45 79429,20
Рівненська 51622,42 0 0 0 0 807,30 0 809,67 51622,42 807,30 0 809,67
Сумська 362197,10 23300,00 269968,17 25908,40 1760,00 0 2101,30 0 363957,10 23300,00 272069,47 25908,40
Тернопільська 7463,00 0 7789,21 0 5761,79 0 5783,73 0 13224,79 0 13572,94 0
Харківська 1840,00 3257,15 1840,53 3258,68 9294,82 5507,00 2140,68 5937,50 11134,82 8764,15 3981,21 9196,18
Херсонська 405250,53 0 0 0 55699,00 13750,00 3600,56 5718,18 460949,53 13750,00 3600,56 5718,18
Хмельницька 1828,82 0 5,00 0 473,00 0 1500,00 0 2301,81 0 1505,00 0
Черкаська 41420,00 70050,00 25654,70 70003,12 46192,70 7163,00 27632,53 3797,71 87612,70 77213,00 53287,23 73800,83
Чернівецька 423,00 0 425,51 0 230,00 0 230,00 0 653,00 0 655,51 0
Чернігівська 27960,00 8799,00 28802,50 8858,20 910,00 2035,00 1659,10 1100,00 28870,00 10834,00 30461,60 9958,20
м. Київ 138559,81 2120,00 35453,47 22,90 110050,18 21719,10 116909,77 2479,90 248610,00 23839,10 152363,24 2502,80
м. Севастополь 63538,17 0 0 0 1183,38 0 1028,21 0 64721,55 0 1028,21 0
Автономна Республіка Крим 13912,00 500,00 13919,05 511,30 41725,60 1388,07 28137,40 1437,97 55637,60 1888,07 42056,45 1949,27
Усього... 2858827,70 897632,15 1282613,01 303882,42 463577,29 164175,78 367288,23 122386,64 3322404,98 1061807,93 1649901,23 426269,05
"Державний інформаційний бюлетень про приватизацію",
N 12, грудень, 2001 р.